abonnement Unibet Coolblue
pi_202107427
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, dus jij verkiest een grotere kans om ziek te worden door "moeder natuur" boven een kleinere kans om ziek te worden door "niet-moeder natuur"?

En wil je dan wel door de niet-natuurlijke gezondheidszorg geholpen worden wanneer je ziek wordt door moeder natuur?
Ja. We zijn 2 jaar verder, heb zelfs corona in het gezin gehad en toch gevrijwaard gebleven van deze uiterst besmettelijke gevaarlijke ziekte. En dan moet ik mij laten dwingen tot mogelijks risico van een spuit?
En mij gaat het trouwens niet meer om dat risico...maar om de algemene dwangmatige obsessie omtrent de prik...de wereld is zot geworden...IEDEREEN moet en zal geprikt worden...

En ja want ik betaal ervoor als werkende mens.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 10 november 2021 @ 09:18:03 #202
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202107449
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja. We zijn 2 jaar verder, heb zelfs corona in het gezin gehad en toch gevrijwaard gebleven van deze uiterst besmettelijke gevaarlijke ziekte. En dan moet ik mij laten dwingen tot mogelijks risico van een spuit?
En mij gaat het trouwens niet meer om dat risico...maar om de algemene dwangmatige obsessie omtrent de prik...de wereld is zot geworden...IEDEREEN moet en zal geprikt worden...

En ja want ik betaal ervoor als werkende mens.
Ik ben helemaal voor een hoge vaccinatiegraad maar de manier waarop dat moet worden bewerkstelligd sta ik ook niet achter.
Huilen dan.
pi_202107450
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:52 schreef KNAK het volgende:
Waar is Devlin? Al een paar ochtenden met bakken yogHurt voorbij, maar zijn denial-humor is ontbrekende...

:(
Blijkbaar is de BNW-deur voor hem gesloten...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 10 november 2021 @ 09:21:20 #204
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202107495
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En blijf jij vooral schuimbekken zonder op argumenten in te gaan of ze zelf aan te dragen ^O^ .
Denken dat je in de toekomst kan kijken hoort meer in TRU thuis. En het enige schuim op mn mond is de yogHurt die ik vanwege het vele lachen opklop tot slagroom. Waarvoor dank - ik hou van alle vormen van zuivel

*uiteraard lachen met kiespijn want de situatie is toch wel zeer ernstig te noemen.
Mai pben rai~!
  woensdag 10 november 2021 @ 09:23:44 #205
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202107537
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoezo?
[..]
En nog veel minder mensen komen in het ziekenhuis dankzij vaccinatie, of door corona na vaccinatie. Dan klopt mijn stelling toch gewoon?
Nee jij doet een aanname dat mensen niet zieker worden door de vaccinatie
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 09:25:34 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202107567
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:10 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Het verschil is dat een vaccinatie troep is en een griepje is iets natuurlijks.

Ik heb dan liever een griepje dan een vaccinatie. Ziek worden van iets dat ingespoten word lijkt me totaal niet goed.
Ebola is ook iets natuurlijks, net als botuline, cyankali, ricin, etc. Natuurlijk == goed(of beter) is een beetje vreemde om te stellen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 10 november 2021 @ 09:25:44 #207
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202107569
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Prima, maar het feit is dat voor vrijwel iedereen die troep ervoor zorgt dat je natuurlijke 'gRiEpjE' een stuk minder heftig verloopt.
Welk bewijs heb je hiervoor..
Vorig jaar vielen mensen met bosjes dood neer?? Of wat
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 09:27:18 #208
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202107598
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:56 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Als het echt nodig is accepteer ik wel gezondheidszorg, betaal er ook voor dus. Maar ik hoef geen injecties.
Ik ook, ik heb eigenlijk nog nooit echt gebruik van gemaakt hooguit voor wat fysio en kleine ditjes en datjes, ik heb van mijn leven nog nooit in het ziekenhuis gelegen of andere langdurige zorg nodig gehad. Voor wat betreft mijn IC-plek of andere coronazorg die ongevaccineerden zogenaamd massaal opeisen maak ik me niet druk over. Ik geloof dit niet en mijn IC-plek mogen ze houden. Geef me een document dat ik er afstand van doe en ik onderteken het. Ik denk met mij meer ongevaccineerden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 10 november 2021 @ 09:27:49 #209
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202107607
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
Nee jij doet een aanname dat mensen niet zieker worden door de vaccinatie
Dat is geen aanname maar een feit dat volgt uit de ziekenhuisbezetting.
Huilen dan.
pi_202107614
En okee, laten we mee gaan in het verhaal.

Maar wat gaat er gebeuren na de booster? Of na de 3e booster?

Covid krijg je meestal niet elke 6 maanden, maar het ziet er naar uit dat dit met die booster wel gaat gebeuren.

Dus de bijwerkingen kunnen x6, is het risico dan nog steeds lager? En blijven de bijwerkingen gelijk of worden ze erger bij meer spuiten?

Zoveel vragen, zo weinig mensen die het antwoord lijken te willen weten.
  woensdag 10 november 2021 @ 09:29:35 #211
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202107629
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
Welk bewijs heb je hiervoor..
De verdeling tussen mensen die gevaccineerd zijn en met corona in het ziekenhuis terechtkomen en/of overlijden en de mensen die niet gevaccineerd zijn en met corona in het ziekenhuis terechtkomen en/of overlijden.
quote:
Vorig jaar vielen mensen met bosjes dood neer?? Of wat
Nee. Zou dat moeten?
Huilen dan.
pi_202107639
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:21 schreef KNAK het volgende:

*uiteraard lachen met kiespijn want de situatie is toch wel zeer ernstig te noemen.
True

Volgens mij is het trouwens de 1e keer dat we in BNW niet alleen maar over een wereldveranderd gebeuren/complot praten .... maar er tegelijk middenin zitten
En dat op nog geen 2 jaar tijd ... goodbye old world.
De geschiedenis zal ze er een kluif aan hebben ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202107642
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2021 07:47 schreef _I het volgende:

[..]
https://wsvn.com/sports/v(...)taff-in-germany/amp/
90% van de voetballers/staff in DE is gevaccineerd. Kans is groot dat ze allemaal gevaccineerd zijn. En wederom, we hebben jaren aan vergelijkingsmateriaal plus doktoren die zeggen dat hartklachten na het virus vooral voorkomen bij mensen die er doodziek van zijn geweest.
Al deze mensen zijn niet in het nieuws geweest met een ic/ziekenhuis bezoek.

De overige bevolking komt niet zo in het nieuws, dat het allemaal gemeld wordt. Statistieken komen pas later uit, dus er is nog niet te melden hoe het met de anonieme bevolking gaat.

Wel is er te zien in de VEARS data dat er een enorme stijging is in hartproblemen bij jongeren sinds het begin van de vaccinatie.

Wanneer ga jij eens vraagtekens zetten? Als je contract afloopt om hier tegenspraak te geven 24/7?
Van de 36 clubs in de Bundesliga.
Volgens mij ging het bij de voorbeelden van hartproblemen niet specifiek om die groep.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202107656
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
True

Volgens mij is het trouwens de 1e keer dat we in BNW niet alleen maar over een wereldveranderd gebeuren/complot praten .... maar er tegelijk middenin zitten
En dat op nog geen 2 jaar tijd ... goodbye old world.
De geschiedenis zal ze er een kluif aan hebben ...
911 alweer vergeten?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 10 november 2021 @ 09:33:01 #215
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202107667
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:28 schreef _I het volgende:
En okee, laten we mee gaan in het verhaal.

Maar wat gaat er gebeuren na de booster? Of na de 3e booster?

Covid krijg je meestal niet elke 6 maanden, maar het ziet er naar uit dat dit met die booster wel gaat gebeuren.

Dus de bijwerkingen kunnen x6, is het risico dan nog steeds lager? En blijven de bijwerkingen gelijk of worden ze erger bij meer spuiten?

Zoveel vragen, zo weinig mensen die het antwoord lijken te willen weten.
Ik denk dat boosters vooral zinvol zijn voor mensen met een broze gezondheid of specifieke doelgroepen waarbij vaccinaties minder effectief zijn en dat voor het gros van de relatief jonge en gezonde mensen die nu gevaccineerd zijn de huidige mate bescherming voorlopig (en de vraag is natuurlijk hoe lang) voldoende zal zijn om ernstige ziekte en ziekenhuisopname te voorkomen. En daar gaat het uiteindelijk om. Persoonlijk voel ik op dit moment ook niet heel veel voor zo'n booster, maar wellicht dat er na verloop van tijd genoeg data verzameld is om mij van het tegendeel te overtuigen.
Huilen dan.
pi_202107684
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De verdeling tussen mensen die gevaccineerd zijn en met corona in het ziekenhuis terechtkomen en/of overlijden en de mensen die niet gevaccineerd zijn en met corona in het ziekenhuis terechtkomen en/of overlijden.
Zolang de vaccinatie-obsessie blijft aanhouden en zelfs nog verergerd, kan ik maar weinig geloof hechten aan zulke cijfers en grafieken.
Blijft gewoon weer een propaganda middel om de laatste ongevaccinerden te proberen overhalen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 10 november 2021 @ 09:34:39 #217
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202107685
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
True

Volgens mij is het trouwens de 1e keer dat we in BNW niet alleen maar over een wereldveranderd gebeuren/complot praten .... maar er tegelijk middenin zitten
En dat op nog geen 2 jaar tijd ... goodbye old world.
De geschiedenis zal ze er een kluif aan hebben ...
Goodbye old world? Verandering is van alle tijden. Geleidelijk, maar ook snel zoals Wantie al met een goed voorbeeld illustreert.
Huilen dan.
pi_202107693
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
Oww ik heb gelezen over ontstoken hartspier na vaccinatie
Bijwerkingen van vaccins zijn veelal in lijn met bijwerkingen van de infectie, als het gaat om schade die door het immuunsysteem wordt aangericht.
Bij de ontstoken hartspier vermoedt men dat mRNA via de bloedbaan bij het hart komt, en hartcellen spike eiwitten beginnen te maken, waarna het immuunsysteem daar ingrijpt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 10 november 2021 @ 09:36:14 #219
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202107698
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat is geen aanname maar een feit dat volgt uit de ziekenhuisbezetting.
Kerel das geen feit..
Dat is 1 van de conclusies die je zou kunnen trekken.. maar dat betekend niet dat het een feit is
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 10 november 2021 @ 09:36:40 #220
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202107701
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
Welk bewijs heb je hiervoor..
Vorig jaar vielen mensen met bosjes dood neer?? Of wat
Ik weet nog in het begin van de corona shitshow ze meldingen maakten van sterfgevallen, doem en horror daar gaat het nu niet eens meer over, ze ratelen alleen maar door over besmettingen. HANS!!!

Pinokkio tijdens de laatste persconferentie over ongevaccineerden

quote:
RUTTE

Nee, nee. Luister, ik vind echt dat mensen zelf moeten beslissen of ze zich laten vaccineren of niet. Ik kom vaak mensen, of vaak, ik kom weleens mensen tegen die dan ‘ik heb me niet laten vaccineren’ en dan zeg ik: joh, jouw keuze. Alleen joh, wat ik weet is dat de kans dat je de ziekte krijgt bijna 100 procent is of heel groot en je loopt heel reëel risico dat je vervolgens ook in het ziekenhuis komt, maar verder is het jouw besluit.
Grote BS.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202107710
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
911 alweer vergeten?
Euh lol ... 911 complot kwam pas later op gang.
En dat was een gebeurtenis op 1 dag.

Nu wordt de bevolking al gedurende 2 jaar dagelijks angst en bezorgdheid aangepraat.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 10 november 2021 @ 09:37:38 #222
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_202107715
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zolang de vaccinatie-obsessie blijft aanhouden en zelfs nog verergerd, kan ik maar weinig geloof hechten aan zulke cijfers en grafieken.
Blijft gewoon weer een propaganda middel om de laatste ongevaccinerden te proberen overhalen.
Wat moet dat heerlijk zijn. Iets waar je niet in wil geloven gewoon afdoen als "propaganda" _O_ en vervolgens je eigen propaganda wél kei- en keihard rondbazuinen _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_202107717
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik denk dat boosters vooral zinvol zijn voor mensen met een broze gezondheid of specifieke doelgroepen waarbij vaccinaties minder effectief zijn en dat voor het gros van de relatief jonge en gezonde mensen die nu gevaccineerd zijn de huidige mate bescherming voorlopig (en de vraag is natuurlijk hoe lang) voldoende zal zijn om ernstige ziekte en ziekenhuisopname te voorkomen. En daar gaat het uiteindelijk om. Persoonlijk voel ik op dit moment ook niet heel veel voor zo'n booster, maar wellicht dat er na verloop van tijd genoeg data verzameld is om mij van het tegendeel te overtuigen.
Wetenschappelijk eens.

Rationeel. Als die derde booster er komt, zal deze ook voor de rest worden aangeboden en krijg je, net als in andere landen om ons heen, dat je qr pas weer geldig is na je booster.

Dit is mijn hele probleem met dat systeem. Als je besmet bent gaat er niets op rood, maar als men besluit dat je vaccin uitgewerkt is wel.

Dus zorg je dat je al ageert bij de eerste stap, zodat je niet in een onmogelijke situatie wordt gedwongen later in het verhaal.

De definitie van volledig gevaccineerd hangt samen met de mensen wv het immuunsysteem slecht werkt. Rare correlatie.
pi_202107722
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik denk dat boosters vooral zinvol zijn voor mensen met een broze gezondheid of specifieke doelgroepen waarbij vaccinaties minder effectief zijn en dat voor het gros van de relatief jonge en gezonde mensen die nu gevaccineerd zijn de huidige mate bescherming voorlopig (en de vraag is natuurlijk hoe lang) voldoende zal zijn om ernstige ziekte en ziekenhuisopname te voorkomen. En daar gaat het uiteindelijk om. Persoonlijk voel ik op dit moment ook niet heel veel voor zo'n booster, maar wellicht dat er na verloop van tijd genoeg data verzameld is om mij van het tegendeel te overtuigen.
Boosters kunnen ook zinvol zijn als daardoor de gevaccineerden minder besmettelijk zijn.
Gezien de cijfers helpt het vaccin wel wat, maar eigenlijk wel onvoldoende tegen de verspreiding van Delta.
Ik weet niet of een booster daar verschil in kan maken, maar als dat wel zo is zou dat een goede reden zijn om iedereen een tweede booster aan te bieden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 10 november 2021 @ 09:39:03 #225
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202107728
quote:
99s.gif Op woensdag 10 november 2021 09:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
Kerel das geen feit..
Dat is 1 van de conclusies die je zou kunnen trekken.. maar dat betekend niet dat het een feit is
Nee oke laten we vooral geen conclusies die logisch volgen uit de gegevens en overeenkomen met de geobserveerde realiteit feiten noemen.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')