Als ik met gegevens kom.. dan is het of BSquote:Op woensdag 10 november 2021 08:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En ook dat dat na een corona-infectie veel vaker voorkomt dan na een coronavaccinatie, waardoor je zou kunnen stellen dat vaccinatie juist bescherming biedt tegen myocarditis. Als jij gegevens hebt waaruit het tegendeel blijkt dan zie ik dat graag.
Die sporters?quote:Op woensdag 10 november 2021 08:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die sporters was ná infectie en vóór vaccinatie.
Ja omdat het punt dat je probeert te maken mij een beetje ontgaat. Jij verkiest een grotere kans om ziek te worden door "moeder natuur" boven een kleinere kans om ziek te worden door "niet-moeder natuur"?quote:
Ja dat is zo, omdat die vaccinaties je alleen maar ziek maken.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja omdat het punt dat je probeert te maken mij een beetje ontgaat. Jij verkiest een grotere kans om ziek te worden door "moeder natuur" boven een kleinere kans om ziek te worden door "niet-moeder natuur"?
Maar de kans is groot dat corona je zieker maakt.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:47 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja dat is zo, omdat die vaccinaties je alleen maar ziek maken.
Een grote kans?quote:Op woensdag 10 november 2021 08:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja omdat het punt dat je probeert te maken mij een beetje ontgaat. Jij verkiest een grotere kans om ziek te worden door "moeder natuur" boven een kleinere kans om ziek te worden door "niet-moeder natuur"?
Ik heb liever dat ik ziek word door moeder natuur dan een ingespoten gif.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar de kans is groot dat corona je zieker maakt.
Nee hoor, ik leg alleen uit dat jij op basis van de gegevens de verkeerde conclusies trekt en vervolgens ben je niet in staat om daar inhoudelijk op te reageren en doe je net alsof ik heel belachelijke dingen zeg.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik met gegevens kom.. dan is het of BS
Of je maakt er een ander statistiekje van
Ja, dus jij verkiest een grotere kans om ziek te worden door "moeder natuur" boven een kleinere kans om ziek te worden door "niet-moeder natuur"?quote:Op woensdag 10 november 2021 08:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ik ziek word door moeder natuur dan een ingespoten gif.
Twijfel aan de vaccins moet de kop in worden gedrukt door een groep mensen. Net alsof er geen vaccin was geweest de mensheid was uitgeroeid door corona, dat is BS. Gooi de boel open, zorg dat je de zorg op orde hebt dan was dit gedonder nergens voor nodig geweest en laat maar besmetten. Gros van de mensen heeft geen last van corona, worden er niet eens doodziek van. Maar ja als de zorg op orde is kan dit sprookje niet in stand worden gehouden door de grote leiders.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik met gegevens kom.. dan is het of BS
Of je maakt er een ander statistiekje van
Wat is dat nou weer voor een vraag?quote:Op woensdag 10 november 2021 08:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dus jij verkiest een grotere kans om ziek te worden door "moeder natuur" boven een kleinere kans om ziek te worden door "niet-moeder natuur"?
En wil je dan wel door de niet-natuurlijke gezondheidszorg geholpen worden wanneer je ziek wordt door moeder natuur?
Dat geldt voor praktisch elke leeftijdsgroep en gezondheid, specifieke medische situaties (overigens is een corona-infectie dan nog steeds gevaarlijker dan een vaccinatie) en mogelijk kinderen uitgezonderd.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een grote kans?
Jij weet hoe oud elke user is hier?
Of ze gezond zijn of niet
Of ze gevaccineerd zijn of niet??
Wat vind je er zo gek aan?quote:Op woensdag 10 november 2021 08:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een vraag?
Vervelend! Maar wie weet hoe ziek je van corona was geworden?quote:ik ben overigens gewoon gevaccineerd maar ben er weken ziek van geweest,
Gezondheidszorg in het algemeen.quote:dus ik weet wat voor troep het is. Ik hoef geen gif meer in mijn lichaam. En wat versta jij onder ''niet natuurlijke gezondheidszorg'' ?
Als het echt nodig is accepteer ik wel gezondheidszorg, betaal er ook voor dus. Maar ik hoef geen injecties.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat vind je er zo gek aan?
[..]
Vervelend! Maar wie weet hoe ziek je van corona was geworden?
[..]
Gezondheidszorg in het algemeen.
Is gewoon BSquote:Op woensdag 10 november 2021 08:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat geldt voor praktisch elke leeftijdsgroep en gezondheid, specifieke medische situaties (overigens is een corona-infectie dan nog steeds gevaarlijker dan een vaccinatie) en mogelijk kinderen uitgezonderd.
Dat slappe gezwets... nu Devlin weg is doe ik het wel met jouquote:Op woensdag 10 november 2021 08:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat geldt voor praktisch elke leeftijdsgroep en gezondheid, specifieke medische situaties (overigens is een corona-infectie dan nog steeds gevaarlijker dan een vaccinatie) en mogelijk kinderen uitgezonderd.
Hoezo?quote:
En nog veel minder mensen komen in het ziekenhuis dankzij vaccinatie, of door corona na vaccinatie. Dan klopt mijn stelling toch gewoon?quote:De grote meerderheid wordt er niet noemenswaardig ziek van.. heeft geen ziekenhuisopname nodig en geen IC opname
Wat maakt het dan uit of iets 'natuurlijk' is of niet?quote:Op woensdag 10 november 2021 08:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Als het echt nodig is accepteer ik wel gezondheidszorg, betaal er ook voor dus. Maar ik hoef geen injecties.
Het verschil is dat een vaccinatie troep is en een griepje is iets natuurlijks.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit of iets 'natuurlijk' is of niet?
Heb je ook een punt om te maken...?quote:Op woensdag 10 november 2021 09:07 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat slappe gezwets... nu Devlin weg is doe ik het wel met jou![]()
Graag de lotto-ballen reeks voor zaterdag a.s. aangezien je nu al weet dat er geen lange-termijn issues zijn met dat geliefde experimentele serum van je
Een punthoofd is het enige puntje wat ik van gezwets krijg.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je ook een punt om te maken...?
Prima, maar het feit is dat voor vrijwel iedereen die troep ervoor zorgt dat je natuurlijke 'gRiEpjE' een stuk minder heftig verloopt.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Het verschil is dat een vaccinatie troep is en een griepje is iets natuurlijks.
Ik heb dan liever een griepje dan een vaccinatie. Ziek worden van iets dat ingespoten word lijkt me totaal niet goed.
quote:Op woensdag 10 november 2021 09:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Prima, maar het feit is dat voor vrijwel iedereen die troep ervoor zorgt dat je natuurlijke 'gRiEpjE' een stuk minder heftig verloopt.
En blijf jij vooral schuimbekken zonder op argumenten in te gaan of ze zelf aan te dragenquote:Op woensdag 10 november 2021 09:12 schreef KNAK het volgende:
[..]
Een punthoofd is het enige puntje wat ik van gezwets krijg.
Blijf vooral doorgaan, zeker nu Devlin weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |