Ja. We zijn 2 jaar verder, heb zelfs corona in het gezin gehad en toch gevrijwaard gebleven van deze uiterst besmettelijke gevaarlijke ziekte. En dan moet ik mij laten dwingen tot mogelijks risico van een spuit?quote:Op woensdag 10 november 2021 08:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dus jij verkiest een grotere kans om ziek te worden door "moeder natuur" boven een kleinere kans om ziek te worden door "niet-moeder natuur"?
En wil je dan wel door de niet-natuurlijke gezondheidszorg geholpen worden wanneer je ziek wordt door moeder natuur?
Ik ben helemaal voor een hoge vaccinatiegraad maar de manier waarop dat moet worden bewerkstelligd sta ik ook niet achter.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja. We zijn 2 jaar verder, heb zelfs corona in het gezin gehad en toch gevrijwaard gebleven van deze uiterst besmettelijke gevaarlijke ziekte. En dan moet ik mij laten dwingen tot mogelijks risico van een spuit?
En mij gaat het trouwens niet meer om dat risico...maar om de algemene dwangmatige obsessie omtrent de prik...de wereld is zot geworden...IEDEREEN moet en zal geprikt worden...
En ja want ik betaal ervoor als werkende mens.
Blijkbaar is de BNW-deur voor hem gesloten...quote:Op woensdag 10 november 2021 08:52 schreef KNAK het volgende:
Waar is Devlin? Al een paar ochtenden met bakken yogHurt voorbij, maar zijn denial-humor is ontbrekende...
Denken dat je in de toekomst kan kijken hoort meer in TRU thuis. En het enige schuim op mn mond is de yogHurt die ik vanwege het vele lachen opklop tot slagroom. Waarvoor dank - ik hou van alle vormen van zuivelquote:Op woensdag 10 november 2021 09:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En blijf jij vooral schuimbekken zonder op argumenten in te gaan of ze zelf aan te dragen.
Nee jij doet een aanname dat mensen niet zieker worden door de vaccinatiequote:Op woensdag 10 november 2021 09:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
En nog veel minder mensen komen in het ziekenhuis dankzij vaccinatie, of door corona na vaccinatie. Dan klopt mijn stelling toch gewoon?
Ebola is ook iets natuurlijks, net als botuline, cyankali, ricin, etc. Natuurlijk == goed(of beter) is een beetje vreemde om te stellen.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Het verschil is dat een vaccinatie troep is en een griepje is iets natuurlijks.
Ik heb dan liever een griepje dan een vaccinatie. Ziek worden van iets dat ingespoten word lijkt me totaal niet goed.
Welk bewijs heb je hiervoor..quote:Op woensdag 10 november 2021 09:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Prima, maar het feit is dat voor vrijwel iedereen die troep ervoor zorgt dat je natuurlijke 'gRiEpjE' een stuk minder heftig verloopt.
Ik ook, ik heb eigenlijk nog nooit echt gebruik van gemaakt hooguit voor wat fysio en kleine ditjes en datjes, ik heb van mijn leven nog nooit in het ziekenhuis gelegen of andere langdurige zorg nodig gehad. Voor wat betreft mijn IC-plek of andere coronazorg die ongevaccineerden zogenaamd massaal opeisen maak ik me niet druk over. Ik geloof dit niet en mijn IC-plek mogen ze houden. Geef me een document dat ik er afstand van doe en ik onderteken het. Ik denk met mij meer ongevaccineerden.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Als het echt nodig is accepteer ik wel gezondheidszorg, betaal er ook voor dus. Maar ik hoef geen injecties.
Dat is geen aanname maar een feit dat volgt uit de ziekenhuisbezetting.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee jij doet een aanname dat mensen niet zieker worden door de vaccinatie
De verdeling tussen mensen die gevaccineerd zijn en met corona in het ziekenhuis terechtkomen en/of overlijden en de mensen die niet gevaccineerd zijn en met corona in het ziekenhuis terechtkomen en/of overlijden.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welk bewijs heb je hiervoor..
Nee. Zou dat moeten?quote:Vorig jaar vielen mensen met bosjes dood neer?? Of wat
Truequote:Op woensdag 10 november 2021 09:21 schreef KNAK het volgende:
*uiteraard lachen met kiespijn want de situatie is toch wel zeer ernstig te noemen.
Van de 36 clubs in de Bundesliga.quote:Op woensdag 10 november 2021 07:47 schreef _I het volgende:
[..]
https://wsvn.com/sports/v(...)taff-in-germany/amp/
90% van de voetballers/staff in DE is gevaccineerd. Kans is groot dat ze allemaal gevaccineerd zijn. En wederom, we hebben jaren aan vergelijkingsmateriaal plus doktoren die zeggen dat hartklachten na het virus vooral voorkomen bij mensen die er doodziek van zijn geweest.
Al deze mensen zijn niet in het nieuws geweest met een ic/ziekenhuis bezoek.
De overige bevolking komt niet zo in het nieuws, dat het allemaal gemeld wordt. Statistieken komen pas later uit, dus er is nog niet te melden hoe het met de anonieme bevolking gaat.
Wel is er te zien in de VEARS data dat er een enorme stijging is in hartproblemen bij jongeren sinds het begin van de vaccinatie.
Wanneer ga jij eens vraagtekens zetten? Als je contract afloopt om hier tegenspraak te geven 24/7?
911 alweer vergeten?quote:Op woensdag 10 november 2021 09:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
True
Volgens mij is het trouwens de 1e keer dat we in BNW niet alleen maar over een wereldveranderd gebeuren/complot praten .... maar er tegelijk middenin zitten
En dat op nog geen 2 jaar tijd ... goodbye old world.
De geschiedenis zal ze er een kluif aan hebben ...
Ik denk dat boosters vooral zinvol zijn voor mensen met een broze gezondheid of specifieke doelgroepen waarbij vaccinaties minder effectief zijn en dat voor het gros van de relatief jonge en gezonde mensen die nu gevaccineerd zijn de huidige mate bescherming voorlopig (en de vraag is natuurlijk hoe lang) voldoende zal zijn om ernstige ziekte en ziekenhuisopname te voorkomen. En daar gaat het uiteindelijk om. Persoonlijk voel ik op dit moment ook niet heel veel voor zo'n booster, maar wellicht dat er na verloop van tijd genoeg data verzameld is om mij van het tegendeel te overtuigen.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:28 schreef _I het volgende:
En okee, laten we mee gaan in het verhaal.
Maar wat gaat er gebeuren na de booster? Of na de 3e booster?
Covid krijg je meestal niet elke 6 maanden, maar het ziet er naar uit dat dit met die booster wel gaat gebeuren.
Dus de bijwerkingen kunnen x6, is het risico dan nog steeds lager? En blijven de bijwerkingen gelijk of worden ze erger bij meer spuiten?
Zoveel vragen, zo weinig mensen die het antwoord lijken te willen weten.
Zolang de vaccinatie-obsessie blijft aanhouden en zelfs nog verergerd, kan ik maar weinig geloof hechten aan zulke cijfers en grafieken.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De verdeling tussen mensen die gevaccineerd zijn en met corona in het ziekenhuis terechtkomen en/of overlijden en de mensen die niet gevaccineerd zijn en met corona in het ziekenhuis terechtkomen en/of overlijden.
Goodbye old world? Verandering is van alle tijden. Geleidelijk, maar ook snel zoals Wantie al met een goed voorbeeld illustreert.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
True
Volgens mij is het trouwens de 1e keer dat we in BNW niet alleen maar over een wereldveranderd gebeuren/complot praten .... maar er tegelijk middenin zitten
En dat op nog geen 2 jaar tijd ... goodbye old world.
De geschiedenis zal ze er een kluif aan hebben ...
Bijwerkingen van vaccins zijn veelal in lijn met bijwerkingen van de infectie, als het gaat om schade die door het immuunsysteem wordt aangericht.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oww ik heb gelezen over ontstoken hartspier na vaccinatie
Kerel das geen feit..quote:Op woensdag 10 november 2021 09:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is geen aanname maar een feit dat volgt uit de ziekenhuisbezetting.
Ik weet nog in het begin van de corona shitshow ze meldingen maakten van sterfgevallen, doem en horror daar gaat het nu niet eens meer over, ze ratelen alleen maar door over besmettingen. HANS!!!quote:Op woensdag 10 november 2021 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welk bewijs heb je hiervoor..
Vorig jaar vielen mensen met bosjes dood neer?? Of wat
Grote BS.quote:RUTTE
Nee, nee. Luister, ik vind echt dat mensen zelf moeten beslissen of ze zich laten vaccineren of niet. Ik kom vaak mensen, of vaak, ik kom weleens mensen tegen die dan ‘ik heb me niet laten vaccineren’ en dan zeg ik: joh, jouw keuze. Alleen joh, wat ik weet is dat de kans dat je de ziekte krijgt bijna 100 procent is of heel groot en je loopt heel reëel risico dat je vervolgens ook in het ziekenhuis komt, maar verder is het jouw besluit.
Euh lol ... 911 complot kwam pas later op gang.quote:
Wat moet dat heerlijk zijn. Iets waar je niet in wil geloven gewoon afdoen als "propaganda"quote:Op woensdag 10 november 2021 09:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zolang de vaccinatie-obsessie blijft aanhouden en zelfs nog verergerd, kan ik maar weinig geloof hechten aan zulke cijfers en grafieken.
Blijft gewoon weer een propaganda middel om de laatste ongevaccinerden te proberen overhalen.
Wetenschappelijk eens.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk dat boosters vooral zinvol zijn voor mensen met een broze gezondheid of specifieke doelgroepen waarbij vaccinaties minder effectief zijn en dat voor het gros van de relatief jonge en gezonde mensen die nu gevaccineerd zijn de huidige mate bescherming voorlopig (en de vraag is natuurlijk hoe lang) voldoende zal zijn om ernstige ziekte en ziekenhuisopname te voorkomen. En daar gaat het uiteindelijk om. Persoonlijk voel ik op dit moment ook niet heel veel voor zo'n booster, maar wellicht dat er na verloop van tijd genoeg data verzameld is om mij van het tegendeel te overtuigen.
Boosters kunnen ook zinvol zijn als daardoor de gevaccineerden minder besmettelijk zijn.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk dat boosters vooral zinvol zijn voor mensen met een broze gezondheid of specifieke doelgroepen waarbij vaccinaties minder effectief zijn en dat voor het gros van de relatief jonge en gezonde mensen die nu gevaccineerd zijn de huidige mate bescherming voorlopig (en de vraag is natuurlijk hoe lang) voldoende zal zijn om ernstige ziekte en ziekenhuisopname te voorkomen. En daar gaat het uiteindelijk om. Persoonlijk voel ik op dit moment ook niet heel veel voor zo'n booster, maar wellicht dat er na verloop van tijd genoeg data verzameld is om mij van het tegendeel te overtuigen.
Nee oke laten we vooral geen conclusies die logisch volgen uit de gegevens en overeenkomen met de geobserveerde realiteit feiten noemen.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kerel das geen feit..
Dat is 1 van de conclusies die je zou kunnen trekken.. maar dat betekend niet dat het een feit is
En dat is dan vooral zinvol om de niet-gevaccineerden te beschermen ja. Maar de verspreiding stop je toch niet, je remt hem alleen af. Laat ze maar allemaal tegelijk corona krijgen dan kunnen we sneller weer verder met ons leven. Lullig voor de zorg wel, mja.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Boosters kunnen ook zinvol zijn als daardoor de gevaccineerden minder besmettelijk zijn.
Gezien de cijfers helpt het vaccin wel wat, maar eigenlijk wel onvoldoende tegen de verspreiding van Delta.
Ik weet niet of een booster daar verschil in kan maken, maar als dat wel zo is zou dat een goede reden zijn om iedereen een tweede booster aan te bieden.
Zo begon het een jaar geleden ook. " Ik denk dat een vaccin vooral zinvol is...."quote:Op woensdag 10 november 2021 09:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij doet exact hetzelfde .. heilig geloof in de jonge en co .. de rest is BSquote:Op woensdag 10 november 2021 09:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat moet dat heerlijk zijn. Iets waar je niet in wil geloven gewoon afdoen als "propaganda"en vervolgens je eigen propaganda wél kei- en keihard rondbazuinen
Zo blijkt maar hoe de massahypose zijn werk doet. Mensen staan te juichen en goedkeurend te knikken langs de zijlijn.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goodbye old world? Verandering is van alle tijden. Geleidelijk, maar ook snel zoals Wantie al met een goed voorbeeld illustreert.
Het is ook een logistieke kwestie, je kunt niet iedereen testen die naar een pretpark wil of een café, sportschool, etc.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:38 schreef _I het volgende:
[..]
Wetenschappelijk eens.
Rationeel. Als die derde booster er komt, zal deze ook voor de rest worden aangeboden en krijg je, net als in andere landen om ons heen, dat je qr pas weer geldig is na je booster.
Dit is mijn hele probleem met dat systeem. Als je besmet bent gaat er niets op rood, maar als men besluit dat je vaccin uitgewerkt is wel.
Dus zorg je dat je al ageert bij de eerste stap, zodat je niet in een onmogelijke situatie wordt gedwongen later in het verhaal.
Massahypnosequote:Op woensdag 10 november 2021 09:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zo blijkt maar hoe de massahypose zijn werk doet. Mensen staan te juichen en goedkeurend te knikken langs de zijlijn.
Sorry maar ik wens mijn kinderen niet zulk toekomstbeeld toe.
Noorwegen, Spanje doen ook lekker mee jaquote:Op woensdag 10 november 2021 09:39 schreef Dven het volgende:
Overigens wel mooi dat het eindelijk wereldwijd een keertje lukt de neuzen dezelfde kant op te krijgen. Enkel landen die bekend staan als heilstaten vol vrije denkers moeten nog een keer overtuigd worden. Jeweetwel, Noord-Korea, Wit-Rusland, federale overheid van Brazilië enzovoorts
Uh, niet dat ik ook maar iets met De Jobge te maken heb maar zelfs als dat het geval was: Nee.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij doet exact hetzelfde .. heilig geloof in de jonge en co .. de rest is BS
Klopt natuurlijk niets van. Ongevaccineerden hebben in Nederland gewoon de vrijheid dat te blijven en daar de gevolgen van te aanvaarden.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:39 schreef Dven het volgende:
Overigens wel mooi dat het eindelijk wereldwijd een keertje lukt de neuzen dezelfde kant op te krijgen. Enkel landen die bekend staan als heilstaten vol vrije denkers moeten nog een keer overtuigd worden. Jeweetwel, Noord-Korea, Wit-Rusland, federale overheid van Brazilië enzovoorts
Nou hoe sta jij er in danquote:Op woensdag 10 november 2021 09:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Uh, niet dat ik ook maar iets met De Jobge te maken heb maar zelfs als dat het geval was: Nee.
Tja, dat je groene coronavinkje niet verdwijnt bij besmetting heeft te maken met de privacy-eisen die gesteld werden aan dat hele systeem. Zorgt in de praktijk natuurlijk voor rare situates, even los van dat ik hele toepassing van dat systeem zoals het nu gebeurt geen fan benquote:Op woensdag 10 november 2021 09:38 schreef _I het volgende:
[..]
Wetenschappelijk eens.
Rationeel. Als die derde booster er komt, zal deze ook voor de rest worden aangeboden en krijg je, net als in andere landen om ons heen, dat je qr pas weer geldig is na je booster.
Dit is mijn hele probleem met dat systeem. Als je besmet bent gaat er niets op rood, maar als men besluit dat je vaccin uitgewerkt is wel.
Dus zorg je dat je al ageert bij de eerste stap, zodat je niet in een onmogelijke situatie wordt gedwongen later in het verhaal.
Ja, maar is zo de situatie wel?quote:Op woensdag 10 november 2021 09:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dat is dan vooral zinvol om de niet-gevaccineerden te beschermen ja. Maar de verspreiding stop je toch niet, je remt hem alleen af. Laat ze maar allemaal tegelijk corona krijgen dan kunnen we sneller weer verder met ons leven. Lullig voor de zorg wel, mja.
Is gewoon weer de volgende tactiek ... geef de "kwetsbaren" een booster, drijf daarna de testen en de (natuurlijk alweer) bijhorende stijgende "besmettingen" ... en de meute staat binnen de kortste keren weer te roepen en eisen dat zij ook een booster willen/recht op hebben...quote:Op woensdag 10 november 2021 09:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
Zo begon het een jaar geleden ook. " Ik denk dat een vaccin vooral zinvol is...."
Nu dus een booster...
Over hoeveel tijd krijgen we een nieuwe gedachte dat booster #zoveel mogelijk oplossingen biedt?
Jezelf een beetje in de maling nemen is een kunst, maar zo ver je kop in 't zand steken dat je zowat je paspoort nodig hebt omdat je aan de andere kant van de aardkloot er uit komt schiet is crème de la crème
Daar wordt vaccinatie ook aangeraden en zijn ze al lange tijd onderdeel van het grote coronacomplot.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Noorwegen, Spanje doen ook lekker mee ja
En laat dat risico nou eens niet kloppen..quote:Op woensdag 10 november 2021 09:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is ook een logistieke kwestie, je kunt niet iedereen testen die naar een pretpark wil of een café, sportschool, etc.
Dus dan moeten er keuzes gemaakt worden.
En los van of dat terecht is, is nu de keuze gemaakt dat ongevaccineerden een hoger risico zijn voor het verspreiden dan gevaccineerden.
Nog steeds geen argumentenquote:Op woensdag 10 november 2021 09:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
Zo begon het een jaar geleden ook. " Ik denk dat een vaccin vooral zinvol is...."
Nu dus een booster...
Over hoeveel tijd krijgen we een nieuwe gedachte dat booster #zoveel mogelijk oplossingen biedt?
Jezelf een beetje in de maling nemen is een kunst, maar zo ver je kop in 't zand steken dat je zowat je paspoort nodig hebt omdat je aan de andere kant van de aardkloot er uit komt schiet is crème de la crème
In Spanje is de pas door de rechter afgewezen . Wijsneusquote:Op woensdag 10 november 2021 09:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar wordt vaccinatie ook aangeraden en zijn ze al lange tijd onderdeel van het grote coronacomplot.
Welk punt probeer je nu te maken joh wijsneus?
Mwoah, als ik hier eens zie waar 95% op de IC niet gevaccineerd is en ongevaccineerde 50-minners bij bosjes dood neervallen. Nee, niet echt nee.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, maar is zo de situatie wel?
Er zijn steeds meer geluiden dat het percentage gevaccineerden in ziekenhuizen aan het toenemen is. Als straks 100% in het ziekenhuis gevaccineerd is en we hebben nog steeds 2000 bedden bezet, dan is een tweede booster, als die verspreiding kan tegengaan, een optie.
Nu zeker wel, ja.quote:
De gevaccineerden in het ziekenhuis zijn vooral mensen met een kwetsbare gezondheid, en die zullen (hoogstwaarschijnlijk) direct baat hebben bij zo'n booster. Als die (vrijwel) allemaal zo'n booster gehad hebben, is het dan nog nodig om de verspreiding af te remmen? Dat moeten we dus even afwachten.quote:Er zijn steeds meer geluiden dat het percentage gevaccineerden in ziekenhuizen aan het toenemen is. Als straks 100% in het ziekenhuis gevaccineerd is en we hebben nog steeds 2000 bedden bezet, dan is een tweede booster, als die verspreiding kan tegengaan, een optie.
911 is groter dan 1 gebeurtenis, en heeft er voor gezorgd dat mensen veel sneller gaan denken dat er ergens een complot achter steekt.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:37 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Euh lol ... 911 complot kwam pas later op gang.
En dat was een gebeurtenis op 1 dag.
Nu wordt de bevolking al gedurende 2 jaar dagelijks angst en bezorgdheid aangepraat.
Ja ... open je ogen en zie hoe het volk bespeeld en gestuurd wordt door politiek en media.quote:
Ik zie het nietquote:Op woensdag 10 november 2021 09:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja ... open je ogen en zie hoe het volk bespeeld en gestuurd wordt door politiek en media.
Nee erger nog, gaan ze omhoog, dan hebben wij ons niet goed genoeg aan de maatregelen gehouden. Want de maatregelen werken, dus als de cijfers omhoog gaan, is dat de schuld van ons slechte gedrag.quote:Op dinsdag 9 november 2021 22:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gaan de getallen naar beneden dan werkt het. Gaan ze omhoog dan werkt het ook / was het echt nodig om de maatregel in te voeren.
Jwz.
Lol .... en hoelang denk je hier zo mee verder te gaan ?quote:Op woensdag 10 november 2021 09:44 schreef Wantie het volgende:
Als straks 100% in het ziekenhuis gevaccineerd is en we hebben nog steeds 2000 bedden bezet, dan is een tweede booster, als die verspreiding kan tegengaan, een optie.
En het ligt natuurlijk niet aan die domme domme qr pas..🤣quote:Op woensdag 10 november 2021 09:50 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee erger nog, gaan ze omhoog, dan hebben wij ons niet goed genoeg aan de maatregelen gehouden. Want de maatregelen werken, dus als de cijfers omhoog gaan, is dat de schuld van ons slechte gedrag.
Maar zijn we dan niet te laat?quote:Op woensdag 10 november 2021 09:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nu zeker wel, ja.
[..]
De gevaccineerden in het ziekenhuis zijn vooral mensen met een kwetsbare gezondheid, en die zullen (hoogstwaarschijnlijk) direct baat hebben bij zo'n booster. Als die (vrijwel) allemaal zo'n booster gehad hebben, is het dan nog nodig om de verspreiding af te remmen? Dat moeten we dus even afwachten.
Tja daar bestaat nog geen prik voor ... nog even geduld...je zal ooit wel beseffen aan wat je meegewerkt hebt.quote:
Jawel: gevaccineerden verspreiden corona minder snel.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
En laat dat risico nou eens niet kloppen..
Minder dan niet-gevaccineerden.quote:Even als het fabeltje dat gevaccineerden niet ander besmetten
Minder vaak en minder heftig dan niet-gevaccineerden.quote:Of ziek worden
Minder vaak dan niet-gevaccineerden.quote:Of in het ziekenhuis terecht komen
Spiegeltje spiegeltje...quote:Maar lul maar recht wat krom is
Nee, want die is waterdicht, zoveel is wetenschappelijk inmiddels wel bewezenquote:Op woensdag 10 november 2021 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
En het ligt natuurlijk niet aan die domme domme qr pas..🤣
Ah oke dus de coronapas is nu de grote kop van jut binnen het grote coronacomplot?quote:Op woensdag 10 november 2021 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Spanje is de pas door de rechter afgewezen . Wijsneus
Vooral de jonge na blijven pratenquote:Op woensdag 10 november 2021 09:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jawel: gevaccineerden verspreiden corona minder snel.
[..]
Minder dan niet-gevaccineerden.
[..]
Minder vaak en minder heftig dan niet-gevaccineerden.
[..]
Minder vaak dan niet-gevaccineerden.
[..]
Spiegeltje spiegeltje...
Dat lijkt inderdaad te kloppen, maar de vraag is wel of dat eeuwig voortduurt. Het effect bij ouderen lijkt snel uitgewerkt en misschien is dat bij jongeren na 9 of 12 maanden ook wel zo.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Spiegeltje spiegeltje...
En dat alles (denken te) weten terwijl ze zelf nog aan het experimenteren zijn...quote:Op woensdag 10 november 2021 09:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Spiegeltje spiegeltje...
Ik weet niet wat jij denkt..quote:Op woensdag 10 november 2021 09:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah oke dus de coronapas is nu de grote kop van jut binnen het grote coronacomplot?
Je weet overigens dat Spanje gewoon zegt: "volksgezondheid is een regionale aangelegenheid en dient dus op deelstaatniveau aangepakt te worden" ?
Nou wij vinden jouw argumenten ook totaal niet overtuigend hoor, fyiquote:
Ooit zal jij vrije geesten en visionairen zoals nonkelschorp en grijsbotje nog vereren!! Als je het overleeft natuurlijk.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Spiegeltje spiegeltje...
Schattig om toch plichtsgewijs de vergelijking met een ander virus te blijven trekkenquote:Op woensdag 10 november 2021 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt..
Maar ik geloof wel dat Corona net als griep een zware impact kan hebben.
Ik geloof niet in de maatregelen die hiervoor genomen worden.
Wetenschappelijkquote:Op woensdag 10 november 2021 09:53 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee, want die is waterdicht, zoveel is wetenschappelijk inmiddels wel bewezen
Wat jij wilquote:Op woensdag 10 november 2021 09:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Schattig om toch plichtsgewijs de vergelijking met een ander virus te blijven trekken
Oh net zoals er hier altijd de ingeburgerde vaccins als vergelijking worden bijgehaald ?quote:Op woensdag 10 november 2021 09:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Schattig om toch plichtsgewijs de vergelijking met een ander virus te blijven trekken
Bij 1% vd bevolking ja..quote:Op woensdag 10 november 2021 08:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En ook dat dat na een corona-infectie veel vaker voorkomt dan na een coronavaccinatie, waardoor je zou kunnen stellen dat vaccinatie juist bescherming biedt tegen myocarditis. Als jij gegevens hebt waaruit het tegendeel blijkt dan zie ik dat graag.
The battle of the % ...quote:
Dan zijn we dat ook met boosters voor mensen die er zelf niet direct baat bij lijken te hebbenquote:
Aanbieden is helemaal prima natuurlijk, mits veilig. Maar koppelen aan mijn groene vinkje? Mwahhhhh.quote:Stel dat de tweede booster ook maar beperkt houdbaar is bij de groep die verantwoordelijk is voor de belasting op de zorg.
Of het risico dat er een variant komt die voor de risicogroepen het vaccin onwerkzaam maakt...
Mij lijkt het dan verstandiger, als aangetoond is dat een tweede booster verspreiding beperkt, om die gewoon aan iedereen aan te bieden.
Nadeel is wel dat de term 'vrijwillig' aan inflatie onderhevig is.
En nu nog uitleggen waarom.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou wij vinden jouw argumenten ook totaal niet overtuigend hoor, fyi
Dat lijkt me nou een uitstekend ideequote:Kunnen we net zo goed de krant openslaan.
Nounou best verkoopsargument voor Pfizer ever !quote:Op woensdag 10 november 2021 10:07 schreef greysbones het volgende:
https://artsencollectief.nl/grootschalig-zweeds-onderzoek/
ALLEMAAL GEVAXXXXXXINEERDERSquote:Op woensdag 10 november 2021 10:10 schreef mootie het volgende:
Maar hoe moeten we er dan mee omgaan?
Qr-code is duivels
Maatregelen zijn duivels
Vaccins zijn duivels
Ondertussen stromen de ziekenhuizen vol.
I’m all ears.
Dogma dogma dogma.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:50 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee erger nog, gaan ze omhoog, dan hebben wij ons niet goed genoeg aan de maatregelen gehouden. Want de maatregelen werken, dus als de cijfers omhoog gaan, is dat de schuld van ons slechte gedrag.
Als je dat na 168 topics nog niet door hebt, heeft het verder weinig zin.quote:
Jaaa zieltjes proberen winnen om bij de kudde te horenquote:Dat lijkt me nou een uitstekend idee.
Ben ik helemaal met je eens. Als de zorg niet zo'n puinhoop was geweest olv Pinokkio was het niet zo'n bende. Men wil iedereen aan de QR en de spuitjes dat is het enige waar het om draait. Ondertussen smijt de Clown enorme bedragen over de balk waar je haast niemand over hoort en gewoon door de vingers wordt gezien.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt..
Maar ik geloof wel dat Corona net als griep een zware impact kan hebben.
Ik geloof niet in de maatregelen die hiervoor genomen worden.
Ten eerste qr code afschaffen.. het werkt niet ..quote:Op woensdag 10 november 2021 10:10 schreef mootie het volgende:
Maar hoe moeten we er dan mee omgaan?
Qr-code is duivels
Maatregelen zijn duivels
Vaccins zijn duivels
Ondertussen stromen de ziekenhuizen vol.
I’m all ears.
Je doet er lacherig overquote:Op woensdag 10 november 2021 10:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ALLEMAAL GEVAXXXXXXINEERDERS
En de schuld van rutjes die de verpleegkundigen ontslagen hebs
Alles wat niet in jou straatje past maar een dogma noemen schiet natuurlijk ook niet op. Trouwens even een definitie van wat een dogma is? "Een dogma, Oudgrieks: δόγμα, meervoud: δόγματα, is een leerstelling die door een religie, ideologie of organisatie als onbetwistbaar wordt beschouwd" . Aan de hand van deze definitie zou je eerder jou manier van denken en posten wellicht als dogmatisch kunnen zien denk ik?quote:
Tetanus kan een behoorlijk fatale aandoening zijn waar het gemiddelde sterftepercentage boven de 10% ligt mét behandeling. Zonder behandeling kan het oplopen tot 60%. Daarnaast beschermen vaccinaties, die jarenlang grondig zijn getest, ruim tien jaar. Polio is nog een zwaardere aandoening die tot onomkeerbare verlamming kan leiden een sterftepercentage kent dat kan oplopen tot 30% in volwassenen. Vaccinaties tegen polio zijn net zoals de vaccins tegen tetanus, jarenlang getest en bieden ook ruim tien jaar bescherming.quote:Op woensdag 10 november 2021 08:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je bent als kind nooit gevaccineerd?
Elk kind is gevaccineerd tegen tetanus.
Sterftecijfer voordat we begonnen met vaccineren: 50 per jaar.
Hoeveel procent is dat?
Polio: meer dan 90% van de besmette personen ontwikkelt geen symptomen. Van degenen die wel symptomen krijgen geneest de overgrote meerderheid volledig.
En ga zo maar door.
We worden gevaccineerd tegen een hele reeks ziektes die je individueel een heel kleine kans geven op ernstig verloop.
Vrijwel niemand die zich daar druk over maakt.
Maar bij Covid wordt daar een halszaak van gemaakt, terwijl de gevolgen voor de samenleving van Covid veel groter zijn dan die van al die andere ziekten.
Bij polio is destijds ook een grootschalige vaccinatieprogramma opgestart.
Men ging langs de deuren om zoveel mogelijk te vaccineren.
Tegen een ziekte waar 98% van de bevolking geen enkele last heeft, die de samenleving niet ontwrichte doordat de zorg vastliep en waarvan bij de overige 2% de meesten weer volledig herstelden...
Het opleiden van IC personeel duurt jaren. En er is nu zelfs sprake van een leegloop wat personeel aangaat. Logisch want gezien de werkdruk ben je gestoord om nu in een ziekenhuis te gaan werken. En je gaat ook voorbij aan de macht van de voedingsindustrie. Al jaren zijn er plannen die niet echt van de grond komen om suikers en zout te beperken wat maar niet lukt omdat Rutte en vrienden niet met wetgeving willen komen. Kijk maar eens wat er in een pot HAK zit aan ingrediënten.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ten eerste qr code afschaffen.. het werkt niet ..
Ten tweede blijf thuis als je ziek bent!!
Of je denkt iets onder de leden te hebben.
Schaal nu eindelijk die zorg eens op.. dit had direct moeten gebeuren dan hadden we nu niet achter de feiten aangelopen in ziekenhuizen
Wie wil vaccineren .. 👍
Wie niet wil . Ook goed
Wijs mensen op bewust gezonder leven. Sporten voeding, verstrek eventueel extra vitaminen die aantoonbaar minder/of niet aanwezig waren bij ernstig zieken.
Ventileer.. hier is werkelijk 0,0 mee gedaan
Maar bij punt 2 loopt het al vast.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ten eerste qr code afschaffen.. het werkt niet ..
Ten tweede blijf thuis als je ziek bent!!
Of je denkt iets onder de leden te hebben.
Schaal nu eindelijk die zorg eens op.. dit had direct moeten gebeuren dan hadden we nu niet achter de feiten aangelopen in ziekenhuizen
Wie wil vaccineren .. 👍
Wie niet wil . Ook goed
Wijs mensen op bewust gezonder leven. Sporten voeding, verstrek eventueel extra vitaminen die aantoonbaar minder/of niet aanwezig waren bij ernstig zieken.
Ventileer.. hier is werkelijk 0,0 mee gedaan
Jup, dat wilde ik ook al posten. Van de afgelopen anderhalf jaar weten we dat mensen zich daar schandalig slecht aan houden.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar bij punt 2 loopt het al vast.
Blijf thuis als je ziek bent of denkt iets onder de leden te hebben.
Om me heen zie ik overal kuchers, snotteraars. Winkels staan er vol mee.quote:Op woensdag 10 november 2021 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Nee hoor loopt niet vast. Binnen mijn team melden collega's zich af voor fysieke afspraken omdat ze ziek zijn. Ik merk wel op werk dat best wat mensen ziekjes zijn de laatste tijd, behalve ik
Ojee blijf er dan maar ver vandaan. Voor je het weet lig je op de IC (grapje).quote:Op woensdag 10 november 2021 10:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Om me heen zie ik overal kuchers, snotteraars. Winkels staan er vol mee.
Even kijken of ik hier aan pro vax spin aan kan gevenquote:Op woensdag 10 november 2021 06:55 schreef _I het volgende:
[..]
https://www.berliner-zeit(...)m-fussball-li.193554
Krant uit Berlijn doet verslag van het grote aantal jonge mensen uit de sportwereld met hartproblemen.
“Rätselhafte” is mysterieus.
Men heeft geen idee hoe het kan dat al die jonge mensen ineens omvallen. Wat is er anders. Denk. Denk.
quote:
Andersom wachten er nu nog twee reacties op antwoord van jouquote:Op zondag 7 november 2021 16:26 schreef Ali_boo het volgende:
@:isdatzo
Had nog een vraag openstaan? Ik ga je niet verplichten om daar antwoord op te geven maar ik zou het wel op prijs stellen
Je mist de 'een corona besmetting veroorzaakt meer hartontstekingen dan het vaccin' nogquote:Op woensdag 10 november 2021 11:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Even kijken of ik hier aan pro vax spin aan kan geven![]()
De vax bied uitstekende bescherming tegen het virus. Helaas heeft je immuunsysteem een geheugensteuntje nodig om de paar maanden, een prik biedt 6 maanden bescherming . Daarom is het zo belangrijk om op tijd je booster shot te halen
Laat het niet zover komen en maak vandaag nog een afspraak
Daarnaast is de kans dat je hartkwalen krijgt 1 op de 10 mil . Wat gewoon uitstekende odds zijn , dit bevestigd het beeld dat de vax echt werkt en dat het veilig en effectief is
Want?quote:Op woensdag 10 november 2021 10:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar bij punt 2 loopt het al vast.
Blijf thuis als je ziek bent of denkt iets onder de leden te hebben.
Kan de reacties niet meer terugvinden ?quote:Op woensdag 10 november 2021 11:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Andersom wachten er nu nog twee reacties op antwoord van jou.
Jup, best wel veel mensen vertikken dat.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Want?
sommige mensen vertikken dat?
Ja. Dus daar loopt het al fout.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Want?
sommige mensen vertikken dat?
dat zijn overigens dus ook veelal mensen die menen met een groen vinkje onschendbaar te zijn
dat zijn dus ook een groot deel van de groene vinkjes???quote:Op woensdag 10 november 2021 11:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jup, best wel veel mensen vertikken dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |