En terecht want het is nogal kort de bocht. Dat er nog geen duidelijke verklaring is wil niet zeggen dat de aandoening psychosomatisch is. Ik vind dat nogal gemakzuchtig. Sowieso zijn er door de geschiedenis heen talloze ziektes eerst als psychisch afgedaan voordat men de werkelijke oorzaak ontdekte.quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:47 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Klopt hij was ook al 1 van de eerste die het zei dat het waarschijnlijk vooral psychisch is en daar heeft die behoorlijk wat gezeik meegehad.
Wat naar dat hij zo ver weg ligt nu. Sterkte, ik hoop dat hij weer snel dichterbij kan zijn en goed opknapt.quote:Op maandag 8 november 2021 23:50 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Mijn papa ligt momenteel met een hartinfarct op een ic ergens diep in Duitsland (hij is vrachtwagenchauffeur .. of beter gezegd .. was).
IC loopt daar net zo goed tegen capaciteitsproblemen aan. 3 Verpleegkundigen op 10 IC bedden.
Ga maar na hoe dat er dan ongeveer uit ziet.
Als een vaccinatiegraad van 83% al geen enkel effect sorteert doen die additionele 10% er ook niet meer toe.quote:Op maandag 8 november 2021 22:25 schreef jcdragon het volgende:
We hebben een vaccinatiegraad van 93 a 94 % nodig volgens die meneer(Peter van der Voort) bij Jinek.
Dat 1 prik niet genoeg zou zijn kon men van mijlenver al zien aankomen. Het appje zal binnenkort weer rood kleuren.quote:Op maandag 8 november 2021 23:21 schreef Nia het volgende:
De Janssen prik is al niet meer voldoende om naar Oostenrijk op wintersport te mogen. Een nieuwe aflevering in de vaccinatiesoap is begonnen. Ik kan het allemaal niet meer bevatten.
10% meer kan zeker wel een enorm verschil maken. Bij mazelen kan een verlaging van de vaccinatiegraad met 2-3% al het verschil zijn tussen wel en geen uitbraken. 10% is veel.quote:Op dinsdag 9 november 2021 06:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als een vaccinatiegraad van 83% al geen enkel effect sorteert doen die additionele 10% er ook niet meer toe.
Bij Mazelen is dat een levensgroot verschil.quote:Op dinsdag 9 november 2021 06:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als een vaccinatiegraad van 83% al geen enkel effect sorteert doen die additionele 10% er ook niet meer toe.
Ja, dat is mooi en ook veel effectiever dan op landelijk niveau de hele bevolking onderwerpen aan maatregelen die vooral ongevaccineerden raken..quote:Op dinsdag 9 november 2021 06:08 schreef miss_sly het volgende:
Het gebeurt dus wel en is best effectief:
https://www.rijnmond.nl/n(...)cN44XdP7tbSJzYFXrVXI
Alle Janssen-geprikten dus snel nog even een papieren QR downloadenquote:Op dinsdag 9 november 2021 06:30 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dat 1 prik niet genoeg zou zijn kon men van mijlenver al zien aankomen. Het appje zal binnenkort weer rood kleuren.
Ik ga wel vrijwillig in lockdown met mijn opgedrongen Janssen-vaccinatie dus ik nog niet mag boosteren.quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alle Janssen-geprikten dus snel nog even een papieren QR downloaden
Denemarken? IJsland?quote:Op dinsdag 9 november 2021 06:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bij Mazelen is dat een levensgroot verschil.
Waarom bij covid niet?
Kleine moeite toch? Wat is 2 jaar nu op een mensenleven?quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga wel vrijwillig in lockdown met mijn opgedrongen Janssen-vaccinatie dus ik nog niet mag boosteren.
QR-code (2prikken) is daar nog maar 9 maanden maximaal geldig, Pfizer trekt al een nieuwe fles champagne open. Op 4 januari kan die Jansen code al de prullenbak in.quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alle Janssen-geprikten dus snel nog even een papieren QR downloaden
Het zal wel sarcasme zijn? Ik kan er niet veel mee.quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kleine moeite toch? Wat is 2 jaar nu op een mensenleven?
Alle vaccintwijfelaars hebben dus mazzel, die zijn pas later dit jaar gepriktquote:Op dinsdag 9 november 2021 07:22 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
QR-code (2prikken) is daar nog maar 9 maanden maximaal geldig, Pfizer trekt al een nieuwe fles champagne open. Op 4 januari kan die Jansen code al de prullenbak in.
Er zijn ook andere wintersport landenquote:Op dinsdag 9 november 2021 07:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het zal wel sarcasme zijn? Ik kan er niet veel mee.
Afwachten tot het laatste moment wordt goed beloond.quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alle vaccintwijfelaars hebben dus mazzel, die zijn pas later dit jaar geprikt
Het was een grap ja. Geen goede denk ik.quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vandaag even niet.quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het was een grap ja. Geen goede denk ik.
Dus je bent zelf sarcastisch over je lockdown en iemand doet dat terug en mevr. kan er niet veel mee.quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen zou me verbazen als het er 10.000 zijn want 300 is nog best wat geld.quote:Op dinsdag 9 november 2021 07:54 schreef quirina het volgende:
Heb je die video gezien van GeenStijl hoe gemakkelijk is om een werkende qr-code te kopen.
Hele grote handel schijnt.
Het kost je je naam geboortedatum bsn-nummer adres en ongeveer ¤300/¤500 euro.
Heel erg veel mensen schijnen het toch te kopen, dus we kunnen concluderen dat er wel veel meer ongevaccineerden met een valse qr rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |