Zul je zien dat Hugo straks deze mensen gaat boosteren met Pfizer, en vervolgens tript dat hele DCC omdat hij die combinatie niet kentquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Janssen was door de regering geadviseerd voor mensen die na één vaccinatie klaar wilden zijn. Wat hadden die moeten doen, zeggen dat het RIVM er niets van snapt en toch voor Pfizer gaan?
In oktober allang niet meer. Maar toch veel mensen die het nog graag wilde hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Janssen was door de regering geadviseerd voor mensen die na één vaccinatie klaar wilden zijn. Wat hadden die moeten doen, zeggen dat het RIVM er niets van snapt en toch voor Pfizer gaan?
Jansen beschermt aanzienlijk minder tegen besmetting (66% geloof ik). Qua ziekenhuis/IC-opnames is het wel redelijk gelijkwaardig als ik het goed hebquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:50 schreef Wantie het volgende:
Maar wat is er opeens met Jansen aan de hand?
Tot dusver begreep ik dat alle vaccins over de hele linie ongeveer even goed (of slecht) presteerden...
Die combi wordt al gegeven hoor. Alleen wel voor mensen die er nu voor in aanmerking komen, en voor nu zijn dat alleen nog de chronisch zieken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zul je zien dat Hugo straks deze mensen gaat boosteren met Pfizer, en vervolgens tript dat hele DCC omdat hij die combinatie niet kent
The decline was greatest for the Janssen (Johnson & Johnson) vaccine, with protection against infection declining from 86.4% in March to 13.1% in Septemberquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jansen beschermt aanzienlijk minder tegen besmetting (66% geloof ik). Qua ziekenhuis/IC-opnames is het wel redelijk gelijkwaardig als ik het goed heb
Ach nee toch.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:52 schreef D_A het volgende:
[..]
The decline was greatest for the Janssen (Johnson & Johnson) vaccine, with protection against infection declining from 86.4% in March to 13.1% in September
https://medicalxpress.com(...)-pfizer-janssen.html
Wtf... Gewoon ema goedgekeurd.quote:Op dinsdag 9 november 2021 06:30 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dat 1 prik niet genoeg zou zijn kon men van mijlenver al zien aankomen. Het appje zal binnenkort weer rood kleuren.
Minder testen = minder nieuwe positieve gevallen = minder nieuwe strenge maatregelenquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:35 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Bam. Daar ging de laatste vorm van zicht die we nog hadden. Na het BCO nu ook het testen overbelast.
Denk je mooi, snel klaar te zijn met 1 prikje.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:52 schreef D_A het volgende:
[..]
The decline was greatest for the Janssen (Johnson & Johnson) vaccine, with protection against infection declining from 86.4% in March to 13.1% in September
https://medicalxpress.com(...)-pfizer-janssen.html
RECORDSquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:54 schreef Oriente het volgende:
De Telegraaf doet ook nog even een duit in het zakje
Aantal coronagevallen blijft snel stijgen, records komen in zicht
In sneltreinvaart gaat het aantal nieuwe coronagevallen verder omhoog. In de afgelopen week zijn waarschijnlijk ongeveer 75.000 mensen positief getest. Sinds het begin van de epidemie is er maar één week geweest met nog meer positieve tests, in december vorig jaar. Dat record zou volgende week kunnen sneuvelen.
Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) meldt elke dinsdag hoeveel mensen in de afgelopen week positief zijn getest. Vorige week meldde het instituut dat het in de zeven dagen ervoor 53.979 positieve tests had geregistreerd.
In de zes dagen erna zijn al meer dan 65.000 besmettingen aan het licht gekomen. De afgelopen vijf dagen waren er telkens meer dan 10.000 nieuwe gevallen. Ter vergelijking: begin oktober, ongeveer een maand geleden, waren er zo’n 10.000 gevallen per week.
Het RIVM meldt dinsdag ook bij hoeveel mensen de coronaklachten zo erg waren dat ze in een ziekenhuis moesten worden opgenomen. Bij de cijfers van vorige week waren er 834 opnames, waarvan 140 op de intensive cares. Dit stijgt nu waarschijnlijk richting de 1000, waarvan zo’n 200 op de ic’s. Het aantal meldingen van sterfgevallen loopt ook snel op, van iets meer dan 100 vorige week naar ruim 150 nu.
Het reproductiegetal is de laatste weken stabiel op 1,2, wat betekent dat het het aantal besmettingen in hetzelfde tempo blijft stijgen. Het landelijke risiconiveau blijft waarschijnlijk op het hoogste niveau, ernstig.
Op dinsdag of in de komende dagen kan een ander record sneuvelen: het hoogste aantal positieve tests in één etmaal. Op 20 december vorig jaar registreerde het RIVM 12.997 nieuwe gevallen.
https://www.msn.com/nl-nl(...)AQtYdh?ocid=msedgntp
Tja. Dat kunnen we inderdaad de verantwoordelijkheid van inwoners maken. Het ministerie van Buitenlandse Zaken kan ook gewoon eens zijn werk doen en daarover in gesprek gaan met individuele landen of de EU vertegenwoordiging dat dit niet zo handig is.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:51 schreef PS. het volgende:
[..]
In oktober allang niet meer. Maar toch veel mensen die het nog graag wilde hebben.
In Nederland is er ook niks mis mee. Maar de problemen met reizen waren toen al bekend.
Dat weet ik. Maar dat is niet de groep die je in de Oostenrijkse apres-ski tegen komt.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Die combi wordt al gegeven hoor. Alleen wel voor mensen die er nu voor in aanmerking komen, en voor nu zijn dat alleen nog de chronisch zieken.
Verwijzen we mensen nu ook naar door. Ik vind het best lullig voor mensen die inderdaad in de tijd van dansen met Janssen goed dachten te zitten, en nu geen 2e prik mogen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tja. Dat kunnen we inderdaad de verantwoordelijkheid van inwoners maken. Het ministerie van Buitenlandse Zaken kan ook gewoon eens zijn werk doen en daarover in gesprek gaan met individuele landen of de EU vertegenwoordiging dat dit niet zo handig is.
Dat dan weer nietquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dat is niet de groep die je in de Oostenrijkse apres-ski tegen komt.
en waarom mogen die dat niet?quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Verwijzen we mensen nu ook naar door. Ik vind het best lullig voor mensen die inderdaad in de tijd van dansen met Janssen goed dachten te zitten, en nu geen 2e prik mogen.
Als er iets zichtbaar is tijdens deze pandemie is het hoe slecht communicatie tussen landen onderling is. Landen die op eigen houtje beslissen een maatregel in te stellen die grote gevolgen voor een ander land heeft en daar geen enkele rekening mee houden.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Verwijzen we mensen nu ook naar door. Ik vind het best lullig voor mensen die inderdaad in de tijd van dansen met Janssen goed dachten te zitten, en nu geen 2e prik mogen.
Heeft meer met de planning te maken, als je dat zou toestaan moet je nu ineens voor iedereen dat toestaan, en daar is de capaciteit en ook de voorraad gewoon niet voor.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat een of andere basisschoolleraar uit Rotterdam dat moet goedkeuren…
dat is nog niet, lijkt me ook logisch dat het weer van kwetsbaarst naar beneden gaatquote:Op dinsdag 9 november 2021 08:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Omdat dat vaak gezonde 40ers zijn die er nog niet voor in aanmerking komen.
Klopt, maar dat gaat niet voor januari gebeuren, waar al veel mensen een wintersport in de planning hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is nog niet, lijkt me ook logisch dat het weer van kwetsbaarst naar beneden gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |