SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorryquote:
Nou nou, ze komen niet uit een ei hoorquote:Op maandag 8 november 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende: [..] Dat eerste klopt maar dat tweede wat minder, kennis van chocolade is wat minder als je er alleen maar over gelezen hebt in plaats van het te proeven.
quote:Op maandag 8 november 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je wel raar te kijken als ze straks op date twee over je heen gaat plassen in een strak leren pakje met strategische gaten erin.
Jaaaahaaaaquote:
ik hoefde niet eens te kijken om te weten van wie dit afkwamquote:
quote:Op maandag 8 november 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben bal hier met vochtige doeken en reukzout bij kennis moeten houden die dag
quote:Op maandag 8 november 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gelukkig wel met strategische gaten. stel je voor hoe het anders zou zijn met gewoon gaten
Ja dat kom soms wel een beetje een stresskipje zijnquote:Op maandag 8 november 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben bal hier met vochtige doeken en reukzout bij kennis moeten houden die dag
was echt ongerustquote:Op maandag 8 november 2021 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat kom soms wel een beetje een stresskipje zijn
quote:Op maandag 8 november 2021 10:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoefde niet eens te kijken om te weten van wie dit afkwam
Ja sorry, zal er in het vervolg aan proberen te denkenquote:
was dan meegegaan naar het ziekenhuisquote:
Dat stel ik altijd voor en dan mag ik dat nietquote:Op maandag 8 november 2021 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
was dan meegegaan naar het ziekenhuis
Jawel maar je zit in het gebied waar meer drugs gebruikt worden dan in Parijs, Bogota en Miami bij elkaar, dossierkennis van fossielen aan mijn hoela.quote:Op maandag 8 november 2021 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou nou, ze komen niet uit een ei hoorIn de gemeenteraden hier was hun dossierkennis echt indrukwekkend altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |