SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorryquote:
Nou nou, ze komen niet uit een ei hoorquote:Op maandag 8 november 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende: [..] Dat eerste klopt maar dat tweede wat minder, kennis van chocolade is wat minder als je er alleen maar over gelezen hebt in plaats van het te proeven.
quote:Op maandag 8 november 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je wel raar te kijken als ze straks op date twee over je heen gaat plassen in een strak leren pakje met strategische gaten erin.
Jaaaahaaaaquote:
ik hoefde niet eens te kijken om te weten van wie dit afkwamquote:
quote:Op maandag 8 november 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben bal hier met vochtige doeken en reukzout bij kennis moeten houden die dag
quote:Op maandag 8 november 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gelukkig wel met strategische gaten. stel je voor hoe het anders zou zijn met gewoon gaten
Ja dat kom soms wel een beetje een stresskipje zijnquote:Op maandag 8 november 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben bal hier met vochtige doeken en reukzout bij kennis moeten houden die dag
was echt ongerustquote:Op maandag 8 november 2021 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat kom soms wel een beetje een stresskipje zijn
quote:Op maandag 8 november 2021 10:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoefde niet eens te kijken om te weten van wie dit afkwam
Ja sorry, zal er in het vervolg aan proberen te denkenquote:
was dan meegegaan naar het ziekenhuisquote:
Dat stel ik altijd voor en dan mag ik dat nietquote:Op maandag 8 november 2021 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
was dan meegegaan naar het ziekenhuis
Jawel maar je zit in het gebied waar meer drugs gebruikt worden dan in Parijs, Bogota en Miami bij elkaar, dossierkennis van fossielen aan mijn hoela.quote:Op maandag 8 november 2021 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou nou, ze komen niet uit een ei hoorIn de gemeenteraden hier was hun dossierkennis echt indrukwekkend altijd.
wat stom. heeft hij eindelijk eens de kans je live te zien wil hij het nietquote:Op maandag 8 november 2021 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat stel ik altijd voor en dan mag ik dat niet
bang dat ik zijn hoofd er af haal denk ikquote:Op maandag 8 november 2021 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat stom. heeft hij eindelijk eens de kans je live te zien wil hij het niet
damn dus je moet eerst van die reputatie af zien te komenquote:Op maandag 8 november 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bang dat ik zijn hoofd er af haal denk ik
ik had een meeting gepland staan van 10-11:00. we waren er om 10:15 al klaar meequote:
Daar heb je het dan ook wel een beetje naar gemaaktquote:Op maandag 8 november 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bang dat ik zijn hoofd er af haal denk ik
Hehe mannenbroeders.quote:Op maandag 8 november 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén van de mannenbroeders van de SGP![]()
![]()
Ja, die moet nu permanent een muilkorf om.quote:Op maandag 8 november 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Aanvaring met een hongerige caaf?
werk je in een bejaardentehuis ofzoquote:Op maandag 8 november 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, het is hier weer 34 graden op kantoor.
Even proberen om het raam open te zetten
welke verdieping? is er kans op springers?quote:Op maandag 8 november 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, het is hier weer 34 graden op kantoor.
Even proberen om het raam open te zetten
Gelukkig nietquote:
Een aantal verdiepingen boven de grond, maar de ramen kunnen hier niet helemaal openquote:Op maandag 8 november 2021 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke verdieping? is er kans op springers?
Dit voel ik gewoon tot in mijn dierbaarste stukje huid.quote:Op maandag 8 november 2021 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe mannenbroeders.
[..]
Ja, die moet nu permanent een muilkorf om.
Nee, ik had een kapotte spiegel op de grond staan en daar gooide ik mijn voet tegenaan, want vroege ochtend was vroeg.
nu even wachten tot het zover is.quote:Op maandag 8 november 2021 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vorige keer ging de deur een aantal meter verderop heel passief agressief dicht
Daar voel je volgens mij alles mee.quote:Op maandag 8 november 2021 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit voel ik gewoon tot in mijn dierbaarste stukje huid.
Ik heb hier geluidsdempers op mijn toetsenbordquote:Op maandag 8 november 2021 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
nu even wachten tot het zover is.
in de tussentijd wel TYP TYP TYP doen
Ik vind zuurstof ook wel prettigquote:Op maandag 8 november 2021 10:54 schreef Karzai het volgende:
Vaak kan je idd geen raampje open dien op kantoor anders raakt het klimaatsysteem in de war
quote:Op maandag 8 november 2021 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier geluidsdempers op mijn toetsenbord
Groenten bij de Jumbo.quote:Op maandag 8 november 2021 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar voel je volgens mij alles mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |