SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorryquote:
Nou nou, ze komen niet uit een ei hoorquote:Op maandag 8 november 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende: [..] Dat eerste klopt maar dat tweede wat minder, kennis van chocolade is wat minder als je er alleen maar over gelezen hebt in plaats van het te proeven.
quote:Op maandag 8 november 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je wel raar te kijken als ze straks op date twee over je heen gaat plassen in een strak leren pakje met strategische gaten erin.
Jaaaahaaaaquote:
ik hoefde niet eens te kijken om te weten van wie dit afkwamquote:
quote:Op maandag 8 november 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben bal hier met vochtige doeken en reukzout bij kennis moeten houden die dag
quote:Op maandag 8 november 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gelukkig wel met strategische gaten. stel je voor hoe het anders zou zijn met gewoon gaten
Ja dat kom soms wel een beetje een stresskipje zijnquote:Op maandag 8 november 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben bal hier met vochtige doeken en reukzout bij kennis moeten houden die dag
was echt ongerustquote:Op maandag 8 november 2021 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat kom soms wel een beetje een stresskipje zijn
quote:Op maandag 8 november 2021 10:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoefde niet eens te kijken om te weten van wie dit afkwam
Ja sorry, zal er in het vervolg aan proberen te denkenquote:
was dan meegegaan naar het ziekenhuisquote:
Dat stel ik altijd voor en dan mag ik dat nietquote:Op maandag 8 november 2021 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
was dan meegegaan naar het ziekenhuis
Jawel maar je zit in het gebied waar meer drugs gebruikt worden dan in Parijs, Bogota en Miami bij elkaar, dossierkennis van fossielen aan mijn hoela.quote:Op maandag 8 november 2021 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou nou, ze komen niet uit een ei hoorIn de gemeenteraden hier was hun dossierkennis echt indrukwekkend altijd.
wat stom. heeft hij eindelijk eens de kans je live te zien wil hij het nietquote:Op maandag 8 november 2021 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat stel ik altijd voor en dan mag ik dat niet
bang dat ik zijn hoofd er af haal denk ikquote:Op maandag 8 november 2021 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat stom. heeft hij eindelijk eens de kans je live te zien wil hij het niet
damn dus je moet eerst van die reputatie af zien te komenquote:Op maandag 8 november 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bang dat ik zijn hoofd er af haal denk ik
ik had een meeting gepland staan van 10-11:00. we waren er om 10:15 al klaar meequote:
Daar heb je het dan ook wel een beetje naar gemaaktquote:Op maandag 8 november 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bang dat ik zijn hoofd er af haal denk ik
Hehe mannenbroeders.quote:Op maandag 8 november 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén van de mannenbroeders van de SGP![]()
![]()
Ja, die moet nu permanent een muilkorf om.quote:Op maandag 8 november 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Aanvaring met een hongerige caaf?
werk je in een bejaardentehuis ofzoquote:Op maandag 8 november 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, het is hier weer 34 graden op kantoor.
Even proberen om het raam open te zetten
welke verdieping? is er kans op springers?quote:Op maandag 8 november 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig nietquote:
Een aantal verdiepingen boven de grond, maar de ramen kunnen hier niet helemaal openquote:Op maandag 8 november 2021 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke verdieping? is er kans op springers?
Dit voel ik gewoon tot in mijn dierbaarste stukje huid.quote:Op maandag 8 november 2021 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe mannenbroeders.
[..]
Ja, die moet nu permanent een muilkorf om.
Nee, ik had een kapotte spiegel op de grond staan en daar gooide ik mijn voet tegenaan, want vroege ochtend was vroeg.
nu even wachten tot het zover is.quote:Op maandag 8 november 2021 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vorige keer ging de deur een aantal meter verderop heel passief agressief dicht
Daar voel je volgens mij alles mee.quote:Op maandag 8 november 2021 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit voel ik gewoon tot in mijn dierbaarste stukje huid.
Ik heb hier geluidsdempers op mijn toetsenbordquote:Op maandag 8 november 2021 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
nu even wachten tot het zover is.
in de tussentijd wel TYP TYP TYP doen
Ik vind zuurstof ook wel prettigquote:Op maandag 8 november 2021 10:54 schreef Karzai het volgende:
Vaak kan je idd geen raampje open dien op kantoor anders raakt het klimaatsysteem in de war
quote:Op maandag 8 november 2021 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier geluidsdempers op mijn toetsenbord
Groenten bij de Jumbo.quote:Op maandag 8 november 2021 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar voel je volgens mij alles mee.
toen ik het linkje zag dacht ik dat het om het park zou gaanquote:Op maandag 8 november 2021 11:03 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)nees-te-trekken.html
Ik ben onderwegquote:Op maandag 8 november 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
zal wel koud zijn op de scooterquote:
Als bikinibal binnen lopen bij 4ebe alsof je er thuis hoortquote:Op maandag 8 november 2021 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar lekker naar die 34 graden
quote:Op maandag 8 november 2021 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als bikinibal binnen lopen bij 4ebe alsof je er thuis hoort
vragen of ze dat voor je wil doen van de week. ze is er toch eerder dan jij er bentquote:
misschien is er zelfs wel een ligbed?quote:Op maandag 8 november 2021 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
vragen of ze dat voor je wil doen van de week. ze is er toch eerder dan jij er bent
dat zou helemaal fijn zijn hequote:Op maandag 8 november 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is er zelfs wel een ligbed?
heb je een nieuwe prijs al?quote:Op maandag 8 november 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
kijk al de hele tijd in de app of de kosten van de verwarming er al in staan maar ze kunnen de meterstanden nog niet uitlezen ofzo
oh nee heb nog contract wat doorloopt maar ben wel nieuwsgierig wat het dan nu heeft gekost.quote:
quote:Pino uit Sesamstraat onder vuur vanwege vaccinatie
De Texaanse senator Ted Cruz heeft samen met andere bekende conservatieven hard uitgehaald naar Big Bird, de Amerikaanse versie van Pino uit Sesamstraat. Hij beschuldigt de grote gele vogel van "overheidspropaganda voor 5-jarigen", nadat het Sesamstraat-personage op Twitter en bij CNN had gezegd dat hij zich had laten vaccineren tegen het coronavirus.
"Ik heb het vaccin tegen covid-19 gekregen! Mijn vleugel doet een beetje zeer, maar dit geeft mijn lichaam wel extra bescherming, die mijzelf en anderen gezond houdt", schrijft Big Bird op Twitter. De opmerkingen van de Amerikaanse Pino, die officieel al sinds 1969 6 jaar oud is, vallen samen met de goedkeuring in de VS voor het gebruik van het Pfizer-vaccin bij kinderen tussen de 5 en 11 jaar.
@liesje1979quote:Online inchecken niet mogelijk
Je kunt voor deze vlucht alleen inchecken op de luchthaven. Online inchecken is helaas niet mogelijk.
Staat toch in een apart hokje apparaten te bedienen en plaatjes te bekijken.quote:Op maandag 8 november 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
zo hoog is de nood blijkbaar
Besmette radioloog aan het werk in Jeroen Bosch Ziekenhuis
In het Jeroen Bosch Ziekenhuis in Den Bosch is een radioloog aan het werk die besmet is met het coronavirus. In reactie op berichtgeving van het AD bevestigt het ziekenhuis dat hier onder uitzonderlijke omstandigheden toe is besloten. "In dit geval hebben we een risico-afweging in het belang van de continuïteit van de zorg gemaakt", reageert een woordvoerder.
Hiermee wordt afgeweken van de RIVM-richtlijn, maar als deze radioloog was uitgevallen, had het ziekenhuis naar eigen zeggen noodzakelijke zorg niet kunnen voortzetten. "In deze specifieke situatie hadden we anders moeten ingrijpen in het borstkankerprogramma en afspraken met patiënten moeten afzeggen", schrijft het ziekenhuis.
Het Jeroen Bosch laat weten dat dit alleen wordt gedaan als de veiligheid van patiënten en medewerkers gegarandeerd kan worden, bijvoorbeeld door een laag besmettingsrisico of doordat een besmette medewerker in afzondering zijn of haar werk kan doen. Dat zou bij deze radioloog het geval zijn. De medewerker draagt ook persoonlijke beschermingsmiddelen zoals een medisch mondneusmasker.
In reactie op zorgen van andere medewerkers zegt het ziekenhuis het vervelend te vinden dat zij zich onveilig hebben gevoeld. "De veiligheid van onze medewerkers én onze patiënten staat te allen tijde voorop. We besteden hier vandaag op de afdeling opnieuw aandacht aan."
https://nos.nl/liveblog/2(...)krecord-in-duitsland
Ja, ik verdenk ze er wel vanquote:Op maandag 8 november 2021 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben ze expres erop gezet voor jou natuurlijk
Ja, lekker dan... ik las het ook al in de krantquote:Op maandag 8 november 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
zo hoog is de nood blijkbaar
Besmette radioloog aan het werk in Jeroen Bosch Ziekenhuis
In het Jeroen Bosch Ziekenhuis in Den Bosch is een radioloog aan het werk die besmet is met het coronavirus. In reactie op berichtgeving van het AD bevestigt het ziekenhuis dat hier onder uitzonderlijke omstandigheden toe is besloten. "In dit geval hebben we een risico-afweging in het belang van de continuïteit van de zorg gemaakt", reageert een woordvoerder.
Hiermee wordt afgeweken van de RIVM-richtlijn, maar als deze radioloog was uitgevallen, had het ziekenhuis naar eigen zeggen noodzakelijke zorg niet kunnen voortzetten. "In deze specifieke situatie hadden we anders moeten ingrijpen in het borstkankerprogramma en afspraken met patiënten moeten afzeggen", schrijft het ziekenhuis.
Het Jeroen Bosch laat weten dat dit alleen wordt gedaan als de veiligheid van patiënten en medewerkers gegarandeerd kan worden, bijvoorbeeld door een laag besmettingsrisico of doordat een besmette medewerker in afzondering zijn of haar werk kan doen. Dat zou bij deze radioloog het geval zijn. De medewerker draagt ook persoonlijke beschermingsmiddelen zoals een medisch mondneusmasker.
In reactie op zorgen van andere medewerkers zegt het ziekenhuis het vervelend te vinden dat zij zich onveilig hebben gevoeld. "De veiligheid van onze medewerkers én onze patiënten staat te allen tijde voorop. We besteden hier vandaag op de afdeling opnieuw aandacht aan."
https://nos.nl/liveblog/2(...)krecord-in-duitsland
pak even een ander toetsenbord. Kijken of die wel TYP TYP TYP doetquote:Op maandag 8 november 2021 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik verdenk ze er wel van
Dank je vriend. Ik zal er zo maar eens van genietenquote:Op maandag 8 november 2021 11:31 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Neeeee zo'n stok in je neusquote:Op maandag 8 november 2021 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, mooi, nog steeds geen covid. Even een zelftestje kunnen doen is toch wel retemakkelijk.
volgens de mail van de ggd hoef ik 6 weken geen moeite te doen om te testenquote:Op maandag 8 november 2021 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, mooi, nog steeds geen covid. Even een zelftestje kunnen doen is toch wel retemakkelijk.
M'n vrijheid.quote:Op maandag 8 november 2021 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeeee zo'n stok in je neusMeid, je RECHTEN
Die had ik van een vriendin ook al gehoord ja, duurt best lang voor die zooi je lichaam compleet uit is.quote:Op maandag 8 november 2021 11:33 schreef gianni61 het volgende:
d
[..]
volgens de mail van de ggd hoef ik 6 weken geen moeite te doen om te testen
En de enige taal is horizontaalquote:Op maandag 8 november 2021 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het enige recht is het aanrecht.
Mja, donderdag naar een concert geweest en nu een beetje een kuchje.quote:Op maandag 8 november 2021 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mezelf nog niet hoeven testen.
wil je het graag?quote:Op maandag 8 november 2021 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mezelf nog niet hoeven testen.
En zo is het.quote:
ik had do-vr-za een kuchje maar zelftest zei NEEquote:Op maandag 8 november 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, donderdag naar een concert geweest en nu een beetje een kuchje.
Oh jeequote:Op maandag 8 november 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, donderdag naar een concert geweest en nu een beetje een kuchje.
Nee, liever nietquote:
Daarom de zelftest even.quote:
STUITEREN!quote:
toch vind ik het allemaal maar een beetje vaagquote:Op maandag 8 november 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die had ik van een vriendin ook al gehoord ja, duurt best lang voor die zooi je lichaam compleet uit is.
quote:Op maandag 8 november 2021 11:45 schreef bitterbal het volgende:
misschien zo nog wat eten voordat die fotopersoon hoort hoeveel trek ik straks heb n die ruimte
lekker buikrommelend daar liggenquote:Op maandag 8 november 2021 11:45 schreef bitterbal het volgende:
misschien zo nog wat eten voordat die fotopersoon hoort hoeveel trek ik straks heb n die ruimte
Is het op de mammapoli?quote:Op maandag 8 november 2021 11:45 schreef bitterbal het volgende:
wacht, is ballie zwanger?quote:
Ze willen dat formulier zien.quote:Op maandag 8 november 2021 11:49 schreef bitterbal het volgende:
Is vanwege corona dat je niet meer online kan inchecken. Had voor griekenland ook
staat in die brief radiologie maar krijg in het ziekenhuis zon ticket met de precieze afdeling denk ikquote:
"Niets mis met uw mem maar uw maag is zo groot als een zeppelin"quote:Op maandag 8 november 2021 11:45 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Niets mis met uw mem maar uw maag is zo groot als een zeppelin"
dacht ik vroeger ook altijdquote:Op maandag 8 november 2021 11:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Mammapoli is voor borsten, niet perse voor mamma's
was op vakantie ook leuk.quote:
Hier in België zijn alle 'vrouwendingen' bij de gynaecoloog, dus ook borsten.quote:
Maar het is goed gekomen.quote:Op maandag 8 november 2021 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was op vakantie ook leuk.
van belgie naar hongarije: koffer afgeven en doorlopen
van hongarije naar belgie: koffer afgeven, qr code checken, belgisch inreisformulier checken. En natuurlijk 1 man vooraan in de rij die iets niet op orde heeft en stennis gaat schoppen waardoor 1 balie een half uur bezet wordt
Dat ze gewoon regelen dat je die PDF kunt uploaden bij online incheckenquote:
De foefentetdokter.quote:Op maandag 8 november 2021 11:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Hier in België zijn alle 'vrouwendingen' bij de gynaecoloog, dus ook borsten.
Vond ik ook wel vreemd eerst.
Dat heb je goed ja.quote:Op maandag 8 november 2021 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat Fles nu vlekken in zijn nek heeft.
dat wel, ik vermoed wel dat ik net nog op tijd op vakantie ben gegaan. Blij dat ik niet tot december gewacht heb.quote:Op maandag 8 november 2021 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar het is goed gekomen.Het is gewoon iets ingewikkelder allemaal nu met reizen, maar het is dat of helemaal niet reizen, dan maar liever een beetje extra gedoe.
Dr. Flekquote:Op maandag 8 november 2021 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar het is goed gekomen.Het is gewoon iets ingewikkelder allemaal nu met reizen, maar het is dat of helemaal niet reizen, dan maar liever een beetje extra gedoe.
Primaquote:Op maandag 8 november 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ze ook je qr code willen zien
Is ook deels bescherming van de passagiers natuurlijk, want als je dat niet hebt en ze vliegen je ergens heen, kom je het land niet in en sta je daar.quote:Op maandag 8 november 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ze ook je qr code willen zien
monsterquote:Op maandag 8 november 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortaan wat hamsters mee op vakantie om kapot te gooien tegen de muur.
Ik had dit wel liever even wat langer van tevoren geweten, dan had ik wat anders bedacht dan een airside hotel.quote:Op maandag 8 november 2021 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is ook deels bescherming van de passagiers natuurlijk, want als je dat niet hebt en ze vliegen je ergens heen, kom je het land niet in en sta je daar.
Had het me even gevraagd dan want ik vermoedde dit al.quote:Op maandag 8 november 2021 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had dit wel liever even wat langer van tevoren geweten, dan had ik wat anders bedacht dan een airside hotel.
oh leukquote:Op maandag 8 november 2021 12:00 schreef Flory het volgende:
Moet nog wat nuttigs doen van mezelf, was opvouwen etc.
Vanmiddag met mijn nieuwe laptop spelen
ik ben ook naar een nieuwe laptop aan het kijken, maar dat is ook een beetje door de bomen het bos niet meer zienquote:Op maandag 8 november 2021 12:00 schreef Flory het volgende:
Moet nog wat nuttigs doen van mezelf, was opvouwen etc.
Vanmiddag met mijn nieuwe laptop spelen
voor mij was het de eerste keer vliegen sinds 2016quote:Op maandag 8 november 2021 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
Is dit je eerste keer vliegen dan sinds begin van de pandemie Fles?
Jaquote:Op maandag 8 november 2021 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
Is dit je eerste keer vliegen dan sinds begin van de pandemie Fles?
Komt allemaal best goed.quote:
leukquote:Op maandag 8 november 2021 12:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Heb bijna altijd een HP![]()
Vond geen goeie 14'' dus is maatje groter geworden
Ja had ik ookquote:Op maandag 8 november 2021 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben ook naar een nieuwe laptop aan het kijken, maar dat is ook een beetje door de bomen het bos niet meer zien
er is bijna geen verschil. Alleen dus niet online inchecken omdat je je dingen moet laten zien bij de incheckbalie en mondkapje opquote:
k heb trouwens een asus van 14 inch, Gaat echt al 6 jaar mee geloof ikquote:Op maandag 8 november 2021 12:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja had ik ook![]()
Gisteren vond ik dat ik lang genoeg had rondgekeken
Denk dat je nog steeds het hotel het dichtste bij de incheckbalie hebt.quote:Op maandag 8 november 2021 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had dit wel liever even wat langer van tevoren geweten, dan had ik wat anders bedacht dan een airside hotel.
Oei zolang hou ik het meestal niet uitquote:Op maandag 8 november 2021 12:06 schreef bitterbal het volgende:
i
[..]
k heb trouwens een asus van 14 inch, Gaat echt al 6 jaar mee geloof ik
Dat is ook wel afhankelijk van het land waar je heen vliegt en je luchtvaartmaatschappij. Maar Transavia is daar wel alert op.quote:Op maandag 8 november 2021 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er is bijna geen verschil. Alleen dus niet online inchecken omdat je je dingen moet laten zien bij de incheckbalie en mondkapje op
Food baby, beste babyquote:
werk jij dan ook met een belgisch toestenbord? (azerty?)quote:Op maandag 8 november 2021 12:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja had ik ook![]()
Gisteren vond ik dat ik lang genoeg had rondgekeken
quote:Op maandag 8 november 2021 12:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Oei zolang hou ik het meestal niet uit![]()
Maargoed ik koop dan ook stukken minder kleding en schoenen
Nee oh god neequote:Op maandag 8 november 2021 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Food baby, beste baby
[..]
werk jij dan ook met een belgisch toestenbord? (azerty?)
Aha je gebruikt hem naast een pcquote:Op maandag 8 november 2021 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja gebruik em voor vakanties en als 2e scherm hier om uitzendinggemist te kijken
Heuheuquote:Op maandag 8 november 2021 12:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Vond geen goeie 14'' dus is maatje groter geworden
Ja dat denk ik ook wel. Maar goed ik ga er maar vanuit dat die constructie werkt want anders had dat hele Yotel geen business model meer. Dus dat kan ook niet.quote:Op maandag 8 november 2021 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat je nog steeds het hotel het dichtste bij de incheckbalie hebt.
Auquote:Op maandag 8 november 2021 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe mannenbroeders.
[..]
Ja, die moet nu permanent een muilkorf om.
Nee, ik had een kapotte spiegel op de grond staan en daar gooide ik mijn voet tegenaan, want vroege ochtend was vroeg.
Het zijn net mensen.quote:Op maandag 8 november 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
Jezus wat een mormel.
https://www.reddit.com/r/(...)hus_monstrosus_is_a/
Iedereen eet toch gevulde koeken?quote:
quote:
Er had iemand een smiley gevraagd bedoel ikquote:Op maandag 8 november 2021 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iedereen eet toch gevulde koeken?
Ja dat ookquote:Op maandag 8 november 2021 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iedereen eet toch gevulde koeken?
Ja, dat kan ik niemand echt aanraden, eigenlijkquote:
Goed dat je het zegt, excentriek en avontuurlijk als ik ben had ik net mijn rechtertoffel uitgetrokken en een kapotte spiegel in de gang neergezet.quote:Op maandag 8 november 2021 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik niemand echt aanraden, eigenlijk
Ik heb tijdens het afwassen ooit in een gebroken glas gegrepen. Kan ik ook niemand aanraden. Duimpees door. Had bijna permanent zoquote:Op maandag 8 november 2021 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik niemand echt aanraden, eigenlijk
ik ookquote:
huehuequote:Op maandag 8 november 2021 12:06 schreef bitterbal het volgende:
omdat je je dingen moet laten zien bij de incheckbalie
voel je je gelijk weer heel jeugdigquote:
Succes bij de tietenpletterquote:
Vrij laat voor jouw doenquote:
en dan loopt het nog een half uur uit oke natuurlijkquote:
Misschien wordt je wel eerder naar binnen geroepen als ze je daar al de hele tijd zien zittenquote:
Denk dat ze zo komen vragen wat k hier doequote:Op maandag 8 november 2021 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wordt je wel eerder naar binnen geroepen als ze je daar al de hele tijd zien zitten
"Kijk daar die aanstelster"quote:Op maandag 8 november 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Oh god ben echt 3o jaar jonger dan al die mensen hier
je was bang dat ze zo alle scheetjes uit je tetten drukken?quote:Op maandag 8 november 2021 13:04 schreef bitterbal het volgende:
Maar niets gegeten vanwege de winderigheid ook
Nou dat niet maar als je de hele tijd prrfffft hoort is ook wat raarquote:Op maandag 8 november 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
je was bang dat ze zo alle scheetjes uit je tetten drukken?
Nu is het heel de tijd 'rammelrammelbrrrgrrbrrrrammel'quote:Op maandag 8 november 2021 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat niet maar als je de hele tijd prrfffft hoort is ook wat raar
Ja minder ergquote:Op maandag 8 november 2021 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu is het heel de tijd 'rammelrammelbrrrgrrbrrrrammel'
Dat straks het luchtalarm afgaat omdat ze denken dat godzilla er aan komtquote:
nee, gebroken botten ookquote:Op maandag 8 november 2021 13:10 schreef bitterbal het volgende:
Is radiologie alleen voor tumoren trouwens?
de Grogu nikes?quote:Op maandag 8 november 2021 13:11 schreef bitterbal het volgende:
Die nieuwe schoenen zitten lekker trouwens
Nee ook gewon voor MRI en röntgen, heb daar ook een aantal keer gelegenquote:Op maandag 8 november 2021 13:10 schreef bitterbal het volgende:
Wat gaan ze doen, fotootje maken?quote:Op maandag 8 november 2021 13:04 schreef bitterbal het volgende:
Maar niets gegeten vanwege de winderigheid ook
quote:Op maandag 8 november 2021 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat straks het luchtalarm afgaat omdat ze denken dat godzilla er aan komt
Dat heb ik altijd bij de huisarts ook.quote:Op maandag 8 november 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Oh god ben echt 3o jaar jonger dan al die mensen hier
mammogramquote:
Dat is oncologiequote:Op maandag 8 november 2021 13:10 schreef bitterbal het volgende:
En krijg je bij 5 een diploma?quote:Op maandag 8 november 2021 13:20 schreef kwiwi het volgende:
Weer een schildpad gezienEn duik # 2 en 3 van de 5 gedaan.
Ja als je alles kunt krijg je een certificaat en mag je alleen in open water duiken tot 18m diep.quote:
Dat ging nog vrij snel, zijn ze nu beurs?quote:Op maandag 8 november 2021 13:23 schreef bitterbal het volgende:
K ben gepannenkoekt![]()
K wacht nu op uitslag
Tof, word je al relaxter onder water? Misschien dat ik ook wel kan gaan snorkelen bedenk ik me nu.quote:Op maandag 8 november 2021 13:20 schreef kwiwi het volgende:
Weer een schildpad gezienEn duik # 2 en 3 van de 5 gedaan.
ja je moet ze even komen verzorgenquote:Op maandag 8 november 2021 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ging nog vrij snel, zijn ze nu beurs?
Valt mee mar als ze in die klem zitten man man manquote:Op maandag 8 november 2021 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ging nog vrij snel, zijn ze nu beurs?
Ging snelquote:Op maandag 8 november 2021 13:23 schreef bitterbal het volgende:
K ben gepannenkoekt![]()
K wacht nu op uitslag
"gaat snel kijken hoe dat ov-gedoe allemaal werkt"quote:
En dan ook nog die rammelende maagquote:Op maandag 8 november 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Valt mee mar als ze in die klem zitten man man man
quote:Op maandag 8 november 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
paninibalquote:
1 ziekenhuis is nu met een nieuwe methode bezig waarbij je op je buik ligt en je borst in uitsparing hangt. Dat is pijnloos en schijnt beter te werken, maar dat is nog niet overalquote:Op maandag 8 november 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zoals je gezicht bij massages?quote:Op maandag 8 november 2021 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 ziekenhuis is nu met een nieuwe methode bezig waarbij je op je buik ligt en je borst in uitsparing hangt. Dat is pijnloos en schijnt beter te werken, maar dat is nog niet overal
Ja dit is niet zo tof eigenlijk:pquote:Op maandag 8 november 2021 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 ziekenhuis is nu met een nieuwe methode bezig waarbij je op je buik ligt en je borst in uitsparing hangt. Dat is pijnloos en schijnt beter te werken, maar dat is nog niet overal
Ja ik had deze keer een vest dat strakker zat en een lichtere cilinder. Gisteren te zware cilinder en te los vest waardoor ik steeds op m'n rug draaide onder water, en soms zo ook op de bodem lag te spartelenquote:Op maandag 8 november 2021 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof, word je al relaxter onder water? Misschien dat ik ook wel kan gaan snorkelen bedenk ik me nu.
Dat is hier standaard, veel fijner.quote:Op maandag 8 november 2021 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat scheelt, dan weet ze in ieder geval hoe het isquote:Op maandag 8 november 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
Die vrouw die het doet was wel vriendelijk. Ze was zelf al 4 keer geweest voor bevolkingsonderzoek
Is hier geen livestream van?quote:Op maandag 8 november 2021 13:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik had deze keer een vest dat strakker zat en een lichtere cilinder. Gisteren te zware cilinder en te los vest waardoor ik steeds op m'n rug draaide onder water, en soms zo ook op de bodem lag te spartelen
quote:Op maandag 8 november 2021 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:
je bent zelf een ookquote:Op maandag 8 november 2021 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd bij de huisarts ook.
Geen koude handjes?quote:Op maandag 8 november 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
Die vrouw die het doet was wel vriendelijk. Ze was zelf al 4 keer geweest voor bevolkingsonderzoek
Omg ik wil dit zo graag.quote:Op maandag 8 november 2021 13:43 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/wonen(...)ting_LF&utm_content=
Twijfel twijfel
Geduld. Wat is datquote:Op maandag 8 november 2021 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Of je moet een beetje geduld hebben. 🤣
grotere borsten duren langer?quote:Op maandag 8 november 2021 13:51 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij duurt mijn foto wel langer. Mensen na mij mogen al weg
Misschien is het bij jongere borsten wat lastiger te zien allemaal.quote:Op maandag 8 november 2021 13:51 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij duurt mijn foto wel langer. Mensen na mij mogen al weg
Of misschien dat die wel voor iets anders kwamenquote:Op maandag 8 november 2021 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is het bij jongere borsten wat lastiger te zien allemaal.
Is dat allemaal op dezelfde hoop? Dacht dat ze op de mammapoli zat.quote:Op maandag 8 november 2021 13:54 schreef dud0r het volgende:
plus dat niet iedereen voor dezelfde soort foto's daar zit. Een foto van een gebroken pols is misschien makkelijker te zien dan een mammogram
Nee bij radiologie had ze het overquote:Op maandag 8 november 2021 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat allemaal op dezelfde hoop? Dacht dat ze op de mammapoli zat.
Gelukkigquote:Op maandag 8 november 2021 14:02 schreef bitterbal het volgende:
K kreeg nog een echo. Maar er is niks te zien
quote:Op maandag 8 november 2021 14:02 schreef bitterbal het volgende:
Ja das ook zo. Daarom deden ze hetquote:Op maandag 8 november 2021 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is het bij jongere borsten wat lastiger te zien allemaal.
quote:Op maandag 8 november 2021 14:02 schreef bitterbal het volgende:
Of via WAquote:Op maandag 8 november 2021 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag je de foto's houden en op Tinder zetten?
quote:Op maandag 8 november 2021 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik geloof er niks van dat ze jou nog nooit tettenpics heeft gestuurdquote:
ballie is stiekem gewoon een hele nette dame hoorquote:Op maandag 8 november 2021 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik geloof er niks van dat ze jou nog nooit tettenpics heeft gestuurd
Met al dat gevreet en winderigheid zou je dat niet verwachtenquote:Op maandag 8 november 2021 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ballie is stiekem gewoon een hele nette dame hoor
Ze heeft wel wat 'bijzondere' kantjes jaquote:Op maandag 8 november 2021 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met al dat gevreet en winderigheid zou je dat niet verwachten
Bijzondere snack is het welquote:Op maandag 8 november 2021 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat 'bijzondere' kantjes ja
Ja waarom denk je dat ik zo gek op d'r benquote:
snap ik ook wel. zou alleen bang zijn dat ze me failliet zou vretenquote:Op maandag 8 november 2021 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik zo gek op d'r ben![]()
Neequote:Op maandag 8 november 2021 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ben al aan het kijken of ik ergens een huis kan vinden naast een voordelige all-you-can-eatquote:Op maandag 8 november 2021 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
snap ik ook wel. zou alleen bang zijn dat ze me failliet zou vreten
Yotel maakt een uitzondering en ik krijg al mijn geld terugquote:Op maandag 8 november 2021 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
En we weten allemaal hoe dit gaat. Voor ¤ 157 nog even een landside kamer geboekt vanavond. Want Yotel kan wel van alles roepen, maar zonder boarding pass kom ik natuurlijk nooit die douane voorbij in de first placeKip-ei, checkmate motherfucker. Bedankt godvervloekte klote hoere transavia. Geweldigenoten.
Maar goed. Nu gaat het alsnog WEL goed allemaal.
Waarom niet? Ik mocht gewoon foto's van m'n röntgenfoto's makenquote:
Ben je inmiddels klaar voor vertrek?quote:Op maandag 8 november 2021 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yotel maakt een uitzondering en ik krijg al mijn geld terug![]()
![]()
Er gaat weer iets goed![]()
jawelquote:Op maandag 8 november 2021 15:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je inmiddels klaar voor vertrek?
Ook niet gevraad eigemlijkquote:Op maandag 8 november 2021 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik mocht gewoon foto's van m'n röntgenfoto's maken
zit je nog steeds in de wacht?quote:Op maandag 8 november 2021 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook niet gevraad eigemlijk![]()
Maar dit ding draaide ook er om heen ofzo
wat ze allemaal we niet maken he
Wat ze al niet doen voor een paar tettenpicsquote:Op maandag 8 november 2021 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook niet gevraad eigemlijk![]()
Maar dit ding draaide ook er om heen ofzo
wat ze allemaal we niet maken he
ja toch wel jaquote:Op maandag 8 november 2021 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ze al niet doen voor een paar tettenpics![]()
Maar serieus, mooi dat het allemaal okee wasLucht toch op
absoluut, of per 100.000?quote:
Aantal kerkenquote:Op maandag 8 november 2021 15:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gebakswinkels? Fietspaden? positieve Coronatests ?
Bankjes in de openbare ruimtequote:Op maandag 8 november 2021 15:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gebakswinkels? Fietspaden? positieve Coronatests ?
Matigjesquote:
quote:Op maandag 8 november 2021 15:20 schreef UitStraling het volgende:
Ballie's tieten zijn weer goedgekeurd [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
wat voor jouw die baan. Je mag de hele dag tieten in die pletter stoppenquote:Op maandag 8 november 2021 15:20 schreef UitStraling het volgende:
Ballie's tieten zijn weer goedgekeurd [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 november 2021 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor jouw die baan. Je mag de hele dag tieten in die pletter stoppen
Waar zou zo iemand thuis 's avonds met zijn vrouw over praten dan?quote:Op maandag 8 november 2021 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of hij verteld dat alleen zijn vrienden :pquote:Op maandag 8 november 2021 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar zou zo iemand thuis 's avonds met zijn vrouw over praten dan?![]()
"Goh schat hoe was jouw dag?"
-"Nou nou nou er kwam me weer een schuitje deluxe voorbij tjo tjo tjo"
Lijkt me een geweldige baan zo met oude zieke borstenquote:Op maandag 8 november 2021 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk meeste zijn wel oudquote:Op maandag 8 november 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me een geweldige baan zo met oude zieke borsten
gaat u op een trappetje staan anders komen ze eronderuitquote:Op maandag 8 november 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me een geweldige baan zo met oude zieke borsten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |