Oh Feyenoord heeft terecht gewonnen hoor. Maar qua echt grote kansen viel dat reuze mee, AZ heeft zeker in de tweede helft wel grotere kansen laten liggen.quote:Op zondag 7 november 2021 19:43 schreef fetX het volgende: [..] Muah. Op basis van het spel en de kansen heeft Feyenoord vrij terecht gewonnen. Met rust had het al makkelijk 2/3-0 kunnen staan. Dat AZ een (blijkbaar) hogere xG krijgt op basis van 1 echt grote kans zegt mij dan niet zoveel. Feyenoord heeft er een stuk of 5/6 verspild vandaag (alweer).
Als hij dat leuk vindt wie ben jij dan om daarover te oordelen?quote:
Go Ahead is dan ook de beste ploeg uit de Eredivisie, vraag maar aan Schmidt.quote:
Als je veel speelt, kan er ook veel gebeuren'quote:Op zondag 7 november 2021 20:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Go Ahead is dan ook de beste ploeg uit de Eredivisie, vraag maar aan Schmidt.
Go Ahead > Dortmund.
Dat laatste ben ik het wel mee eens, maar Feyenoord had vooral een hoop gevaarlijke aanvallen waar uiteindelijk geen grote kans uitkwam. Als je naar xG kijkt (sowieso een waardeloze statistiek @generationalpha ) telt die enorme kans van Dessers niet mee omdat hij over de bal heen trapt.quote:Op zondag 7 november 2021 20:06 schreef Durmada het volgende:
[..]
Oh Feyenoord heeft terecht gewonnen hoor. Maar qua echt grote kansen viel dat reuze mee, AZ heeft zeker in de tweede helft wel grotere kansen laten liggen.
quote:Op zondag 7 november 2021 20:04 schreef Zipportal het volgende: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
In dat geval schakel ik ook in bij de tweede helft.quote:Op zondag 7 november 2021 20:43 schreef De_Kraam het volgende:
Dit is echt heel slecht (maar ik kijk niet hoor).
Je krijgt zelfs het idee dat Go Ahead tevreden is met een puntje.quote:Op zondag 7 november 2021 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk nu ook en heb het vermoeden dat GAE niet heel veel aandrang voelt de middenlijn te passeren.
#voetbalkenner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |