SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Aardappels met schil in aluminiumfolie wikkelen en op de bbq tussen de kolen poffenquote:
Aardappel rauw met schil in je bek tieven.quote:Op zondag 7 november 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aardappels met schil in aluminiumfolie wikkelen en op de bbq tussen de kolen poffen![]()
ook maar so-so, maar beter dan gebakken aardappel met schilquote:Op zondag 7 november 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aardappels met schil in aluminiumfolie wikkelen en op de bbq tussen de kolen poffen![]()
Dan hebben ze er gewoon te weinig kip in gedaan, ik zou teruggaanquote:
Waarom zou je ze zonder schil etenquote:
Ik eet ze gewoon zo weinig dat de keren dat ik ze wel eet ze wel gewoon lekker zijnquote:Op zondag 7 november 2021 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Sinds mijn peutertijd opgegroeid met aardappels. Alle soorten heb ik gehad.
Nu 42 jaar later moet ik tot de conclusie komen dat ik ze niet met plezier eet.
Ga je ergens heen ofzo?quote:Op zondag 7 november 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga mijn tas inpakken. En bedenken wat ik allemaal vergeten ben.
Je paspoort/id kaartquote:Op zondag 7 november 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga mijn tas inpakken. En bedenken wat ik allemaal vergeten ben.
Hier ook. Ook op genoeg manier klaar te maken.quote:Op zondag 7 november 2021 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet ze gewoon zo weinig dat de keren dat ik ze wel eet ze wel gewoon lekker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |