abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202467838
Laten we zeggen dat Madueke nog even wat ritme zoekt.
  zaterdag 4 december 2021 @ 18:35:25 #277
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_202468032
*O*.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_202468665
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dankzij jouw soort is het stadion leeg vuile keuken kampioen lijer.
:? Ik bepaal het beleid niet
pi_202468932
Prima herpakt na de 'crisis'. Eigenlijk de meeste wedstrijden echt goed veldspel laten zien.
pi_202469170
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:23 schreef TehRocks het volgende:
Ik vind Guti ook geen geweldenaar, maar zo. veel. beter. dan van Ginkel. Ik denk dat dat echt veel impact heeft gehad op het spel.
Guti kan volgens mij nog veel beter, en omdat Van Ginkel er al 2 maanden niets van bakt krijgt Guti de kans om zich snel verder te ontwikkelen en te laten zien.

Ik vind het toch wel prettig dat Doan, Bruma en Guti meer transferwaarde krijgen. Al zie ik vooral Doan graag blijven.
pi_202469322
twitter

FC Utrecht _O_
pi_202469904
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 19:31 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

FC Utrecht _O_
Dan komt natuurlijk om FC Utrecht een reuzendoder is.
pi_202470100
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:03 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Dan komt natuurlijk om FC Utrecht een reuzendoder is.
FC Utrecht en PSV zijn vrienden :)
pi_202471769
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 19:23 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Guti kan volgens mij nog veel beter, en omdat Van Ginkel er al 2 maanden niets van bakt krijgt Guti de kans om zich snel verder te ontwikkelen en te laten zien.

Ik vind het toch wel prettig dat Doan, Bruma en Guti meer transferwaarde krijgen. Al zie ik vooral Doan graag blijven.
Het is inderdaad al mooi als ze een goed genoeg jaar hebben dat je ze in de zomer gewoon voor wat miljoenen nog kan slijten.
pi_202472369
Gakpo lekker in de spits laten staan dan hoeft Doan niet te banken
pi_202473883
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:34 schreef TehRocks het volgende:

[..]
Het is inderdaad al mooi als ze een goed genoeg jaar hebben dat je ze in de zomer gewoon voor wat miljoenen nog kan slijten.
Het waren dan ook alle drie gewoon grote aankopen. Dat dat er nu eindelijk eens een beetje uit lijkt te komen (een beetje hè) mag goffedomme ook wel eens :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_202473985
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 19:13 schreef TehRocks het volgende:
Prima herpakt na de 'crisis'. Eigenlijk de meeste wedstrijden echt goed veldspel laten zien.
En ook de meeste wedstrijden toch nog onnodig de boel spannend houden (of zelfs weggeven). Ik word daar echt knettergek van. Op papier ziet zo'n 4-1 er ook weer uit alsof er niks aan de hand was, maar je loopt wel weer tegen een achterstand op en met een wat scherper Utrecht had je zelfs na de 3-1 nog in de problemen kunnen komen.

Een wedstrijd op zijn boerenfluitjes winnen is echt een onmogelijkheid voor deze ploeg lijkt het wel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_202474785
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
En ook de meeste wedstrijden toch nog onnodig de boel spannend houden (of zelfs weggeven). Ik word daar echt knettergek van. Op papier ziet zo'n 4-1 er ook weer uit alsof er niks aan de hand was, maar je loopt wel weer tegen een achterstand op en met een wat scherper Utrecht had je zelfs na de 3-1 nog in de problemen kunnen komen.

Een wedstrijd op zijn boerenfluitjes winnen is echt een onmogelijkheid voor deze ploeg lijkt het wel.
daar zijn we inmiddels toch wel aan gewend? We winnen nooit meer 3 potjes achtereenvolgens net gemak...altijd billenknijpen..
pi_202475793
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:22 schreef Ciscus het volgende:

[..]
daar zijn we inmiddels toch wel aan gewend? We winnen nooit meer 3 potjes achtereenvolgens net gemak...altijd billenknijpen..
Dat is dus vooral de pest. Zelfs met zo'n uitslag zit je nog driekwart van de wedstrijd op zijn zachtst gezegd niet gerust. Ik ben er zelf echt nog niet aan gewend kan ik je zeggen :D
pi_202478149
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 19:23 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Guti is ook echt een verademing t.a.v. van Ginkel.. die krijgt een beetje last van het Frenkie de Jong syndroom; alleen maar balletjes van links naar rechts spelen. Sangaré daarentegen is echt bizar aan het beesten hé, boh.
pi_202479057
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:05 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]
Guti is ook echt een verademing t.a.v. van Ginkel.. die krijgt een beetje last van het Frenkie de Jong syndroom; alleen maar balletjes van links naar rechts spelen. Sangaré daarentegen is echt bizar aan het beesten hé, boh.
Een speler als Sangare kan een team kampioen maken, zoals een Kante dat deed. Als Gakpo ook weer z'n oude niveau heeft hebben we toch een kampioenswaardig team hoor. Jammer dat onze spitsen het net niet zijn.
  zondag 5 december 2021 @ 14:04:19 #292
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202479494
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:25 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Een speler als Sangare kan een team kampioen maken, zoals een Kante dat deed. Als Gakpo ook weer z'n oude niveau heeft hebben we toch een kampioenswaardig team hoor. Jammer dat onze spitsen het net niet zijn.
wel belachelijk dat je zo'n speler dan gewoon kwijt bent in januari
pi_202479557
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 14:04 schreef Tarado het volgende:

[..]
wel belachelijk dat je zo'n speler dan gewoon kwijt bent in januari
Die Afrika cup is echt klote ja. Maar ja, dat weet je als je hem haalt natuurlijk.
pi_202488015
Schmidt naar RB Leipzig? Als zij hem echt willen is het lastig om 'nee' te zeggen voor onze leider hoor. Hij is ook onmogelijk te behouden omdat hij een aflopend contract heeft.

Shit.

Nou...komtie weer: Koeman, Van Wonderen, Jonk, Cocu, Faber, Fraser, Ramzi?
pi_202488361
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 21:05 schreef Ciscus het volgende:
Schmidt naar RB Leipzig? Als zij hem echt willen is het lastig om 'nee' te zeggen voor onze leider hoor. Hij is ook onmogelijk te behouden omdat hij een aflopend contract heeft.

Shit.

Pascal Bosschaart lijkt mij wel wat voor psv nu hij zijn debuut heeft mogen maken bij Cambuur.
pi_202488732
Cocu terug
En Luukinho in de winter

Kunnen ze voor de 4e keer kampioen worden met PSV :)
pi_202488746
quote:

Shit.

Let him Gooooo, let him gooooo
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_202488799
quote:

Shit.

Slot, Hiddink, Hake..

Genoeg keus
pi_202489070
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 21:46 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Slot, Hiddink, Hake..

Genoeg keus
Hiddink? Lol
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_202489274
quote: