quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dankzij jouw soort is het stadion leeg vuile keuken kampioen lijer.
Guti kan volgens mij nog veel beter, en omdat Van Ginkel er al 2 maanden niets van bakt krijgt Guti de kans om zich snel verder te ontwikkelen en te laten zien.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:23 schreef TehRocks het volgende:
Ik vind Guti ook geen geweldenaar, maar zo. veel. beter. dan van Ginkel. Ik denk dat dat echt veel impact heeft gehad op het spel.
FC Utrecht en PSV zijn vriendenquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:03 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dan komt natuurlijk om FC Utrecht een reuzendoder is.
Het is inderdaad al mooi als ze een goed genoeg jaar hebben dat je ze in de zomer gewoon voor wat miljoenen nog kan slijten.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:23 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Guti kan volgens mij nog veel beter, en omdat Van Ginkel er al 2 maanden niets van bakt krijgt Guti de kans om zich snel verder te ontwikkelen en te laten zien.
Ik vind het toch wel prettig dat Doan, Bruma en Guti meer transferwaarde krijgen. Al zie ik vooral Doan graag blijven.
Het waren dan ook alle drie gewoon grote aankopen. Dat dat er nu eindelijk eens een beetje uit lijkt te komen (een beetje hè) mag goffedomme ook wel eensquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:34 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Het is inderdaad al mooi als ze een goed genoeg jaar hebben dat je ze in de zomer gewoon voor wat miljoenen nog kan slijten.
En ook de meeste wedstrijden toch nog onnodig de boel spannend houden (of zelfs weggeven). Ik word daar echt knettergek van. Op papier ziet zo'n 4-1 er ook weer uit alsof er niks aan de hand was, maar je loopt wel weer tegen een achterstand op en met een wat scherper Utrecht had je zelfs na de 3-1 nog in de problemen kunnen komen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:13 schreef TehRocks het volgende:
Prima herpakt na de 'crisis'. Eigenlijk de meeste wedstrijden echt goed veldspel laten zien.
daar zijn we inmiddels toch wel aan gewend? We winnen nooit meer 3 potjes achtereenvolgens net gemak...altijd billenknijpen..quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En ook de meeste wedstrijden toch nog onnodig de boel spannend houden (of zelfs weggeven). Ik word daar echt knettergek van. Op papier ziet zo'n 4-1 er ook weer uit alsof er niks aan de hand was, maar je loopt wel weer tegen een achterstand op en met een wat scherper Utrecht had je zelfs na de 3-1 nog in de problemen kunnen komen.
Een wedstrijd op zijn boerenfluitjes winnen is echt een onmogelijkheid voor deze ploeg lijkt het wel.
Dat is dus vooral de pest. Zelfs met zo'n uitslag zit je nog driekwart van de wedstrijd op zijn zachtst gezegd niet gerust. Ik ben er zelf echt nog niet aan gewend kan ik je zeggenquote:Op zondag 5 december 2021 00:22 schreef Ciscus het volgende:
[..]
daar zijn we inmiddels toch wel aan gewend? We winnen nooit meer 3 potjes achtereenvolgens net gemak...altijd billenknijpen..
Guti is ook echt een verademing t.a.v. van Ginkel.. die krijgt een beetje last van het Frenkie de Jong syndroom; alleen maar balletjes van links naar rechts spelen. Sangaré daarentegen is echt bizar aan het beesten hé, boh.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:23 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Guti kan volgens mij nog veel beter, en omdat Van Ginkel er al 2 maanden niets van bakt krijgt Guti de kans om zich snel verder te ontwikkelen en te laten zien.
Ik vind het toch wel prettig dat Doan, Bruma en Guti meer transferwaarde krijgen. Al zie ik vooral Doan graag blijven.
Een speler als Sangare kan een team kampioen maken, zoals een Kante dat deed. Als Gakpo ook weer z'n oude niveau heeft hebben we toch een kampioenswaardig team hoor. Jammer dat onze spitsen het net niet zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 12:05 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Guti is ook echt een verademing t.a.v. van Ginkel.. die krijgt een beetje last van het Frenkie de Jong syndroom; alleen maar balletjes van links naar rechts spelen. Sangaré daarentegen is echt bizar aan het beesten hé, boh.
wel belachelijk dat je zo'n speler dan gewoon kwijt bent in januariquote:Op zondag 5 december 2021 13:25 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Een speler als Sangare kan een team kampioen maken, zoals een Kante dat deed. Als Gakpo ook weer z'n oude niveau heeft hebben we toch een kampioenswaardig team hoor. Jammer dat onze spitsen het net niet zijn.
Die Afrika cup is echt klote ja. Maar ja, dat weet je als je hem haalt natuurlijk.quote:Op zondag 5 december 2021 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel belachelijk dat je zo'n speler dan gewoon kwijt bent in januari
Pascal Bosschaart lijkt mij wel wat voor psv nu hij zijn debuut heeft mogen maken bij Cambuur.quote:Op zondag 5 december 2021 21:05 schreef Ciscus het volgende:
Schmidt naar RB Leipzig? Als zij hem echt willen is het lastig om 'nee' te zeggen voor onze leider hoor. Hij is ook onmogelijk te behouden omdat hij een aflopend contract heeft.
Shit.
Nou...komtie weer: Koeman, Van Wonderen, Jonk, Cocu, Faber, Fraser, Ramzi?
Let him Gooooo, let him goooooquote:Op zondag 5 december 2021 21:05 schreef Ciscus het volgende:
Schmidt naar RB Leipzig? Als zij hem echt willen is het lastig om 'nee' te zeggen voor onze leider hoor. Hij is ook onmogelijk te behouden omdat hij een aflopend contract heeft.
Shit.
Slot, Hiddink, Hake..quote:Op zondag 5 december 2021 21:05 schreef Ciscus het volgende:
Shit.
En Dick Advocaat natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |