SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh vies zeker?quote:Op zondag 7 november 2021 12:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had net salty caramel schepijs. Was net zo zout als een hap zeewater
they weren't wrongquote:Op zondag 7 november 2021 12:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
kwiwi gone wildquote:Op zondag 7 november 2021 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja was niet m'n favorietIk dacht ik doe eens gek.
Komt omdat je lichaam al verzadigd is van het zout omdat je de hele dag in de zee hebt gelegenquote:Op zondag 7 november 2021 12:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
After Eight is nog erger hoorquote:Op zondag 7 november 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
Caramel is sowieso een omasmaakje, zie oude dametjes dat altijd eten, meestal blijft er dan wat plakken aan het snorretje ook
Daar hadden we het toevallig gisteren nog over, waarom oude mensen dat zo lekker vindenquote:Op zondag 7 november 2021 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
After Eight is nog erger hoor
Enige dat ze nog een beetje proeven en smaakt naar kukident.quote:Op zondag 7 november 2021 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar hadden we het toevallig gisteren nog over, waarom oude mensen dat zo lekker vinden
Advocaat is nog erger.quote:Op zondag 7 november 2021 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
After Eight is nog erger hoor
Ik ben helemaal niet oudquote:Op zondag 7 november 2021 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar hadden we het toevallig gisteren nog over, waarom oude mensen dat zo lekker vinden
Of advocaat, boeren ze de hele tijd dat eigeel opquote:Op zondag 7 november 2021 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2021 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Enige dat ze nog een beetje proeven en smaakt naar kukident.
De Kibbelende Senioren Chatquote:
Ja maar jij vindt alles lekker waar alcohol in zitquote:
hier moet ik gepost hebbenquote:
las dat het overal uitverkocht is.quote:Op zondag 7 november 2021 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil graag gewoon weer zo'n doos met 50 mondkapjes kopen maar denk dat dat overal wel weer is uitverkocht, ze hadden het gister bij de kruidvat en Action niet meer. En ja kan ook online bestellen maar wil het gewoon graag ergens kopen
Dat is waar.quote:Op zondag 7 november 2021 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt alles lekker waar alcohol in zit
Vroeger was alles beterquote:
Lidl? Daar koop ik ze altijd, die hebben ook langere elastieken dan de meeste waardoor ze niet zo strak zitten.quote:Op zondag 7 november 2021 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil graag gewoon weer zo'n doos met 50 mondkapjes kopen maar denk dat dat overal wel weer is uitverkocht, ze hadden het gister bij de kruidvat en Action niet meer. En ja kan ook online bestellen maar wil het gewoon graag ergens kopen
ik had een doosje mondkapjes gekocht bij de kruidvat, maar deze zijn net te klein voor mn hoofd en trekken mn oor dubbelquote:Op zondag 7 november 2021 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ouzo?quote:Op zondag 7 november 2021 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is waar.Zouden ze op Cyprus ook een soort tunelachtig drankje hebben?
Ja daar was ik dus al bang voor. Had altijd van die dozen, vond ik relaxed dat ik altijd een voorraad had.quote:Op zondag 7 november 2021 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las dat het overal uitverkocht is.
Hmm die zit hier niet zo dichtbij maar ben bang dat ik dan voor niets fiets.quote:Op zondag 7 november 2021 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lidl? Daar koop ik ze altijd, die hebben ook langere elastieken dan de meeste waardoor ze niet zo strak zitten.
hoezo koop je niet die stoffe?quote:Op zondag 7 november 2021 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar was ik dus al bang voor. Had altijd van die dozen, vond ik relaxed dat ik altijd een voorraad had.
quote:Op zondag 7 november 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kost momenteel 18.000 euro per uur om de verwarming aan te hebben
ja maar een winkel in is FOUTquote:Op zondag 7 november 2021 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
ik had toen zon doos gekocht voor griekenland vorige jaar. op bol.com. Maar waren te grootquote:Op zondag 7 november 2021 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb er wel een paar maar mijn voorkeur hebben die wegwerp.
ik moet nog wel een zootje van die wegwerpjoekels hebben hoor. Ff kijken.quote:Op zondag 7 november 2021 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar was ik dus al bang voor. Had altijd van die dozen, vond ik relaxed dat ik altijd een voorraad had.
Nee jouw oren zijn te kleinquote:Op zondag 7 november 2021 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had toen zon doos gekocht voor griekenland vorige jaar. op bol.com. Maar waren te groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |