ah deed die weer mee.... dat had ik verdrongenquote:Op zondag 7 november 2021 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dana International kwam niet bepaald dicht in de buurt om haar overwinning te evenaren
En voorbijquote:
Ja, what for?quote:Op zondag 7 november 2021 00:20 schreef NailQueen het volgende:
Waarom schreeuwen sommige spokepersons toch zo?
Turkije en Azerbijan hebben warme banden met elkaar. Maar dan nog.quote:
Zij was er de vorige keer in ieder geval niet bijquote:Op zondag 7 november 2021 00:26 schreef NailQueen het volgende:
Is de zanger er nu ook weer bij het grote songfestivalfeest?
In Hamburg het jaar erna misschien ?quote:Op zondag 7 november 2021 00:23 schreef Sableheart het volgende:
Hoe zouden ze dat gedaan hebben als Duitsland weer won?
hebben we dat ook weer gehadquote:Op zondag 7 november 2021 00:27 schreef Sableheart het volgende:
Als ik naar alle nummers van de avond kijk, vind ik het nog altijd geen onterechte winnaar. Op vrijwel alles was wel wat aan te merken. Wel is het verreweg de slechtste winnaar van dit decennium.
Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat Lena de prijs uitreikte, maar ook deel nam.quote:Op zondag 7 november 2021 00:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In Hamburg het jaar erna misschien ?
Tot volgende weekquote:Op zondag 7 november 2021 00:28 schreef Sableheart het volgende:
Bedankt voor het gezelschap weer! Volgende week 2021!
Hij zou het met iemand uit het publiek kunnen zingen en het zou waarschijnlijk een verbetering zijn op de originele zangeres.quote:Op zondag 7 november 2021 00:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zij was er de vorige keer in ieder geval niet bijToen zong hij dit nummer met Marlayne
Oei, hopelijk kiest hij mij niet uitquote:Op zondag 7 november 2021 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij zou het met iemand uit het publiek kunnen zingen en het zou waarschijnlijk een verbetering zijn op de originele zangeres.
hmmmmm wie won dat ook alweer 😏quote:Op zondag 7 november 2021 00:28 schreef Sableheart het volgende:
Bedankt voor het gezelschap weer! Volgende week 2021!
ben je al ver?quote:Op zondag 7 november 2021 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
Tot volgende week allemaal![]()
Ik denk dat ik morgenochtend maar verder ga aan mijn motivatiebrief, ben nu gaar
Geen idee meer, is ook wat langer geleden natuurlijkquote:
Ja, is eigenlijk al afquote:
Jij bent er gewoon bijquote:Op zondag 7 november 2021 00:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk even of ik er volgende week bij ben aangezien het vrij recent is en ik veel optredens heb teruggekeken,
Maar dat zei ook over 2019 en toen was ik er ook gewoon bij. Dus misschien tot volgende week
"Joh, jeweettoch waarom ik dat werk wil, hebben we het laatst over gehad, gozert.quote:Op zondag 7 november 2021 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, is eigenlijk al afMaar iets te lang vind ik
En wat te "formeel" ja hoe omschrijf ik dit, maar ik bedoel dat ik de mensen waar ik het sollicitatiegesprek mee ga voeren ook gewoon ken, dus dan wil ik het niet te formeel hebben, maar het moet wel professioneel blijven
Nog niet, is er een afterparty?quote:
quote:Op zondag 7 november 2021 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Joh, jeweettoch waarom ik dat werk wil, hebben we het laatst over gehad, gozert.
Nou, zie je morgen voor dat praatje, laters."
Ik welquote:Op zondag 7 november 2021 00:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben een avondmens. Dus we gaan nog niet naar bed. Nog langer niet. Nog langer niet!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |