Ik had voor Duncan nog speciaal bubbelwijn in huis gehaaldquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik reken daar idd op, heb al een leuk flesje opengetrokken om het te vieren.
Tokyo Tower is dat toch?quote:Op zondag 7 november 2021 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe zou die toren op de achtergrond heten? Die zien we ook nooit
Verrekquote:Op zondag 7 november 2021 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tokyo Tower is dat toch?
[ afbeelding ]
Ik had dat niet, want dat durf ik dan weer niet aan.quote:Op zondag 7 november 2021 00:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had voor Duncan nog speciaal bubbelwijn in huis gehaaldZodat ik die kon openen voor het geval dat. Gelukkig was het nodig
Nu weet ik het. Het is asserbeejsen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:31 schreef NailQueen het volgende:
Wat ik me elk jaar afvraag: Hoe spreek je Azerbaijan uit? Gewoon als Azerbaijan (zonder klemtoon), Azérbaijan (klemtoon op de ZER) of Azerbáiján (klemtoon op de AIJAN)?![]()
Ik ben ook niet bijgelovig, dat brengt ongelukquote:Op zondag 7 november 2021 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had dat niet, want dat durf ik dan weer niet aan.
Ik ben niet bijgelovig, maar toch wel een beetje soms af en toe.![]()
En ik maar denken dat het Las Vegas was!quote:Op zondag 7 november 2021 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tokyo Tower is dat toch?
[ afbeelding ]
Rusland gaf ook niks aan Wit-Rusland toch?quote:Op zondag 7 november 2021 00:04 schreef Sableheart het volgende:
Als zelfs Wit-Rusland geen 12 punten aan Rusland geeft, weet je dat het matig was.
Kon ook niet, ze zaten in verschillende halve finalesquote:Op zondag 7 november 2021 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Rusland gaf ook niks aan Wit-Rusland toch?
Jawel toch? Blank-Rusland mag niet meer dacht ikquote:Op zondag 7 november 2021 00:07 schreef Koen66 het volgende:
nu mogen we het geneens meer Wit-Rusland noemen
Ze krijgen er nu zelfs TRAPWA bijquote:Op zondag 7 november 2021 00:10 schreef Koen66 het volgende:
wel even wennen dat de UK niet onderaan staat
Van wie niet?quote:Op zondag 7 november 2021 00:07 schreef Koen66 het volgende:
nu mogen we het geneens meer Wit-Rusland noemen
het mag idd allebeiquote:Op zondag 7 november 2021 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van wie niet?
Op verreweg de meeste plekken staat het gewoon als Wit-Rusland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |