With Love, Babyquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan staan we waarschijnlijk samen met België op dat bord.
België natuurlijk niet als winnaar, maar gewoon om ons gezelschap te houden.
Van je zuiderburen moet je het hebbenquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan staan we waarschijnlijk samen met België op dat bord.
België natuurlijk niet als winnaar, maar gewoon om ons gezelschap te houden.
Ik had voor Duncan nog speciaal bubbelwijn in huis gehaaldquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik reken daar idd op, heb al een leuk flesje opengetrokken om het te vieren.
Tokyo Tower is dat toch?quote:Op zondag 7 november 2021 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe zou die toren op de achtergrond heten? Die zien we ook nooit
Verrekquote:Op zondag 7 november 2021 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tokyo Tower is dat toch?
[ afbeelding ]
Ik had dat niet, want dat durf ik dan weer niet aan.quote:Op zondag 7 november 2021 00:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had voor Duncan nog speciaal bubbelwijn in huis gehaaldZodat ik die kon openen voor het geval dat. Gelukkig was het nodig
Nu weet ik het. Het is asserbeejsen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:31 schreef NailQueen het volgende:
Wat ik me elk jaar afvraag: Hoe spreek je Azerbaijan uit? Gewoon als Azerbaijan (zonder klemtoon), Azérbaijan (klemtoon op de ZER) of Azerbáiján (klemtoon op de AIJAN)?![]()
Ik ben ook niet bijgelovig, dat brengt ongelukquote:Op zondag 7 november 2021 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had dat niet, want dat durf ik dan weer niet aan.
Ik ben niet bijgelovig, maar toch wel een beetje soms af en toe.![]()
En ik maar denken dat het Las Vegas was!quote:Op zondag 7 november 2021 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tokyo Tower is dat toch?
[ afbeelding ]
Rusland gaf ook niks aan Wit-Rusland toch?quote:Op zondag 7 november 2021 00:04 schreef Sableheart het volgende:
Als zelfs Wit-Rusland geen 12 punten aan Rusland geeft, weet je dat het matig was.
Kon ook niet, ze zaten in verschillende halve finalesquote:Op zondag 7 november 2021 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Rusland gaf ook niks aan Wit-Rusland toch?
Jawel toch? Blank-Rusland mag niet meer dacht ikquote:Op zondag 7 november 2021 00:07 schreef Koen66 het volgende:
nu mogen we het geneens meer Wit-Rusland noemen
Ze krijgen er nu zelfs TRAPWA bijquote:Op zondag 7 november 2021 00:10 schreef Koen66 het volgende:
wel even wennen dat de UK niet onderaan staat
Van wie niet?quote:Op zondag 7 november 2021 00:07 schreef Koen66 het volgende:
nu mogen we het geneens meer Wit-Rusland noemen
het mag idd allebeiquote:Op zondag 7 november 2021 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van wie niet?
Op verreweg de meeste plekken staat het gewoon als Wit-Rusland.
Dana International kwam niet bepaald dicht in de buurt om haar overwinning te evenarenquote:Op zondag 7 november 2021 00:16 schreef Koen66 het volgende:
zelfs Israell niet in de finale dit jaar
Ja H_T nu ga ik toch tegen beter in hopen hequote:Op zondag 7 november 2021 00:17 schreef H_T het volgende:
Als Italië nou drie keer 12 punten krijgt en Azerbeidzjan nul dan kunnen ze nog winnen#pizzapower
But in the end.. they didn'tquote:Op zondag 7 november 2021 00:17 schreef H_T het volgende:
Als Italië nou drie keer 12 punten krijgt en Azerbeidzjan nul dan kunnen ze nog winnen#pizzapower
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |