Remy klinkt goedquote:Op woensdag 17 november 2021 22:36 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Thanks.
Rechtstreekse bron blijkbaar:
[ instagram ]
Op basis van beide filmpjes, wat klinkt het best. Mijn mening hequote:
Ik vind helaas ook dat Diede het beste klinkt 😭💀quote:Op donderdag 18 november 2021 11:48 schreef Arlique het volgende:
[..]
Op basis van beide filmpjes, wat klinkt het best. Mijn mening he![]()
1. Diede
2. Julia
3. Remi
4. Celester
5. Amy
6. Luca
Celester en Luca krijgen een beetje kutnummers. De andere nummers zijn wel knallersquote:Op donderdag 18 november 2021 16:46 schreef Poedelpoes het volgende:
https://communicatie.vtm.(...)en-met-hanne--marthe
De promo/press fotos voor zaterdag zijn uit!
Tja, wat is een verbetering? Ik kan nog altijd niet wennen aan het idee van een jongen c.q. man in K3, dat past voor mij gewoon niet. Valt me nu ook op in de persfoto's dat de vier meiden c.q. dames min of meer matchende outfits hebben tijdens hun optreden met Hanne en Marthe maar de twee jongens totaal niet. De vier dames zijn ook niet gelijkwaardig. Amy is vocaal niet sterk (maar dat zou met veel oefening wel kunnen verbeteren) en Celester heeft voor mij een wat te harde uitstraling maar is verder wel goed. Julia vind ik vaak wat grof en direct en ik stoor me ook aan haar vaak nogal sterk randstedelijke accent (wat opmerkelijk is omdat ze uit Bergen op Zoom komt). Diede heeft veel ervaring en is technisch ook heel goed, maar ik ben niet zo'n fan van haar stemkleur. Ik vind het nog altijd heel jammer dat Babette vroegtijdig is afgehaakt, want die had alles in huis (als je tenminste bij het canonieke plaatje wil blijven). Zou echt een fenomenale upgrade van K3 zijn geweest. Kato vond ik ook wel een serieuze optie. Niet heel typisch K3, maar ik zag ze er wel bij.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:46 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ik vind ze allemaal wel een vrij forse verbetering dan degene die zij moeten vervangen. Ik kan overal wel mee leven inmiddels
Ik denk ook dat Amy met oefening veel beter zou kunnen worden. Ze heeft mee dat haar stem in principe vrij neutraal en recht klinkt als ze zingt. Julia's stem daarentegen vind ik persoonlijk nogal nasaal en geknepen klinken, maar ze past wel totaal in het plaatje. Maar dat groffe/directe is wel echt een ding inderdaad.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:23 schreef Riparius het volgende:
[..]
De vier dames zijn ook niet gelijkwaardig. Amy is vocaal niet sterk (maar dat zou met veel oefening wel kunnen verbeteren) en Celester heeft voor mij een wat te harde uitstraling maar is verder wel goed. Julia vind ik vaak wat grof en direct en ik stoor me ook aan haar vaak nogal sterk randstedelijke accent (wat opmerkelijk is omdat ze uit Bergen op Zoom komt). Diede heeft veel ervaring en is technisch ook heel goed, maar ik ben niet zo'n fan van haar stemkleur.
Neuh finale zal sowieso tussen blonde meisjes zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:10 schreef Guanabana het volgende:
Zijn er hier nog mensen die denken dat Remi of Luca nog serieuze kanshebbers zijn?
Het lijkt mij persoonlijk heel sterk.
Het valt me mee dat er geen 'bad guy' gemaakt is om die nummer 2 te laten worden (Noa en Jindra)quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:08 schreef Maartel het volgende:
Ik zie ze ergens (er vanuitgaand dat het een afvalrace blijft) de een-na-laatste blonde er nog wel uitgooien voor de top 2 zodat 'iedereen' achter dezelfde blonde staat
Kan nogquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:46 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Het valt me mee dat er geen 'bad guy' gemaakt is om die nummer 2 te laten worden (Noa en Jindra)
Er is gewoon weinig character development/screentime geweest in de bootcamp om iemand de villain te maken.quote:
Normaal voorspelt Alle Kleuren datquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:45 schreef bogtrotter het volgende:
'Hanne, Marthe en Diede zingen Jij Bent De Bom'
haha oké WINNAARRR, ciao iedereen
Ik heb zo'n gevoel dat alleen Diede daar na vanavond nog van over is. Denk ik dan haha.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:27 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Fun fact. Van de 6 in de finale zijn enkel Diede en Celester nog nooit gered door H&M
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |