SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tap tap tap
Dan gaat het juist helemaal niet verquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde eerst Just the tip doen, maar dat vind ik een beetje te ver gaan.
Maar we zijn hier gewoon nette mensen die zulk soort vunzig taalgebruik niet bezigenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan gaat het juist helemaal niet ver
Nietesquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar we zijn hier gewoon nette mensen die zulk soort vunzig taalgebruik niet bezigen
quote:
lekker dippen in de mayoquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
da's waar, heb wel zin in bitterballen
quote:
quote:
Dat is fijn.quote:
zeker van die vvd liflafjes...quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeker van die vvd liflafjes...
een halve haringschub op een bedje van goudpoeder of zo
VVDquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeker van die vvd liflafjes...
een halve haringschub op een bedje van goudpoeder of zo
neeeeeeeeeee, blijf............ het wordt niets zonder bittergarnituurquote:
Helemaal nietquote:
Nietquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:59 schreef LTVDK het volgende:
Om Foqueville op te startenhttps://www.bndestem.nl/w(...)nbindertje~ad0201de/
afgekeurd voor Foquevillequote:Alleen maar wonen mag hier niet.Het fort is erfgoed. Dat moet bewaard worden en publiek toegankelijk blijven.”
Meldt.quote:Op zondag 7 november 2021 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso denk ik dat een aantal bewoners moeite zouden hebben met de max 1,80 meter.
Nee.quote:Op zondag 7 november 2021 00:38 schreef Recce het volgende:
@:liesje1979, wanneer gaan jij en Fles vliegen? Gaan jullie met hetzelfde vliegtuig?
Oh, dat is inderdaad maar een paar dagen tegelijkertijd. Ga je op Cyprus meer chillen dan in Albaantje?quote:Op zondag 7 november 2021 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
We hadden eerst met Wizz geboekt van wo-zo. Maar Wizz cancelde die vluchten. Dus toen hebben we bij Transavia geboekt. Fles van di-zo en ik do-di. Dus we zijn er niet zo lang tegelijkertijd.
Nee denk dat ik wat actiever ben juist omdat het allemaal nog nieuw is. Maar ik verwacht ook niet hele dagen dingen te doen. Het is ook niet of ik zeeen van tijd heb, te weinig in ieder geval om heel veel te zien.quote:Op zondag 7 november 2021 00:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad maar een paar dagen tegelijkertijd. Ga je op Cyprus meer chillen dan in Albaantje?
Ah, het is voor jou geen strandvakantie dus! Ik las dat Fles er een zwembadvakantie van wil maken.quote:Op zondag 7 november 2021 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee denk dat ik wat actiever ben juist omdat het allemaal nog nieuw is. Maar ik verwacht ook niet hele dagen dingen te doen. Het is ook niet of ik zeeen van tijd heb, te weinig in ieder geval om heel veel te zien.
Nou misschien ook wel, ik weet het gewoon nog allemaal niet zo goed.quote:Op zondag 7 november 2021 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, het is voor jou geen strandvakantie dus! Ik las dat Fles er een zwembadvakantie van wil maken.
Vijf dagen zijn zo voorbij natuurlijk.Zou voor mij te kort zijn als ik op vakantie ga.
Die had ik half meegerekend.quote:Op zondag 7 november 2021 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou misschien ook wel, ik weet het gewoon nog allemaal niet zo goed.Effectief zijn het zelfs maar 4 dagen, vrijdag, zaterdag, zondag en maandag, de andere dagen zijn reisdagen.
Ik ben benieuwd naar de verslagen. Kennelijk zijn jij en Fles er wel goed in er iets moois van te maken.quote:Als het mijn grootste reis zou zijn dit jaar zou ik het ook veel te kort vinden. Maar ben ook al een lang weekend en 11 dagen? in Albaantje geweest dit jaar. Sterker nog, ben pas net iets meer dan een maand terug, dus dit is gewoon meer zoals een weekendje weg.
Heb altijd wel veel lol met Fles.quote:Op zondag 7 november 2021 00:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Die had ik half meegerekend.
[..]
Ik ben benieuwd naar de verslagen. Kennelijk zijn jij en Fles er wel goed in er iets moois van te maken.
Hoe laat moet je vliegen op de terugweg? Ik vind de terugreisdag ook niet echt een vakantiedag waar je iets aan hebt. Dan ga ik liever ook een keer op reis, in plaats van dat je nog iets doet.quote:Op zondag 7 november 2021 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb altijd wel veel lol met Fles.De donderdag zou eventueel nog een halve dag zijn maar de dag van de terugreis doe ik doorgaans helemaal niets behalve uitslapen, ontbijten, uitchecken en naar de luchthaven.
Hoe ziet jouw ideale vakantie eruit of ben je niet zo'n vakantieganger?
Wees blij dat er nog een feestje was. Dat zal binnenkort wel weer stoppen.quote:Op zondag 7 november 2021 00:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch zonde dat de officiële feestjes om 0:00 klaar zijn tegenwoordig.
Dat ook dan weer. Is nog wel ergens een feestje hier in de buurt. Bij een knalt ABBA door de speakers. De ander is een techno-feestjequote:Op zondag 7 november 2021 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog een feestje was. Dat zal binnenkort wel weer stoppen.
Ik denk dat je eerder moet denken in iets van, dit feestje heb ik toch maar binnen. Want ik verwacht eigenlijk nog wel weer veer strengere maatregelen.quote:Op zondag 7 november 2021 00:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch zonde dat de officiële feestjes om 0:00 klaar zijn tegenwoordig.
Zo'n vermoeden had ik al. Maar jij vermaakt je weer prima op andere manieren.quote:Op zondag 7 november 2021 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe laat moet je vliegen op de terugweg? Ik vind de terugreisdag ook niet echt een vakantiedag waar je iets aan hebt. Dan ga ik liever ook een keer op reis, in plaats van dat je nog iets doet.
Ik ben niet zo'n vakantieganger eigenlijk. Het levert me meestal meer stress op dan plezier.
Bij mij in de buurt was een festival op de universiteit. Dat was nog best te horen bij mij. Ik ben benieuwd hoeveel mensen daar waren! Was best een rare gewaarwording dat te horen terwijl je leest dat er 12.000 besmettingen op één dag zijn.quote:Op zondag 7 november 2021 01:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ook dan weer. Is nog wel ergens een feestje hier in de buurt. Bij een knalt ABBA door de speakers. De ander is een techno-feestje
Nah, ik wil dat wel weer gaan doen eigenlijk.quote:Op zondag 7 november 2021 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al. Maar jij vermaakt je weer prima op andere manieren.
quote:Op zondag 7 november 2021 05:37 schreef kwiwi het volgende:
Wilde het duiken opgeven, was zo paniekerig onder water gisteren, heb de halve nacht wakker gelegen van de stress.. maar ga het toch nog maar een keer proberen in rustiger water.
quote:
Zit je al op je oude stappen per dag?quote:
Nee joh, dat duurt nog wel even denk ikquote:Op zondag 7 november 2021 08:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit je al op je oude stappen per dag?
Houdt ballie je goed in de gaten dat je niet te hard gaatquote:Op zondag 7 november 2021 08:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, dat duurt nog wel even denk ik
Dat is het niet voor iedereen. Heb zelf ook nogal verschillende ervaringen ermee.quote:Op zondag 7 november 2021 07:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Duiken is juist super rustgevend. Je moet gewoon één worden met het water en lekker visjes kijken. Komt het heus goed
Misschien moeten we ook een date in Antwerpen voor ze plannen.quote:Op zondag 7 november 2021 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Houdt ballie je goed in de gaten dat je niet te hard gaat
Denk het, ze is me nog niet naar mijn hoofd gevlogen omdat ik teveel liep?quote:Op zondag 7 november 2021 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Houdt ballie je goed in de gaten dat je niet te hard gaat
loop je teveel?quote:Op zondag 7 november 2021 08:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het, ze is me nog niet naar mijn hoofd gevlogen omdat ik teveel liep?
quote:Op zondag 7 november 2021 05:37 schreef kwiwi het volgende:
Wilde het duiken opgeven, was zo paniekerig onder water gisteren, heb de halve nacht wakker gelegen van de stress.. maar ga het toch nog maar een keer proberen in rustiger water.
Oh gergi kijkt toe hoe kwiwi trappelend het water in wordt gegooid?quote:Op zondag 7 november 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En anders gewoon je kindle terugjatten van Gergi en lekker gaan lezen op het strand. Je moet wel een beetje genieten van je vakantie.
Definieer teveelquote:
kwiwi in het waterquote:Op zondag 7 november 2021 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh gergi kijkt toe hoe kwiwi trappelend het water in wordt gegooid?
Ik zou niet durvenquote:
lekker smurfenquote:Op zondag 7 november 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
dacht dat ik moest werken maar nee. ben vrij
Goed planquote:Op zondag 7 november 2021 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook een date in Antwerpen voor ze plannen.
Lekker Smurfenquote:Op zondag 7 november 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
dacht dat ik moest werken maar nee. ben vrij
Ze laten Kwiwi in zo’n haaienkooi te water met het deurtje op slotquote:Op zondag 7 november 2021 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh gergi kijkt toe hoe kwiwi trappelend het water in wordt gegooid?
quote:Op zondag 7 november 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze laten Kwiwi in zo’n haaienkooi te water met het deurtje op slot
Amaramadingdongquote:
Sing a songquote:
https://www.etsy.com/nl/l(...)=nla_listing_detailsquote:
quote:Op zondag 7 november 2021 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moeder vanmorgen weer eens flauwgevallen
oh.. gebeurd dat vaker?quote:Op zondag 7 november 2021 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
oh die is mooi jaquote:Op zondag 7 november 2021 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.etsy.com/nl/l(...)=nla_listing_details
en nog een ander bij een vintage winkel; maar die moet ik eerst nog beetje schoonmaken.
Aantal keer per jaar wel. Probleem is dat je vaak ergens tegenaan valt, iemand tegen de 70 is een beetje breekbaarder. Straks mijn vader nog eens bellen hoe het nu is.quote:
oh naar. Hoop dat ze niet hard is gevallenquote:Op zondag 7 november 2021 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal keer per jaar wel. Probleem is dat je vaak ergens tegenaan valt, iemand tegen de 70 is een beetje breekbaarder. Straks mijn vader nog eens bellen hoe het nu is.
quote:Op zondag 7 november 2021 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal keer per jaar wel. Probleem is dat je vaak ergens tegenaan valt, iemand tegen de 70 is een beetje breekbaarder. Straks mijn vader nog eens bellen hoe het nu is.
die verkoper heeft leuke lampjes ziequote:Op zondag 7 november 2021 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was redelijk betaalbaartegenwoordig zijn de prijzen voor vintage-spul echt enorm hoog.
quote:Op zondag 7 november 2021 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh naar. Hoop dat ze niet hard is gevallen
Het viel deze keer mee, maar mijn vader is nogal beknopt qua communicatie in dat soort gevallen. Ze zijn ook van de generatie "komt wel goed" terwijl ik liever heb dat ze het even extra na laten kijken.quote:Op zondag 7 november 2021 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
dat klinkt niet goed...
hoop voor je dat ze oke is
Nou zo voelde het wel jaquote:
quote:Op zondag 7 november 2021 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen op deze zonnige herfstdag in novemberwaarop we weer 3:30 daglicht terugleggen met z'n allen.
Het wettelijk bepaalde minimumaandeel van vis in een visstick is in Duitsland 65 %.
Bah en bahquote:Op zondag 7 november 2021 11:30 schreef dud0r het volgende:
![]()
Niet opgelet met boodschappen doen en heb varkenslever IPV runderlever gepakt voor op brood.
Smaakt een stuk minder lekker
Allebei smerigquote:Op zondag 7 november 2021 11:30 schreef dud0r het volgende:
![]()
Niet opgelet met boodschappen doen en heb varkenslever IPV runderlever gepakt voor op brood.
Smaakt een stuk minder lekker
Best wel jaquote:Op zondag 7 november 2021 11:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen begint mijn laatste weekje vrij. Is ook wel mooi geweest hoor, 5 weken is best wel lang
Door die verhuizing is dat zo gekomen anders had ik tussendoor nog een week gewerktquote:
Gaat je matras bescherming nodig hebben?quote:Op zondag 7 november 2021 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, huishouden is weer gedaan. Straks nog even mijn laken en matrasbeschermer uit de machine trekken en ophangen. En dan richting mijn vader.
Ja.quote:Op zondag 7 november 2021 12:03 schreef bitterbal het volgende:
zou er vanmiddag weer een demo zijn op het malieveld?
Volgens mij ging mijn wappie-ex daar naartoe.quote:Op zondag 7 november 2021 12:03 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2021 12:05 schreef bitterbal het volgende:
ik liep net zo de ah n zonder mondkapjehelemaal vergeten. Personeel zei ook niks
hopelijk een streamquote:Op zondag 7 november 2021 12:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja.
En tevens verklaar ik hierbij LUNCHGENOT voor geopend.
niet gauw wat pleisters gekocht? :quote:Op zondag 7 november 2021 12:05 schreef bitterbal het volgende:
ik liep net zo de ah n zonder mondkapjehelemaal vergeten. Personeel zei ook niks
Ongetwijfeld.quote:
Ja een grote volgens mij want het OV is er zelfs voor omgeleid.quote:Op zondag 7 november 2021 12:03 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2021 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja een grote volgens mij want het OV is er zelfs voor omgeleid.
waai je weg johquote:Op zondag 7 november 2021 12:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar ik ga zo lekker naar het strand, vind ik nuttiger dan die mongolen volgen.
Dat had je toch moeten doen ook gewoon?quote:Op zondag 7 november 2021 12:08 schreef bitterbal het volgende:
had gisteren een gast zonder coronapas op werk. Ze reageerde zo nonchalant dat ik haar bijna wilde wegsturen :p
Blij dat ik alleen een voor- en achternaam heb die ook nog eens lekker kort zijnquote:Op zondag 7 november 2021 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha fuck die fuckers dan![]()
Willen tot op de seconde weten hoe laat mijn vlucht denkt te gaan vertrekken, maar als je 2 middle initials hebt gaat het formulier op ze bek![]()
ja klopt maar eigenaar wil niet dat we mensen wegsturenquote:Op zondag 7 november 2021 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had je toch moeten doen ook gewoon?![]()
[ afbeelding ]
ligt de vloer ook al?quote:Op zondag 7 november 2021 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog even knutselen en m’n badkamer kast is klaar. Kan ik eindelijk eens alles opruimen daar.
In Antwerpen waren ze heel strikt over je corona tieketje.quote:Op zondag 7 november 2021 12:08 schreef bitterbal het volgende:
had gisteren een gast zonder coronapas op werk. Ze reageerde zo nonchalant dat ik haar bijna wilde wegsturen :p
nou collega die niet gevaccineerd is wilde laatst dus ergens in een cafe naar het toilet. Kwam er ook niet in hoorquote:Op zondag 7 november 2021 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Antwerpen waren ze heel strikt over je corona tieketje.
dus eigenaarr al anoniem gerapporteert bij de controlerende instantie..quote:Op zondag 7 november 2021 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt maar eigenaar wil niet dat we mensen wegsturen
Zo krijg je natuurlijk wel een reputatiequote:Op zondag 7 november 2021 12:13 schreef bitterbal het volgende:
Maar wij zeggen vriendelijk dat ze de volgende keer dus met geldige pas moeten komen en dat ze mogen blijven zitten
disney kwam ik ook niet in zonder pasquote:Op zondag 7 november 2021 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Antwerpen waren ze heel strikt over je corona tieketje.
Dimmy belt de pielietsie wel evenquote:Op zondag 7 november 2021 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt maar eigenaar wil niet dat we mensen wegsturen
Denk dat de meederheid van rotterdam het zo doetquote:Op zondag 7 november 2021 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo krijg je natuurlijk wel een reputatie
Nee, die zullen helemaal niet gaan marchanderen met die regels.quote:Op zondag 7 november 2021 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
disney kwam ik ook niet in zonder pas
Denk het ook. Geen daden, maar woorden jatoggquote:Op zondag 7 november 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat de meederheid van rotterdam het zo doet
Dan heeft het hele beleid dus geen zin.quote:Op zondag 7 november 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Noëlle-Casandra ook?quote:Op zondag 7 november 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dimmy zou bij ons juis welkom zijn :p
nee die app is ook niet de ultieme oplossing nee.quote:Op zondag 7 november 2021 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan heeft het hele beleid dus geen zin.
Waar ik sowieso wel mijn twijfels over heb, maar goed.
Die app is een prima oplossing. Dat niemand zich er aan houdt kan die app niet helpen.quote:Op zondag 7 november 2021 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die app is ook niet de ultieme oplossing nee.
Sowieso ook wat vreemd dat je ondernemers dus omzetverlies toeschuift om je beleid uit te voeren
quote:
Ondernemers die zonder deze pas misschien wel helemaal niet open zouden kunnen?quote:Op zondag 7 november 2021 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die app is ook niet de ultieme oplossing nee.
Sowieso ook wat vreemd dat je ondernemers dus omzetverlies toeschuift om je beleid uit te voeren
Aaaaaaawquote:Op zondag 7 november 2021 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja alles op 4 pootjes met een vachtje is ook welkom
Er komen trouwen ook mensen met hun hele boekjequote:Op zondag 7 november 2021 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die app is een prima oplossing. Dat niemand zich er aan houdt kan die app niet helpen.
Leuk totdat een boa eens komt controleren. Dan ben je je dagomzet kwijt.quote:Op zondag 7 november 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zoals het een echte FOK!ker betaamtquote:Op zondag 7 november 2021 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er nu alweer een hekel aanMensen
Ik ga weer wat anders doen
Vind wel dat die mannen dan een wapen moeten kunnen dragen, wat jij @bitterbal?quote:Op zondag 7 november 2021 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk totdat een boa eens komt controleren. Dan ben je je dagomzet kwijt.
quote:Op zondag 7 november 2021 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja alles op 4 pootjes met een vachtje is ook welkom
Geen idee maar toen was er steun voor ze.quote:Op zondag 7 november 2021 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ondernemers die zonder deze pas misschien wel helemaal niet open zouden kunnen?
Euhmmmmquote:Op zondag 7 november 2021 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Dan kom ik een keer inclusief hond eten
Ik denk dat ze dat in DH verdomd goed weten. Straks zwaardere maatregelen want het volk luistert niet..quote:Op zondag 7 november 2021 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan heeft het hele beleid dus geen zin.
Waar ik sowieso wel mijn twijfels over heb, maar goed.
Ja zodat ze ons gelijk neer kunnen knuppelenquote:Op zondag 7 november 2021 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind wel dat die mannen dan een wapen moeten kunnen dragen, wat jij @:bitterbal?
Echt hequote:Op zondag 7 november 2021 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals het een echte FOK!ker betaamt
Bedienend personeel bewapenen, handboeien, pistool, taser en pepperspray.quote:Op zondag 7 november 2021 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind wel dat die mannen dan een wapen moeten kunnen dragen, wat jij @:bitterbal?
en het volk natuurlijk klagen dat er weer maatregelen zijn want Hugo heeft ooit geroepen dat de maatregelen eraf gingen.quote:Op zondag 7 november 2021 12:20 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat in DH verdomd goed weten. Straks zwaardere maatregelen want het volk luistert niet..
Ohja dit zou ik straks ook zo vergeten.quote:Op zondag 7 november 2021 12:05 schreef bitterbal het volgende:
in een restaurant?quote:Op zondag 7 november 2021 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en het volk natuurlijk klagen dat er weer maatregelen zijn want Hugo heeft ooit geroepen dat de maatregelen eraf gingen.
Gisteren hadden we een feestje met vrienden en daar was het gewoon QR-code laten zien. Eentje had geen zin om zich te laten testen dus die kon thuisblijven.
Ze sleuren je zo het arrestantenbusje inquote:Op zondag 7 november 2021 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zodat ze ons gelijk neer kunnen knuppelen
We zitten in een pandemie he? Dan gaan dingen een beetje anders dan normaal. En ja ik verwacht van mensen in de horeca dat ze die pas checken en ja ik verwacht van mensen in winkels dat ze letten op mondkapjes etc. Vind ik weinig raars aan eigenlijk.quote:Op zondag 7 november 2021 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee maar toen was er steun voor ze.
Het is gewoon raar dat je ondernemers het beleid laat uit voeren. En dan omdat er niet genoeg handhavers zijn. Verwacht je dus van mij en mijn collega's dat ik een beetje dat beleid ga uitvoeren. Is toch raar
quote:Op zondag 7 november 2021 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze sleuren je zo het arrestantenbusje in
zitten we in een pandemie?quote:Op zondag 7 november 2021 12:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We zitten in een pandemie he? Dan gaan dingen een beetje anders dan normaal. En ja ik verwacht van mensen in de horeca dat ze die pas checken en ja ik verwacht van mensen in winkels dat ze letten op mondkapjes etc. Vind ik weinig raars aan eigenlijk.
Zo’n valluik in de grond. Bij vervelende klanten gewoon even op het knopje drukkenquote:Op zondag 7 november 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedienend personeel bewapenen, handboeien, pistool, taser en pepperspray.
Onder vrienden thuis qr code laten zien? Meen je niet?quote:Op zondag 7 november 2021 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en het volk natuurlijk klagen dat er weer maatregelen zijn want Hugo heeft ooit geroepen dat de maatregelen eraf gingen.
Gisteren hadden we een feestje met vrienden en daar was het gewoon QR-code laten zien. Eentje had geen zin om zich te laten testen dus die kon thuisblijven.
Bal heeft wel een punt, het is ordehandhaving en dat moet je eigenlijk niet aan bedienend personeel overlaten, dat is hetzelfde als kleuterleidsters verkeersboetes uit laten schrijven.quote:Op zondag 7 november 2021 12:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We zitten in een pandemie he? Dan gaan dingen een beetje anders dan normaal. En ja ik verwacht van mensen in de horeca dat ze die pas checken en ja ik verwacht van mensen in winkels dat ze letten op mondkapjes etc. Vind ik weinig raars aan eigenlijk.
Ah oke.quote:Op zondag 7 november 2021 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een locatie met horeca; maar eigenlijk een besloten feestje.
ik begrijp wel dat dat ah personeel niks zei net. Die zullen ook wel klaar zijn met die discussies.quote:Op zondag 7 november 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal heeft wel een punt, het is ordehandhaving en dat moet je eigenlijk niet aan bedienend personeel overlaten, dat is hetzelfde als kleuterleidsters verkeersboetes uit laten schrijven.
Waar kijk je dat?quote:Op zondag 7 november 2021 12:24 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Chigago PD met mijn vriend en het is best wel leuk.
Allemaal 2e salaris erbij geven op instap niveau BOAquote:Op zondag 7 november 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal heeft wel een punt, het is ordehandhaving en dat moet je eigenlijk niet aan bedienend personeel overlaten, dat is hetzelfde als kleuterleidsters verkeersboetes uit laten schrijven.
Iedereen wapens, iedereen boetes uitdelen, de ultieme politiestaatquote:Op zondag 7 november 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Besloten feest; maar daar stonden ze erop dat er een QR-code check plaats zou vinden gezien de nieuwe maatregelen.quote:Op zondag 7 november 2021 12:23 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Onder vrienden thuis qr code laten zien? Meen je niet?
Natuurlijk mag je dat.quote:Op zondag 7 november 2021 12:24 schreef bitterbal het volgende:
maar goed liesje. ik check die pas, stuur alleen geen mensen weg omdat de baas dat niet wilt. anders had ik dat ook braaf gedaan maar terwijl ik dat doe mag ik het er niet mee eens zijn toch
Luik staat dus de hele tijd open.quote:Op zondag 7 november 2021 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n valluik in de grond. Bij vervelende klanten gewoon even op het knopje drukken
Ja tuurlijk. Die hebben geen zin in agressie als ze de verkeerde aanspreken. Dat is zo’n mondkapje echt niet waard hoor.quote:Op zondag 7 november 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik begrijp wel dat dat ah personeel niks zei net. Die zullen ook wel klaar zijn met die discussies.
Welnee het is gewoon deurbeleid.quote:Op zondag 7 november 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die staan in de frontlinie van verbale agressie, loop je daar met je 17 jaar als vakkenvullert.quote:Op zondag 7 november 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik begrijp wel dat dat ah personeel niks zei net. Die zullen ook wel klaar zijn met die discussies.
Misschien als je zelf ondernemer was geweest dat je er ook anders over had gedachtquote:Op zondag 7 november 2021 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat.Ik vind het alleen raar van je baas. Of raar is misschien niet het juiste woord. Ik vind gewoon dat ondernemers zich aan de maatregelen moeten houden.
Ah ok. (Gelukkig)quote:Op zondag 7 november 2021 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Besloten feest; maar daar stonden ze erop dat er een QR-code check plaats zou vinden gezien de nieuwe maatregelen.
quote:Op zondag 7 november 2021 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Luik staat dus de hele tijd open.
Zeker als ze in aanmerking willen komen voor allerlei noodsteun.quote:Op zondag 7 november 2021 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat.Ik vind het alleen raar van je baas. Of raar is misschien niet het juiste woord. Ik vind gewoon dat ondernemers zich aan de maatregelen moeten houden.
Ja misschien wel ja. Of misschien niet.quote:Op zondag 7 november 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien als je zelf ondernemer was geweest dat je er ook anders over had gedacht
Precies, en we weten allemaal wel dat als er weer hardere maatregelen nodig zijn, de horeca de eerste is die de boel weer kan dichtgooien.quote:Op zondag 7 november 2021 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker als ze in aanmerking willen komen voor allerlei noodsteun.
Het is overheidsbeleid uitgevoerd door ongeschoolden en ongetrainden.quote:Op zondag 7 november 2021 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welnee het is gewoon deurbeleid.
nou nou nouquote:Op zondag 7 november 2021 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is overheidsbeleid uitgevoerd door ongeschoolden en ongetrainden.
Het is echt baggerweer. Dat is toch niet chill op het strandquote:Op zondag 7 november 2021 12:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar ik ga zo lekker naar het strand, vind ik nuttiger dan die mongolen volgen.
Het is winderig maar verder gewoon hele dag droogquote:Op zondag 7 november 2021 12:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is echt baggerweer. Dat is toch niet chill op het strand
Ja net als dat het overheidsbeleid is om geen alcohol te schenken aan kinders onder de 18.quote:Op zondag 7 november 2021 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De beleidsmakers zijn niet veel beterquote:Op zondag 7 november 2021 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb al regen gezienquote:Op zondag 7 november 2021 12:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is winderig maar verder gewoon hele dag droog
Qua corona is de hele wereld ongeschooldquote:Op zondag 7 november 2021 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De beleidsmakers zijn niet veel beter
Beetje net als de 2e kamer dus?quote:Op zondag 7 november 2021 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of speculeren van wethouders met miljoenen aan belastinggeld met een vooropleiding als bakkerquote:
Of je coronabeleid laten uitvoeren door een leraar met een opgeblazen ego.quote:Op zondag 7 november 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of speculeren van wethouders met miljoenen aan belastinggeld met een vooropleiding als bakker
Ik moet echt de politiek in johquote:Op zondag 7 november 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of speculeren van wethouders met miljoenen aan belastinggeld met een vooropleiding als bakker
Daarom een pistool zichtbaar dragen, desnoods op 45 graden getrokken, dan houden ze hun grote bek welquote:Op zondag 7 november 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
maar het is wel dom soms. Sommige mensen geïrriteerd als ik het vraag en sommige mensen zijn dus geïrriteerd als ik ze niet snel genoeg naar die pas vraag
We vragen het als men zit aan tafel. Dus gisteren een vrouw die mij echt gewoon toesnauwde dat ze die pas ook nog wel even wilde laten zien!!!!!!
Ik wil dit topic alleen nog maar lezen zonder kejonagezeik. Dan blijven er misschien 3 posts overquote:
Is die ambetante CDA priegel leraar?quote:Op zondag 7 november 2021 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of je coronabeleid laten uitvoeren door een leraar met een opgeblazen ego.
Oh ik ken alleen maar dat ze er bij de deur of ingang naar het terras al naar vragen.quote:Op zondag 7 november 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
maar het is wel dom soms. Sommige mensen geïrriteerd als ik het vraag en sommige mensen zijn dus geïrriteerd als ik ze niet snel genoeg naar die pas vraag
We vragen het als men zit aan tafel. Dus gisteren een vrouw die mij echt gewoon toesnauwde dat ze die pas ook nog wel even wilde laten zien!!!!!!
Optimistquote:Op zondag 7 november 2021 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil dit topic alleen nog maar lezen zonder kejonagezeik. Dan blijven er misschien 3 posts over
ja wij vonden het vriendelijker aan tafel plus dat mensen gewoon toch wel doorlopen en dat we niet genoeg personeel hebben om iemand bij de ingang te laten staanquote:Op zondag 7 november 2021 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik ken alleen maar dat ze er bij de deur of ingang naar het terras al vragen.
Nog even, dan kun je ook in je korte broek smurfen in de zonquote:Op zondag 7 november 2021 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil dit topic alleen nog maar lezen zonder kejonagezeik. Dan blijven er misschien 3 posts over
Basisschoolleraarquote:Op zondag 7 november 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die ambetante CDA priegel leraar?
Denk dat het weinig met vriendelijkheid te maken heeft, maar meer met dat je baas zo weinig mogelijk inkomsten wil mislopenquote:Op zondag 7 november 2021 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wij vonden het vriendelijker aan tafel plus dat mensen gewoon toch wel doorlopen en dat we niet genoeg personeel hebben om iemand bij de ingang te laten staan
Als een smurf nou zoals ik alleen maar in een zwembad wil zwemmen he. Dat is PRECIES dezelfde kleurquote:Op zondag 7 november 2021 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog even, dan kun je ook in je korte broek smurfen in de zon
Ik heb mijn tieketje gisteren gewoon laten zien hoor, zonder opmerkingenquote:Op zondag 7 november 2021 12:37 schreef bitterbal het volgende:
maar je krijgt gewoon van iedereen wle weer een reactie, daarom is het ook gewoon schijtirritant
Is ook veel logischer natuurlijk, wanneer mensen eenmaal al zitten en je vraagt het dan en ze hebben geen bewijs, dan kan ik me voorstellen dat ze veel bozer worden als ze weer weg moeten (als het beleid dus zou worden nageleefd)quote:Op zondag 7 november 2021 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik ken alleen maar dat ze er bij de deur of ingang naar het terras al naar vragen.
dat zal vast ook maar hij vind die pasniet super vriendelijk neequote:Op zondag 7 november 2021 12:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat het weinig met vriendelijkheid te maken heeft, maar meer met dat je baas zo weinig mogelijk inkomsten wil mislopen
Daarom was een zakenkabinet nog niet zo slecht geweest, waren we binnen een paar maanden van de ellende af geweest.quote:
Niet handig als mensen al aan tafel zitten, dan stuur je ze inderdaad niet zo makkelijk weg. Achja, als we zo door gaan dan sluiten ze de zaken weer en is het ook opgelost. Hoop wel pas is December als het even kan.quote:Op zondag 7 november 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Alleen zwemsmurf uiteraard.quote:Op zondag 7 november 2021 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als een smurf nou zoals ik alleen maar in een zwembad wil zwemmen he. Dat is PRECIES dezelfde kleurDus dan valt hij totaal niet op als er wat is
Kunnen smurfen zwemmen?
maar we sturen ze ook niet wegquote:Op zondag 7 november 2021 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet handig als mensen al aan tafel zitten, dan stuur je ze inderdaad niet zo makkelijk weg. Achja, als we zo door gaan dan sluiten ze de zaken weer en is het ook opgelost. Hoop wel pas is December als het even kan.
Vaak over gedacht, maar daar loop je ook al snel tegen muren aan.quote:Op zondag 7 november 2021 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom was een zakenkabinet nog niet zo slecht geweest, waren we binnen een paar maanden van de ellende af geweest.
Kijk Buda al integreren in België, met z'n tieketjequote:Op zondag 7 november 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn tieketje gisteren gewoon laten zien hoor, zonder opmerkingen
heb al die smurftrui aanquote:Op zondag 7 november 2021 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
gezien de vraagvorm: nee je trekt maar een trui aan
Ze hebben wel een wit zwembroekje aan waar hun bolvormige blauwe piemeltje aan de achterkant uitsteekt.quote:Op zondag 7 november 2021 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als een smurf nou zoals ik alleen maar in een zwembad wil zwemmen he. Dat is PRECIES dezelfde kleurDus dan valt hij totaal niet op als er wat is
Kunnen smurfen zwemmen?
quote:Op zondag 7 november 2021 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we straks weer strengere maatregelen krijgen dan komt het door jou
Ik roep dat in COR pas was meteen n wappiequote:Op zondag 7 november 2021 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom was een zakenkabinet nog niet zo slecht geweest, waren we binnen een paar maanden van de ellende af geweest.
Potver dat wordt een bloedbadquote:
quote:Op zondag 7 november 2021 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben wel een wit zwembroekje aan waar hun bolvormige blauwe piemeltje aan de achterkant uitsteekt.
quote:Op zondag 7 november 2021 12:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk Buda al integreren in België, met z'n tieketje
nicequote:Op zondag 7 november 2021 12:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja.
En tevens verklaar ik hierbij LUNCHGENOT voor geopend.
Is een collega van mijn ook heenquote:Op zondag 7 november 2021 12:42 schreef bitterbal het volgende:
De organisatie en de politie houden rekening met duizenden deelnemers. Om 10.00 vanochtend verzamelden de eerste betogers zich. Enkele boeren parkeerden hun trekkers naast het Malieveld.
https://www.ad.nl/den-haa(...)m6ivLpyyfzLrxsXUMouU
de stream is gestartquote:Op zondag 7 november 2021 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is een collega van mijn ook heen
Zal m'n visnetje uit de koffer halen.quote:Op zondag 7 november 2021 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Potver dat wordt een bloedbadKom jij duiksmurf van de bodem vissen dan?
't was goed totdat die dame met d'r porno stem er uit ging.quote:Op zondag 7 november 2021 12:24 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Chigago PD met mijn vriend en het is best wel leuk.
die laat je alleen aan gergi zien tochquote:Op zondag 7 november 2021 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal m'n visnetje uit de koffer halen.
bitterwappiequote:Op zondag 7 november 2021 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee snel opgedaan toen ik mij realiseerde dat ik nu als een wappie over kwam
Meneer is ook even een dagje in België geweest hoor ...quote:
Vol zelfvertrouwen neemt hij de Burgermeester-functie weer aan.quote:Op zondag 7 november 2021 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meneer is ook even een dagje in België geweest hoor ...
*spelerquote:Op zondag 7 november 2021 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Amai die Buda is me een player zunne!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |