SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tap tap tap
Dan gaat het juist helemaal niet verquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde eerst Just the tip doen, maar dat vind ik een beetje te ver gaan.
Maar we zijn hier gewoon nette mensen die zulk soort vunzig taalgebruik niet bezigenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan gaat het juist helemaal niet ver
Nietesquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar we zijn hier gewoon nette mensen die zulk soort vunzig taalgebruik niet bezigen
quote:
lekker dippen in de mayoquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
da's waar, heb wel zin in bitterballen
quote:
quote:
Dat is fijn.quote:
zeker van die vvd liflafjes...quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeker van die vvd liflafjes...
een halve haringschub op een bedje van goudpoeder of zo
VVDquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeker van die vvd liflafjes...
een halve haringschub op een bedje van goudpoeder of zo
neeeeeeeeeee, blijf............ het wordt niets zonder bittergarnituurquote:
Helemaal nietquote:
Nietquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:59 schreef LTVDK het volgende:
Om Foqueville op te startenhttps://www.bndestem.nl/w(...)nbindertje~ad0201de/
afgekeurd voor Foquevillequote:Alleen maar wonen mag hier niet.Het fort is erfgoed. Dat moet bewaard worden en publiek toegankelijk blijven.”
Meldt.quote:Op zondag 7 november 2021 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso denk ik dat een aantal bewoners moeite zouden hebben met de max 1,80 meter.
Nee.quote:Op zondag 7 november 2021 00:38 schreef Recce het volgende:
@:liesje1979, wanneer gaan jij en Fles vliegen? Gaan jullie met hetzelfde vliegtuig?
Oh, dat is inderdaad maar een paar dagen tegelijkertijd. Ga je op Cyprus meer chillen dan in Albaantje?quote:Op zondag 7 november 2021 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
We hadden eerst met Wizz geboekt van wo-zo. Maar Wizz cancelde die vluchten. Dus toen hebben we bij Transavia geboekt. Fles van di-zo en ik do-di. Dus we zijn er niet zo lang tegelijkertijd.
Nee denk dat ik wat actiever ben juist omdat het allemaal nog nieuw is. Maar ik verwacht ook niet hele dagen dingen te doen. Het is ook niet of ik zeeen van tijd heb, te weinig in ieder geval om heel veel te zien.quote:Op zondag 7 november 2021 00:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad maar een paar dagen tegelijkertijd. Ga je op Cyprus meer chillen dan in Albaantje?
Ah, het is voor jou geen strandvakantie dus! Ik las dat Fles er een zwembadvakantie van wil maken.quote:Op zondag 7 november 2021 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee denk dat ik wat actiever ben juist omdat het allemaal nog nieuw is. Maar ik verwacht ook niet hele dagen dingen te doen. Het is ook niet of ik zeeen van tijd heb, te weinig in ieder geval om heel veel te zien.
Nou misschien ook wel, ik weet het gewoon nog allemaal niet zo goed.quote:Op zondag 7 november 2021 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, het is voor jou geen strandvakantie dus! Ik las dat Fles er een zwembadvakantie van wil maken.
Vijf dagen zijn zo voorbij natuurlijk.Zou voor mij te kort zijn als ik op vakantie ga.
Die had ik half meegerekend.quote:Op zondag 7 november 2021 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou misschien ook wel, ik weet het gewoon nog allemaal niet zo goed.Effectief zijn het zelfs maar 4 dagen, vrijdag, zaterdag, zondag en maandag, de andere dagen zijn reisdagen.
Ik ben benieuwd naar de verslagen. Kennelijk zijn jij en Fles er wel goed in er iets moois van te maken.quote:Als het mijn grootste reis zou zijn dit jaar zou ik het ook veel te kort vinden. Maar ben ook al een lang weekend en 11 dagen? in Albaantje geweest dit jaar. Sterker nog, ben pas net iets meer dan een maand terug, dus dit is gewoon meer zoals een weekendje weg.
Heb altijd wel veel lol met Fles.quote:Op zondag 7 november 2021 00:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Die had ik half meegerekend.
[..]
Ik ben benieuwd naar de verslagen. Kennelijk zijn jij en Fles er wel goed in er iets moois van te maken.
Hoe laat moet je vliegen op de terugweg? Ik vind de terugreisdag ook niet echt een vakantiedag waar je iets aan hebt. Dan ga ik liever ook een keer op reis, in plaats van dat je nog iets doet.quote:Op zondag 7 november 2021 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb altijd wel veel lol met Fles.De donderdag zou eventueel nog een halve dag zijn maar de dag van de terugreis doe ik doorgaans helemaal niets behalve uitslapen, ontbijten, uitchecken en naar de luchthaven.
Hoe ziet jouw ideale vakantie eruit of ben je niet zo'n vakantieganger?
Wees blij dat er nog een feestje was. Dat zal binnenkort wel weer stoppen.quote:Op zondag 7 november 2021 00:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch zonde dat de officiële feestjes om 0:00 klaar zijn tegenwoordig.
Dat ook dan weer. Is nog wel ergens een feestje hier in de buurt. Bij een knalt ABBA door de speakers. De ander is een techno-feestjequote:Op zondag 7 november 2021 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog een feestje was. Dat zal binnenkort wel weer stoppen.
Ik denk dat je eerder moet denken in iets van, dit feestje heb ik toch maar binnen. Want ik verwacht eigenlijk nog wel weer veer strengere maatregelen.quote:Op zondag 7 november 2021 00:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch zonde dat de officiële feestjes om 0:00 klaar zijn tegenwoordig.
Zo'n vermoeden had ik al. Maar jij vermaakt je weer prima op andere manieren.quote:Op zondag 7 november 2021 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe laat moet je vliegen op de terugweg? Ik vind de terugreisdag ook niet echt een vakantiedag waar je iets aan hebt. Dan ga ik liever ook een keer op reis, in plaats van dat je nog iets doet.
Ik ben niet zo'n vakantieganger eigenlijk. Het levert me meestal meer stress op dan plezier.
Bij mij in de buurt was een festival op de universiteit. Dat was nog best te horen bij mij. Ik ben benieuwd hoeveel mensen daar waren! Was best een rare gewaarwording dat te horen terwijl je leest dat er 12.000 besmettingen op één dag zijn.quote:Op zondag 7 november 2021 01:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ook dan weer. Is nog wel ergens een feestje hier in de buurt. Bij een knalt ABBA door de speakers. De ander is een techno-feestje
Nah, ik wil dat wel weer gaan doen eigenlijk.quote:Op zondag 7 november 2021 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al. Maar jij vermaakt je weer prima op andere manieren.
quote:Op zondag 7 november 2021 05:37 schreef kwiwi het volgende:
Wilde het duiken opgeven, was zo paniekerig onder water gisteren, heb de halve nacht wakker gelegen van de stress.. maar ga het toch nog maar een keer proberen in rustiger water.
quote:
Zit je al op je oude stappen per dag?quote:
Nee joh, dat duurt nog wel even denk ikquote:Op zondag 7 november 2021 08:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit je al op je oude stappen per dag?
Houdt ballie je goed in de gaten dat je niet te hard gaatquote:Op zondag 7 november 2021 08:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, dat duurt nog wel even denk ik
Dat is het niet voor iedereen. Heb zelf ook nogal verschillende ervaringen ermee.quote:Op zondag 7 november 2021 07:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Duiken is juist super rustgevend. Je moet gewoon één worden met het water en lekker visjes kijken. Komt het heus goed
Misschien moeten we ook een date in Antwerpen voor ze plannen.quote:Op zondag 7 november 2021 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Houdt ballie je goed in de gaten dat je niet te hard gaat
Denk het, ze is me nog niet naar mijn hoofd gevlogen omdat ik teveel liep?quote:Op zondag 7 november 2021 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Houdt ballie je goed in de gaten dat je niet te hard gaat
loop je teveel?quote:Op zondag 7 november 2021 08:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het, ze is me nog niet naar mijn hoofd gevlogen omdat ik teveel liep?
quote:Op zondag 7 november 2021 05:37 schreef kwiwi het volgende:
Wilde het duiken opgeven, was zo paniekerig onder water gisteren, heb de halve nacht wakker gelegen van de stress.. maar ga het toch nog maar een keer proberen in rustiger water.
Oh gergi kijkt toe hoe kwiwi trappelend het water in wordt gegooid?quote:Op zondag 7 november 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En anders gewoon je kindle terugjatten van Gergi en lekker gaan lezen op het strand. Je moet wel een beetje genieten van je vakantie.
Definieer teveelquote:
kwiwi in het waterquote:Op zondag 7 november 2021 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh gergi kijkt toe hoe kwiwi trappelend het water in wordt gegooid?
Ik zou niet durvenquote:
lekker smurfenquote:Op zondag 7 november 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
dacht dat ik moest werken maar nee. ben vrij
Goed planquote:Op zondag 7 november 2021 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook een date in Antwerpen voor ze plannen.
Lekker Smurfenquote:Op zondag 7 november 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
dacht dat ik moest werken maar nee. ben vrij
Ze laten Kwiwi in zo’n haaienkooi te water met het deurtje op slotquote:Op zondag 7 november 2021 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh gergi kijkt toe hoe kwiwi trappelend het water in wordt gegooid?
quote:Op zondag 7 november 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze laten Kwiwi in zo’n haaienkooi te water met het deurtje op slot
Amaramadingdongquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |