Jaaaaquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:57 schreef Fred_B het volgende:
Gelukkig komt er meteen iets wat wel lekker ging
Was het maar zo`n feest. Met een morele overwinning win je alleen niets.quote:
Het bespaart je Toto Cutugno die de punten doet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was het maar zo`n feest. Met een morele overwinning win je alleen niets.
Ik erken die andere winnaar gewoon niet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was het maar zo`n feest. Met een morele overwinning win je alleen niets.
Waar is Toto Cutugno als je hem nodig hebt?quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
@:NailQueen ja dan zit er maar 1 ding op he? Fles moet op![]()
En ik had je nog wel een lekkere bel gegeven eerder deze avond
Geef mij ook maar wat. Moet nog een sollicitatiebrief schrijven vanavondquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar is Toto Cutugno als je hem nodig hebt?
Vergelijking kwam waarschijnlijk omdat Zwitserland ook al een paar jaar de finale niet had gehaald..quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:05 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan me herinneren dat ‘we’ zo’n soort liedje zouden moeten gaan sturen in 2012, omdat dit wel de finale haalde. Het zwom alleen niet bepaald in de punten.
Door alle frustratie schrijf ik ook nog "kruk" in plaats van "kurk"quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:58 schreef NailQueen het volgende:
Even een "genant" update vanuit mijn huis. Ik had als cadeau een wijnfles gekregen die ik nu wilde openmaken. Alleen kreeg ik de kruk er niet af. Na veel inspanning is de kruk nu in de wijnfles gekomen![]()
![]()
Hierdoor heb ik maar met een schuin oog naar Zweden, Estland en Rusland kunnen kijken, Maar nu heb ik wel wijn. De fles kan alleen niet meer dicht![]()
.
Ja ongetwijfeld. En Joan zat ook wel enigszins in dezelfde hoek.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vergelijking kwam waarschijnlijk omdat Zwitserland ook al een paar jaar de finale niet had gehaald..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |