zodra deze wordt toegelaten in NLquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Ik maak me niet druk om corona maar is misschien toch handig om te doen inderdaad met het oog op de toekomst.
quote:
houdt niet op. je gaat nu bijna verwachten dat dit binnenkort in je omgeving gaat gebeuren.quote:
okquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:24 schreef engine het volgende:
Als je dat voor waar aanneemt geloof je gewoon alles wat je wil geloven. Zo'n schreeuw tweet zonder enkel vorm van bewijs.
Ja ik heb er wel een beetje genoeg van dat iedere keer als je om informatie vraagt dat je verwezen wordt naar twitter....twitterquote:
https://www.instagram.com/p/CUrJkJ-FuFd/quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:24 schreef engine het volgende:
Als je dat voor waar aanneemt geloof je gewoon alles wat je wil geloven. Zo'n schreeuw tweet zonder enkele vorm van bewijs.
Nee natuurlijk niet. Iemands insta is nooit goed genoeg. Ook al kan ik het niet zien.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CUrJkJ-FuFd/
zijn eigen insta goed genoeg?
het staat niet op NOS dus onwaar.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CUrJkJ-FuFd/
zijn eigen insta goed genoeg?
het is de instagram pagina van Florianquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Iemands insta is nooit goed genoeg. Ook al kan ik het niet zien.
Ja ik zie dat filmpje en zie wat flitsen maar waar zit ik naar te kijken dan?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is de instagram pagina van Florian
die hier zelf zijn ervaring op heeft gezet
met hart filmpje en al
Er staat ook een tekst naastquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik zie dat filmpje en zie wat flitsen maar waar zit ik naar te kijken dan?
Paar zinnen gelezen. Daar kan ik niks mee. Daar is niks feitelijks aan dat verhaal. Het is één persoon.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er staat ook een tekst naast
moet je die even lezen
Oorzaken myocarditisquote:
De doden bij het concert vanquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik zie dat filmpje en zie wat flitsen maar waar zit ik naar te kijken dan?
dat is al weken/maanden aan de gang.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
De doden bij het concert van
Travis Scott werden hier eerder vandaag ook al afgeschreven als vaccinslachtoffers. Evenals die bodybuilder.
Dat elk overlijden wordt weggezet als vaccinatieschade?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:58 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
dat is al weken/maanden aan de gang.
Covid-19 vaccin.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oorzaken myocarditis
De belangrijkste oorzaken van myocarditis zijn:
een virus, bacterie of parasiet
overgevoeligheid voor geneesmiddelen
bestraling
een auto-immuunziekte
Van de Hartstichting.
Nou lijkt het me ook niet goed om dit soort lui te volgen die weer doodsbang zijn voor een vaccintje.quote:
dat er 'very rare' bijwerkingen zijn of myocarditis, niet altijd gelinkt aan het vaccin. maar wel toevallig dat we dat de laatste tijd vaak horen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat elk overlijden wordt weggezet als vaccinatieschade?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |