abonnement Unibet Coolblue
pi_202066391
quote:
99s.gif Op zondag 7 november 2021 10:02 schreef greysbones het volgende:

[..]
Je vergeet dat boeren elke keer iets moeten aanpassen omdat een overheid een nieuwe regel heeft bedacht.. het ene jaar mogen ze geen type A voer geven.. het volgende jaar geen type B .. komen ze zelf met oplossingen worden die weer afgeschoten.. terwijl uit vele onderzoeken blijkt dat de overheid het meermaals bij het verkeerde eind heeft
"De boeren" (want dat is natuurlijk een consistente groepering die allemaal dezelfde mening hebben) daarentegen zijn feilloos en hebben het altijd bij het rechte eind!
quote:
99s.gif Op zondag 7 november 2021 10:02 schreef greysbones het volgende:

[..]
Je vind jezelf wel geweldig of niet?
Nee.

Maar goede vraag weer. Ga je nog vertellen wat het wel of niet hebben van kinderen zo spannend maakt in jouw sociale kringen?
Conscience do cost.
  zondag 7 november 2021 @ 10:04:04 #227
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202066393
quote:
99s.gif Op zondag 7 november 2021 09:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
Waarom is vlees slecht voor het milieu?
Het huidige systeem van bio-industrie wordt gekenmerkt door een aanzienlijk landgebruik, een gigantisch watergebruik en het verbruik van gigantische hoeveelheden eiwitrijk voer. Dat laatste drijft de ontbossing op andere plekken (ik heb met eigen ogen de duizenden kilometers aan sojaplantages in Brazilië mogen aanschouwen, waar voorheen regenwoud stond). Dat importeren van eiwitrijk voer zorgt ook hier voor problemen. Je kan het benaderen als een vrij simpele balans van voedingsstoffen:

1) We importeren gigantische hoeveelheden soja (uit bijvoorbeeld Zuid-Amerika) en fosfaat.
2) Daarmee voeren we ons vee.
3) We exporteren het vlees

Het "produceren" van vlees is een bijzonder inefficiënt proces: er gaat dus een veel grotere hoeveelheid aan voedingsstoffen aan de ene kant erin, dan dat er uiteindelijk (als vlees) weer uitkomt aan de andere kant. Waar blijft het verschil? Dat gaat hier de lucht en het water in en zorgt voor verzuring en vermesting van de omgeving.
Huilen dan.
  zondag 7 november 2021 @ 10:05:08 #228
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202066405
quote:
99s.gif Op zondag 7 november 2021 09:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
Waarom is vlees slecht voor het milieu?
Misschien eens iets verdiepen in hoe het werkt op een boerderij ( waar vlees vandaan komt)
Je denkt dat al die vega shit op een milieu vriendelijke manier wordt geproduceerd?
Naast vliegschaamte, vleesschaamte, is nu ook baarschaamte in het leven geroepen, dit houdt in dat je je kapot moet schamen als je meer dan 2 kinderen op de wereld hebt gezet, liefste eigenlijk maar 1 nog beter helemaal geen want teveel kinderen belast het milieu. Harry en Meghan uit de UK hebben daar het goede voorbeeld voor gegeven en zelfs een award voor gewonnen, hooguit 2 kinderen om het klimaat te redden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202066407
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Naast vliegschaamte, vleesschaamte, is nu ook baarschaamte in het leven geroepen, dit houdt in dat je je kapot moet schamen als je meer dan 2 kinderen op de wereld hebt gezet, liefste eigenlijk maar 1 nog beter helemaal geen want teveel kinderen belast het milieu. Harry en Meghan uit de UK hebben daar het goede voorbeeld voor gegeven en zelfs een award voor gewonnen, hooguit 2 kinderen om het klimaat te redden.
Ah, nog meer verzonnen onderdrukking.
Conscience do cost.
  zondag 7 november 2021 @ 10:05:53 #230
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202066410
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2021 10:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het huidige systeem van bio-industrie wordt gekenmerkt door een aanzienlijk landgebruik, een gigantisch watergebruik en het verbruik van gigantische hoeveelheden eiwitrijk voer. Dat laatste drijft de ontbossing op andere plekken (ik heb met eigen ogen de duizenden kilometers aan sojaplantages in Brazilië mogen aanschouwen, waar voorheen regenwoud stond). Dat importeren van eiwitrijk voer zorgt ook hier voor problemen. Je kan het benaderen als een vrij simpele balans van voedingsstoffen:

1) We importeren gigantische hoeveelheden soja (uit bijvoorbeeld Zuid-Amerika) en fosfaat.
2) Daarmee voeren we ons vee.
3) We exporteren het vlees

Het "produceren" van vlees is een bijzonder inefficiënt proces: er gaat dus een veel grotere hoeveelheid aan voedingsstoffen aan de ene kant erin, dan dat er uiteindelijk (als vlees) weer uitkomt aan de andere kant. Waar blijft het verschil? Dat gaat hier de lucht en het water in en zorgt voor verzuring en vermesting van de omgeving.
Heb je je al eens afgevraagd waarom er dergelijk voer gegeven wordt?
En die soja
Wordt evengoed gebruikt voor de sojaburger en allerlei andere soja gerelateerde producten
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 7 november 2021 @ 10:09:29 #231
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202066442
quote:
99s.gif Op zondag 7 november 2021 10:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
Heb je je al eens afgevraagd waarom er dergelijk voer gegeven wordt?
Ja. Waarom denk jij?
quote:
En die soja
Wordt evengoed gebruikt voor de sojaburger en allerlei andere soja gerelateerde producten
Nou, nee: de soja bestemd voor sojaproducten in de winkel zoals vleesvervangers is meestal duurzaam geteeld. Producenten van sojaproducten kiezen er meestal voor om soja uit Europa of Canada te gebruiken, of ze kiezen voor biologische soja, niet-gemodificeerde soja of anderszins 'duurzaam' gecertificeerde soja.

Daarnaast heb je voor 1 kilo rundvlees ongeveer 7 kilo soja nodig, nog even los van wat die koe verder allemaal eet.
Huilen dan.
pi_202066453
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 09:56 schreef ems. het volgende:

[..]
En dat mag jij natuurlijk doen. Het krijgt weinig weerstand omdat het gros van de mensen jouw mening niet deelt. Zo gaan dat soort dingen.

Ik heb trouwens ook genoeg kritiek op het corona verhaal hoor. Alleen om dan maar allemaal complotjes te bedenken omdat ik niet begrijp dat mensen het niet met mij eens zijn gaat nogal ver.
[..]
Ja, dan wel. Als je denkt dat jouw observatie zo breed gedeeld -moet- worden en dan allemaal gekke shit eromheen gaat bedenken waarom dat niet zo is dan ben je een beetje de weg kwijt.
[..]
Je klinkt gewoon een beetje gehypnotiseerd door de media.
[..]
Nou, het is verschrikkelijk allemaal inderdaad. Beter terug naar de bronstijd 8-)
[..]
Nee, jij bent een groot spreekstalmeester met je "ik weet genoeg" _O-
Het gros deelt mijn mening niet zeg jij... Als dat al zo zou zijn zou ik dat enorm verontrustend vinden.

Ehm, dit is een onderwerp waarbij meningen nogal verschillen, laat mij het een heel vaag teken vinden dat er maar een geluid lijkt te zijn. De media had overigens ook al toegegeven niet zo kritisch te zijn want belangrijk.. Journalisten met rare oninteressante matige vragen... Ja ik geloof wel dat daar vanalles is afgesproken wat wij niet weten..

Naja weetje. Gras is voor mij groen.

Mensen ontslaan omdat ze zichzelf niet vaccineren waar de praktisch alleen zichzelf me hebben waar praktisch niemand meer een risicogroep voor is of hoeft te zijn op de werkvloer gaat alle perken te buiten.

Het is echt zagen aan de tafelpoten van de ethiek. Als landen elkaar daarin opvolgen en je geen kritiek hoort is dat verontrustend.

Zie je niet in dat dat fout is?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 7 november 2021 @ 10:14:16 #233
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_202066489
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 09:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja dat maakt me wel zorgen.
Mijn kinderen kijken jeugdjournaal en dan interviewen ze kinderen 8-10.
“Ja het is nu of het is te laat” “als we nu niks doen is de wereld verloren” hoor je uit die mondjes.
Pure enge propoganda van die engnekken als Greta.

Hier zouden kinderen helemaal niet teveel mee bezig moeten zijn.
Ik zou ook zeker proberen om hen een ander en vooral wat meer genuanceerd beeld mee te geven. De indoctrinatie is tegenwoordig betreffende dit hele gebeuren inderdaad behoorlijk radicaal (sowieso wel omtrent meer progressieve talking points). En Greta Thunberg .. tja, het zegt genoeg dat een of ander hysterisch autistisch meisje het gezicht is geworden van de klimaatbeweging. En daar zijn er tegenwoordig meer van. De klimaatmensjes vinden het heerlijk om onschuldige kinderen doodsbang te maken en vervolgens te gebruiken als uithangbord voor hun politieke agenda, in de hoop op die manier meer zieltjes van het publiek te winnen. Het is behoorlijk treurig en zorgwekkend eigenlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202066503
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het gros deelt mijn mening niet zeg jij... Als dat al zo zou zijn zou ik dat enorm verontrustend vinden.
Daar kan je maar beter aan wennen denk ik. Niet alleen omtrent het hele vaccin-gebeuren. Ik denk trouwens dat je teveel generaliseert. Er zijn genoeg mensen die op of aanmerkingen hebben op het beleid. Dat betekent natuurlijk niet automatisch dat ze het over de gehele lijn eens zijn met mensen die roepen dat het allemaal onzin is en dan de straat op gaan met z'n tienen (en roepen dat het er duizenden waren).
quote:
Ehm, dit is een onderwerp waarbij meningen nogal verschillen, laat mij het een heel vaag teken vinden dat er maar een geluid lijkt te zijn. De media had overigens ook al toegegeven niet zo kritisch te zijn want belangrijk.. Journalisten met rare oninteressante matige vragen... Ja ik geloof wel dat daar vanalles is afgesproken wat wij niet weten..
Er zijn miljoenen geluiden. Zeker in dit tijdperk. Zeuren op "de media" terwijl je vervolgens zelf "de media" tot je neemt die wel iets zegt wat jij leuk vindt helpt natuurlijk niet.

"MSM" is een verzinsel uit de complottenhoek.
quote:
Naja weetje. Gras is voor mij groen.

Mensen ontslaan omdat ze zichzelf niet vaccineren waar de praktisch alleen zichzelf me hebben waar praktisch niemand meer een risicogroep voor is of hoeft te zijn op de werkvloer gaat alle perken te buiten.

Het is echt zagen aan de tafelpoten van de ethiek. Als landen elkaar daarin opvolgen en je geen kritiek hoort is dat verontrustend.

Zie je niet in dat dat fout is?
Ik hoor genoeg kritiek :?
Conscience do cost.
  zondag 7 november 2021 @ 10:16:21 #235
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202066506
quote:
14s.gif Op zondag 7 november 2021 10:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zou ook zeker proberen om hen een ander en vooral wat meer genuanceerd beeld mee te geven. De indoctrinatie is tegenwoordig betreffende dit hele gebeuren inderdaad behoorlijk radicaal (sowieso wel omtrent meer progressieve talking points). En Greta Thunberg .. tja, het zegt genoeg dat een of ander hysterisch autistisch meisje het gezicht is geworden van de klimaatbeweging. En daar zijn er tegenwoordig meer van. De klimaatmensjes vinden het heerlijk om onschuldige kinderen doodsbang te maken en vervolgens te gebruiken als uithangbord voor hun politieke agenda, in de hoop op die manier meer zieltjes van het publiek te winnen. Het is behoorlijk treurig en zorgwekkend eigenlijk.
Jeugdjournaal kijken ze toch wel
Als het niet thuis is .. kijken ze het op school
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202066537
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 09:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, hij begint al met verkeerde cijfers te geven.
Hij heeft wel gelijk dat je niet het aantal Covid-19 slachtoffers van 2019 tot nu bij elkaar moet optellen, maar als je Covid-19 met griep vergelijkt moet je wel de cijfers gebruiken die op eenzelfde manier zijn berekend.
En dan komt Covid-19 over 2020 alleen boven het totale aantal griepdoden van 2017-2018 bij elkaar opgeteld.
Denk je niet dat het Covid label veel eerder geplakt is dan normaliter met de griep?.

Dan kun je beter naar oversterfte gaan kijken maar dat is nogal methode gevoelig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202066552
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 09:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja dat maakt me wel zorgen.
Mijn kinderen kijken jeugdjournaal en dan interviewen ze kinderen 8-10.
“Ja het is nu of het is te laat” “als we nu niks doen is de wereld verloren” hoor je uit die mondjes.
Pure enge propoganda van die engnekken als Greta.

Hier zouden kinderen helemaal niet teveel mee bezig moeten zijn.
Hahaha godver, mooi hè al die inzichten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202066559
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 09:47 schreef ems. het volgende:

[..]
Ah, een voorvechter van censuur.
"Als je niet pro propaganda bent hou je van censuur"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202066561
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 09:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ze zeggen: alles wat wij zien als overduidelijk illegaal voeren wij niet uit.

En dan krijg je mensen die naar de vorm kijken "wetten en beleid moet je je aan houden" Ja, als het juridisch sound is die wetgeving anders niet.

Dan rijst alleen nog de vraag wat de juiste volgorde is... Volgens mij hebben die gasten in dat stadje gewoon gelijk.
Of het juridisch klopt is natuurlijk aan een rechter.
Maar wel mooi dat ze een punt maken.
Ben benieuwd of hun beslissing juridisch haalbaar is.
In Australië had je een paar decennia terug een boer die zijn eigen koninkrijk uitriep, wat volgens de Australische wetgeving destijds gewoon kon. Daarmee was zijn grondgebied onafhankelijk van Australië.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202066575
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 09:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja ik hoor wel eens dingen van haar dat ik denk.
Hoe de fuck kom je erbij en hebben wij jou zo vieslinks opgevoed?
Hahaha, geef eens een voorbeeld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202066584
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:04 schreef ems. het volgende:

[..]
"De boeren" (want dat is natuurlijk een consistente groepering die allemaal dezelfde mening hebben) daarentegen zijn feilloos en hebben het altijd bij het rechte eind!
[..]
Nee.

Maar goede vraag weer. Ga je nog vertellen wat het wel of niet hebben van kinderen zo spannend maakt in jouw sociale kringen?
De boeren worden in hun bestaan bedreigd.
Dat voelen ze collectief.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202066603
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2021 10:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het huidige systeem van bio-industrie wordt gekenmerkt door een aanzienlijk landgebruik, een gigantisch watergebruik en het verbruik van gigantische hoeveelheden eiwitrijk voer. Dat laatste drijft de ontbossing op andere plekken (ik heb met eigen ogen de duizenden kilometers aan sojaplantages in Brazilië mogen aanschouwen, waar voorheen regenwoud stond). Dat importeren van eiwitrijk voer zorgt ook hier voor problemen. Je kan het benaderen als een vrij simpele balans van voedingsstoffen:

1) We importeren gigantische hoeveelheden soja (uit bijvoorbeeld Zuid-Amerika) en fosfaat.
2) Daarmee voeren we ons vee.
3) We exporteren het vlees

Het "produceren" van vlees is een bijzonder inefficiënt proces: er gaat dus een veel grotere hoeveelheid aan voedingsstoffen aan de ene kant erin, dan dat er uiteindelijk (als vlees) weer uitkomt aan de andere kant. Waar blijft het verschil? Dat gaat hier de lucht en het water in en zorgt voor verzuring en vermesting van de omgeving.
Wat is dat toch, dat gezeur over water gebruik en land gebruik. Jij woont ook ergens en douched ook. Water gebruiken en land gebruiken zijn slecht waarom precies?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202066615
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
Denk je niet dat het Covid label veel eerder geplakt is dan normaliter met de griep?.
Nee, want griep wordt bepaald aan de hand van statistieken, terwijl Covid wordt bepaald door geregistreerde positieve tests.
Daardoor loopt een vergelijking mank.
De cijfers van Covid die op deze manier tot stand komen als die van griep laten een veel hoger getal aan Covid doden zien.

quote:
Dan kun je beter naar oversterfte gaan kijken maar dat is nogal methode gevoelig.
Nee, als je alleen naar absolute aantallen kijkt over de afgelopen jaren, dan zie je dat het aantal sterfgevallen een gelijke tred volgen, ene jaar wat meer, andere jaar wat minder, maar 2020 piekt daar flink bovenuit.
5x meer oversterfte dan 'rampjaar 2018' die Baudet aanhaalt.
Hoe ga je dat recht lullen.
Meer ouderen, bevolkingsgroei, bevolkingssamenstelling...
Dat kan niet zo'n groot verschil verklaren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202066633
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat is dat toch, dat gezeur over water gebruik en land gebruik. Jij woont ook ergens en douched ook. Water gebruiken en land gebruiken zijn slecht waarom precies?
Nou, als je bijvoorbeeld voor de vleesconsumptie in Nederland 10x de oppervlakte van Nederland nodig hebt aan landbouwgrond, dan gaat er natuurlijk iets mis.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202066638
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Naast vliegschaamte, vleesschaamte, is nu ook baarschaamte in het leven geroepen, dit houdt in dat je je kapot moet schamen als je meer dan 2 kinderen op de wereld hebt gezet, liefste eigenlijk maar 1 nog beter helemaal geen want teveel kinderen belast het milieu. Harry en Meghan uit de UK hebben daar het goede voorbeeld voor gegeven en zelfs een award voor gewonnen, hooguit 2 kinderen om het klimaat te redden.
En dan wel immigratie toejuichen want anders hebben we te weinig mensen om het arbeid te verrichten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202066645
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:05 schreef ems. het volgende:

[..]
Ah, nog meer verzonnen onderdrukking.
Struisvogel gedrag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202066677
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:15 schreef ems. het volgende:

[..]
Daar kan je maar beter aan wennen denk ik. Niet alleen omtrent het hele vaccin-gebeuren. Ik denk trouwens dat je teveel generaliseert. Er zijn genoeg mensen die op of aanmerkingen hebben op het beleid. Dat betekent natuurlijk niet automatisch dat ze het over de gehele lijn eens zijn met mensen die roepen dat het allemaal onzin is en dan de straat op gaan met z'n tienen (en roepen dat het er duizenden waren).
[..]
Er zijn miljoenen geluiden. Zeker in dit tijdperk. Zeuren op "de media" terwijl je vervolgens zelf "de media" tot je neemt die wel iets zegt wat jij leuk vindt helpt natuurlijk niet.

"MSM" is een verzinsel uit de complottenhoek.
[..]
Ik hoor genoeg kritiek :?
Jeuwww koopt een spiegel. Jij generaliseert.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202066710
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 09:49 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nou toon dat maar aan dan door de inhoud te weerleggen.
Oh, dat hebben we de afgelopen maanden al gedaan, maar je weet overal een draai aan te geven.
Bijvoorbeeld bij oversterfte pak je dan een specifieke leeftijdsgroep er uit waarbij er geen sprake is van oversterfte als tegenargument.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202066719
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 10:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, als je bijvoorbeeld voor de vleesconsumptie in Nederland 10x de oppervlakte van Nederland nodig hebt aan landbouwgrond, dan gaat er natuurlijk iets mis.
Want? Moeten zij weten? Waarom mogen mensen niet zelf weten hoe ze resources benutten?

Als jij een groot huis hebt moeten we dat dan in twee stukken delen en afpakken of mag je zelf gewoon lekker weten wat je met je eigendom doet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202066729
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, dat hebben we de afgelopen maanden al gedaan, maar je weet overal een draai aan te geven.
Bijvoorbeeld bij oversterfte pak je dan een specifieke leeftijdsgroep er uit waarbij er geen sprake is van oversterfte als tegenargument.
Dit is gewoon een rare comment. Generaliseren en iedereen op dezelfde hoop gooien qua risico's.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')