SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
@:liesje1979 Nee we hebben allebei nog een treinreisje voor de boeg en introvert als we zijn was dit prima zo
Even op adem komen dus?quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
@:liesje1979 Nee we hebben allebei nog een treinreisje voor de boeg en introvert als we zijn was dit prima zo
Neequote:Op zaterdag 6 november 2021 17:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klinkt goed.Hoe was het afscheid, is er gezoend?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeEn de broeken zijn nog droog
Volgende date gaat echt wel kletsnat worden dusquote:Op zaterdag 6 november 2021 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeEn de broeken zijn nog droog
Yes!quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel gesproken over een vervolgdate?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proud op een van de liefste mensen die ik ken.
Ze wacht nog even op de activatiemail van Danny, rustig aanquote:Op zaterdag 6 november 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft ze al gezegd hoe ze deze dag en de date vond?
Altijd even een review laten invullen naderhand.quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze vond het leukquote:Op zaterdag 6 november 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Riempje en een halsband omdoen volgende datequote:Op zaterdag 6 november 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is dol op hondenIk heb ook geen huisdieren
Yesssss, ya did itquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze vond het leukEn ze wil nog een keer afspreken.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat moet ook nogquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:14 schreef Recce het volgende:
[..]Was het taaltje ook grappig?
Straks aan de:
[ afbeelding ]
?
Samen een puppy nemenquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is dol op hondenIk heb ook geen huisdieren
quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:18 schreef Ama het volgende:
Pasta was beetje weinig dus nu wachten op pizza.
Misschien doe ik een snel sopje deze week. Wc en wastafel.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Van mij mag je een weekje overslaan hoor!
Blikjecolaerbijgenot.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:18 schreef Ama het volgende:
Pasta was beetje weinig dus nu wachten op pizza.
Misschien heb je straks wel heel veel energie van de vlinders!quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien doe ik een snel sopje deze week. Wc en wastafel.
bosje bloemen op tafelquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje beeldbellen met een stijve op afstand alvast?quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje beeldbellen met een stijve op afstand alvast?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk aan daten Karzai?quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:43 schreef Karzai het volgende:
Zelf zou ik niet elke update op Fok zetten maja dat is zijn keuze![]()
niet meer, ik ben wel tevreden eigenlijkquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk aan daten Karzai?
Je hebt een partner? Ik doe ook niet aan daten maar heb ook niet zo'n behoefte aan een relatie.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet meer, ik ben wel tevreden eigenlijk
Nee ik heb geen partner, en heb ook geen sterke drang voor een relatie. Ik vind het wel prima zo.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt een partner? Ik doe ook niet aan daten maar heb ook niet zo'n behoefte aan een relatie.
Verklaar uzelfquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een heel vreemd beeld van Buda.
Gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Buda is toch helemaal niet het type om dat soort dingen te doen?
Heb jij Buda weleens gemeet?quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een heel vreemd beeld van Buda.
Euhm dat is juist wat je altijd doet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:43 schreef Karzai het volgende:
Zelf zou ik niet elke update op Fok zetten maja dat is zijn keuze![]()
Algemene dingetjes, ik zet er wel veel op ja, eten, werken slapen,quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euhm dat is juist wat je altijd doet.
Reden om de nieuwste te kopenquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:04 schreef kwiwi het volgende:
Nou, ben m'n Kindle kwijt voor de rest van de vakantie, Gergi heeft nu ook het ereaden ontdekt.
Nog ff en je kunt echte mensen ontmoetenquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:04 schreef kwiwi het volgende:
Nou, ben m'n Kindle kwijt voor de rest van de vakantie, Gergi heeft nu ook het ereaden ontdekt.
60 procent had 'm denk ik niet op toen ik in de appie was. Ook niet alle vakkenvullers en kassameisjes.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:42 schreef mschol het volgende:
nou, mondkapje voelt nu wel echt onzinnig in supermarkt.
teveel personeelsleden en klanten die gewoon zonder binnenkomen, geen controle of wat dan ook..
zal geen 60% zijn geweest hier, maar 40% komt aardig in de buurtquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
60 procent had 'm denk ik niet op toen ik in de appie was. Ook niet alle vakkenvullers en kassameisjes.
Bios was ik vanmiddag met mijn dochter, 100% geen mondkapje. Was het daar wel geadviseerd dan?quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
60 procent had 'm denk ik niet op toen ik in de appie was. Ook niet alle vakkenvullers en kassameisjes.
Daar moet je je QR-code laten zien, toch? Op die plekken hoef je geen mondkapje op.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bios was ik vanmiddag met mijn dochter, 100% geen mondkapje. Was het daar wel geadviseerd dan?
Dor hout!quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
36 doden vandaag. Niemand knippert met zijn ogen.
Ik dacht "verplicht" in alle binnenruimtes. Maar mss dat ze in de bios niet doen omdat je dan zit ofzo.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bios was ik vanmiddag met mijn dochter, 100% geen mondkapje. Was het daar wel geadviseerd dan?
36 doden stelt ook niks voor op 17 miljoen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Er vallen er een paar honderd per dag om in NL hequote:Op zaterdag 6 november 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
36 doden stelt ook niks voor op 17 miljoen.
Mwa redelijk. Mijn zooi komt als het goed is dinsdag, dan zal het denk ik wel beter gaanquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ha Bos! Al een beetje gewend in je nieuwe huis?
Wat deden we dan moeilijk over die vuurwerkramp bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
36 doden stelt ook niks voor op 17 miljoen.
Woon je nog steeds in Eindhoven nu?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mwa redelijk. Mijn zooi komt als het goed is dinsdag, dan zal het denk ik wel beter gaan
Heb je wel een laptop of een TV nu?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mwa redelijk. Mijn zooi komt als het goed is dinsdag, dan zal het denk ik wel beter gaan
Ohja dat is wel fijn dan.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar moet je je QR-code laten zien, toch? Op die plekken hoef je geen mondkapje op.
Dat is toch helemaal niet handig? Dat is juist DE reden dat ik alleen met handbagage reis: Dat ik niks hoef in te checkenquote:We zorgen dat medewerkers en passagiers zoveel mogelijk afstand kunnen houden van elkaar. Check je handbagage kosteloos in bij de check-in balie, zodat het instappen soepeler verloopt.
maar is voor afstand houden en snelheid met boarden wel veel snellerquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet handig? Dat is juist DE reden dat ik alleen met handbagage reis: Dat ik niks hoef in te checken
Ja maar bedoelen ze dan serieus dat iedereen zijn handbagage dan in het ruim gaat?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
maar is voor afstand houden en snelheid met boarden wel veel sneller
Ja, alleen nu vrijwel in het stadscentrum.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Woon je nog steeds in Eindhoven nu?
TV wel, internet doe ik via smartphonequote:Op zaterdag 6 november 2021 20:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je wel een laptop of een TV nu?
yupquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar bedoelen ze dan serieus dat iedereen zijn handbagage dan in het ruim gaat?
Maar wanneer moet ik dan inchecken? Het opstijgen is om 8:55. Ik ga de avond van tevoren al door de douane, ik ga airside slapen, dus daar heb ik gewoon al toiletspullen en schone kleren nodig. En dan inchecken om 0300 of zo? Want iedereen moet natuurlijk twee keer zoveel zut inchecken etc?quote:
Ook dat nog jaquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha fles moet bij de bagageband wachten op een klein tasje
Nee dat kun je bij de gate ook gewoon nog doen, mocht je dat willen. Ik doe dat nooit omdat je dan vervolgens weer op je bagage staat te wachten ipv dat je gelijk kunt doorlopen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wanneer moet ik dan inchecken? Het opstijgen is om 8:55. Ik ga de avond van tevoren al door de douane, ik ga airside slapen, dus daar heb ik gewoon al toiletspullen en schone kleren nodig. En dan inchecken om 0300 of zo? Want iedereen moet natuurlijk twee keer zoveel zut inchecken etc?Waar slaat dit op?
Lolquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dr_Flash bereidt z'n reis voor:
[ afbeelding ]
zie mijn ninja edit:quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wanneer moet ik dan inchecken? Het opstijgen is om 8:55. Ik ga de avond van tevoren al door de douane, ik ga airside slapen, dus daar heb ik gewoon al toiletspullen en schone kleren nodig. En dan inchecken om 0300 of zo? Want iedereen moet natuurlijk twee keer zoveel zut inchecken etc?Waar slaat dit op?
Ja dat doet dus eigenlijk nooit iemand. Omdat dat gewoon enorm kut is en niet nodig.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat kun je bij de gate ook gewoon nog doen, mocht je dat willen. Ik doe dat nooit omdat je dan vervolgens weer op je bagage staat te wachten ipv dat je gelijk kunt doorlopen.
Nee hoor dat valt reuze meequote:Op zaterdag 6 november 2021 20:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dr_Flash bereidt z'n reis voor:
[ afbeelding ]
Het zal je verbazen hoeveel mensen dat dus wel doen, als ze omroepen dat de vlucht vol is en of de mensen die vrijwillig hun handbagage willen laten inchecken even naar voren komen. Vraag me niet waarom.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat doet dus eigenlijk nooit iemand. Omdat dat gewoon enorm kut is en niet nodig.
Laat Buda even lekker alleen nagenieten en met het belgische wafeltje appen over de geslaagde datequote:Op zaterdag 6 november 2021 20:25 schreef UitStraling het volgende:
Wacht nog steeds op details van Buda date day
quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel mensen dat dus wel doen, als ze omroepen dat de vlucht vol is en of de mensen die vrijwillig hun handbagage willen laten inchecken even naar voren komen. Vraag me niet waarom.
Capaciteit is zoals normaal overal.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
het hele zootje is wel kats volgeboekt zo te zien. Heen kun je nog 2 tickets krijgen @:300, terug helemaal niks meer.
Weet natuurlijk niet of dat ook daadwerkelijk alle stoelen bezet zijn of dat de capaciteit maar de helft is van normaal of zo.
Want dat willen WIJ natuurlijk het graagst
Okee waarom zou ik me dan naar hun wensen voegen hequote:Op zaterdag 6 november 2021 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Capaciteit is zoals normaal overal.
Dan hoef ik in het vliegtuig niet m'n koffertje ergens tussen te frotten of hem er later weer uit te halenquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, vertel want ik begrijp het niet
Ah okquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hoef ik in het vliegtuig niet m'n koffertje ergens tussen te frotten of hem er later weer uit te halenIk heb er echt geen probleem mee om hem even naar binnen te laten gooien.
Koekoek.quote:Handbagage in cabine en priority boarding ¤ 5
Glas in een storm water dus!quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb nota bene extra voor betaald
[..]
Koekoek.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb nota bene extra voor betaald
[..]
Koekoek.
Ja ik ken mezelf blijkbaar. Dit soort gekut allang afgetiktquote:
Zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ken mezelf blijkbaar. Dit soort gekut allang afgetikt
Ik was ooit op bezoek bij iemand in België en die verdiende kwakveel geld met vliegtuigstoelen doorverkopen van mensen die niet op komen dagen blijkbaar of zoiets, Tsjechisch beetje eng meisje had die maar wel lekker wel, heel veel auto's in een loods onder zijn huis, ophangbrug naar zijn huis, joviale vent wel, hij uitleggen hoe hij aan zoveel geld kwam maar zowel ik als mijn zwager snapte er geen kont van hoe of wat, jaloers waren we totaal niet maar huh hoe dan? nooit begrepen waar hij zijn centjes mee verdiende met een uurtje per dag werken, we reden in verwarring terugquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
het hele zootje is wel kats volgeboekt zo te zien. Heen kun je nog 2 tickets krijgen @:300, terug helemaal niks meer.
Weet natuurlijk niet of dat ook daadwerkelijk alle stoelen bezet zijn of dat de capaciteit maar de helft is van normaal of zo.
Want dat willen WIJ natuurlijk het graagst
Om dit soort verhalen ben ik dus Fokker!quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus eens m'n koffer afgegeven zodat hij ingecheckt werd bij boarden. Dan mocht je als bedankje eerder boarden dan de rest en kreeg je een geel labeltje dat je dan moest laten zien. Je hebt vaste plekken dus boeiend, maar ik wilde me ook eens bijzonder voelen.
Dus op een gegeven moment roepen ze om dat de mensen die hun handbagage net hadden ingecheckt al mochten boarden. Maar mensen zijn debiel en luisteren niet naar instructies en blijven volhouden dat ze gelijk hebben, dus ik stond achter zo'n doos die zei "ja hey mijn koffer is ingecheckt dus blijkbaar mag ik al boarden," maar die kut snapte het woordje handbagage niet, die was gefocused op dat woord "inchecken". Dus die ging in discussie met de medewerker dat haar koffer was ingecheckt en er net was gezegd dat ze met voorrang mocht boarden. M'n zus stond in de andere rij en zat al te hyperventileren in het vliegtuig want die heeft vliegangst, en ik stond nog in de rij achter die kameel. Uiteindelijk zat ik nog zowat als laatste in het vliegtuig.
En dan vinden mensen het raar dat ik mensen haat.
Godverdomme wat een achterlijke pokkepleurishoer ook zeg. Ik had r zo op de bek geslagen. En dan vinden mensen het raar als ik vrouwen haat.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus eens m'n koffer afgegeven zodat hij ingecheckt werd bij boarden. Dan mocht je als bedankje eerder boarden dan de rest en kreeg je een geel labeltje dat je dan moest laten zien. Je hebt vaste plekken dus boeiend, maar ik wilde me ook eens bijzonder voelen.
Dus op een gegeven moment roepen ze om dat de mensen die hun handbagage net hadden ingecheckt al mochten boarden. Maar mensen zijn debiel en luisteren niet naar instructies en blijven volhouden dat ze gelijk hebben, dus ik stond achter zo'n doos die zei "ja hey mijn koffer is ingecheckt dus blijkbaar mag ik al boarden," maar die kut snapte het woordje handbagage niet, die was gefocused op dat woord "inchecken". Dus die ging in discussie met de medewerker dat haar koffer was ingecheckt en er net was gezegd dat ze met voorrang mocht boarden. M'n zus stond in de andere rij en zat al te hyperventileren in het vliegtuig want die heeft vliegangst, en ik stond nog in de rij achter die kameel. Uiteindelijk zat ik nog zowat als laatste in het vliegtuig.
ik ben voor zero tolerance beleid..quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo "als"?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdomme wat een achterlijke pokkepleurishoer ook zeg. Ik had r zo op de bek geslagen. En dan vinden mensen het raar als ik vrouwen haat.
Eeeuhmquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdomme wat een achterlijke pokkepleurishoer ook zeg. Ik had r zo op de bek geslagen. En dan vinden mensen het raar als ik vrouwen haat.
Goede hor nemen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:44 schreef mschol het volgende:
overigens zijn dit soort verhalen ook de reden ik helemaal niet op vliegen zit te wachten
Nou ja stel je voor dat dat zo zou zijn hequote:
Dit wordt de titel van mijn autobiografiequote:Op zaterdag 6 november 2021 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Die persoon snapt dimensies nietquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Las een tijdje terug in de TRV chat een post van iemand "Ja ik wil alleen maar handbagage want handig![]()
![]()
Maar mijn koffer is aan alle kanten helaas nèt vijf centimeter te groot. Wordt hier moeilijk over gedaan?
"
Ja natuurlijk achterlijke stinkamoebeze zouden je hersenloze kadaver ook in het ruim moeten gooien godver.
Nee. Zo'n koffer past met geen mogelijkheid in die bagagebakken natuurlijk. Maar "of er moeilijk over gedaan wordt" is het enige waar hij (of misschien wel zijquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die persoon snapt dimensies niet
Dan had ie beter wanneer kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien doet-ie het niet fulltime?
Ik vind mensen lief en mooi en leuk over het algemeenquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit wordt de titel van mijn autobiografie
Nou mag je interpreterenquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan had ie beter wanneer kunnen gebruiken.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Las een tijdje terug in de TRV chat een post van iemand "Ja ik wil alleen maar handbagage want handig![]()
![]()
Maar mijn koffer is aan alle kanten helaas nèt vijf centimeter te groot. Wordt hier moeilijk over gedaan?
"
Ja natuurlijk achterlijke stinkamoebeze zouden je hersenloze kadaver ook in het ruim moeten gooien godver.
Toch genieten als die mensen die koffer vlak voor het boarden in zo'n mand moeten proppen en dan lekker veel mogen dokken omdat ie niet past.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
"
"Love to say I told you so"quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Toch genieten als die mensen die koffer vlak voor het boarden in zo'n mand moeten proppen en dan lekker veel mogen dokken omdat ie niet past.
37 kiloquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
Hoewel luchtvaartmaatschappijen ook wel zeikers kunnen zijn hoor. De koffer van mijn vriendin was een keer 37 kilo oid ipv de toegestane 35. Moesten we eigenlijk bijbetalen.
Vroeg mijn vriendin of ze wat dingen uit de koffer mocht halen en in de handbagage mocht doen. Ja dat mocht ook.
Dertien of zo? Voor twee a drie weken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
37 kiloGing ze verhuizen of zo
Ik haal de 8 nog niet.
Nou dan tien misschien. Wel ter plekke was draaien want ik neem nooit voor meer dan een week kleren mee.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dertien of zo? Voor twee a drie weken.
Voor drie weken welquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
37 kiloGing ze verhuizen of zo
Ik haal de 8 nog niet.
O nee daar begin ik niet aan.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan tien misschien. Wel ter plekke was draaien want ik neem nooit voor meer dan een week kleren mee.
Je hebt toch wieltjes?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik moet zo'n koffer dan ook kunnen sjouwen in het OV en dan is dertien al veel te veel.
Ja bij 37 kilo moet je de reisplanner op "Goederentreinen" instellenquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik moet zo'n koffer dan ook kunnen sjouwen in het OV en dan is dertien al veel te veel.
Dan moet je toch ook flink bijbetalen voor het vliegen, lijkt me?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bij 37 kilo moet je de reisplanner op "Goederentreinen" instellen
Dan moet ik zo'n rolstoelplateau aanvragen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bij 37 kilo moet je de reisplanner op "Goederentreinen" instellen
Alsof ik dat weetquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je toch ook flink bijbetalen voor het vliegen, lijkt me?
ja of een reachstackerquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik zo'n rolstoelplateau aanvragen.
Altijd leuk als je in de vs bent geweest en vijf kilo bent aangekomen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:00 schreef Recce het volgende:
Eigenlijk zouden ze passagiers per kilo moeten gaan laten betalen.
* Recce pakt popcorn.
Eigenlijk zouden ze de uitlaatgassen van couch potatoes ook moeten belastenquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:00 schreef Recce het volgende:
* Recce pakt popcorn.
Die is lang niet overal en waar die wel is wil hij nog weleens kapot of anderszins buiten werking zijn.quote:
Met al die rommel die je daar kunt eten, valt vijf kilo nog mee.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd leuk als je in de vs bent geweest en vijf kilo bent aangekomen.
Nee, wat eerst betaalbaar was voor Henk en Ingrid moet eraf.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:00 schreef Recce het volgende:
* Recce pakt popcorn.
Methaanbelasting voor couch potatoes.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze de uitlaatgassen van couch potatoes ook moeten belasten
Deze snap ik niet?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, wat eerst betaalbaar was voor Henk en Ingrid moet eraf.
Die popcorn van je hequote:Op zaterdag 6 november 2021 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Methaanbelasting voor couch potatoes.
Dat is gewoon een kind. Je sjouwt een kind mee. Ik ken volwassen mensen die 45 kilo wegen.quote:
ja 30 uur voor vertrek.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
Maar Flesje, kunnen we wel online inchecken? Ik gok van wel hoor maar heb tijdens de pandemie een paar keer gehad dat het niet kon, in Albaantje maar vorig jaar naar Griekenland ook niet omdat ze dan wilden checken of je die formulieren wel had. Maar zal ws wel kunnen.
Ik heb koffers gehad die 45 wogenquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kind. Je sjouwt een kind mee. Ik ken volwassen mensen die 45 kilo wegen.
Voorlopig mag je de komende 20 jaar niet op reis.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb koffers gehad die 45 wogen
Lol nee toch. Ik heb denk ik niet eens 45 kilo kleding.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb koffers gehad die 45 wogen
nee moet morgen en maandag ook nog kleren aan heaquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok top. Je hebt je koffer alweer klaarstaan zeker?
teregdten klagd. Maar KLB is hiernaastquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochter wou M&M’s in de pauze uit zo’n apparaat, dan loop je er heen en stapt er net zo’n dom gezin voor die er 12min over doet om het apparaat te snappen.
Ik ben binnen 20sec klaar en te laat weer in de filmzaal.
Ja ik haat sommige mensen ook.
Zeker mensen die gaan discussiëren aan balies terwijl er mensen wachten.
roltrappen?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze niet overal
Metro in Londen is een redelijk drama wat dat betreft.
Je hebt net 30min staan klagen over die bagagequote:Op zaterdag 6 november 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
teregdten klagd. Maar KLB is hiernaast
Ja heerlijk! Las wel dat Kwiwi zei dat de zon al heel vroeg onder gaat. Maar echt zin in. Ben je blij dat ik je heb overgehaald?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee moet morgen en maandag ook nog kleren aan heaMaar ik heb wel mijn korte broek opgedoken uit de winterstalling
Het wordt snoeilekker weer
bioscopen met pauzequote:Op zaterdag 6 november 2021 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochter wou M&M’s in de pauze uit zo’n apparaat, dan loop je er heen en stapt er net zo’n dom gezin voor die er 12min over doet om het apparaat te snappen.
Wat haat je meer, tuinbonen of vrouwen?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
teregdten klagd. Maar KLB is hiernaast
quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
ja dat is Haags zijn kloteschuld.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Las wel dat Kwiwi zei dat de zon al heel vroeg onder gaat. Maar echt zin in. Ben je blij dat ik je heb overgehaald?
Tuinbonen natuurlijk. Hoewel die wel meer curvy zijn dan vrouwen over het algemeen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat haat je meer, tuinbonen of vrouwen?
Ging eens met m'n vader naar de film. Waren al aan de late kant maar nog wel op tijd, maar voor ons stond een groepje pubers die dus PER PERSOON gingen afrekenen. Niks tikkies of voorschieten, nee, iedereen apart pinnen. Mijn vader helemaal chagrijnig, want het schoot ook niet op. Die lui stonden te ouwehoeren en niet op te letten. Dan stonden ze er al even en was het van "ga jij nu?" En dan moesten ze nog hun portemonnee helemaal pakken. Je staat hier al tien minuten, hoezo had je die nog niet gepakt. En toen dacht m'n vader dat ze allemaal geweest waren dus liep hij naar de kassa, was er nog een gastje dat nog niet had betaald en dat was vergeten orzo? Dus werd die medewerker kwaad op m'n vader dat hij aan het dringen was. Open dan een extra kassa, er staan hier meer mensen. Die lui schoten echt niet op.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
ik had na 3 minuten gezegd "Zal ik even helpen?"quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee jij zou na 3 minuten schreeuwen of ze nou helemaal niets kunnen en of je even voor mag.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik had na 3 minuten gezegd "Zal ik even helpen?"
kut irritant is dat ja. Zeker als het bedrijf in kwestie dan ook niet meewerkt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ging eens met m'n vader naar de film. Waren al aan de late kant maar nog wel op tijd, maar voor ons stond een groepje pubers die dus PER PERSOON gingen afrekenen. Niks tikkies of voorschieten, nee, iedereen apart pinnen. Mijn vader helemaal chagrijnig, want het schoot ook niet op. Die lui stonden te ouwehoeren en niet op te letten. Dan stonden ze er al even en was het van "ga jij nu?" En dan moesten ze nog hun portemonnee helemaal pakken. Je staat hier al tien minuten, hoezo had je die nog niet gepakt. En toen dacht m'n vader dat ze allemaal geweest waren dus liep hij naar de kassa, was er nog een gastje dat nog niet had betaald en dat was vergeten orzo? Dus werd die medewerker kwaad op m'n vader dat hij aan het dringen was. Open dan een extra kassa, er staan hier meer mensen. Die lui schoten echt niet op.
Overdrijf niet zo, dat zou ik niet eens durvenquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee jij zou na 3 minuten schreeuwen of ze nou helemaal niets kunnen en of je even voor mag.
Schoenen en verzorgingsproducten enzo. Tikt aan.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee toch. Ik heb denk ik niet eens 45 kilo kleding.
`quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuinbonen natuurlijk. Hoewel die wel meer curvy zijn dan vrouwen over het algemeen.
Ja woensdag achttien blauw kerstkaart.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
`
Altijd opletten voor jezelf als je vrouwen haat en niet snapt, tuinbonen ook trouwens.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja woensdag achttien blauw kerstkaart.
Mijn vader is ook gewoon een hork wat dat betreftquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kut irritant is dat ja. Zeker als het bedrijf in kwestie dan ook niet meewerkt.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn inmiddels al getrouwd joh.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee was leuk, er komt een vervolgdate en volgens mij is Buda wel onder de indruk.
Hij staat vast wel iets te soppen jaquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Staat hij nu de badkamer te soppen?
Nou misschien wel bij een steengrillrestaurant dan gekkiequote:Op zaterdag 6 november 2021 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze was toch werken gekkie
Is het een idee dat je vader voortaan een reservering maakt?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn vader is ook gewoon een hork wat dat betreftin restaurants ook, dan is er geen plek om te zitten en dan ziet hij mensen die uitgegeten zijn en misschien aanstalten maken om te vertrekken en gaat hij een beetje op een afstandje staan wachten, verder niet irritant voor die mensen of zo. Maar hij laat wel merken dat hij recht heeft op dat tafeltje en dat niet iemand anders hem even te snel af moet zijn.
is belangrijkerquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen tijd gehad om te fokken, Teveel mensen om tomatensoep overheen te gooien
Dan kan niet overal hequote:Op zaterdag 6 november 2021 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het een idee dat je vader voortaan een reservering maakt?
Dat had ik wel gedaan, maar dacht dan haal ik wel een biertje en dan ga ik daarheen. Maar toen waren ze nog niet klaar.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik had na 3 minuten gezegd "Zal ik even helpen?"
wilsonbekwame zuurstofonwaardige neukfouten.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat had ik wel gedaan, maar dacht dan haal ik wel een biertje en dan ga ik daarheen. Maar toen waren ze nog niet klaar.
Lunch?quote:
Playmobilquote:
Was die zo heet?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt opvliegers na m'n thee.
Ja dat is wel gaaf maar verder is Playmobil voor mensen die te stom zijn om LEGO in elkaar te klikkenquote:
Nee joh met hennebol en meurdok en fees en die norse neger en een of ander lekker wijfquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh met hennebol en meurdok en fees en die norse neger en een of ander lekker wijf
Lego is voor 13-quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was die zo heet?
[..]
Ja dat is wel gaaf maar verder is Playmobil voor mensen die te stom zijn om LEGO in elkaar te klikken
Is je vriendje alweer weg?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
deze kat heeft 4 oren
https://www.instagram.com/midas_x24/
Zielugquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
deze kat heeft 4 oren
Denk je niet dat hij gepest wordt door de andere katten in de buurt?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. Las dat die er geen last van heeft
awwwww. nee denk het nietquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij gepest wordt door de andere katten in de buurt?
Kan die je 2x zo hard negerenquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
deze kat heeft 4 oren
Dat is goed voor hem. Kweekt karakter.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij gepest wordt door de andere katten in de buurt?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je dan geen FWBtje op zaterdag?
Hoe gaan jullie kinderen heten?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, zover zijn we nog niet hoor
Ja kon tochquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, zover zijn we nog niet hoor
De eerste noemen we Dimmy.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie kinderen heten?
Als elke succesvolle eerste date had geleid tot een huwelijk had ik nu heel wat kwijt geweest aan alimentatiequote:
Nou ja hoeft niet bij elke, maar bij deze had het gekund tochquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als elke succesvolle eerste date had geleid tot een huwelijk had ik nu heel wat kwijt geweest aan alimentatie
Pesten ze jouw kat ook dan?quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dat vind ik zielig. Daar wordt dat kind geheid mee gepest.
Nee, ze is best een beetje conservatief als goed katholiek. Dus stapje voor stapjequote:Op zaterdag 6 november 2021 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja hoeft niet bij elke, maar bij deze had het gekund toch
Is al opquote:
Oh die moet je eerst nog zien om te vormen tot afvallige heidenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ze is best een beetje conservatief als goed katholiek. Dus stapje voor stapje
Ja sorryquote:
Of zij mij tot goed katholiekquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die moet je eerst nog zien om te vormen tot afvallige heiden
Nee maar die heeft ook niet zo'n gekke naam.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pesten ze jouw kat ook dan?
Pluspuntquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ze is best een beetje conservatief als goed katholiek. Dus stapje voor stapje
Die zijn bij een goed katholiek toch maar matigjes aanwezig?quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks mis met normen en waarden
Zekerquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:15 schreef bitterbal het volgende:
je kan ook normen en waarden hebben zonder conservatief te zijn toch?
Ik moet de mijne eigenlijk nog verschonenquote:
Zo laat nogquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet de mijne eigenlijk nog verschonen
Normen en waarden zijn subjectief natuurlijk. Die zijn niet voor iedereen hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:15 schreef bitterbal het volgende:
Wat betekent normen en waarden hebben dan?quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:15 schreef bitterbal het volgende:
"Just the tip"quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo irritant om te doenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan makkelijk, is zo gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |