SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
@:liesje1979 Nee we hebben allebei nog een treinreisje voor de boeg en introvert als we zijn was dit prima zo
Even op adem komen dus?quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
@:liesje1979 Nee we hebben allebei nog een treinreisje voor de boeg en introvert als we zijn was dit prima zo
Neequote:Op zaterdag 6 november 2021 17:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klinkt goed.Hoe was het afscheid, is er gezoend?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeEn de broeken zijn nog droog
Volgende date gaat echt wel kletsnat worden dusquote:Op zaterdag 6 november 2021 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeEn de broeken zijn nog droog
Yes!quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel gesproken over een vervolgdate?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proud op een van de liefste mensen die ik ken.
Ze wacht nog even op de activatiemail van Danny, rustig aanquote:Op zaterdag 6 november 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft ze al gezegd hoe ze deze dag en de date vond?
Altijd even een review laten invullen naderhand.quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze vond het leukquote:Op zaterdag 6 november 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Riempje en een halsband omdoen volgende datequote:Op zaterdag 6 november 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is dol op hondenIk heb ook geen huisdieren
Yesssss, ya did itquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze vond het leukEn ze wil nog een keer afspreken.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat moet ook nogquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:14 schreef Recce het volgende:
[..]Was het taaltje ook grappig?
Straks aan de:
[ afbeelding ]
?
Samen een puppy nemenquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is dol op hondenIk heb ook geen huisdieren
quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:18 schreef Ama het volgende:
Pasta was beetje weinig dus nu wachten op pizza.
Misschien doe ik een snel sopje deze week. Wc en wastafel.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Van mij mag je een weekje overslaan hoor!
Blikjecolaerbijgenot.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:18 schreef Ama het volgende:
Pasta was beetje weinig dus nu wachten op pizza.
Misschien heb je straks wel heel veel energie van de vlinders!quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien doe ik een snel sopje deze week. Wc en wastafel.
bosje bloemen op tafelquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje beeldbellen met een stijve op afstand alvast?quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje beeldbellen met een stijve op afstand alvast?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk aan daten Karzai?quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:43 schreef Karzai het volgende:
Zelf zou ik niet elke update op Fok zetten maja dat is zijn keuze![]()
niet meer, ik ben wel tevreden eigenlijkquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk aan daten Karzai?
Je hebt een partner? Ik doe ook niet aan daten maar heb ook niet zo'n behoefte aan een relatie.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet meer, ik ben wel tevreden eigenlijk
Nee ik heb geen partner, en heb ook geen sterke drang voor een relatie. Ik vind het wel prima zo.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt een partner? Ik doe ook niet aan daten maar heb ook niet zo'n behoefte aan een relatie.
Verklaar uzelfquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een heel vreemd beeld van Buda.
Gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Buda is toch helemaal niet het type om dat soort dingen te doen?
Heb jij Buda weleens gemeet?quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een heel vreemd beeld van Buda.
Euhm dat is juist wat je altijd doet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:43 schreef Karzai het volgende:
Zelf zou ik niet elke update op Fok zetten maja dat is zijn keuze![]()
Algemene dingetjes, ik zet er wel veel op ja, eten, werken slapen,quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euhm dat is juist wat je altijd doet.
Reden om de nieuwste te kopenquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:04 schreef kwiwi het volgende:
Nou, ben m'n Kindle kwijt voor de rest van de vakantie, Gergi heeft nu ook het ereaden ontdekt.
Nog ff en je kunt echte mensen ontmoetenquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:04 schreef kwiwi het volgende:
Nou, ben m'n Kindle kwijt voor de rest van de vakantie, Gergi heeft nu ook het ereaden ontdekt.
60 procent had 'm denk ik niet op toen ik in de appie was. Ook niet alle vakkenvullers en kassameisjes.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:42 schreef mschol het volgende:
nou, mondkapje voelt nu wel echt onzinnig in supermarkt.
teveel personeelsleden en klanten die gewoon zonder binnenkomen, geen controle of wat dan ook..
zal geen 60% zijn geweest hier, maar 40% komt aardig in de buurtquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
60 procent had 'm denk ik niet op toen ik in de appie was. Ook niet alle vakkenvullers en kassameisjes.
Bios was ik vanmiddag met mijn dochter, 100% geen mondkapje. Was het daar wel geadviseerd dan?quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
60 procent had 'm denk ik niet op toen ik in de appie was. Ook niet alle vakkenvullers en kassameisjes.
Daar moet je je QR-code laten zien, toch? Op die plekken hoef je geen mondkapje op.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bios was ik vanmiddag met mijn dochter, 100% geen mondkapje. Was het daar wel geadviseerd dan?
Dor hout!quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
36 doden vandaag. Niemand knippert met zijn ogen.
Ik dacht "verplicht" in alle binnenruimtes. Maar mss dat ze in de bios niet doen omdat je dan zit ofzo.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bios was ik vanmiddag met mijn dochter, 100% geen mondkapje. Was het daar wel geadviseerd dan?
36 doden stelt ook niks voor op 17 miljoen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Er vallen er een paar honderd per dag om in NL hequote:Op zaterdag 6 november 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
36 doden stelt ook niks voor op 17 miljoen.
Mwa redelijk. Mijn zooi komt als het goed is dinsdag, dan zal het denk ik wel beter gaanquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ha Bos! Al een beetje gewend in je nieuwe huis?
Wat deden we dan moeilijk over die vuurwerkramp bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
36 doden stelt ook niks voor op 17 miljoen.
Woon je nog steeds in Eindhoven nu?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mwa redelijk. Mijn zooi komt als het goed is dinsdag, dan zal het denk ik wel beter gaan
Heb je wel een laptop of een TV nu?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mwa redelijk. Mijn zooi komt als het goed is dinsdag, dan zal het denk ik wel beter gaan
Ohja dat is wel fijn dan.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar moet je je QR-code laten zien, toch? Op die plekken hoef je geen mondkapje op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |