SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat zal ik wel niet voor al te rare verrassingen komen te staanquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik ook nietEn die activiteit heb ik ook niet voorbereid en denk ook niet dat dat nodig is.
Buda zit meh 'n ei in z'n broek.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
Is best wel al tijd voor een update van onze Buda.
Nee joh, is gewoon iets grappigs, een beetje vergelijkbaar met het segment knabbelvisjes, maar dat is het niet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zal ik wel niet voor al te rare verrassingen komen te staan
Moet ie em uit gaan "poepen"quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda zit meh 'n ei in z'n broek.
Dat was Leuk!quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon iets grappigs, een beetje vergelijkbaar met het segment knabbelvisjes, maar dat is het niet.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan niet dansen met de ABBA-hologrammen hoor
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien moet er een Budaddydate plaatje in de OP komen? LT geloven we wel weer inmiddels
Jazeker, dat welquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was trouwens ook super grappig.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan niet dansen met de ABBA-hologrammen hoor
Nee dat ging ze zelf doenquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]Heeft Liesje je daartoe gedwongen?
Je ging lekker na dat "ontbijtje" in de wachtrij bij de ingangquote:
Dat was bij voorbaat al een verloren wedstrijd om Fles zo ver te krijgen, dat heb ik niet eens geprobeerd.quote:
Oh dat hebben we in Trondheim nog gedaan met die speurtochtquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent vast ook heel goed in karaoke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |