SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Toch niet fout gehoordquote:
Komt uit twente heeft een irritante stem.quote:
das te horen jaquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt uit twente heeft een irritante stem.
Jij? Sorry flauwquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt uit twente heeft een irritante stem.
Ikink begon zijn radiocarrière als amateur bij de Twentse zender Twickelstad FMquote:
Domien is om en nabij de 2 meter dus die zou echt boven Ruben uitkomenquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:38 schreef ook_gek het volgende:
Radio dj
Top 40
Man man man <— de podcast
Domien verschuuren?
Daarom was dat ook mijn eerste gedachte.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:38 schreef ook_gek het volgende:
Radio dj
Top 40
Man man man <— de podcast
Domien verschuuren?
hele programma duurt 2u, maar dat incl 50min reclame en dan nog 20min geneuzel rondom gert en victorquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:42 schreef Masspa het volgende:
Overigens liep ik 25 min achter om reclames te ontlopen, maar dit zijn dus echt 4 blokken? 😅
En het dan gek vinden dat de lineaire kijkcijfers dalen😅quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
hele programma duurt 2u, maar dat incl 50min reclame en dan nog 20min geneuzel rondom gert en victor
nou ik kijk nu eens semi live (heb geen tv abo meer, kijk app op de tv) maar verdorie... ik ga dit mezelf niet weer aan doen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:49 schreef Masspa het volgende:
[..]
En het dan gek vinden dat de lineaire kijkcijfers dalen😅
Alhoewel 't ook wel weer leuk is om de ontmaskering mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |