quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
je krijgt er wel gratis de moeder bij waar voor hij zorgt met een bipolaire stoornis.quote:
Op die leeftijd wil elke meid een +3 jaarquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:37 schreef DKUp het volgende:
“Hij is natuurlijk wel wat jonger…..”
Een jaar wtf![]()
![]()
![]()
Niks mis mee. Zit ook van dat lekkere slagerslicht op die tafelquote:
Tja we willen allemaal wel watquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op die leeftijd wil elke meid een +3 jaar
Klopt. Deze week hebben ze lak aan elke opgegeven voorkeurquote:
Genoeg zolder kamer kandidaten.quote:
Als ze ook nog Efteling, Star Wars, Star Trek en Harry Potter leuk vindt, tickt ze alle boxesquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:42 schreef DKUp het volgende:
Ze houdt van anime en andere Japanse dingen, cringe
Bukake ookquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:44 schreef tja77 het volgende:
Ze is verkocht.
Dat wordt poepseks en genki genki.
Zou raken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:42 schreef DKUp het volgende:
Ze is een Pokémontrainster.
@:Notorious_Roy
ik ben ook 5% javaans, daar pronk ik ook niet mee nee, beetje raar.quote:
Dat. Vermoeiendquote:
Stukje kroepoekquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik ben ook 5% javaans, daar pronk ik ook niet mee nee, beetje raar.
Zet haar in de bench danquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:48 schreef DKUp het volgende:
Iers/Schots? Iemand tetterde hier keihard doorheen….
Ik hoor Rotterdamsquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:49 schreef DKUp het volgende:
Adriana haar handen helemaal vol tattoos.
Ze praat een soort van Leids en Gouds……
echte rotterdammers, recht door zee hoppakeequote:
Nee dit is meer roest. De vorige twee meer geelquote:
quote:
Ik vraag me af. Wie van de 2 zegt nee straks?quote:
Apart, dat is 1 manier om het te omschrijven ja.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Wow. Wat is nog eens echt een aparte naam.
Lekker politiek correctquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:54 schreef tja77 het volgende:
Apart, dat is 1 manier om het te omschrijven ja.
Ze wilde nee zeggen en zegt jaquote:
Type jongen dat enorm verandert met mannen om zich heen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
wat is dat toch met die telefoontjes op het toilet, hij was zo netjes aan tafel en in de wc.
ZIJ IS LEKKER JOH, MIJN HAAR IS FACKING SLECHT
Geen ideequote:Op vrijdag 5 november 2021 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
En wat is er precies Aziatisch aan dit haar?
God wat flauwquote:
Het irritante drukke.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
En wat is er precies Aziatisch aan dit haar?
De structuur was anders meende ze.quote:
De Efteling is belangrijker dan coming outquote:
Schaamhaar is wat ovaler dan hoofdhaar (rond qua doorsnede). Zou ze schaamhaar op d’r hoofd hebben?quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De structuur was anders meende ze.
Mevrouw-ik-wil-anders-zijn.
Extensions van AliExpress wellicht?quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:04 schreef tja77 het volgende:
Schaamhaar is wat ovaler dan hoofdhaar (rond qua doorsnede). Zou ze schaamhaar op d’r hoofd hebben?
dikke tettenquote:
leukste aflevering deze week.quote:
Maar als we ons collectief ergeren is het topic wel om te gierenquote:
Is natuurlijk wel zo, hoe erger de typetjes des te leuker dit topic.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als we ons collectief ergeren is het topic wel om te gieren
Ik las tepel….quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
lekker ding met die lepel in haar mond
Oranjequote:Op vrijdag 5 november 2021 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me af. Wie van de 2 zegt nee straks?
Wel eerst de ander laten betalenquote:
Niet zo armoedig als dit lelijke T-shirt van de tennisleraarquote:
ook trimmen denk ikquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:15 schreef tja77 het volgende:
Deze gaan doggystyle, dat kan niet anders.
Romy wilde niet meer.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet zo armoedig als dit lelijke T-shirt van de tennisleraar
Blind iemand matchen is natuurlijk ook gewoon aardig kansloos.quote:
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:17 schreef cherrycoke het volgende:
allemaal een fijn weekend, tot maandag.
Jij en ik moeten een datingbureautje opstarten.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blind iemand matchen is natuurlijk ook gewoon aardig kansloos.
quote:Op maandag 8 november 2021 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ze spiegelen graag.
Ik ben wel benieuwd welke mannelijke spiegel ik zou krijgen.
Die ambitie is wel haalbaar, dat kan je dan wel weer zeggen.quote:Op maandag 8 november 2021 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Mooie ambitie: in Enschede gaan wonen.
Ik las kutsjaaltjesquote:Op maandag 8 november 2021 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Die broek is écht te hoog. Ik las van de week bij de Speld dat er tegenwoordig kuitsjaaltjes zijn voor zulke broeken.
Gaan zitten janken op je blind date lijkt me ook zo wat.quote:Op maandag 8 november 2021 19:40 schreef Poefbank het volgende:
16 jaar geen contact wuift ie gewoon ff weg.
denk dat er wat is gebeurd als je het zo wegwuift.quote:Op maandag 8 november 2021 19:40 schreef Poefbank het volgende:
eentje in de mond en de ander in de kontquote:
Eentje is creepy. Ik weet nog niet welkequote:Op maandag 8 november 2021 19:41 schreef Poefbank het volgende:
Rennen Youri, deze valse nicht gaat je leven kapot maken
Klinkt als materiaal voor het Familiediner!quote:Op maandag 8 november 2021 19:41 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
denk dat er wat is gebeurd als je het zo wegwuift.
Als ie er over begint schrijft er hier iemand: 'Leuk onderwerp voor de eerste date'.quote:Op maandag 8 november 2021 19:40 schreef Poefbank het volgende:
Links is absoluut niet te vertrouwen.quote:Op maandag 8 november 2021 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eentje is creepy. Ik weet nog niet welke
Boy denk ikquote:Op maandag 8 november 2021 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Het is ook nooit goed verdommequote:Op maandag 8 november 2021 19:42 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Als ie er over begint schrijft er hier iemand: 'Leuk onderwerp voor de eerste date'.
Denk het ook. Allebei wel. Rechts heeft oogschaduw. En dat kapsel maakt creepy.quote:Op maandag 8 november 2021 19:42 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Links is absoluut niet te vertrouwen.
Wat dacht je van beide?quote:Op maandag 8 november 2021 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep. Onaangename mensenquote:Op maandag 8 november 2021 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk het ook. Allebei wel. Rechts heeft oogschaduw. En dat kapsel maakt creepy.
die pakt er twee tegelijk, tering.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |