abonnement Unibet Coolblue
pi_202046742
Just a reminder...


[modbreak]Omdat er hier blijkbaar niemand in feedback komt, even in de herhaling, mét gratis toevoeging:

[modbreak]Wat hier zo fucking irritant is en wat absoluut geen enkel nut dient en niets meer met discussie te maken heeft is: iemand zegt iets, dan vliegt er een ander op af met opgeheven vinger, of met die vinger prikkend in je borst net zo lang tot je in een hoek zit en nergens meer heen kunt.
Als iemand iets post hoeft hij/zij/unicorn niet binnen 2 seconden een wetenschappelijk boek, hoofdstuk en paragraaf te overleggen.
Niemand hoeft hier vingerprikkend de ander in een hoek te drijven.
Niemand hoeft die lui van BNW weleens even de les te lezen of op te voeden.
Schei er mee uit, het is vermoeiend, en enorm kinderachtig.[/modbreak]

https://www.rivm.nl/covid(...)-vaccinatieprogramma *O*

De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid





Dit ook:

[ twitter ]

[ twitter ]

The show must go on folks!

En hier weer doooorrrrr!! *O*


Op verzoek van @ludovico onderstaande in de OP

twitter


https://www.blckbx.tv/videos/tegenwind-mattias

Plaats hier uw advertentie
pi_202046773
Had zon mooie tt:
Nu de pil en IV als aanvulling op je pfeizer vaccin _O-
pi_202046784
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:43 schreef Emmerdeur het volgende:
Had zon mooie tt:
Nu de pil en IV als aanvulling op je pfeizer vaccin _O-
dat was n betere naam idd ;(
Plaats hier uw advertentie
pi_202046806
Misschien wil @Lavenderr m wel aanpassen 😛😱

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2021 19:18:55 ]
pi_202046807
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Oh joh.
Die 10% ongevaccineerden die misschien 20% van de druk verzorgen op de IC? Nee, geen 80, ik geloof er geen kut van met al die cijfers uit het buitenland.
Dat is jouw probleem dat je shit niet wilt geloven omdat het je niet uitkomt.. De aap komt wel een beetje uit de mouw nu Mr. Ludo.

Ik heb de huidige cijfers niet want te druk gehad om met Covid bezig te zijn, maar feit is dat gevacineerden minder ziek worden, minder kans om in het ziekenhuis terecht te komen, nog mindere kans om dan op de IC te belanden en opnames zijn aanzienlijk korter. Dus ja de druk op de zorg gaat aanzienlijk afnemen wat Covid betreft.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wie gaat dan nog testen?!
Genoeg verstandige mensen...

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja nog meer segregatie goed plan.!
Segregatie die de bewust ongevaccineerde zelf veroorzaakt hebben. Trouwens jij was zo voor segregatie door te roepen dat ouderen en zwakkeren maar thuis moeten blijven en anders de dood maar moesten accepteren..

Oh btw, leer quoten man.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  vrijdag 5 november 2021 @ 18:52:28 #6
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202046875
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 5 november 2021 @ 18:53:17 #7
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202046892
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:46 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dat is jouw probleem dat je shit niet wilt geloven omdat het je niet uitkomt.. De aap komt wel een beetje uit de mouw nu Mr. Ludo.

Ik heb de huidige cijfers niet want te druk gehad om met Covid bezig te zijn, maar feit is dat gevacineerden minder ziek worden, minder kans om in het ziekenhuis terecht te komen, nog mindere kans om dan op de IC te belanden en opnames zijn aanzienlijk korter. Dus ja de druk op de zorg gaat aanzienlijk afnemen wat Covid betreft.
[..]
Genoeg verstandige mensen...
[..]
Segregatie die de bewust ongevaccineerde zelf veroorzaakt hebben. Trouwens jij was zo voor segregatie door te roepen dat ouderen en zwakkeren maar thuis moeten blijven en anders de dood maar moesten accepteren..

Oh btw, leer quoten man.
ah en hoe hebben ongevaccineerden dit gedaan dan volgens jou?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202046931
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dan waarschijnlijk door heel Europa.

Ik zit te denken aan put opties op de fin beurs, de koersen hebben nog nooit zo hoog gestaan en het is pure risico in de wereld...
A crash is on the cards? Haven't the markets been superficially 'healthy' for quite a while now?
Zou dit een indruk op de huizenmarkt hebben?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 5 november 2021 @ 18:56:49 #9
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202046942
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:02:26 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_202047014
Oprechte vraag en graag een normaal antwoord:

Het opleiden tot verpleegkundige is een lang traject, en dat is logisch, je moet van 90823876 ziektes iets afweten, van symptomen tot behandeling etc. Helemaal te begrijpen en twijfel ik totaal niet aan.

Maar we zitten, volgens de regering, in een uitzonderlijke situatie, waarbij kosten nog moeite gespaard moeten worden om het virus in te dammen.

Waarom is het dan absoluut onmogelijk om pak en beet 10000 mensen 1 specifieke opleiding tot "coronaverpleegkundige" te laten volgen.

1 ziektebeeld, 1 behandelingsmethode. Je kan mij met de beste wil van de wereld niet vertellen dat in een tijd waarin alles en iedereen moet wijken voor corona dat dat niet mogelijk is in een maand of 3.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:04:27 #11
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202047048
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:02 schreef HeatWave het volgende:
Oprechte vraag en graag een normaal antwoord:

Het opleiden tot verpleegkundige is een lang traject, en dat is logisch, je moet van 90823876 ziektes iets afweten, van symptomen tot behandeling etc. Helemaal te begrijpen en twijfel ik totaal niet aan.

Maar we zitten, volgens de regering, in een uitzonderlijke situatie, waarbij kosten nog moeite gespaard moeten worden om het virus in te dammen.

Waarom is het dan absoluut onmogelijk om pak en beet 10000 mensen 1 specifieke opleiding tot "coronaverpleegkundige" te laten volgen.

1 ziektebeeld, 1 behandelingsmethode. Je kan mij met de beste wil van de wereld niet vertellen dat in een tijd waarin alles en iedereen moet wijken voor corona dat dat niet mogelijk is in een maand of 3.
omdat de meeste mensen die met Corona op de IC komen
veel meer mankeren dan alleen Corona
ik denk/gok dat misschien 5 % alleen corona heeft
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:27:58 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_202047308
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
omdat de meeste mensen die met Corona op de IC komen
veel meer mankeren dan alleen Corona
ik denk/gok dat misschien 5 % alleen corona heeft
Dus corona is helemaal niet zo gevaarlijk dus?

Baudet is je dankbaar voor deze, kloppende, conclusie.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:29:51 #13
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202047335
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dus corona is helemaal niet zo gevaarlijk dus?

Baudet is je dankbaar voor deze, kloppende, conclusie.
voor het overgrote deel van de bevolking( ik weet de leeftijdverhoudingen niet) is Corona niet gevaarlijk
als je gezond leeft
geen onderliggende aandoeningen hebt
moet het geen probleem zijn

ja je kunt natuurlijk best goed ziek zijn
maar dat kan van de echte griep ook
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:31:52 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_202047369
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
voor het overgrote deel van de bevolking( ik weet de leeftijdverhoudingen niet) is Corona niet gevaarlijk
als je gezond leeft
geen onderliggende aandoeningen hebt
moet het geen probleem zijn

ja je kunt natuurlijk best goed ziek zijn
maar dat kan van de echte griep ook
Maar we moeten als samenleving streven naar een 0 risico op sterven, waar aan dan ook. Pas als 100% van de mensen sterft aan ouderdom is het leven veilig genoeg.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:32:21 #15
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_202047378
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:02 schreef HeatWave het volgende:
Oprechte vraag en graag een normaal antwoord:

Het opleiden tot verpleegkundige is een lang traject, en dat is logisch, je moet van 90823876 ziektes iets afweten, van symptomen tot behandeling etc. Helemaal te begrijpen en twijfel ik totaal niet aan.

Maar we zitten, volgens de regering, in een uitzonderlijke situatie, waarbij kosten nog moeite gespaard moeten worden om het virus in te dammen.

Waarom is het dan absoluut onmogelijk om pak en beet 10000 mensen 1 specifieke opleiding tot "coronaverpleegkundige" te laten volgen.

1 ziektebeeld, 1 behandelingsmethode. Je kan mij met de beste wil van de wereld niet vertellen dat in een tijd waarin alles en iedereen moet wijken voor corona dat dat niet mogelijk is in een maand of 3.
Ik begreep ook dat er juist geen capaciteit is om die mensen te begeleiden. Daar heb je namelijk IC-verpleegkundigen voor nodig. En die zijn druk.

Verder is het vrij onmogelijk om überhaupt aan personeel te komen, niet alleen voor de zorg.

Overigens ben ik voorstander van een aanpak om IC-verpleegkundigen dik te betalen, de IC-capaciteit fors uit te breiden en daarvoor een paar tientjes per maand aan zorgverzekering extra te betalen. Kunnen we stoppen met alle maatregelen omdat iedereen die wil is gevaccineerd.
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:35:41 #16
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202047438
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar we moeten als samenleving streven naar een 0 risico op sterven, waar aan dan ook. Pas als 100% van de mensen sterft aan ouderdom is het leven veilig genoeg.
haal de helmen
vest airbags
kniebeschermer
elleboogbeschermers
maar vast van zolder
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:36:42 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_202047454
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:32 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ik begreep ook dat er juist geen capaciteit is om die mensen te begeleiden. Daar heb je namelijk IC-verpleegkundigen voor nodig. En die zijn druk.

Verder is het vrij onmogelijk om überhaupt aan personeel te komen, niet alleen voor de zorg.

Overigens ben ik voorstander van een aanpak om IC-verpleegkundigen dik te betalen, de IC-capaciteit fors uit te breiden en daarvoor een paar tientjes per maand aan zorgverzekering extra te betalen. Kunnen we stoppen met alle maatregelen omdat iedereen die wil is gevaccineerd.
Ja zo kan je nog 10 jaar doorgaan. Men doet van alles dat 5 jaar geleden als totaal onmogelijk was gehouden onder het mom van een uitzonderlijke, nog nooit eerder voorgekomen situatie, overmacht menson!

Maar een beetje flexibel zijn met wat een verpleegkundige is, nee dat kan niet.

Het is gewoon onwil omdat ze zelf ook wel weten dat het daar allemaal niet aan ligt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:37:15 #18
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202047458
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:32 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ik begreep ook dat er juist geen capaciteit is om die mensen te begeleiden. Daar heb je namelijk IC-verpleegkundigen voor nodig. En die zijn druk.

Verder is het vrij onmogelijk om überhaupt aan personeel te komen, niet alleen voor de zorg.

Overigens ben ik voorstander van een aanpak om IC-verpleegkundigen dik te betalen, de IC-capaciteit fors uit te breiden en daarvoor een paar tientjes per maand aan zorgverzekering extra te betalen. Kunnen we stoppen met alle maatregelen omdat iedereen die wil is gevaccineerd.
niet alleen de IC ook EHBO en MEER handjes op de vloer
in een ziekenhuis werken minder mensen op de werkvloer dan mensen op andere functies
dit zou gewoon andersom moeten zijn
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:41:52 #19
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202047544
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:43:21 #20
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202047582
twitter


:o :o :o
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202047606

oud bericht. waarom verandert de werking van dit vaccin steeds?
Plaats hier uw advertentie
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:47:36 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_202047663
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:44 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
oud bericht. waarom verandert de werking van dit vaccin steeds?
Omdat dit bericht niet voldoende was om 100% te overtuigen, dus gaat men over op het volgende "bewijs".
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_202047683
twitter
Plaats hier uw advertentie
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:48:57 #24
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202047687
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:44 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
oud bericht. waarom verandert de werking van dit vaccin steeds?
eigenlijk moet je daar alleen al je wenkbrauwen bij optrekken
een vaccin dat verandert
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:51:40 #25
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202047727
quote:
_O_ _O_ _O_ _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')