SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wat is het alternatief dan? In delen van Iran heeft 150% van de bevolking corona gekregen. Zonder vaccins duurt het gewoon langer voordat de bevolking een redelijke mate van immuniteit heeft gekregen en ondertussen komen er veel meer mensen om.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik ben het wel eens met mensen die vaststellen dat de geloofwaardigheid van "prikken prikken prikken" aan het afbrokkelen is ja. Dat is geen raketwetenschap.
Ik denk ongeveer 42 neefjes van US.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:32 schreef Karzai het volgende:
45 miljardairs telt Nederland daar zit vast een neefje van US bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jij gelooft echt ALLES hequote:Op vrijdag 5 november 2021 18:33 schreef Recce het volgende:
In delen van Iran heeft 150% van de bevolking corona gekregen.
Zou die een vriendin hebben eigenlijk? Geld zat dus waarschijnlijk wel maar je hoort er nooit wat overquote:
ja joh denk jij nou, die heeft aan elke vinger een grietjequote:Op vrijdag 5 november 2021 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou die een vriendin hebben eigenlijk? Geld zat dus waarschijnlijk wel maar je hoort er nooit wat over
ja hij heeft dacht ik langer een relatie met een mooie dame :pquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou die een vriendin hebben eigenlijk? Geld zat dus waarschijnlijk wel maar je hoort er nooit wat over
Ja, leuk. Maar je moet niet zeggen dat 150 % van de bevolking het gekregen heeft want dat is gewoon onzin. Iedereen is 100 % en meer kan niet, klaar.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:36 schreef Recce het volgende:
[..]
https://www.intellinews.c(...)cludes-study-224560/
Kelly Piquet is z'n vriendin.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar nooit tijd voor een wippie.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja joh denk jij nou, die heeft aan elke vinger een grietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |