abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204046880
Inmiddels aardig wat uur in de game zitten. Ik ben een lvl 54 Dexterity samurai. Zit nu op het punt dat ik niet weet waar ik het beste naar toe kan. Iemand tips?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Games zaterdag 12 maart 2022 @ 10:54:10 #177
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204047325
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:19 schreef De-Sombrero het volgende:
Inmiddels aardig wat uur in de game zitten. Ik ben een lvl 54 Dexterity samurai. Zit nu op het punt dat ik niet weet waar ik het beste naar toe kan. Iemand tips?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: locaties, richtingen, namen van bosses
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_204048361
Dank je. Dit geeft weer wat richting 😄
  zaterdag 12 maart 2022 @ 12:23:23 #179
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204048441
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:54 schreef 2dope het volgende:

[..]
SPOILER: locaties, richtingen, namen van bosses
Top spoiler info. :7

Als in de kop, niet de inhoud want die heb ik niet bekeken. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_204048535
Dat kasteel (stormveil?) Ten noordwesten van je startpunt is wel vet zeg. Heel groot, veel gangen een looproutes maar nog steeds te overzien. Goede loot, goede bosses, lekker geleveled, tyfusvaak doodgegaan.

Ik heb zo'n summon met een hond die toxic damage doet een beetje geleveled en die maakt zo'n bossfight een formaliteit, die boss die gaat gewoon kapot van de poison terwijl ik op een afstandje toekijk. :o
-nee-
  zaterdag 12 maart 2022 @ 14:48:24 #181
459912 FlippingCoin
pi_204049860
Ik gebruik de wolven summon nu, ook een summon die 100 fp nodig heeft die kan ik niet gebruiken.

Als je een summon leveled, gaat de fp requirement ook omhoog dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  zaterdag 12 maart 2022 @ 14:48:43 #182
459912 FlippingCoin
pi_204049864
Ik heb trouwens nog niks gecraft in de game... :')
pi_204049891
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 14:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb trouwens nog niks gecraft in de game... :')
Ik ook alleen nog maar de multiplier items :P
-nee-
  maandag 14 maart 2022 @ 10:04:49 #184
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_204073193
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
In principe kan je unlimited levelen toch? Dan kan je later altijd nog int en shit omhoog doen.
Volgens mij max 40 punten per catagorie.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 14 maart 2022 @ 10:07:30 #185
64831 2NutZ
pi_204073234
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 12:31 schreef Marsenal het volgende:
Dat kasteel (stormveil?) Ten noordwesten van je startpunt is wel vet zeg. Heel groot, veel gangen een looproutes maar nog steeds te overzien. Goede loot, goede bosses, lekker geleveled, tyfusvaak doodgegaan.

Ik heb zo'n summon met een hond die toxic damage doet een beetje geleveled en die maakt zo'n bossfight een formaliteit, die boss die gaat gewoon kapot van de poison terwijl ik op een afstandje toekijk. :o
Die gebruik ik ook. Rotten mut ofzo. Ik heb hem +3
Heb gisteren mijn eerste draak verslagen, die in Limgrave. Hart ingewisseld voor een dragonmagic welke ik nog niet kan gebruiken :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator maandag 14 maart 2022 @ 10:29:48 #186
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_204073436
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 14:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik gebruik de wolven summon nu, ook een summon die 100 fp nodig heeft die kan ik niet gebruiken.

Als je een summon leveled, gaat de fp requirement ook omhoog dan?
Nee
What can change the nature of a man?
pi_204073729
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 10:07 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Die gebruik ik ook. Rotten mut ofzo. Ik heb hem +3
Heb gisteren mijn eerste draak verslagen, die in Limgrave. Hart ingewisseld voor een dragonmagic welke ik nog niet kan gebruiken :')
Heb dat toevallig ook gister gedaan, ik heb m'n zinnen gezet op die met de hoogste Faith requirement, maar dan moet ik ook weer investeren in Arcane en dat heb ik tot nu toe verzuimd. :{

Die draak was leuk. Niet te moeilijk, maar verraderlijk genoeg :)
-nee-
  maandag 14 maart 2022 @ 10:58:41 #188
459912 FlippingCoin
pi_204073757
Ik heb alle bosses op een chunky boi na dood in het beginner deel denk ik; ws nog wel het eea gemist. En ik heb eindelijk die gozer in het goud op zijn paard vermoord. :P

SPOILER: boss beschrijving
pi_204073779
quote:
16s.gif Op maandag 14 maart 2022 10:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb alle bosses op een chunky boi na dood in het beginner deel denk ik; ws nog wel het eea gemist. En ik heb eindelijk die gozer in het goud op zijn paard vermoord. :P

SPOILER: boss beschrijving
Die gouden ruiter op z'n gouden paard one-shotte mij constant, doodziek werd ik ervan. |:(
-nee-
  maandag 14 maart 2022 @ 11:02:31 #190
459912 FlippingCoin
pi_204073800
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2022 11:00 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Die gouden ruiter op z'n gouden paard one-shotte mij constant, doodziek werd ik ervan. |:(
Ja mij ook in begin, toen ergens anders heen gegaan en daar bleek alles wat makkelijker en een beetje sterker geworden en daarna keihard wraak genomen. :7
  maandag 14 maart 2022 @ 11:26:45 #191
64831 2NutZ
pi_204074027
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2022 10:55 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Heb dat toevallig ook gister gedaan, ik heb m'n zinnen gezet op die met de hoogste Faith requirement, maar dan moet ik ook weer investeren in Arcane en dat heb ik tot nu toe verzuimd. :{

Die draak was leuk. Niet te moeilijk, maar verraderlijk genoeg :)
Is dat die Ogen banished knight ofzo? dan moet je volgens mij punten in mind stoppen om meer fp te krijgen.
Daar twijfelde ik ook over. Beetje zonde om te investeren in mind, faith en arc met een strength dex build eigenlijk.

Draak vond ik ook meevallen. Bij de 4e keer proberen had ik hem. Vond die knight moeilijker die je bij de stormshack moet vechten als je daar snachts heen gaat en die merchant is er niet.
pi_204074167
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 11:26 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Is dat die Ogen banished knight ofzo? dan moet je volgens mij punten in mind stoppen om meer fp te krijgen.
Daar twijfelde ik ook over. Beetje zonde om te investeren in mind, faith en arc met een strength dex build eigenlijk.

Draak vond ik ook meevallen. Bij de 4e keer proberen had ik hem. Vond die knight moeilijker die je bij de stormshack moet vechten als je daar snachts heen gaat en die merchant is er niet.
Nee, bij die dragon convenant op dat losse eiland krijg je incantations, fsith spells, geen summons voor die drakenharten. Ik wil dan de dragonmaw, 24 fth en 16 arcane.

Die summons met hoge fp-cost zijn vast heel spectaculair maar met str/dex is dat echt de moeite niet, of je gaat door tot level 250 :P

Die Knight die alleen snachts verschijnt is mij ook nog niet gelukt :')

Een maat van mij heb ik drie maanden geleden pas zo ver gekregen dark souls te proberen, en die speelt nu heel fanatiek elden ring en blijft maar stoer doen dat het zo makkelijk is maar die doet alles ranged, en die heeft hem al stuk. Bloedirritant :P
-nee-
  maandag 14 maart 2022 @ 11:43:12 #193
64831 2NutZ
pi_204074231
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2022 11:36 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Nee, bij die dragon convenant op dat losse eiland krijg je incantations, fsith spells, geen summons voor die drakenharten. Ik wil dan de dragonmaw, 24 fth en 16 arcane.

Die summons met hoge fp-cost zijn vast heel spectaculair maar met str/dex is dat echt de moeite niet, of je gaat door tot level 250 :P

Die Knight die alleen snachts verschijnt is mij ook nog niet gelukt :')

Een maat van mij heb ik drie maanden geleden pas zo ver gekregen dark souls te proberen, en die speelt nu heel fanatiek elden ring en blijft maar stoer doen dat het zo makkelijk is maar die doet alles ranged, en die heeft hem al stuk. Bloedirritant :P
Ohhh die. Oke. Ja ik had die ook moeten nemen maar had gelezen dat die rotten breath beste was als dragon magic voor eindbazen. Dus dat gedaan maar daar heb je arcane voor nodig dus moet nog 5 levels in arcane stoppen ook nog.

Ik heb die knight gisteren verslagen als vagabond dus gewoon rammen :D maar vond de beloning wat tegenvallen. Op afstand is vaak wel makkelijker maar incasseren kan je dan vaak niet.
  maandag 14 maart 2022 @ 12:39:10 #194
459912 FlippingCoin
pi_204075025
Hm die knight had ik dan weer geen moeite mee. :+

P.s. voor die gouden hellebaard moet je 12 faith, ik heb alles 10 omdat ik als naakte kerel ben begonnen en twijfel nu om daar 2 puntjes in te doen om die hellebaard te kunnen gebruiken.
  Moderator maandag 14 maart 2022 @ 14:56:22 #195
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_204076535
Tip: vijanden op een paard moet je zelf ook tegen vechten op een paard.

Hit & run.
  maandag 14 maart 2022 @ 16:58:23 #196
459912 FlippingCoin
pi_204077848
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:56 schreef Coco het volgende:

Hit & run.
En vooral achter ze aan galloperen en bashen, als je recht op ze afrent wordt het vooral blows traden denk ik.

Waar ik erg laat achter kwam is dat op je paar de heavy attack damage doet voor je wapen omhoog gaat al btw. :@
pi_204077932
En, of er is iets wat ik niet weet, je kan op je paard natuurlijk gewoon zware armor dragen.
-nee-
  Eindredactie Games maandag 14 maart 2022 @ 17:21:24 #198
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204078124
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:56 schreef Coco het volgende:

Hit & run.
De standaard 'bereden' mobs in Limgrave en Liurnia sowieso maar er zijn aardig wat uitzonderingen, enkele horseback (mini)bosses kun je veel beter te voet doen i.v.m. de invincibility frames van je rol (die je op je paard dus niet hebt). Voorbeelden zijn (o.a.)
SPOILER
. Die laatste twee (die komen meerdere keren langs) heb ik ook horseback gepwned maar was uiteindelijk lopend nog een stukje eenvoudiger
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator maandag 14 maart 2022 @ 17:28:54 #199
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_204078240
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2022 17:21 schreef 2dope het volgende:

[..]
De standaard 'bereden' mobs in Limgrave en Liurnia sowieso maar er zijn aardig wat uitzonderingen, enkele horseback (mini)bosses kun je veel beter te voet doen i.v.m. de invincibility frames van je rol (die je op je paard dus niet hebt). Voorbeelden zijn (o.a.)
SPOILER
. Die laatste twee (die komen meerdere keren langs) heb ik ook horseback gepwned maar was uiteindelijk lopend nog een stukje eenvoudiger
Die tweede kan je juist makkelijker in het begin van het spel al met paard verslaan. Bij de 3e is het een kwestie van charge heavy attack timen en vijand via een halve cirkel benaderen. Met je paard 'dodge' kan je snel wegwezen.
Al helemaal als je een caster bent vanaf paard afvuren en wegwezen.
  maandag 14 maart 2022 @ 17:29:23 #200
459912 FlippingCoin
pi_204078245
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2022 17:21 schreef 2dope het volgende:

[..]
SPOILER
Op je pferd kan je eraf springen en mounten voor invisibility frames evt maar niet zo handig als rollen ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')