Ik draai me nog even omquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:13 schreef Tussle266 het volgende:
Kent iemand nog een leuk feitje over deze plaat?
Deze? Of bedoel je per act? https://kink.nl/nieuws/kink-nl-top-100-2022quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:49 schreef Basp1 het volgende:
Zou kink ook een keer een top x maken van Nederlandse acts.
Van bijvoorbeeld de claw boys claw staat alleen Rosie in deze top 1500 terwijl dat het rustigste nummer van hun is.
Ik ben bij sjefs spesjul maar even een rondje koffie gaan halenquote:
Het zijn er zelfs 3!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:14 schreef Tussle266 het volgende:
Wel lekker dat de beste vriend van Slimme Schemer in deze schemerloze lijst wel twee keer voorbij komt. Dat laat het altijd net wat fijner klinken.
Aphex en zijn broer? In welk opzicht? Het is niet perse zijn beste nummer, maar ben wel blij dat het in ieder geval ergens op aarde nog een plekje krijgt. Die man was in de periode 88-98 zijn tijd echt extreem vooruit.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit blijft toch ook altijd bizar
On en Heliospanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Aphex en zijn broer? In welk opzicht? Het is niet perse zijn beste nummer, maar ben wel blij dat het in ieder geval ergens op aarde nog een plekje krijgt. Die man was in de periode 88-98 zijn tijd echt extreem vooruit.
Ja ik vond hem ook weinig bijzonderquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:25 schreef Gunner het volgende:
dat nieuwe nummer van muse staat wel erg hoog
Ja dat verbaasde me ook. Prima nummertje, maar niet bijzonder en héél vroeg om al in zo'n lijst te staan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:25 schreef Gunner het volgende:
zal wel zo zijn gegaan;quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja dat verbaasde me ook. Prima nummertje, maar niet bijzonder en héél vroeg om al in zo'n lijst te staan.
Er komen ook nog 2 nummers die eind augustus zijn uitgebracht. 6 weken is immers lang genoeg om te weten dat het al het beste is wat je ooit gehoord hebt en dat het nooit meer overtroffen wordt zo geweldig als de betreffende bands nu weer de zes snaren weten te beroeren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:25 schreef Gunner het volgende:
Even een klein beetje fake news rechtzetten: 1 van de 2 is al geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er komen ook nog 2 nummers die eind augustus zijn uitgebracht. 6 weken is immers lang genoeg om te weten dat het al het beste is wat je ooit gehoord hebt en dat het nooit meer overtroffen wordt zo geweldig als de betreffende bands nu weer de zes snaren weten te beroeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |