Ik moet zeggen dat ik vaak blijf hangen op distortion. Niet dat dat erg is.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:58 schreef Resistor het volgende:
Distortion op de DAB+![]()
Beter dan het top-1500 gejengel
Best een fijne dit, deze gaat op mijn longlist.quote:
Moet er wel een plaatje voorbijkomen waar ik op gestemd heb, maar ik zal tegen die tijd aan je denken...quote:
Maar niet in plaats van dé shoegazeplaat in de lijst, graag.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:22 schreef Tussle266 het volgende:
Ik wou dat ik een wildcard had. Dan liet ik ze deze nog een keer draaien.
Dit soort dingen ontdek ik juist vooral door lijsten, dus dat was een nieuwe ervaring. Maar straks komt Imagine Dragons, dus dan doe ik die eerdergenoemde wildcard.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar niet in plaats van dé shoegazeplaat in de lijst, graag.
(Ik verwacht niets wat meer shoegaze is dan dit, in ieder geval, heel misschien Lazy Eye maar dat ligt er toch minder bovenop)
Ik ken dit zowaar door 3fm. Andere nummers zijn ook leuk, maar pakken me niet zo als dit. Ze belde ook een keer in tijdens de 3voor12-uitzending over de ultieme galmmuziek, was leuk.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit soort dingen ontdek ik juist vooral door lijsten, dus dat was een nieuwe ervaring. Maar straks komt Imagine Dragons, dus dan doe ik die eerdergenoemde wildcard.
Er stond ook geen eigen werk van Pendulum in de keuzelijst. Ik verbaasde me daar sowieso een beetje over. Ook geen Roni Size en alles daartussen. Alleen 1 Goldie-plaat en om onduidelijk redenen Freestyler. Maar misschien associeer ik het een beetje te veel met het oude Kink. Ik weet niet hoe dat dance-programma van tegenwoordig met Koopmanschap is en wat daar gedraaid wordt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken dit zowaar door 3fm. Andere nummers zijn ook leuk, maar pakken me niet zo als dit. Ze belde ook een keer in tijdens de 3voor12-uitzending over de ultieme galmmuziek, was leuk.
Hiervan prefereer ik de Pendulum-versie. Als je die kent gaat dit te traag
Dat Watercolour niet op de keuzelijst stond is wel bijzonder ja, toch wel de genreklassieker. Verder denk ik niet dat Kink 'vroeger' veel DnB draaide.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er stond ook geen eigen werk van Pendulum in de keuzelijst. Ik verbaasde me daar sowieso een beetje over. Ook geen Roni Size en alles daartussen. Alleen 1 Goldie-plaat en om onduidelijk redenen Freestyler. Maar misschien associeer ik het een beetje te veel met het oude Kink. Ik weet niet hoe dat dance-programma van tegenwoordig met Koopmanschap is en wat daar gedraaid wordt.
Je had vroeger Urban Revolution, daar kwam nog weleens wat voorbij. Ook breakbeat toen dat nog iets was. Maar we zijn inmiddels bij een plaat die ik al jaren niet gehoord heb, maar wat ik nu wel spijtig vind.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Watercolour niet op de keuzelijst stond is wel bijzonder ja, toch wel de genreklassieker. Verder denk ik niet dat Kink 'vroeger' veel DnB draaide.
zo niet m'n ding ditquote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:53 schreef Pharkus het volgende:
Tool nog net voor de break en voordat mijn teams vergadering begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |