neem gewoon vaccin joh.quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:50 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Letterlijk net terug van de eerste keer testen voor toegang en ondanks dat de handeling niet veel anders is dan de reguliere Covid test vanuit de GGD was dit gevoelsmatig wel heel bizar.
Ik moest naar een of ander industrieterrein waar ze snel een TvT locatie van hebben gemaakt. Eenmaal binnen een fikse rij met vrij veel hooligans en tokkies die waarschijnlijk morgen naar de wedstrijd willen gaan. Iets wat zij beaamde tijdens het luidde gesprek in de wachtkamer waarin ze erg boos waren over deze noodzaak.
Het idee dat ik samen met de andere ongevaccineerden daarnaartoe moet om een geldig bewijs te verkrijgen om naar de sportschool te gaan blijf ik bizar vinden en het maakte mij ook erg verdrietig. Bizar dat ik met mijn gezondheid en leeftijd nu om de dag dit moet doen alvorens naar de sportschool te gaan.
Let wel, ik ga bewust niet uit, ik heb altijd afstand gehouden (ondanks de domme woorden van Rutte en de Jonge dat het niet nodig was), ik heb mij altijd laten testen bij klachten. Ik kan er gewoon niet bij met mijn hoofd dat dit nu mijn realiteit is.
Het enige wat voor mij enige troost biedt is dat het gratis is, mocht het ook geld gaan kosten, wat ik op termijn wel verwacht, dan zal ik simpelweg niet meer kunnen sporten. Bizar.
Jij bent met je opmerking ook een wappie maar dan van de tegenpartij, sneuneusjequote:Op vrijdag 5 november 2021 16:52 schreef Geerd het volgende:
Jammer dat ze bij die testen niet meteen snel een spuitje geven zijn we snel af van die wappies
Een spuitje als in een dodelijke injectie?quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:52 schreef Geerd het volgende:
Jammer dat ze bij die testen niet meteen snel een spuitje geven zijn we snel af van die wappies
Ja duhu ruimt mooi op danquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:02 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Een spuitje als in een dodelijke injectie?
Ga jij maar weer lekker op je pan slaanquote:Op vrijdag 5 november 2021 16:58 schreef 111210 het volgende:
[..]
Jij bent met je opmerking ook een wappie maar dan van de tegenpartij, sneuneusje
quote:
Genocide is inderdaad een makkelijke oplossing.quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:52 schreef Geerd het volgende:
Sex hebben telt ook als sport.quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:50 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Het enige wat voor mij enige troost biedt is dat het gratis is, mocht het ook geld gaan kosten, wat ik op termijn wel verwacht, dan zal ik simpelweg niet meer kunnen sporten. Bizar.
Misschien moet je even inlezen wat onder genocidevaltquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:38 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Genocide is inderdaad een makkelijke oplossing.
Maar gelukkig geloof ik daar niet in en veel andere mensen ook niet. Of de coronazi's of de normale mensen gaan winnen hangt van ons allemaal af als natie en als menselijke soort.
Klopt maar is het adequate vervanging voor anderhalf uur gym? Denk het nietquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Sex hebben telt ook als sport.
(Vanaf 01-12 heb ik een 50% kortingsactie, op = op).
Denk inderdaad dat het meer vergelijkbaar is met een cardiosessie van 5 minuten. Maar I'm sure we can figure things out.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:47 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Klopt maar is het adequate vervanging voor anderhalf uur gym? Denk het niet
Ga je nu opeens serieus doen?quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien moet je even inlezen wat onder genocidevalt
Als je geen zin hebt om je continu te laten testen of een vaccin te nemen, bouw je toch ff lekker je eigen gym en/of ga je buiten sporten?quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:47 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Klopt maar is het adequate vervanging voor anderhalf uur gym? Denk het niet
Ik heb er begrip voor dat je er op deze manier instaat maar ik wil je toch vragen verder te denken. Ik ben gezond en fitter dan ik oooit ben geweest. Ik heb geen overgewicht, sport 4 keer per week in de gym, test mij bij elke klacht (ik werk in de zorg en mag dus niet met klachten verschijnen), ik heb ten alle tijde afstand gehouden tot mensen en beperk al mijn activiteiten tot het minimun.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Bizar dat jij dit inderdaad moet doen om je eigen gezondheid en die van anderen in openbare gelegenheden te beschermen, TS. Echt bizar.
Jij en de rest van de vaccinatieweigeraars zijn iedere dag weer verantwoordelijk voor tientallen onnodige doden. Hartpatienten, kankerpatienten, ze sterven als vliegen omdat ze geen zorg krijgen. Tienduizenden mensen leven dagelijks onnodig in pijn omdat operaties keer op keer uitgesteld worden.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:28 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Ik heb er begrip voor dat je er op deze manier instaat maar ik wil je toch vragen verder te denken. Ik ben gezond en fitter dan ik oooit ben geweest. Ik heb geen overgewicht, sport 4 keer per week in de gym, test mij bij elke klacht (ik werk in de zorg en mag dus niet met klachten verschijnen), ik heb ten alle tijde afstand gehouden tot mensen en beperk al mijn activiteiten tot het minimun.
De mensen die ik kan besmetten zijn a) wappies die niet in COVID geloven, b) mensen die reeds gevaccineerd zijn en dus een veel minder heftig ziekteverloop zouden kennen of c) mensen die om welke reden dan ook niet gevaccineerd kunnen worden, een groep die op alle fronten enorm moet oppassen, ook voor griep, ook voor voeding ook voor externe zaken zoals valpartijen en hierbij behorende infecties e.d.
Er is dus niks aan de hand en de beperkingen, voor mij specifiek gezien ik geen anti-vaxxer ben maar ongevaccineerde, voelen verschrikkelijk.
Misschien heb je wel gewoon gelijkquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:48 schreef Nobu het volgende:
[..]
Jij en de rest van de vaccinatieweigeraars zijn iedere dag weer verantwoordelijk voor tientallen onnodige doden. Hartpatienten, kankerpatienten, ze sterven als vliegen omdat ze geen zorg krijgen. Tienduizenden mensen leven dagelijks onnodig in pijn omdat operaties keer op keer uitgesteld worden.
Maar jank jij lekker door over een stokje in je neus omdat je te beroerd bent om even een prikje te halen joh.
Jij en ik zijn geprikt en kunnen die oudjes ook allemaal besmetten dus je moet niet denken dat je beter bent dan een ander die niet voor vaccinatie kiest.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:48 schreef Nobu het volgende:
[..]
Jij en de rest van de vaccinatieweigeraars zijn iedere dag weer verantwoordelijk voor tientallen onnodige doden. Hartpatienten, kankerpatienten, ze sterven als vliegen omdat ze geen zorg krijgen. Tienduizenden mensen leven dagelijks onnodig in pijn omdat operaties keer op keer uitgesteld worden.
Maar jank jij lekker door over een stokje in je neus omdat je te beroerd bent om even een prikje te halen joh.
Dat is totaal niet relevant. Op het moment dat vrijwel iedereen gevaccineerd is bestaat deze pandemie niet meer. Door te weigeren kies je voor het permanent in stand houden van deze ellende.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Jij en ik zijn geprikt en kunnen die oudjes ook allemaal besmetten dus je moet niet denken dat je beter bent dan een ander die niet voor vaccinatie kiest.
Denk jij nu werkelijk dat als iedereen gevaccineerd is de pandemie niet meer bestaat ?quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is totaal niet relevant. Op het moment dat vrijwel iedereen gevaccineerd is bestaat deze pandemie niet meer. Door te weigeren kies je voor het permanent in stand houden van deze ellende.
Spuitje helpt niet, dat je nog zo onmogelijk IQ loos bent dat je daar nog steeds intrapt. Veel succes met je derde en vierde booster.quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:52 schreef Geerd het volgende:
alsof iemand het interesseert dat jij met ongevaccineerden klaar bent lol, jij zat al op fok toen ik nog geboren moest worden.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:41 schreef raptorix het volgende:
Tjah voor je principes moet je wat overhebben. Daarnaast ben ik wel een beetje klaar met ongevaccineerden die daar geen medische reden voor hebben. Wat me vooral stoort is dat ik nog maar bijzonder weinig niet gevaccineerden ben tegen gekomen die gewoon fatsoenlijk kunnen onderbouwen waarom ze zich niet laten vaccineren.
Het gaat niet om mijn leven, dat boeit me geen reet, wat mee vooral stoort is hun domheid, VMBO'ers die denken in 1 keer statistiek te begrijpen, maar zelfs de meest simpele zaken niet begrijpen, ja als die niet willen luisteren pak ze dan maar lekker in hun portemonee.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
alsof iemand het interesseert dat jij met ongevaccineerden klaar bent lol, jij zat al op fok toen ik nog geboren moest worden.
waarschijnlijk heb je nog veel korter te leven dan ongevaccineerden en dit doet pijn, wat ik snap. ik snap dat je je frustratie uit.
En dat niet alleen, ook de grote druk op de zorg komt hiervoor en een gevolg daarvan is dat mensen met andere aandoeningen weer niet op tijd geholpen kunnen worden. Kortom het gaat veel verder dan alleen Covid op dit moment.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:48 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het is echt een doodeenvoudig sommetje, ieder kind in groep acht zou het moeten kunnen maken om aan het referentieniveau te voldoen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:41 schreef Sorella het volgende:
[..]
Denk jij nu werkelijk dat als iedereen gevaccineerd is de pandemie niet meer bestaat ?
Droom gerust verder.
Waarom hier wel dan..waar iedereen wel ff meedoet zo dat ze ervan zijn...quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Spuitje helpt niet, dat je nog zo onmogelijk IQ loos bent dat je daar nog steeds intrapt. Veel succes met je derde en vierde booster.
Succes met je bloedprop in je aderen.
Ik begrijp je punt, en als je je niet wilt laten vaccineren is dat zeker je goed recht. Ook goed van je dat je je dan toch elke keer laat testen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:28 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Ik heb er begrip voor dat je er op deze manier instaat maar ik wil je toch vragen verder te denken. Ik ben gezond en fitter dan ik oooit ben geweest. Ik heb geen overgewicht, sport 4 keer per week in de gym, test mij bij elke klacht (ik werk in de zorg en mag dus niet met klachten verschijnen), ik heb ten alle tijde afstand gehouden tot mensen en beperk al mijn activiteiten tot het minimun.
De mensen die ik kan besmetten zijn a) wappies die niet in COVID geloven, b) mensen die reeds gevaccineerd zijn en dus een veel minder heftig ziekteverloop zouden kennen of c) mensen die om welke reden dan ook niet gevaccineerd kunnen worden, een groep die op alle fronten enorm moet oppassen, ook voor griep, ook voor voeding ook voor externe zaken zoals valpartijen en hierbij behorende infecties e.d.
Er is dus niks aan de hand en de beperkingen, voor mij specifiek gezien ik geen anti-vaxxer ben maar ongevaccineerde, voelen verschrikkelijk.
Welk land ter wereld heeft de hoogste vaccinatiegraad? En bestaat corona daar nog ?quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is totaal niet relevant. Op het moment dat vrijwel iedereen gevaccineerd is bestaat deze pandemie niet meer. Door te weigeren kies je voor het permanent in stand houden van deze ellende.
Geen dank hoor geniet van je lockdown deze winter.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:48 schreef Nobu het volgende:
[..]
Israel supporter gespotquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien moet je even inlezen wat onder genocidevalt
Zegt de persoon die zich niet elke week laat testen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Bizar dat jij dit inderdaad moet doen om je eigen gezondheid en die van anderen in openbare gelegenheden te beschermen, TS. Echt bizar.
Fijn dat je toch weer even onsubtiel benadrukt dat begrijpend lezen lastig voor je isquote:Op zondag 7 november 2021 00:28 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Zegt de persoon die zich niet elke week laat testen.
@:Mikethesituation ik heb je back neef
Wtf?quote:Op zondag 7 november 2021 00:02 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Hopelijk word je er binnenkort uitgeflikkerd.
Iemand die in de zorg werkt en zich niet laten vaccineren. Dan ben je pas een mongool.quote:Op zondag 7 november 2021 08:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wtf?
Iemand die zorgt voor anderen toewensen dat die z’n beroep niet meer kan uitoefenen. Wat ben jij voor domme lul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |