SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O ja massage, die moet ik ook nog boekenquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu even douchen en richting de masseur
Zwaar leven man, ik leef met je meequote:Op vrijdag 5 november 2021 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond weer buiten de deur etenEn niet eens op eigen kosten deze keer #Thuglife
#pray4flesquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond weer buiten de deur etenEn niet eens op eigen kosten deze keer #Thuglife
Volgende weekquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Wanneer gaan Fles en Liesje nou naar Cyprus voor de grote Foqueville Meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee morgen voor het eerst. Vind het best spannend, hou niet zo van met m'n hoofd onder water
quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:48 schreef kwiwi het volgende:
OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hebben morgen een date in Antwerpenquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe staat het trouwens met de date? Heb weer een hele week gemist hier.
Ik vlieg er dinsdag heen, Liesje donderdagquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Wanneer gaan Fles en Liesje nou naar Cyprus voor de grote Foqueville Meet?
Leukquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben morgen een date in AntwerpenWe gaan naar de Zoo.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tofquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vlieg er dinsdag heen, Liesje donderdag
Ik dacht zelf aan het museum, maar zij kwam met dit idee. Vond ik eigenlijk ook een goede plekquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LeukDat is op zich wel een goede plek voor een eerste date, heb je altijd wat om over te praten of naar te kijken
Nooit aan gedacht om te doen eigenlijk.
Pff bloednerveusquote:
Oh serieus? Dus je ontmoet elkaar in de trein met masker op?quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pff bloednerveus![]()
We zitten morgen vanaf Antwerpen Berchem in dezelfde trein. Denk dat je me dan kunt opvegen
oh das echt eng ja:Pquote:Op vrijdag 5 november 2021 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pff bloednerveus![]()
We zitten morgen vanaf Antwerpen Berchem in dezelfde trein. Denk dat je me dan kunt opvegen
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 5 november 2021 16:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind een eerst date altijd spannend als je iemand nog niet in het echt gezien hebt.
wat voor fotos heeft ze online staan dan?quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:07 schreef kwiwi het volgende:
Gergi z'n beste vriendin is laatst weer gedumpt al na 1 drankje.. Die begrijpt maar niet dat je geen foto's op je profiel moet zetten waar je in het echt totaal niet op lijkt
Nou ja, dat ritje is 4 minuten dus ik heb wel gezegd dat ik niet de hele trein ga afstruinen als ze niet toevallig in het rijtuig zit waar ik instapquote:Op vrijdag 5 november 2021 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh serieus? Dus je ontmoet elkaar in de trein met masker op?
Pak haar gewoon gelijk in met een goede woordgrap zoals alleen Buda die kan makenquote:Op vrijdag 5 november 2021 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook![]()
Straks rent ze gillend weg [ afbeelding ]
Foto!quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alleen de Eiffeltoren nog en dan is mijn Lego Parijs view af![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:07 schreef kwiwi het volgende:
Gergi z'n beste vriendin is laatst weer gedumpt al na 1 drankje.. Die begrijpt maar niet dat je geen foto's op je profiel moet zetten waar je in het echt totaal niet op lijkt
Ik ga een lijstje makenquote:Op vrijdag 5 november 2021 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pak haar gewoon gelijk in met een goede woordgrap zoals alleen Buda die kan maken
Ja maar anders heb ik geen datesquote:Op vrijdag 5 november 2021 16:07 schreef kwiwi het volgende:
Foto's waarop ze slank lijkt, maar ze heeft behoorlijk overgwicht.. en gezicht bewerkt waardoor het lijkt alsof ze geen rimpels heeft maar ze is 45 en ziet er wel uit alsof ze geleefd heeft zeg maar. Ze is super leuk en aardig, maar vaak wordt ze al geloosd voordat iemand dat in haar ziet. En ze is niet lelijk ofzo, ziet er best leuk uit. Maar ja, niet zoals op haar foto's.quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor fotos heeft ze online staan dan?
Heb je dat welles tegen haar gezegd?quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Foto's waarop ze slank lijkt, maar ze heeft behoorlijk overgwicht.. en gezicht bewerkt waardoor het lijkt alsof ze geen rimpels heeft maar ze is 45 en ziet er wel uit alsof ze geleefd heeft zeg maar. Ze is super leuk en aardig, maar ja vaak wordt ze al geloosd voordat iemand dat in haar ziet. En ze is niet lelijk ofzo, ziet er best leuk uit. Maar ja, niet zoals op haar foto's.
OMG, dat is zo pijnlijkquote:Op vrijdag 5 november 2021 16:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Foto's waarop ze slank lijkt, maar ze heeft behoorlijk overgwicht.. en gezicht bewerkt waardoor het lijkt alsof ze geen rimpels heeft maar ze is 45 en ziet er wel uit alsof ze geleefd heeft zeg maar. Ze is super leuk en aardig, maar vaak wordt ze al geloosd voordat iemand dat in haar ziet. En ze is niet lelijk ofzo, ziet er best leuk uit. Maar ja, niet zoals op haar foto's.
Heb wel tegen Gergi gezegd dat hij het daar eens met haar over moet hebben als ze weer eens klaagt dat ze direct gedumpt is.. Maar hij waagt zich er liever niet aan uit angst dat ze zich dan nog slechter voelt. Ja snap ik ook wel weer.quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je dat welles tegen haar gezegd?
Leuk uitzicht trouwens!quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ie af is
[ afbeelding ]
Dit was eerder vandaag
Oh ja de Hema.. het ene product dat ik wel eens wil kopen hebben ze nooit onlinequote:Op vrijdag 5 november 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik naar de Hema, volgens de website was alles hier op voorraad. Nee dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |