abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202043564
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:43 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Het hoogtepunt ligt nu voor ieder land te hoog dat je dat aankunt met de huidige capaciteit. Ook in Duitsland.
Het hoogtepunt van willekeurige griepgolf was ook steeds te hoog in dit land maar opschalen lijkt ze geen goed plan in Den Haag. Zeg jij het maar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Admin vrijdag 5 november 2021 @ 13:52:30 #302
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_202043627
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:19 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat valt in het niet bij sommige DM's die ik krijg. Het komt er netjes gezegd op neer dat ik een vieze vuile gore antivaxxer ben die gedeporteerd dient te worden. Of nog beter, gewoon ter plekke dood neer moet vallen. :{

En dat terwijl ik helemaal geen antivaxxer ben, maar gewoon iemand die reeds een natuurlijke besmetting heeft doorgemaakt en daarom zeg geef mijn vaccin maar aan iemand die het wèl nodig heeft. :)
Je inbox is vol }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 5 november 2021 @ 13:53:33 #303
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_202043634
Oh, en het topic ook :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')