SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen en logicaquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
zei je gisteren niet dat je er eigenlijk geen geld voor had
Gaat net zo goed samen als water en elektriciteitquote:
Een schoen loopt een slaapzak in, komt daar een gewatteerd jack tegen en eindigt daarna met warme chocolademelk bij de open haard. Zoiets is hetquote:
Schrijft US de teksten daarvoor?quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een schoen loopt een slaapzak in, komt daar een gewatteerd jack tegen en eindigt daarna met warme chocolademelk bij de open haard. Zoiets is het
![]()
https://www.nike.com/nl/l(...)-nature-summit-white
quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een schoen loopt een slaapzak in, komt daar een gewatteerd jack tegen en eindigt daarna met warme chocolademelk bij de open haard. Zoiets is het
![]()
https://www.nike.com/nl/l(...)-nature-summit-white
Nee, dan zou er nog iets over toffels bij staan en super exclusieve dure stoffen en materialenquote:
Ja daar ziet ze de haaien makkelijker aankomen natuurlijkquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:36 schreef Karzai het volgende:
Nergens meer ook niet in het zwembad, durfde alleen nog met de voetjes in het pierenbadje
slim welquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar ziet ze de haaien makkelijker aankomen natuurlijk
extra werken en daar etenquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
nou goed, brood eten dus met een glas water vanavond
Dus als je meer weegt dan is er meer gerecycled?quote:En dit paar is ook nog eens gemaakt met minstens 20% gerecyclede materialen op basis van gewicht.
jij zou dan echt super veel gerecycled zijnquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus als je meer weegt dan is er meer gerecycled?
quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij zou dan echt super veel gerecycled zijn
Moet dus op mijn tenen gaan lopen vanavondquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
nou goed, brood eten dus met een glas water vanavond
verstandig jaquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet dus op mijn tenen gaan lopen vanavond
oh jammerquote:
gewoon doen alsof je geen enkele taal verstaatquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:40 schreef Karzai het volgende:
Paspoort weggooien en liften naar ter apel
dagje thuiswerkenquote:
Druk dusquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dagje thuiswerken
kapper
theatervoorstelling
slapen
en ertussendoor nog eten en drinken niet te vergeten
De eerste van de 3 jaquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:51 schreef Karzai het volgende:
Iedereen de gerrie al afgevinkt vandaag?
ik had gerriederriequote:Op vrijdag 5 november 2021 09:51 schreef Karzai het volgende:
Iedereen de gerrie al afgevinkt vandaag?
weer te vet gegeten gisteren?quote:
Watquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof het niet. We hadden maceroni op werk.
was echt lekker. 2 keer opgeschept
dat zeg je nou wel.....quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet zo snel door je heen.
Oh bedoelde je datquote:
quote:
quote:
erg mooiquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:12 schreef bitterbal het volgende:
lees net dat lil kleine in rotterdam is beroofd van zijn rolex na een release party van iemand
doet het dat ooit wel danquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:17 schreef dud0r het volgende:
Waarom werkt iets niet zoals ik wil in sharepoint
je wil te veelquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:17 schreef dud0r het volgende:
je wil het op de verkeerde (dud0r) manierquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:17 schreef dud0r het volgende:
nee ik heb ergens te weinig rechten voor gok ik, dus even een omweg zoekenquote:
heb je er ook een switch bij gekregen of doen ze dat niet meerquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:25 schreef Ama het volgende:
Lekker kon vandaag al niet meer in de Eneco app kijken maar wel bij Vattenfal. 🥰
kon dat niet dan?quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:26 schreef Ama het volgende:
Fijn gevoel dat ik thuis meteen verwarming aan kan zetten. 😊
Nou nee haha maar heb ook geen jaarcontract ofzo hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je er ook een switch bij gekregen of doen ze dat niet meer
zit je zo krap bij kas dan dat die, wat zal het zijn, 100 euro per maand extra een probleem oplevert?quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
zit je zo krap bij kas dan dat die, wat zal het zijn, 100 euro per maand extra een probleem oplevert?
Ik ken wel wat mensen waarvoor 100 euro extra een probleem gaat zijn helaas.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
zit je zo krap bij kas dan dat die, wat zal het zijn, 100 euro per maand extra een probleem oplevert?
En dan nog, ik zou er ook niet vrolijk van worden en proberen de schade te beperken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken wel wat mensen waarvoor 100 euro extra een probleem gaat zijn helaas.
wat, serieuze vraag.. ik ben oprecht benieuwd.quote:
er zullen zeker mensen zijn waarbij dat zo is, maar bij de mensen hier verwacht ik het om de een of andere reden gewoon niet..quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken wel wat mensen waarvoor 100 euro extra een probleem gaat zijn helaas.
Je snapt niet dat met een uitkering het veel geld is? Ok. Stroom was ook keer zo duur.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
Als je niet weet dat ik een uitkering heb dan heb je jaren onder een steen gezeten.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
wat, serieuze vraag.. ik ben oprecht benieuwd.
[..]
er zullen zeker mensen zijn waarbij dat zo is, maar bij de mensen hier verwacht ik het om de een of andere reden gewoon niet..
Als je daarboven verdient soms ook, want dan loop je nét alle toeslagen misquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:36 schreef Karzai het volgende:
Als je rond het minimum loon verdient is dat wel een probleem ja
Ja dat is helemaal kut. ga je zoveel verdienen dat je geen recht op toeslag meer hebt en dan ga je er 300 in de maand op achteruitquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je daarboven verdient soms ook, want dan loop je nét alle toeslagen mis
dat snap ik prima, maar weet niet de financiele situaties van iedereen hier.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Je snapt niet dat met een uitkering het veel geld is? Ok. Stroom was ook keer zo duur.
Mijn beste vriendin heeft dat probleem. Nergens voor in aanmerking komen; wel een klein appartementje waar je tegen de 1000 euro per maand voor verbrand omdat je in een stad woont. Die is nu plannen aan het maken om te verhuizen aangezien ze geen zin heeft om 2 baantjes te moeten hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je daarboven verdient soms ook, want dan loop je nét alle toeslagen mis
Voor de mannen is het minstens 2x modaal + 30cm.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat snap ik prima, maar weet niet de financiele situaties van iedereen hier.
en ja dan is het klote en is schade beperken hartstikke logisch..
Ik kan het wel betalen maar ik wil ook nog beetje leven snap je. Niet ieder dubbeltje moeten omdraaien.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat snap ik prima, maar weet niet de financiele situaties van iedereen hier.
en ja dan is het klote en is schade beperken hartstikke logisch..
Dat heb ik een tijdje ook gehad, gelukkig waren de huizenprijzen toen zo laagquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin heeft dat probleem. Nergens voor in aanmerking komen; wel een klein appartementje waar je tegen de 1000 euro per maand voor verbrand omdat je in een stad woont. Die is nu plannen aan het maken om te verhuizen aangezien ze geen zin heeft om 2 baantjes te moeten hebben.
je werkt en wist dus niet dat je een uitkering had, dacht gewoon loon (al dan niet heel hoog)quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je niet weet dat ik een uitkering heb dan heb je jaren onder een steen gezeten.
ok, logisch;quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan het wel betalen maar ik wil ook nog beetje leven snap je. Niet ieder dubbeltje moeten omdraaien.
hoe is de isolatie onder die steenquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
je werkt en wist dus niet dat je een uitkering had, dacht gewoon loon (al dan niet heel hoog)
dan zit/zat ik maar onder een steen :/
[..]
ok, logisch;
Ik heb ook wel eens op die grens gezeten dat je net te veel verdient voor zorgtoeslag en huurtoeslag e.d.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin heeft dat probleem. Nergens voor in aanmerking komen; wel een klein appartementje waar je tegen de 1000 euro per maand voor verbrand omdat je in een stad woont. Die is nu plannen aan het maken om te verhuizen aangezien ze geen zin heeft om 2 baantjes te moeten hebben.
helemaal kut als je richting eind van het jaar ineens meer gaat verdienen en er overheen gaat. kan je het jaar helemaal terug betalenquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens op die grens gezeten dat je net te veel verdient voor zorgtoeslag en huurtoeslag e.d.
voelt dan toch een beetje vreemd dat als je baas je een beetje minder zou geven, je in totaal meer zou binnen krijgen
Ik "werk" ja maar is gewoon een traject wat ik volg.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
je werkt en wist dus niet dat je een uitkering had, dacht gewoon loon (al dan niet heel hoog)
dan zit/zat ik maar onder een steen :/
[..]
ok, logisch;
gevulde koeken dag vandaagquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik "werk" ja maar is gewoon een traject wat ik volg.
oh ja, dat heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
helemaal kut als je richting eind van het jaar ineens meer gaat verdienen en er overheen gaat. kan je het jaar helemaal terug betalen
ok, duidelijkquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik "werk" ja maar is gewoon een traject wat ik volg.
omnomnomnomquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:54 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
online photo image
Jazeker
Hier hetzelfde. Ging ander werk doen, gebeld. gaat dat problemen opleveren. Nee dat moet wel goedkomen en anders zetten we het stop. Daarna nog geld krijgen. Stop proberen te zetten, lukte niet. En vervolgens 5k kunnen terug betalen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, dat heb ik ook gehad.
meerdere keren geprobeerd de toeslagen stop te zetten op de site van de belastingdienst, maar zonder succes, eind van het jaar dus maar alles terugbetaald
Ik heb gisteren nog overwogen om vandaag langs te komen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:54 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
online photo image
Jazeker
quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ging ander werk doen, gebeld. gaat dat problemen opleveren. Nee dat moet wel goedkomen en anders zetten we het stop. Daarna nog geld krijgen. Stop proberen te zetten, lukte niet. En vervolgens 5k kunnen terug betalen.
Je kunt dan toch die toeslagen even opzij zetten als stopzetten niet lukt?quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ging ander werk doen, gebeld. gaat dat problemen opleveren. Nee dat moet wel goedkomen en anders zetten we het stop. Daarna nog geld krijgen. Stop proberen te zetten, lukte niet. En vervolgens 5k kunnen terug betalen.
Ja maar geef het dan gewoon niet. Het is nou niet dat je er echt veel rente over kan trekken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt dan toch die toeslagen even opzij zetten als stopzetten niet lukt?
"leuker kunnen we het niet maken, ook niet makkelijker"quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar geef het dan gewoon niet. Het is nou niet dat je er echt veel rente over kan trekken.
Regel gewoon dat je zooi werkt
Maar dat is moeilijk!quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar geef het dan gewoon niet. Het is nou niet dat je er echt veel rente over kan trekken.
Regel gewoon dat je zooi werkt
Oh, ik was een keer die buurvrouw.. schaamde me kapotquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:06 schreef Recce het volgende:
De overburen hadden kennelijk iets laten aanbakken of zo. Boel rook overal, ik stond al met m'n telefoon in de hand om de brandweer te bellen toen ik iemand de ramen open zag zetten.
groetjes terug vanuit de woonkamerquote:
Dat zijn kiwi's toch altijdquote:
Was de brandweer al gebeld? Bij een vriend van me was door een aangebakken ei een keer het alarmsysteem van de hele flat van 50 appartementen afgegaan. Stond iedereen buiten.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ik was een keer die buurvrouw.. schaamde me kapot
Nee, lig nu voor het eerst in de zon. Rest van de dagen binnen zitten werken terwijl ik Gergi in het water zag dobberen vanuit de hotelkamerquote:
slecht geregeldquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, lig nu voor het eerst in de zon. Rest van de dagen binnen zitten werken terwijl ik Gergi in het water zag dobberen vanuit de hotelkamer
Maarquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog overwogen om vandaag langs te komen.
komt niet lekker uit met werkquote:
Wat gemeen zeg, maar wel lekker dat je ook vanaf Cyprus kan werkenquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, lig nu voor het eerst in de zon. Rest van de dagen binnen zitten werken terwijl ik Gergi in het water zag dobberen vanuit de hotelkamer
Ja dat had ik dus ook. Woonde net op mezelf, kip in de pan vergeten.. die was helemaal verkoold, rook overal. Water er overheen geflikkerd, nog meer rook. Toen kwamen buren op de deuren bonken in de hele flat "BRAND BRAND". Durfde eerst uit schaamte niet eens de deur open te doenquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Was de brandweer al gebeld? Bij een vriend van me was door een aangebakken ei een keer het alarmsysteem van de hele flat van 50 appartementen afgegaan. Stond iedereen buiten.
Mijn neefje kreeg ooit subsidie ergens voor (weet bij god niet meer wat) maar die heeft een boelboel geld dus zijn vader opbellen, ja stop maar met die subsidie vadertje Staat en geef maar aan iemand die het wel goed kan gebruiken want dit is een beetje onzin zo, nee mijnheer dat kan niet, hebben ze die centjes (en nog wat meer) maar aan een invalide Filipijns weeskind gegeven.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt dan toch die toeslagen even opzij zetten als stopzetten niet lukt?
quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook. Woonde net op mezelf, kip in de pan vergeten.. die was helemaal verkoold, rook overal. Water er overheen geflikkerd, nog meer rook. Toen kwamen buren op de deuren bonken in de hele flat "BRAND BRAND". Durfde eerst uit schaamte niet eens de deur open te doen![]()
"Sorry, ik was kip aan het maken"
Mijn vriendin ook een keer, ik zet kip op en ga daarna met mezelf onder de zonnebank spelen, lijkt me heel slimquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook. Woonde net op mezelf, kip in de pan vergeten.. die was helemaal verkoold, rook overal. Water er overheen geflikkerd, nog meer rook. Toen kwamen buren op de deuren bonken in de hele flat "BRAND BRAND". Durfde eerst uit schaamte niet eens de deur open te doen![]()
"Sorry, ik was kip aan het maken"
Heerlijk ambtelijk, een subsidie niet kunnen weigeren.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn neefje kreeg ooit subsidie ergens voor (weet bij god niet meer wat) maar die heeft een boelboel geld dus zijn vader opbellen, ja stop maar met die subsidie vadertje Staat en geef maar aan iemand die het wel goed kan gebruiken want dit is een beetje onzin zo, nee mijnheer dat kan niet, hebben ze die centjes (en nog wat meer) maar aan een invalide Filipijns weeskind gegeven.
Het zal weer eens niet!quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook een keer, ik zet kip op en ga daarna met mezelf onder de zonnebank spelen, lijkt me heel slim![]()
Toen ik thuis kwam kon ik de keuken amper terugvinden zoveel rook was er in huis.
ja weet ikquote:
Goed planquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:30 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
tijd voor ontbijtquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:30 schreef Haags het volgende:
strak planquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:30 schreef Haags het volgende:
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ik was een keer die buurvrouw.. schaamde me kapot
* dud0r doet gulp openquote:
Wie staat er vandaag op de tietenpagina?quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rouwen-in-ziekenhuis
"Brit (67) misbruikte honderden overleden vrouwen in ziekenhuis, de leeftijden verschillen enorm: van een vrouw van honderd tot aan een meisje van slechts negen jaar oud"
Dan lees je het hier als je jezelf verheven en erudiet wil voelen.quote:
Nee dankje,krijg ik allemaal reclame 3n troep erbij. Ik betaal gewoon voor mijn krantjequote:Op vrijdag 5 november 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan lees je het hier als je jezelf verheven en erudiet wil voelen.
https://www.dailymail.co.(...)icipation-calls.html
niet eens vanaf iemand anders z'n pc?quote:
Met Netflix?quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Groetjes vanachter de belangrijkste laptop van Nederland
Heb je ook een rode telefoon op je bureau staan?quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Groetjes vanachter de belangrijkste laptop van Nederland
quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook een rode telefoon op je bureau staan?
Een rode panic button wel.quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook een rode telefoon op je bureau staan?
Nu heb ik daar ook zin inquote:Op vrijdag 5 november 2021 12:34 schreef Ama het volgende:
Straks boodschappen halen en...
Kibbeling ❤️
Moet wel veel boodschappen halen dus hoop dat het überhaupt lukt.quote:
Het kruisje bovenin de hoek?quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:47 schreef dud0r het volgende:
Gevonden wat ik wilde doen in sharepoint
Nee, ergens bij de instellingen stond een vinkje verkeerd waardoor ik niet toegang had tot alle verschillende soorten pagina's die je kan makenquote:
gas en douches.....wil ik weten waar je vriendin werktquote:Op vrijdag 5 november 2021 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatst was ik bij mijn vriendin op het werk. Daar hebben ze ook allerlei panic buttons; dingen die gas afsluiten, douches etc.
Verleidelijk om op die knoppen te drukken.
Ik ga er eens op drukkenquote:Op vrijdag 5 november 2021 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is toch voor je begeleiders?
Toch lijkt dat kruisje me een betere oplossingquote:Op vrijdag 5 november 2021 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, ergens bij de instellingen stond een vinkje verkeerd waardoor ik niet toegang had tot alle verschillende soorten pagina's die je kan maken
nou vooruit dan maar. klik ik daar wel opquote:Op vrijdag 5 november 2021 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch lijkt dat kruisje me een betere oplossing
Treblinka?quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
gas en douches.....wil ik weten waar je vriendin werkt
Mondkapje en oplader kun je toch wel gewoon in je jaszak doen?quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wilde morgen lichtgewicht reizen naar België. Maar ja, je moet mondkapjes meenemen. De oplader kan ook niet thuisblijven want stel je voor dat je die vervloekte corona-app niet kunt openen.
Dan toch maar een rugzak mee![]()
Kan ik wel een zakje stroopwafels kopen
hebben ze daar ander soort stroopwafels dan hier?quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wilde morgen lichtgewicht reizen naar België. Maar ja, je moet mondkapjes meenemen. De oplader kan ook niet thuisblijven want stel je voor dat je die vervloekte corona-app niet kunt openen.
corona ding op papier meenemen en mondkapje(s) in een binnenzakquote:Op vrijdag 5 november 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
En telefoon, sleutels, paspoort, portemonnee. Dat gaat allemaal niet passenquote:Op vrijdag 5 november 2021 12:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mondkapje en oplader kun je toch wel gewoon in je jaszak doen?
quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
hebben ze daar ander soort stroopwafels dan hier?
Telefoon, sleutels en portemonnee in je broekzakken, paspoort in je binnenzak. Of heb je zo'n vrouwenbroek zonder zakken?quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En telefoon, sleutels, paspoort, portemonnee. Dat gaat allemaal niet passen
Flesje water, piccolo champagne, condooms met smaakjes, zakje nootjes, zaklamp, picknickkleedje, schone onderbroek, mondharmonica, knuffelbeer en massageolie mee in de rugzak.quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, dan zie ik eruit als een python na zijn avondmaaltijdquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telefoon, sleutels en portemonnee in je broekzakken, paspoort in je binnenzak. Of heb je zo'n vrouwenbroek zonder zakken?
Ieder lab heeft dat wel.quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
gas en douches.....wil ik weten waar je vriendin werkt
Ik geloof ook daadwerkelijk dat jij dit meeneemt op je datesquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flesje water, piccolo champagne, condooms met smaakjes, zakje nootjes, zaklamp, picknickkleedje, schone onderbroek, mondharmonica, knuffelbeer en massageolie mee in de rugzak.
RIP knuffelbeer.quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flesje water, piccolo champagne, condooms met smaakjes, zakje nootjes, zaklamp, picknickkleedje, schone onderbroek, mondharmonica, knuffelbeer en massageolie mee in de rugzak.
Ik heb nog geen retourkaartje gekocht. Als ze bij een eerste blik wegrent, moet ik de hele dag gaan zitten wachtenquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Ja schone onderbroek, voor het geval de treinen niet terug rijden. Tandpasta en tandenborstel is wat makkelijker verkrijgbaar.
Carrefour in Hasselt verkoopt zelfs auto's, plaksnorren, fietsen, kanariepietjes en reizen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat verkopen ze toch niet bij de Carrefour?
Wat voor formaten spullen heb je dan, want zoveel is het nietquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, dan zie ik eruit als een python na zijn avondmaaltijd
Gewoon in je eentje de toerist uithangenquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog geen retourkaartje gekocht. Als ze bij een eerste blik wegrent, moet ik de hele dag gaan zitten wachten
Toch wel jammer dat we hier in Nederland niet van die hypermarchés hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Carrefour in Hasselt verkoopt zelfs auto's, plaksnorren, fietsen, kanariepietjes en reizen.
I like to travel light maar die mondharmonica is eigenlijk geen slecht ideequote:Op vrijdag 5 november 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof ook daadwerkelijk dat jij dit meeneemt op je dates![]()
Beetje Toots Thielemans blazen om in de stemming te komen
Godver. Pingpingmaaltijd boerenkool dan.quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Carrefour in Hasselt verkoopt zelfs auto's, plaksnorren, fietsen, kanariepietjes en reizen.
Nou, dat is best slecht voor je portemonnee als je eigenlijk alleen voor twee komkommers en een pizzabodem de supermarkt in duikt en je komt er met een auto uit.quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat we hier in Nederland niet van die hypermarchés hebben
En dan zeker heel de avond alleen maar Piano Man op dat ding gaan blazenquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I like to travel light maar die mondharmonica is eigenlijk geen slecht idee
Hier was ik bijquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I like to travel light maar die mondharmonica is eigenlijk geen slecht idee
Ik heb tegenwoordig een heel noodpakketje mee als ik de deur uit ga en ik loop dat risicoquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Ja schone onderbroek, voor het geval de treinen niet terug rijden. Tandpasta en tandenborstel is wat makkelijker verkrijgbaar.
Ik heb wel eens een fles zuurkoolsap gehad bij zo'n gelegenheidquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Godver. Pingpingmaaltijd boerenkool dan.
Zand erover!quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Jullie weten vast wel hoe je kanalen in Discord kunt dempen?
De laatste paar keer dat ik 's avonds onder de rivieren was, reden de treinen terug nietquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een heel noodpakketje mee als ik de deur uit ga en ik loop dat risico
Is er weer iemand die zijn piemel toont?quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Nee het zijn op zich wel nuttige berichten, maar ik word helemaal gek van honderd piepjes achter elkaar.quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is er weer iemand die zijn piemel toont?
Ja ik ben vorige maand vanuit Nijkerk bijna 3,5 uur bezig geweest om via Utrecht en Arnhem naar Deventer te komen. Had ik dat pakketje toen bij me gehad was ik mooi in Amersfoort een hotel in gedokenquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De laatste paar keer dat ik 's avonds onder de rivieren was, reden de treinen terug nietDus vandaar.
The Piemelmannetje strikes again.quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is er weer iemand die zijn piemel toont?
is viesquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:14 schreef Karzai het volgende:
Lekken jullie zo erg dat je niet een dagje langer een onderbroek aan kunt?
Mja. Nu kan ik ook een flesje water meenemen. Da’s ook wel fijnquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor formaten spullen heb je dan, want zoveel is het niet
Bahbah.quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:14 schreef Karzai het volgende:
Gewoon even een luchtig berichtje tussen alle ellende in de wereld doorquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)tje-gaan-wereld-over
Het is komkommertijd bij de NOS blijkbaar.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The Piemelmannetje strikes again.
waarom ga je dan daar stroopwafels kopenquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat verkopen ze toch niet bij de Carrefour?
Dat had ik vanuit Maastricht, en dat wist ik alleen omdat iemand om half acht een pushbericht kreeg dat er treinen uitvielen anders hadden we daar gestaan vanquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben vorige maand vanuit Nijkerk bijna 3,5 uur bezig geweest om via Utrecht en Arnhem naar Deventer te komen. Had ik dat pakketje toen bij me gehad was ik mooi in Amersfoort een hotel in gedoken
Neem dan ook gelijk snacks meequote:Op vrijdag 5 november 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Nu kan ik ook een flesje water meenemen. Da’s ook wel fijn
Even binnenstebuiten en achterstevoren.quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:14 schreef Karzai het volgende:
rechtermuisknop op het kanaal, mute channelquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het zijn op zich wel nuttige berichten, maar ik word helemaal gek van honderd piepjes achter elkaar.
Beetje deo erop spuiten, klaarquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even binnenstebuiten en achterstevoren.
O dank jequote:Op vrijdag 5 november 2021 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
rechtermuisknop op het kanaal, mute channel
rechts muis er opquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ja het is niet heel moeilijkquote:
Toen ik mijn vrouw leerde kennen had ik alleen nog een schone glimmende strakke onderbroek met pantermotief in de kast liggen, ooit gekregen als geintje van een stel melige vrienden, ik dacht dit lijkt me wel een prima avond om alleen wat biertjes te tikken dus nou en, dat was een uurtje kennis maken in de kroeg, half uurtje fietsen naar haar huis, kwartier lachen om die onderbroek en daarna een paar uur los als een dolle aap.quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even binnenstebuiten en achterstevoren.
Dat duurt nog een paar maandenquote:
Nee lente is ook fijnquote:
winter is leuk als het wel droog is. Donker, lampjes aan, gezelligheidquote:
moet er wel sneeuw liggenquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
winter is leuk als het wel droog is. Donker, lampjes aan, gezelligheid
alleen als ik dan niet naar buiten hoefquote:
Ga weg hoorquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een fles zuurkoolsap gehad bij zo'n gelegenheid
Heel de kamer aflikken en opeten!quote:
We hadden net ervoor een discussie gehad over het goorste van het goorste wat er te drinken viel.quote:
TINGELINGELINGquote:Op vrijdag 5 november 2021 14:35 schreef Ama het volgende:
Mijn haar ruikt ook naar kibbeling. En ik heb saucijzenbroodjes meegenomen om vanavond te eten tijdens ik heb iemand gedood.
👀quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:35 schreef Ama het volgende:
Mijn haar ruikt ook naar kibbeling. En ik heb saucijzenbroodjes meegenomen om vanavond te eten tijdens ik heb iemand gedood.
haar in je mond en de geur eruit zuigen!quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:35 schreef Ama het volgende:
dit lijkt echt een enormquote:Op vrijdag 5 november 2021 14:35 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
haar in je mond en de geur eruit zuigen!
Ohhh ja tuurlijk. Met filemonquote:Op vrijdag 5 november 2021 14:40 schreef Ama het volgende:
Ik heb iemand gedood is een goed programma op NPO3
ik vond het al vrij vreemdquote:Op vrijdag 5 november 2021 14:40 schreef Ama het volgende:
Is die donkere prostitutiegast met zijn vissenogen al geweest? Die bij Op1 zat.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:40 schreef Ama het volgende:
ama is ballie niet hequote:
Misschien moet je eerst eens opzoeken waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die donkere prostitutiegast met zijn vissenogen al geweest? Die bij Op1 zat.
Twee tellen en je ziet dat hij zomaar weer iemand om het leven kan brengen.
Je vraagt nu wel heel veel hequote:Op vrijdag 5 november 2021 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst eens opzoeken waar je het over hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik inlog bij Eneco.
Your beauty never ever scared me.
Ik vond er weinig aan.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:40 schreef Ama het volgende:
slenteren door verse sneeuwquote:Op vrijdag 5 november 2021 14:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen als ik dan niet naar buiten hoef
je weet tegen wie je het zegt he..quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik vind bijna alles wel boeiend als het over moordenaars gaat.quote:
Heb je zuurkoolsap op?quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja even vergeten.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weet tegen wie je het zegt he..
Het is een beetje afgekeken van een Podcast die ik beter vind.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik vind bijna alles wel boeiend als het over moordenaars gaat.
Ik heb niet het geduld om een podcast te luisteren.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is een beetje afgekeken van een Podcast die ik beter vind.
euhm... huurt @bitterbal jou in zodat ze kan oogsten of kom jij na ballie om de klus af te maken?quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik iemand durf te vermoorden hoor. Ik denk dat ze mij binnen een uur vinden.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
euhm... huurt @:bitterbal jou in zodat ze kan oogsten of kom jij na ballie om de klus af te maken?
Als je hem gelijk geeft weet ik zeker dat ik nooit meer iets serieus neem wat je zegt.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik iemand durf te vermoorden hoor. Ik denk dat ze mij binnen een uur vinden.
Moet je het verhaal van granny ripper eens opzoekenquote:Op vrijdag 5 november 2021 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zou echt helemaal para ergens zitten janken en blowen en dan denken mensen meteen wtf oke.quote:
begrijpelijk, zou mij ook niet goed afgaan hoor verwacht ikquote:Op vrijdag 5 november 2021 14:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zou echt helemaal para ergens zitten janken en blowen en dan denken mensen meteen wtf oke.
Zag gisteren nog iets over de Green River Killer, die man heeft minstens 50 vrouwen vermoord en heeft zich gewoon 18 jaar lang uit handen van politie weten te houden. HOE DAN.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:58 schreef mschol het volgende:
[..]
begrijpelijk, zou mij ook niet goed afgaan hoor verwacht ik
sommigen zijn er blijkbaar heel erg goed in.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag gisteren nog iets over de Green River Killer, die man heeft minstens 50 vrouwen vermoord en heeft zich gewoon 18 jaar lang uit handen van politie weten te houden. HOE DAN.
foekiefoekie doen is voor floepvolk, dat weet je he?quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hadden net ervoor een discussie gehad over het goorste van het goorste wat er te drinken viel.
Ik, zuurkoolsap
Zij, dat vind ik het allerlekkerste sapje dat er bestaat
Ik, jij spoort niet
Zij, ------------>![]()
Ik, foekiefoekie doen als ik een fles leeg drink?
Beiden,
Dit weekend weer een grootschalig evenement in de kerk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:24 schreef LTVDK het volgende:
99 Dordrecht
-
86 Ede
@:CherryLips, zelfs verslagen door Buda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |