SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen en logicaquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
zei je gisteren niet dat je er eigenlijk geen geld voor had
Gaat net zo goed samen als water en elektriciteitquote:
Een schoen loopt een slaapzak in, komt daar een gewatteerd jack tegen en eindigt daarna met warme chocolademelk bij de open haard. Zoiets is hetquote:
Schrijft US de teksten daarvoor?quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een schoen loopt een slaapzak in, komt daar een gewatteerd jack tegen en eindigt daarna met warme chocolademelk bij de open haard. Zoiets is het
![]()
https://www.nike.com/nl/l(...)-nature-summit-white
quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een schoen loopt een slaapzak in, komt daar een gewatteerd jack tegen en eindigt daarna met warme chocolademelk bij de open haard. Zoiets is het
![]()
https://www.nike.com/nl/l(...)-nature-summit-white
Nee, dan zou er nog iets over toffels bij staan en super exclusieve dure stoffen en materialenquote:
Ja daar ziet ze de haaien makkelijker aankomen natuurlijkquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:36 schreef Karzai het volgende:
Nergens meer ook niet in het zwembad, durfde alleen nog met de voetjes in het pierenbadje
slim welquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar ziet ze de haaien makkelijker aankomen natuurlijk
extra werken en daar etenquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
nou goed, brood eten dus met een glas water vanavond
Dus als je meer weegt dan is er meer gerecycled?quote:En dit paar is ook nog eens gemaakt met minstens 20% gerecyclede materialen op basis van gewicht.
jij zou dan echt super veel gerecycled zijnquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus als je meer weegt dan is er meer gerecycled?
quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij zou dan echt super veel gerecycled zijn
Moet dus op mijn tenen gaan lopen vanavondquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
nou goed, brood eten dus met een glas water vanavond
verstandig jaquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet dus op mijn tenen gaan lopen vanavond
oh jammerquote:
gewoon doen alsof je geen enkele taal verstaatquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:40 schreef Karzai het volgende:
Paspoort weggooien en liften naar ter apel
dagje thuiswerkenquote:
Druk dusquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dagje thuiswerken
kapper
theatervoorstelling
slapen
en ertussendoor nog eten en drinken niet te vergeten
De eerste van de 3 jaquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:51 schreef Karzai het volgende:
Iedereen de gerrie al afgevinkt vandaag?
ik had gerriederriequote:Op vrijdag 5 november 2021 09:51 schreef Karzai het volgende:
Iedereen de gerrie al afgevinkt vandaag?
weer te vet gegeten gisteren?quote:
Watquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof het niet. We hadden maceroni op werk.
was echt lekker. 2 keer opgeschept
dat zeg je nou wel.....quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet zo snel door je heen.
Oh bedoelde je datquote:
quote:
quote:
erg mooiquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:12 schreef bitterbal het volgende:
lees net dat lil kleine in rotterdam is beroofd van zijn rolex na een release party van iemand
doet het dat ooit wel danquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:17 schreef dud0r het volgende:
Waarom werkt iets niet zoals ik wil in sharepoint
je wil te veelquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:17 schreef dud0r het volgende:
je wil het op de verkeerde (dud0r) manierquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:17 schreef dud0r het volgende:
nee ik heb ergens te weinig rechten voor gok ik, dus even een omweg zoekenquote:
heb je er ook een switch bij gekregen of doen ze dat niet meerquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:25 schreef Ama het volgende:
Lekker kon vandaag al niet meer in de Eneco app kijken maar wel bij Vattenfal. 🥰
kon dat niet dan?quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:26 schreef Ama het volgende:
Fijn gevoel dat ik thuis meteen verwarming aan kan zetten. 😊
Nou nee haha maar heb ook geen jaarcontract ofzo hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je er ook een switch bij gekregen of doen ze dat niet meer
zit je zo krap bij kas dan dat die, wat zal het zijn, 100 euro per maand extra een probleem oplevert?quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
zit je zo krap bij kas dan dat die, wat zal het zijn, 100 euro per maand extra een probleem oplevert?
Ik ken wel wat mensen waarvoor 100 euro extra een probleem gaat zijn helaas.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
zit je zo krap bij kas dan dat die, wat zal het zijn, 100 euro per maand extra een probleem oplevert?
En dan nog, ik zou er ook niet vrolijk van worden en proberen de schade te beperken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken wel wat mensen waarvoor 100 euro extra een probleem gaat zijn helaas.
wat, serieuze vraag.. ik ben oprecht benieuwd.quote:
er zullen zeker mensen zijn waarbij dat zo is, maar bij de mensen hier verwacht ik het om de een of andere reden gewoon niet..quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken wel wat mensen waarvoor 100 euro extra een probleem gaat zijn helaas.
Je snapt niet dat met een uitkering het veel geld is? Ok. Stroom was ook keer zo duur.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
Als je niet weet dat ik een uitkering heb dan heb je jaren onder een steen gezeten.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
wat, serieuze vraag.. ik ben oprecht benieuwd.
[..]
er zullen zeker mensen zijn waarbij dat zo is, maar bij de mensen hier verwacht ik het om de een of andere reden gewoon niet..
Als je daarboven verdient soms ook, want dan loop je nét alle toeslagen misquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:36 schreef Karzai het volgende:
Als je rond het minimum loon verdient is dat wel een probleem ja
Ja dat is helemaal kut. ga je zoveel verdienen dat je geen recht op toeslag meer hebt en dan ga je er 300 in de maand op achteruitquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je daarboven verdient soms ook, want dan loop je nét alle toeslagen mis
dat snap ik prima, maar weet niet de financiele situaties van iedereen hier.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Je snapt niet dat met een uitkering het veel geld is? Ok. Stroom was ook keer zo duur.
Mijn beste vriendin heeft dat probleem. Nergens voor in aanmerking komen; wel een klein appartementje waar je tegen de 1000 euro per maand voor verbrand omdat je in een stad woont. Die is nu plannen aan het maken om te verhuizen aangezien ze geen zin heeft om 2 baantjes te moeten hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je daarboven verdient soms ook, want dan loop je nét alle toeslagen mis
Voor de mannen is het minstens 2x modaal + 30cm.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat snap ik prima, maar weet niet de financiele situaties van iedereen hier.
en ja dan is het klote en is schade beperken hartstikke logisch..
Ik kan het wel betalen maar ik wil ook nog beetje leven snap je. Niet ieder dubbeltje moeten omdraaien.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat snap ik prima, maar weet niet de financiele situaties van iedereen hier.
en ja dan is het klote en is schade beperken hartstikke logisch..
Dat heb ik een tijdje ook gehad, gelukkig waren de huizenprijzen toen zo laagquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin heeft dat probleem. Nergens voor in aanmerking komen; wel een klein appartementje waar je tegen de 1000 euro per maand voor verbrand omdat je in een stad woont. Die is nu plannen aan het maken om te verhuizen aangezien ze geen zin heeft om 2 baantjes te moeten hebben.
je werkt en wist dus niet dat je een uitkering had, dacht gewoon loon (al dan niet heel hoog)quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je niet weet dat ik een uitkering heb dan heb je jaren onder een steen gezeten.
ok, logisch;quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan het wel betalen maar ik wil ook nog beetje leven snap je. Niet ieder dubbeltje moeten omdraaien.
hoe is de isolatie onder die steenquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
je werkt en wist dus niet dat je een uitkering had, dacht gewoon loon (al dan niet heel hoog)
dan zit/zat ik maar onder een steen :/
[..]
ok, logisch;
Ik heb ook wel eens op die grens gezeten dat je net te veel verdient voor zorgtoeslag en huurtoeslag e.d.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin heeft dat probleem. Nergens voor in aanmerking komen; wel een klein appartementje waar je tegen de 1000 euro per maand voor verbrand omdat je in een stad woont. Die is nu plannen aan het maken om te verhuizen aangezien ze geen zin heeft om 2 baantjes te moeten hebben.
helemaal kut als je richting eind van het jaar ineens meer gaat verdienen en er overheen gaat. kan je het jaar helemaal terug betalenquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens op die grens gezeten dat je net te veel verdient voor zorgtoeslag en huurtoeslag e.d.
voelt dan toch een beetje vreemd dat als je baas je een beetje minder zou geven, je in totaal meer zou binnen krijgen
Ik "werk" ja maar is gewoon een traject wat ik volg.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
je werkt en wist dus niet dat je een uitkering had, dacht gewoon loon (al dan niet heel hoog)
dan zit/zat ik maar onder een steen :/
[..]
ok, logisch;
gevulde koeken dag vandaagquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik "werk" ja maar is gewoon een traject wat ik volg.
oh ja, dat heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
helemaal kut als je richting eind van het jaar ineens meer gaat verdienen en er overheen gaat. kan je het jaar helemaal terug betalen
ok, duidelijkquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik "werk" ja maar is gewoon een traject wat ik volg.
omnomnomnomquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:54 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
online photo image
Jazeker
Hier hetzelfde. Ging ander werk doen, gebeld. gaat dat problemen opleveren. Nee dat moet wel goedkomen en anders zetten we het stop. Daarna nog geld krijgen. Stop proberen te zetten, lukte niet. En vervolgens 5k kunnen terug betalen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, dat heb ik ook gehad.
meerdere keren geprobeerd de toeslagen stop te zetten op de site van de belastingdienst, maar zonder succes, eind van het jaar dus maar alles terugbetaald
Ik heb gisteren nog overwogen om vandaag langs te komen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:54 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
online photo image
Jazeker
quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ging ander werk doen, gebeld. gaat dat problemen opleveren. Nee dat moet wel goedkomen en anders zetten we het stop. Daarna nog geld krijgen. Stop proberen te zetten, lukte niet. En vervolgens 5k kunnen terug betalen.
Je kunt dan toch die toeslagen even opzij zetten als stopzetten niet lukt?quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ging ander werk doen, gebeld. gaat dat problemen opleveren. Nee dat moet wel goedkomen en anders zetten we het stop. Daarna nog geld krijgen. Stop proberen te zetten, lukte niet. En vervolgens 5k kunnen terug betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |