abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202039473
Als een zaaddonorman in zo'n potje kwakt dan zit hij echt niet 23 jaar later te wachten dat zo'n teefje komt aankwakken. Misschien heeft hij al een familie of een vriendin en dat kom jij dan even verpesten. Die man laat wat DNA achter en zit nu met de gebakken peren. :')

https://www.volkskrant.nl(...)r-vader-is~bc7f6b66/
  vrijdag 5 november 2021 @ 07:55:20 #2
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_202039477
Spreek voor jezelf.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_202039480
Terechte klacht.

En straks vragen ze zich af waarom niemand meer sperma komt doneren :')

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2021 07:55:45 ]
  vrijdag 5 november 2021 @ 08:12:19 #4
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202039608
Dan kies je er toch voor om het anoniem te doen dat kan ook gewoon.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  vrijdag 5 november 2021 @ 08:19:39 #5
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202039669
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:12 schreef SuperNeger het volgende:
Dan kies je er toch voor om het anoniem te doen dat kan ook gewoon.
“ Sinds 2004 mag er door een wetswijziging enkel niet-anoniem worden gedoneerd.”
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_202039672
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:54 schreef Atak het volgende:
Als een zaaddonorman in zo'n potje kwakt dan zit hij echt niet 23 jaar later te wachten dat zo'n teefje komt aankwakken. Misschien heeft hij al een familie of een vriendin en dat kom jij dan even verpesten. Die man laat wat DNA achter en zit nu met de gebakken peren. :')

Staan ze in de rij TS om te vragen of je afwijking erfelijk is?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_202039757
Is toch zielig voor ze. Je hebt ook zaddonoren die zaad hebben gegeven en gezorgd hebben voor meer dan 100 kinderen
  Tettenkoning vrijdag 5 november 2021 @ 08:31:12 #8
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202039788
Daarom alleen veilig op je zolderkamertje fappen :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202039811
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:28 schreef Medusa666 het volgende:
Is toch zielig voor ze. Je hebt ook zaddonoren die zaad hebben gegeven en gezorgd hebben voor meer dan 100 kinderen
Dit.

De dochters van een vriendin van me zijn op bezoek geweest bij de donor. Van te voren heel hoge verwachtingen maar ze vonden het maar een slapjanus van een kerel. De man was wel heel trots op de dertig plus kinderen die met zijn zaad verwekt waren maar had voor de rest weinig inhoud.

Toch was het bezoek voor die meiden best goed. Ze konden dat verlangen om hem te ontmoeten goed afsluiten zo.
pi_202039826
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:33 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Dit.

De dochters van een vriendin van me zijn op bezoek geweest bij de donor. Van te voren heel hoge verwachtingen maar ze vonden het maar een slapjanus van een kerel. De man was wel heel trots op de dertig plus kinderen die met zijn zaad verwekt waren maar had voor de rest weinig inhoud.

Toch was het bezoek voor die meiden best goed. Ze konden dat verlangen om hem te ontmoeten goed afsluiten zo.
Maar waarom hadden ze hoge verwachtingen? Dat lijkt me een slechte insteek, als je daarmee op pad gaat.
-nee-
pi_202039873
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:35 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Maar waarom hadden ze hoge verwachtingen? Dat lijkt me een slechte insteek, als je daarmee op pad gaat.
Als je twintig bent en vrouw is de kans iets hoger dat je dingen romantiseert.

Deze film weet dat leuk in perspectief te zetten.
pi_202039914
quote:

Zit wel wat in ja. Niet voor niets maken ze dit soort zaken anoniem (destijds zie ik). En die man draagt zo bij aan de populatie en krijgt er nog wat geld voor (of niet soms?).

Soms heb je van die kinderen die inderdaad nieuwsgierig zijn naar wie hun biologische vader is en soms (ongewenst) contact opzoeken. Dan loop je kans dat de leefsituatie van de man inderdaad de soep in loopt, alleen omdat hij iemand hielp. Aan de ene kant is dat stank voor dank. Aan de andere kant: als je wilt weten wie je biologische vader is dan kan ik dat ook wel weer begrijpen.

Maar acceptatie van wat wel en niet kan/gewenst is, is een grijs gebied.

Voorbeeld is die gynaecoloog die zijn eigen zaad inbracht bij vrouwen i.p.v. dat van een gewenste donor. Sommige van die kinderen zijn boos dat hun biologische pa zo een monster is.
pi_202040208
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:33 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Dit.

Hadden zij verwacht dat die vader van hen hield ofzo dan?..
pi_202040356
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:12 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ze hadden ws. verwacht dat hij rijk zou zijn. Dat bleek niet zo te zijn. Dus terleurgesteld. (mijn kijk op deze zaken)

Zaad doneren/gedoneerd krijgen is populatiegewijs natuurlijk niet verantwoordelijk.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_202040613
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:12 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Heb jij wel eens een kinderfilm gezien of boek gelezen waarbij een kind met de niet onbekende ouder wordt herenigd? En dan heb ik het niet over
pi_202040626
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:22 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Ze hadden ws. verwacht dat hij rijk zou zijn. Dat bleek niet zo te zijn. Dus terleurgesteld. (mijn kijk op deze zaken)

Zaad doneren/gedoneerd krijgen is populatiegewijs natuurlijk niet verantwoordelijk.
Potentiële golddiggers dus die de deksel op hun neus kregen, net goed voor ze :') .
pi_202040632
quote:

Groot gelijk.
Ik heb tegen jouw moeder ook al gezegd dat ik die kop van jou nooit voor mijn deur hoef te zien.
Zeker niet na die foto's die ze me een keer toegestuurd heeft.
Wat een loser ben jij zeg.
Doe me Inderdaad een lol.
pi_202040677
Eens, terechte klacht. Als je toentertijd anoniem gedoneerd hebt, is dat niet omdat je aan de grote wilg gehangen wilt worden.
pi_202040679
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:22 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]

Vreemde kijk op de wereld heb je dan. Waarom zouden ze willen dat ie rijk is. Er zijn honderdduizend hantekeningen voor gezet dat je wettelijk geen enkele aanspraak mag maken en zelfs niet zomaar op eigen initiatief contact mag zoeken.

Nooit gehoord van de drang de biologische vader te zien? Dat is toch wel algemeen bekend.

De verwachting iets van jezelf herkennen kwam alleen niet erg uit. In ieder geval niet kwa karakter e.d.
pi_202040728
Wat vinden ze zichzelf toch belangrijk dat ze het leven van een ander op zijn kop zetten het helemaal waard vinden. Past mooi bij deze tijd, ikke ikke ikke.
pi_202040826
Als man heb je toch echt een verantwoordelijkheid over waar je je zaad allemaal inkwakt tijdens je leven. Als je niet gesteriliseerd bent en je spuit je zaad in allerlei vrouwen, of in buisjes die in vrouwen verdwijnen, dan weet je dat daar kinderen van kunnen komen.

Die kinderen zijn echte, volwaardige mensen net als jij en kunnen verwachtingen hebben, dat zou je als volwassen kerel moeten weten als je je zaad zo kwistig overal rondspuit.

Ik vind het naīef als je eerst (zogenaamd uit altruīsme, hahahahaha) zaad doneert om dan jaren later te doen alsof je er niks mee te maken hebt en je te gedragen als een giga oelewapper.
  vrijdag 5 november 2021 @ 10:11:36 #22
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202040843
Daarom is dat programma Dna Onbekend ook zo mooi. Laatst zat er zo'n vrouw in die hoopte dat haar gemene vader haar vader niet was. Hij was wel haar vader en haar geliefde halfzus was geeneens familie van haar. _O-
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_202041290
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:08 schreef KayaQ het volgende:
Als man heb je toch echt een verantwoordelijkheid over waar je je zaad allemaal inkwakt tijdens je leven. Als je niet gesteriliseerd bent en je spuit je zaad in allerlei vrouwen, of in buisjes die in vrouwen verdwijnen, dan weet je dat daar kinderen van kunnen komen.

Die kinderen zijn echte, volwaardige mensen net als jij en kunnen verwachtingen hebben, dat zou je als volwassen kerel moeten weten als je je zaad zo kwistig overal rondspuit.

Ik vind het naīef als je eerst (zogenaamd uit altruīsme, hahahahaha) zaad doneert om dan jaren later te doen alsof je er niks mee te maken hebt en je te gedragen als een giga oelewapper.
:')!!!
pi_202041479
quote:

:')___!

Die mannen hebben anoniem zaad gedoneerd zodat vrouwen met een kinderwens geholpen konden worden.

Die vrouwen hebben het feit dat het zaad van een ANONIEME donor komt, geaccepteerd.
  vrijdag 5 november 2021 @ 11:12:05 #25
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202041506
quote:

Heeft zo’n donor ook nog wat te zeggen over wat voor vrouwen zijn dna mogen gebruiken om een kind te krijgen?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')