AZ is ook een stuk zwakker.quote:Op zondag 7 november 2021 18:16 schreef JaapKroket het volgende:
Spel is goed ben ik wel content mee was laatste twee keren tegen AZ wel anders (?)
Feyenoord is in staat om van iedereen te verliezen. Ongeacht hoe slecht de tegenstander ook is.quote:
Dat ook ja.quote:Op zondag 7 november 2021 18:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord is in staat om van iedereen te verliezen. Ongeacht hoe slecht de tegenstander ook is.
Vind je? We geven tot de kansen van zojuist heel weinig weg, maar in balbezit is het deze tweede helft toch wel vrij slecht.quote:Op zondag 7 november 2021 18:16 schreef JaapKroket het volgende:
Spel is goed ben ik wel content mee was laatste twee keren tegen AZ wel anders (?)
Ik zie toch weinig uitgespeelde aanvallen.quote:Op zondag 7 november 2021 18:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, enkel scorend. De aanvallen lijken mij goed te gaan, tot dat laatste schot.
Ach, eerst vond hij het nodig om z'n testuitslag hier te posten & nu z'n familie te omschrijven... Doe je niets aanquote:
Door gewoon niet goed genoeg te zijnquote:Op zondag 7 november 2021 18:34 schreef Kerftminister het volgende:
Echt bizar deze wedstrijd, hoe kan je dit nou niet winnen???
Afwerkingquote:Op zondag 7 november 2021 18:34 schreef Kerftminister het volgende:
Echt bizar deze wedstrijd, hoe kan je dit nou niet winnen???
We hebben ook niet bijster veel gecreëerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |