Daar moet dan wel de ruimte voor zijn.quote:Op zondag 7 november 2021 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vraag me ook af of extra klapvee plekken financieel veel zoden aan de dijk gaan zetten, business suits en boxen leveren echt geld op, de gewone plekken eigenlijk niet, beetje hetzelfde als business vs economy in een vliegtuig
Dat hoeft in zo'n geval niet eens, je weet dat die keeper komt, stift en klaarquote:Op zondag 7 november 2021 16:58 schreef CR7 het volgende:
Linssen zal eens een 1 op 1 in de hoek schieten
L1 + vierkantje.quote:Op zondag 7 november 2021 16:59 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Dat hoeft in zo'n geval niet eens, je weet dat die keeper komt, stift en klaar
L1 + 0 (fifa)quote:Op zondag 7 november 2021 16:59 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
L1 + vierkantje.
Zo simpel is het soms.
2/3-0, als ze ook maar enigszins competent waren. Helaas zijn ze dat niet.quote:Op zondag 7 november 2021 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoog druk zetten op AZ is wel lachen, alleen had het allang 1-0 moeten staan
Ik vind ons anders vrij competent.quote:Op zondag 7 november 2021 17:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
2/3-0, als ze ook maar enigszins competent waren. Helaas zijn ze dat niet.
Mwah, niet bijster effectief tot nu toe.quote:Op zondag 7 november 2021 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind ons anders vrij competent.
In alles, behalve het afmaken. Met íets betere spits(en), had je al een paar goals gehad.quote:Op zondag 7 november 2021 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind ons anders vrij competent.
Ja dat kost je al een aantal keer punten dit seizoen. Gewoon 2 middelmatige spitsen, waarbij Linssen nog wel nuttig is met het druk zetten. Een goede spits had het veel makkelijker gemaakt.quote:Op zondag 7 november 2021 17:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In alles, behalve het afmaken. Met íets betere spits(en), had je al een paar goals gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |