SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry Johanquote:Op donderdag 4 november 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe eens aardig, zoals wij aardig zijn voor jou.
Ik heb eerder last van de Dordtse 'IJ' dan van een Brabants accent ondanks dat ik nooit ergens anders heb gewoondquote:Op donderdag 4 november 2021 22:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee dompel me nog regelmatig onder in het Brabantse land, maar er zijn maar weinig mensen die nog aan me horen dat ik Brabantse ben.
Of nie dan?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Niks mis met het woord hoeneer trouwens.
Hoe klinkt de Dordtse 'IJ'?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb eerder last van de Dordtse 'IJ' dan van een Brabants accent ondanks dat ik nooit ergens anders heb gewoond
oh leukquote:Op donderdag 4 november 2021 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
Morgen misschien naar de dierentuin
Blijf vooral in jezelf gelovenquote:Op donderdag 4 november 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Niks mis met het woord hoeneer trouwens.
Die is wat langer dan een normale en klinkt meer als 'aai' dan als 'ei'quote:
Ninaaaaaaaquote:Op donderdag 4 november 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
Poekie zit al urenlang op het keukenblad en steeds als ik langsloop dan krijg ik een zachtaardige blik en wil ze even neuzen en vrijen, meer niet, katten zijn echt raar.
Uit de buurt van de rode panda's blijvenquote:Op donderdag 4 november 2021 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
Morgen misschien naar de dierentuin
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neushoorntje kijken![]()
Wel een pokkeneind rijden
Oh je gaat op kraambezoek?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neushoorntje kijken![]()
Wel een pokkeneind rijden
Echt, dat Brabants doet echt niet onder aan oemfoefoefiaans.quote:érebiesie
Het is toch eirbiske?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt, dat Brabants doet echt niet onder aan oemfoefoefiaans.
Wè zeejde gij?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wa'n lekker ding bende gij en ge het zo'n lekker kutje"
geen wezels?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je een rode panda meenemen?
quote:
Even gekeken maar die hebben ze niet.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar vooral ook dit:quote:
Ze wilde liever Poekie heten?quote:
WIEEEEEEE?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja komt door dat biblebeltcaviawijf
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar vooral ook dit:
does
errepul
êrêppel
erdepel
Erpel
aerpels
piepers /èrpels / ellepur
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Even gekeken maar die hebben ze niet.
quote:
Echt, de tering zeg.. praten mensen nu echt zo?quote:As ge goit, kriedum vaneiges terug in ou gezeecht
Aan dat vreselijke eigenwijze kutkattenkupke te zien nietquote:Op donderdag 4 november 2021 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze wilde liever Poekie heten?
Ocheerrrrummmquote:Op donderdag 4 november 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan dat vreselijke eigenwijze kutkattenkupke te zien niet
Verklaar u nader.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja komt door dat biblebeltcaviawijf
Dat is Limburgs en dat zijn foute vieze oversekste boerse mensen zonder moraalquote:Op donderdag 4 november 2021 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Echt, de tering zeg.. praten mensen nu echt zo?
Hoi Gianniquote:Op donderdag 4 november 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is Limburgs en dat zijn foute vieze oversekste boerse mensen zonder moraal
Klopt wel @Sfanctaquote:Op donderdag 4 november 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is Limburgs en dat zijn foute vieze oversekste boerse mensen zonder moraal
Het waren er 2?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik had vroeger een hamster die Nina heten.
Nina klopt ook maar 4E noemt haar Poekie en ik neem dat vrij vaak over in mijn communicatie naar dat mooie lieve prachtige prinsesjequote:
"Ik ben besmettelijk"quote:Op donderdag 4 november 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nina klopt ook maar 4E noemt haar Poekie en ik neem dat vrij vaak over in mijn communicatie naar dat mooie lieve prachtige prinsesje
Ah... hier is er een die regelmatig wordt aangeduid met 'die dikke'. Zo heet ie eigenlijk ook niet echtquote:Op donderdag 4 november 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nina klopt ook maar 4E noemt haar Poekie en ik neem dat vrij vaak over in mijn communicatie naar dat mooie lieve prachtige prinsesje
Ik had een compleet tochtige lekkere geile Kroatische prachtige vriendin en ik heb haar gekregen van haar omdat ze vond dat ik een beetje verantwoordelijkheid moest leren in het leven dus NIna want dat was haar naam ookquote:Op donderdag 4 november 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik had vroeger een hamster die Nina heten.
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Het waren er wel twee. Het zusje heette Eva.
Eva is toen door de kat opgegeten
Nu mijn broccoli -gehakt indoctrinatie nog een beetje uitbreidenquote:
No dankie san, no can't do, no wish, bleerrgh, goorste wat er is en dan denk je dat dat een geintje is maar is niet, smaakt naar scheet en zo'n zakje groenten wat te lang in de koelkast heeft gelegen, serieus.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu mijn broccoli -gehakt indoctrinatie nog een beetje uitbreiden
het ging wel over moordenaars natuurlijk dus dat is wel jullie dingquote:Op donderdag 4 november 2021 22:45 schreef CherryLips het volgende:
Ama en ik keken zeker dezelfde serie.
BH soep dan ?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
No dankie san, no can't do, no wish, bleerrgh, goorste wat er is en dan denk je dat dat een geintje is maar is niet, smaakt naar scheet en zo'n zakje groenten wat te lang in de koelkast heeft gelegen, serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Mijn interesse is ook wel gewektquote:Op donderdag 4 november 2021 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
het ging wel over moordenaars natuurlijk dus dat is wel jullie ding
Ben jij ook zo'n moordenaarseriekijk mensquote:Op donderdag 4 november 2021 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn interesse is ook wel gewekt
Allemaal psychopaten hierquote:Op donderdag 4 november 2021 22:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n moordenaarseriekijk mens
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n moordenaarseriekijk mens
Lukt het mien jungske?quote:
quote:
quote:B'ons, búllie en b'alleman bikke ze butjes
Nieuwe serie op Netflix. Maar vier afleveringen helaas. Hopelijk komen er meer bij.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn interesse is ook wel gewekt
Nice nice ..quote:Op donderdag 4 november 2021 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwe serie op Netflix. Maar vier afleveringen helaas. Hopelijk komen er meer bij.
Wa bende gij voor nep Brabander?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Het zal wel meer richting Limburg gesproken worden.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wa bende gij voor nep Brabander?Klinkt meer alsof je een tia hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Waar kom je vandaan danquote:Op donderdag 4 november 2021 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal wel meer richting Limburg gesproken worden.
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wa bende gij voor nep Brabander?Ik ben een stadse Brabo hè, ik kan terugschakelen op zijn Braboboers maar eigenlijk ben ik vrij erudiet, misschien wel van adel, even opzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even voor de duidelijkheid, ik spreek gewoon keurig ABNquote:
Gaan we weer hoorquote:Op donderdag 4 november 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een stadse Brabo hè, ik kan terugschakelen op zijn Braboboers maar eigenlijk ben ik vrij erudiet, misschien wel van adel, even opzoeken
Uit de waterkraan.quote:
zo klinken de meeste van die mensen onder de rivieren. Hoe dichter je bij belgie komt hoe erger het wordtquote:
DOE EENSquote:Op donderdag 4 november 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een stadse Brabo hè, ik kan terugschakelen op zijn Braboboers maar eigenlijk ben ik vrij erudiet, misschien wel van adel, even opzoeken
Viel je date tegen?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we weer hoor
Ik ben echt even te moe voor deze ongein nu
Sorry
Ik vind mensen uit Friesland en Groningen nou ook niet echt zangvogeltjes.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo klinken de meeste van die mensen onder de rivieren. Hoe dichter je bij belgie komt hoe erger het wordt
Ja daar ook ja.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind mensen uit Friesland en Groningen nou ook niet echt zangvogeltjes.
Ik stam wel af van adelquote:Op donderdag 4 november 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2021 23:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo klinken de meeste van die mensen onder de rivieren. Hoe dichter je bij belgie komt hoe erger het wordt
Gelukkig woon ik in het deel dat voorheen Zuid-Holland wasquote:Op donderdag 4 november 2021 23:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was, met de nadruk op was.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik in het deel dat voorheen Zuid-Holland was
En ook nog half Schotsquote:
Ja ook alleen maar omdat ze Gewest Holland hebben opgehevenquote:
Kunnen wij er wat aan doen.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En ook nog half Schotshahaha
quote:Op donderdag 4 november 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik stop er soms ook nog Schotse woordjes tussen dus ik ben extra sexy en onverstaanbaar.
Nee, kunnen we helemaal niks aan doenquote:
Gedaan! Vet nummer wel, en die gitaar op het eindequote:
Ja hè, het is oud, het is postpunk maar ergens op het eindje zit er dat lekkere riedeltje richting een onrustige hemel in waar ik altijd op zoek naar ben.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gedaan! Vet nummer wel, en die gitaar op het einde
Dat jaquote:Op donderdag 4 november 2021 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hè, het is oud, het is postpunk maar ergens op het eindje zit er dat lekkere riedeltje richting een onrustige hemel in waar ik altijd op zoek naar ben.
Lol, vind m altijd wel goed zingenquote:Op donderdag 4 november 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor Ian zijn doen ook vrij goed gezongen of zo
Mijn heldquote:Op donderdag 4 november 2021 23:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol, vind m altijd wel goed zingen
Mijn nieuwe held is Matt Hecklerquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2021 06:04 schreef Karzai het volgende:
Gadverdamme slecht geslapen. Geen zin om te werken.
Staat natuurlijk alweer tientallen kilometers file, een simpele croissant kost 1,75 bij het pompstation en de benzine is ook bijna twee euro.
Je bent je halve salaris kwijt voor je op kantoor bent.
Ik wil ook lekker thuiswerken met de laptop op schoot kopje verwenkoffie en een tosti met de verwarming op 21 graden
Succes, maar dik inpakken. Ik doe mijn thermotruitje aan en mijn dikke jasquote:Op vrijdag 5 november 2021 06:13 schreef -Shii- het volgende:
Goedemorgen. Vandaag kantoordagje. Zo meteen de kou in.
Het viel nog mee, maar wanneer je de hele dag buiten bent, is het wel anders ja.quote:Op vrijdag 5 november 2021 06:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Succes, maar dik inpakken. Ik doe mijn thermotruitje aan en mijn dikke jas
Sterkte!quote:Op vrijdag 5 november 2021 06:13 schreef -Shii- het volgende:
Goedemorgen. Vandaag kantoordagje. Zo meteen de kou in.
hou volquote:Op vrijdag 5 november 2021 06:26 schreef Karzai het volgende:
Het is maar een lolletje en gedeeltijk waar, ik heb wel slecht geslapen lag vanaf half vier wakker.
Inmiddels gedouched en aangekleed, nog een bakkie en journaaltje kijken en dan met het ov naar werk. ben ik er ongeveer om 7.15
Bijna weekend!
Dan wordt het wel fris jaquote:Op vrijdag 5 november 2021 07:03 schreef Karzai het volgende:
Even een kwartiertje valt het wel mee, maar ik ben bijna de hele dag buiten
Als de date goed gaatquote:
hmm neequote:Op vrijdag 5 november 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spijkerbroek en een overhemd
Heb je nog advies?
Je weet aan wie je het vraagt hè?quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nog advies?
Ik zou ook schoenen aantrekken!quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nog advies?
nee is toch goed wat je aantrektquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zat al klaar met pen en papier
Wel een dure spijkerbroek, zo eentje waar alle vrouwen naar je kruis kijkenquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nog advies?
Ja, ik verwachtte tip als een flamingopak met ledlampjesquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet aan wie je het vraagt hè?
O, die heb ik niet. 87 euro, telt dat als duur?quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een dure spijkerbroek, zo eentje waar alle vrouwen naar je kruis kijken
quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik verwachtte tip als een flamingopak met ledlampjes
Ja valt tegen, misschien is ze nog niet goed wakker?quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In plaats van bloemen kun je ook beter een bosje ledstripjes meenemenquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We wachten even tot ze koffie op heeft.quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja valt tegen, misschien is ze nog niet goed wakker? [ afbeelding ]
Dan maar je tanden extra goed poetsenquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die heb ik niet. 87 euro, telt dat als duur?
O ja, ik neem niks mee.quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In plaats van bloemen kun je ook beter een bosje ledstripjes meenemen
nee bootquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We wachten even tot ze koffie op heeft.
een zakje stroopwafelsquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, ik neem niks mee.Ik geloof ook niet dat ze daar echt op zit te wachten.
Vandaag beterquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan maar je tanden extra goed poetsen![]()
Hoe is het met je oog?
Is ook niet handig, zit je de hele date met zo'n bos bloemen te slepenquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, ik neem niks mee.Ik geloof ook niet dat ze daar echt op zit te wachten.
Daarom. En ik vind het ook zo afgezaagdquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is ook niet handig, zit je de hele date met zo'n bos bloemen te slepen
Gewoon van iemand op straat een arm afzagen en dat aan haar gevenquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom. En ik vind het ook zo afgezaagd
Ik ga niet met ballie op datequote:Op vrijdag 5 november 2021 08:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon van iemand op straat een arm afzagen en dat aan haar geven
Of een dode merel "kek es wak voor oe heb"quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bos bloemen mee nemen op eerste date, en dan blijkt ze zwaar allergisch te zijn...
Heet de date van Buda Merel??quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een dode merel "kek es wak voor oe heb"
quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heet de date van Buda Merel??
quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:15 schreef Karzai het volgende:
Ik ruik spek, er worden blijkbaar ook eitjes gebakken in de kantine
Gelukkig dan maarquote:
Daar zit de Island of Skye Brewery. Maakt prima biertjesquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar ben ik dus doorheen gereden zonder dat het bordje me opviel.
Nog een extra smurftrui dan maar?quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:18 schreef bitterbal het volgende:
Ik zie dat de temp hierbinnen onder de 18 is gesprongen
denk het ja?quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog een extra smurftrui dan maar?
quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk het ja?
Al heb ik nu dus alleen badjas aan en geen smurftrui e niet koud
gisteren nieuwe smurftrui besteld, zal straks wel arriverenquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk het ja?
quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren nieuwe smurftrui besteld, zal straks wel arriveren
Hoop dat die goed smurftquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://www.wehkamp.nl/timberland-hoodie-met-logo-groen-16830954/
kan weinig aan mis gaan denk ikquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:18 schreef bitterbal het volgende:
Ik zie dat de temp hierbinnen onder de 18 is gesprongen
quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk het ja?
quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
@:bitterbal is ziek
quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
3:34 vandaag
In de nieuwe vertaling van de Luther-bijbel komt het woord "honing" 65 keer voor.
Jaquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:37 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, zullen we even ticketjes boeken? https://nl.pepper.com/aan(...)ut-met-balkon-214139
Mooi begin voor 2022, vertrek op 6 januari en 21% korting! Een 181 daagse wereldcruise aan boord van de Oceana Insignia. Prijs is per persoon obv 2 personen in een hut met balkon inclusief $3100 boordtegoed. Tegen geringe meerprijs ook nog andere hutten beschikbaar (de goedkopere binnen- en buitenhutten zijn al uitverkocht door armoedzaaiers....).quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:37 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, zullen we even ticketjes boeken? https://nl.pepper.com/aan(...)ut-met-balkon-214139
Zo'n boot ruikt echt naar inlegkruisjes en 4711.quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:37 schreef LTVDK het volgende:
Best veel van die steden ben ik geweest valt me op.quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooi begin voor 2022, vertrek op 6 januari en 21% korting! Een 181 daagse wereldcruise aan boord van de Oceana Insignia. Prijs is per persoon obv 2 personen in een hut met balkon inclusief $3100 boordtegoed. Tegen geringe meerprijs ook nog andere hutten beschikbaar (de goedkopere binnen- en buitenhutten zijn al uitverkocht door armoedzaaiers....).
Prijs is inclusief alle maaltijden, drankjes én fooien. Omgerekend een kleine 280 euro per dag per persoon. Er zijn vakanties dat ik meer minder uitgeef per dag.
Route:
Los Angeles - San Francisco - Honolulu - Kahului - Nawiliwili - Lahaina - Kailua-Kona - Nuku Hiva - Rangiroa - Papeete - Moorea - Raiatea - Bora Bora - Pago Pago - Apia - Suva - Lautoka, Fiji - Mystery Island - Isle of pines - Nouméa - Alotau - Port Moresby - Komodo Island - Benoa - Semarang - Bandar Seri Bagawan - Kotakinabalu - Puerto Princesa - Coron - Manilla - Ilocos - Kaohsiung - Keelung - Ishigaki - Kochi - Nagoya - Tokyo - Shimizu - Kobe - Hiroshima - Busan - Nagasaki - Kagoshima - Amami-Ōshima - Naha - Shanghai - Xiamen - Hongkong - Halong Bay - Chan May - Nha Trang - Ho Chi Minh City - Kampot - Bangkok - Ko Samui - Singapore - Phuket - Rangoon - Cochin - Mangalore - Malé - Port Victoria - La Digue - Zanzibar - Nosy Be - Mayotte - Maputo - Richards Bay - Mossel Bay - Kaapstad - Lüderitz - Walvisbaai - Sao Tomé - Lomé - Sekondi-Takoradi - Abidjan - Banjul - Dakar - Mindelo - Santa Cruz de Tenerife - Arrecife - Agadir - Lissabon - Porto - La Coruna - Honfleur - Tilbury - London - Amsterdam - Waterford - Dún Laoghaire - Dublin - Belfast - St. John's - New York
Hebben je ouders je ooit meegenomen op dezelfde cruise?quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best veel van die steden ben ik geweest valt me op.
Maar Dublinquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou er in Amsterdam lekker af springen. Dat stuk over de Atlantic is alleen maar aftiteling
Mijn fiscale familienaam staat er zelfs bij.quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben je ouders je ooit meegenomen op dezelfde cruise?
Daar je zonder die hele omweg ook nog wel heen denk ik.quote:
Zijn snellere en goedkopere manieren om daar te komenquote:
Maar Japanquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn snellere en goedkopere manieren om daar te komen
Nawiliwili?quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn fiscale familienaam staat er zelfs bij.
Met de huidige inflatie zeker, en dit is nog maar het begin.quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met de hoge gasprijzen van nu is het wel handig dat je in de winter vertrekt. Scheelt je een hoop stookkosten thuis. Dus eigenlijk is het dan helemaal niet zo duur.
Met die uren die ik nu maak zou het zonde zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Appartement verhuren; op de boot lekker op FOK! zitten en vertalen. Verder geen kosten maken
klinkt als een prima planquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Appartement verhuren; op de boot lekker op FOK! zitten en vertalen. Verder geen kosten maken
Nou ja je bent 50 duizend armerquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dat verdien je toch gewoon terug met het verhuur van je appartementenquote:
Met een beetje appartement in de randstad verdien je dat toch zo terug?quote:
Duurt die cruise vijf jaar?quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat verdien je toch gewoon terug met het verhuur van je appartementen
Roeienquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn snellere en goedkopere manieren om daar te komen
quote:
Dat dus. Geen andere kosten omdat eten/drinken ook allemaal inbegrepen is. Dan kan ik nog sparen zelfs.quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat verdien je toch gewoon terug met het verhuur van je appartementen
Voor hoeveel denk je het te verhuren danquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Geen andere kosten omdat eten/drinken ook allemaal inbegrepen is. Dan kan ik nog sparen zelfs.
Jij hebt al 2 woningen om te verhuren. Geen stookkosten, geen sushi-kosten en dan ben je er al.quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor hoeveel denk je het te verhuren dan
kaairat is een betere termquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje bijklussen als boothoer
ja op sushikosten kan ik wel flink besparenquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt al 2 woningen om te verhuren. Geen stookkosten, geen sushi-kosten en dan ben je er al.
Zonder die sushikosten had ze al een eigen jacht gehadquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt al 2 woningen om te verhuren. Geen stookkosten, geen sushi-kosten en dan ben je er al.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder die sushikosten had ze al een eigen jacht gehad
181 dagen zonder sushi.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja op sushikosten kan ik wel flink besparen
Beetje de prijs omhoog gooienquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kleine Aziatische mannen zullen wel geliefd zijn bij jullie op de boot dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar wat als de cruise geen sushi serveertquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja op sushikosten kan ik wel flink besparen
Licht dempen, wat slokjes sterke drank erin, wat Chanel 5 erop spuiten en raggen maar.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kleine Aziatische mannen zullen wel geliefd zijn bij jullie op de boot dan.
Komt ook langs Japan, dus dan kun je nog echte eten ookquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar wat als de cruise geen sushi serveert
zal toch wel voor dat geld?quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar wat als de cruise geen sushi serveert
Lekker in de bejaardenpislucht.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
een half jaar op een bejaardeboot mijn godNa een week was ik al gillend gek denk ik.
En dan lijkt die helemaal niet op wat ze hier krijgt en vindt ze het gruwelijk smerigquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt ook langs Japan, dus dan kun je nog echte eten ook
k dat je elke dag zo'n lunchpakket krijgt als bij het fyre festivalquote:
'Dit is geen echte sushi'quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan lijkt die helemaal niet op wat ze hier krijgt en vindt ze het gruwelijk smerig
doet me denken aan zo'n oer-Hollands gezin in Oostenrijk..quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Dit is geen echte sushi' [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Dit is geen echte sushi' [ afbeelding ]
En zoveel verschil zit er nou ook weer niet tussen Nederlands en Oostenrijks eten.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doet me denken aan zo'n oer-Hollands gezin in Oostenrijk..
vonden het eten daar niks 'nou morgen weer lekker een Hollandse gehaktbal'
nope.. naja in dat hotel hadden ze thema avonden.. Oostenrijks, Italiaans, Duits, Frans, etc.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
En zoveel verschil zit er nou ook weer niet tussen Nederlands en Oostenrijks eten.
"Da ben net nassie"quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nope.. naja in dat hotel hadden ze thema avonden.. Oostenrijks, Italiaans, Duits, Frans, etc.
moest iedere keer een bak friet met schnitzel aangerukt worden voor die lussiknies
Ik las ooit een reisverslag van een echtpaar dat naar India was geweest.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doet me denken aan zo'n oer-Hollands gezin in Oostenrijk..
vonden het eten daar niks 'nou morgen weer lekker een Hollandse gehaktbal'
Klinkt als de vriendin van m'n broertje.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nope.. naja in dat hotel hadden ze thema avonden.. Oostenrijks, Italiaans, Duits, Frans, etc.
moest iedere keer een bak friet met schnitzel aangerukt worden voor die lussiknies
quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik las ooit een reisverslag van een echtpaar dat naar India was geweest.
Ze eten hier curry, daar houden wij niet van...
Bij duits en oostenrijks kan dan best.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bak friet met een goede wienerschnitzel is wel lekkerquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ballie meegaat raken mensen langzamerhand allerlei lichaamsdelen kwijtquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Wel vet als er een seriemoordenaar op zo'n boot zit, dat er dagelijks mensen verdwijnen.
wakker worden en je mist een oogquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
als ballie meegaat raken mensen langzamerhand allerlei lichaamsdelen kwijt
Die onrealistische angst had ik vroeger wel altijd. Die zaten verstopt achter die stalen platen die onder water zittenquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:18 schreef LTVDK het volgende:
ballie als ze weer voor een complete familie aan sushi heeft weggewerkt
[ afbeelding ]
mehquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bak friet met een goede wienerschnitzel is wel lekker
Ze hadden in mijn hotel in Hrvatska op een avond 🦈 haai in het restaurant. Niet gehad overigensquote:
Knuffeligquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:18 schreef LTVDK het volgende:
ballie als ze weer voor een complete familie aan sushi heeft weggewerkt
[ afbeelding ]
Met een lekker champignonroomsausjequote:
Nee doeiquote:
kan makkelijk. weg rennen zal die niet met z'n pensquote:
Op zaterdagquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:22 schreef dud0r het volgende:
@:haags ik ben morgen in den haag.Op kantoor
quote:
Oh dat is wel leuk ja.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Open dag omdat we nieuw kantoor hebben. Ga met die kleine.
Laatst vertelde een vrouw op tv dat ze jarenlang niet durfde te zwemmen na het zien van jawsquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die onrealistische angst had ik vroeger wel altijd. Die zaten verstopt achter die stalen platen die onder water zitten
quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
als ballie meegaat raken mensen langzamerhand allerlei lichaamsdelen kwijt
Gezellig. Ik nietquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk ja.
Ik zit vandaag in Utrecht.
in het zwembad?quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Laatst vertelde een vrouw op tv dat ze jarenlang niet durfde te zwemmen na het zien van jaws
zei je gisteren niet dat je er eigenlijk geen geld voor hadquote:
tot jij de enige bent die "heel" is geblevenquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en niemand die die onschuldige snack verdenkt
jaquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
zei je gisteren niet dat je er eigenlijk geen geld voor had
ja voor die tijd moet ik dus al weg zijn met al die koffers met ledematenquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:30 schreef mschol het volgende:
[..]
tot jij de enige bent die "heel" is gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |