SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry Johanquote:Op donderdag 4 november 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe eens aardig, zoals wij aardig zijn voor jou.
Ik heb eerder last van de Dordtse 'IJ' dan van een Brabants accent ondanks dat ik nooit ergens anders heb gewoondquote:Op donderdag 4 november 2021 22:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee dompel me nog regelmatig onder in het Brabantse land, maar er zijn maar weinig mensen die nog aan me horen dat ik Brabantse ben.
Of nie dan?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Niks mis met het woord hoeneer trouwens.
Hoe klinkt de Dordtse 'IJ'?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb eerder last van de Dordtse 'IJ' dan van een Brabants accent ondanks dat ik nooit ergens anders heb gewoond
oh leukquote:Op donderdag 4 november 2021 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
Morgen misschien naar de dierentuin
Blijf vooral in jezelf gelovenquote:Op donderdag 4 november 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Niks mis met het woord hoeneer trouwens.
Die is wat langer dan een normale en klinkt meer als 'aai' dan als 'ei'quote:
Ninaaaaaaaquote:Op donderdag 4 november 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
Poekie zit al urenlang op het keukenblad en steeds als ik langsloop dan krijg ik een zachtaardige blik en wil ze even neuzen en vrijen, meer niet, katten zijn echt raar.
Uit de buurt van de rode panda's blijvenquote:Op donderdag 4 november 2021 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
Morgen misschien naar de dierentuin
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neushoorntje kijken![]()
Wel een pokkeneind rijden
Oh je gaat op kraambezoek?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neushoorntje kijken![]()
Wel een pokkeneind rijden
Echt, dat Brabants doet echt niet onder aan oemfoefoefiaans.quote:érebiesie
Het is toch eirbiske?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt, dat Brabants doet echt niet onder aan oemfoefoefiaans.
Wè zeejde gij?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wa'n lekker ding bende gij en ge het zo'n lekker kutje"
geen wezels?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je een rode panda meenemen?
quote:
Even gekeken maar die hebben ze niet.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar vooral ook dit:quote:
Ze wilde liever Poekie heten?quote:
WIEEEEEEE?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja komt door dat biblebeltcaviawijf
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar vooral ook dit:
does
errepul
êrêppel
erdepel
Erpel
aerpels
piepers /èrpels / ellepur
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Even gekeken maar die hebben ze niet.
quote:
Echt, de tering zeg.. praten mensen nu echt zo?quote:As ge goit, kriedum vaneiges terug in ou gezeecht
Aan dat vreselijke eigenwijze kutkattenkupke te zien nietquote:Op donderdag 4 november 2021 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze wilde liever Poekie heten?
Ocheerrrrummmquote:Op donderdag 4 november 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan dat vreselijke eigenwijze kutkattenkupke te zien niet
Verklaar u nader.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja komt door dat biblebeltcaviawijf
Dat is Limburgs en dat zijn foute vieze oversekste boerse mensen zonder moraalquote:Op donderdag 4 november 2021 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Echt, de tering zeg.. praten mensen nu echt zo?
Hoi Gianniquote:Op donderdag 4 november 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is Limburgs en dat zijn foute vieze oversekste boerse mensen zonder moraal
Klopt wel @Sfanctaquote:Op donderdag 4 november 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is Limburgs en dat zijn foute vieze oversekste boerse mensen zonder moraal
Het waren er 2?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik had vroeger een hamster die Nina heten.
Nina klopt ook maar 4E noemt haar Poekie en ik neem dat vrij vaak over in mijn communicatie naar dat mooie lieve prachtige prinsesjequote:
"Ik ben besmettelijk"quote:Op donderdag 4 november 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nina klopt ook maar 4E noemt haar Poekie en ik neem dat vrij vaak over in mijn communicatie naar dat mooie lieve prachtige prinsesje
Ah... hier is er een die regelmatig wordt aangeduid met 'die dikke'. Zo heet ie eigenlijk ook niet echtquote:Op donderdag 4 november 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nina klopt ook maar 4E noemt haar Poekie en ik neem dat vrij vaak over in mijn communicatie naar dat mooie lieve prachtige prinsesje
Ik had een compleet tochtige lekkere geile Kroatische prachtige vriendin en ik heb haar gekregen van haar omdat ze vond dat ik een beetje verantwoordelijkheid moest leren in het leven dus NIna want dat was haar naam ookquote:Op donderdag 4 november 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik had vroeger een hamster die Nina heten.
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Het waren er wel twee. Het zusje heette Eva.
Eva is toen door de kat opgegeten
Nu mijn broccoli -gehakt indoctrinatie nog een beetje uitbreidenquote:
No dankie san, no can't do, no wish, bleerrgh, goorste wat er is en dan denk je dat dat een geintje is maar is niet, smaakt naar scheet en zo'n zakje groenten wat te lang in de koelkast heeft gelegen, serieus.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu mijn broccoli -gehakt indoctrinatie nog een beetje uitbreiden
het ging wel over moordenaars natuurlijk dus dat is wel jullie dingquote:Op donderdag 4 november 2021 22:45 schreef CherryLips het volgende:
Ama en ik keken zeker dezelfde serie.
BH soep dan ?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
No dankie san, no can't do, no wish, bleerrgh, goorste wat er is en dan denk je dat dat een geintje is maar is niet, smaakt naar scheet en zo'n zakje groenten wat te lang in de koelkast heeft gelegen, serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Mijn interesse is ook wel gewektquote:Op donderdag 4 november 2021 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
het ging wel over moordenaars natuurlijk dus dat is wel jullie ding
Ben jij ook zo'n moordenaarseriekijk mensquote:Op donderdag 4 november 2021 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn interesse is ook wel gewekt
Allemaal psychopaten hierquote:Op donderdag 4 november 2021 22:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n moordenaarseriekijk mens
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n moordenaarseriekijk mens
Lukt het mien jungske?quote:
quote:
quote:B'ons, búllie en b'alleman bikke ze butjes
Nieuwe serie op Netflix. Maar vier afleveringen helaas. Hopelijk komen er meer bij.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn interesse is ook wel gewekt
Nice nice ..quote:Op donderdag 4 november 2021 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwe serie op Netflix. Maar vier afleveringen helaas. Hopelijk komen er meer bij.
Wa bende gij voor nep Brabander?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Het zal wel meer richting Limburg gesproken worden.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wa bende gij voor nep Brabander?Klinkt meer alsof je een tia hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Waar kom je vandaan danquote:Op donderdag 4 november 2021 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal wel meer richting Limburg gesproken worden.
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wa bende gij voor nep Brabander?Ik ben een stadse Brabo hè, ik kan terugschakelen op zijn Braboboers maar eigenlijk ben ik vrij erudiet, misschien wel van adel, even opzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even voor de duidelijkheid, ik spreek gewoon keurig ABNquote:
Gaan we weer hoorquote:Op donderdag 4 november 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een stadse Brabo hè, ik kan terugschakelen op zijn Braboboers maar eigenlijk ben ik vrij erudiet, misschien wel van adel, even opzoeken
Uit de waterkraan.quote:
zo klinken de meeste van die mensen onder de rivieren. Hoe dichter je bij belgie komt hoe erger het wordtquote:
DOE EENSquote:Op donderdag 4 november 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een stadse Brabo hè, ik kan terugschakelen op zijn Braboboers maar eigenlijk ben ik vrij erudiet, misschien wel van adel, even opzoeken
Viel je date tegen?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we weer hoor
Ik ben echt even te moe voor deze ongein nu
Sorry
Ik vind mensen uit Friesland en Groningen nou ook niet echt zangvogeltjes.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo klinken de meeste van die mensen onder de rivieren. Hoe dichter je bij belgie komt hoe erger het wordt
Ja daar ook ja.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind mensen uit Friesland en Groningen nou ook niet echt zangvogeltjes.
Ik stam wel af van adelquote:Op donderdag 4 november 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2021 23:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo klinken de meeste van die mensen onder de rivieren. Hoe dichter je bij belgie komt hoe erger het wordt
Gelukkig woon ik in het deel dat voorheen Zuid-Holland wasquote:Op donderdag 4 november 2021 23:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was, met de nadruk op was.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik in het deel dat voorheen Zuid-Holland was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |