Ik zal vanavond het topic openen, het is er wel weer tijd voor inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2021 10:35 schreef methodmich het volgende:
Die komen vanzelf wanneer @:kcir zijn topic weer opent, @:EP3 . Tot die tijd blijft het een groot geheim!
Al zie ik wel dat 2 albums uit jouw lijst ook mijn top 10 wel zullen halen...![]()
Da's waarschijnlijk Catbug (hier ooit al eens gepitcht).quote:Op woensdag 15 december 2021 15:38 schreef Z het volgende:
Mooie lijst wel. Al is hij me iets te gezapig. Stond een nummer in van Chad van Gaalen, één van m'n favo weirdo's (tevens producer van Public Strain) wat ik nog niet kende. En een Nederlandstalig (Belgisch?) nummer. Dat is altijd wel grappig, dan luister je naar een dominant Engelse lijst en dan duurt het even voor je beseft dat je naar een Nederlandse tekst zit te luisteren.
Heb hem al grotendeels af, maar ik verwacht deze week nog één album en dat wil ik nog even een kans geven op een eerlijke klassering.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:46 schreef kciR het volgende:
Niks te doen van het weekend? Tijd om een jaarlijstje te maken
MUZ / Jaarlijstjes 2021!
Wat een nummersquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:56 schreef Slobeend het volgende:
De nieuwe Big Thief plaat in februari wordt echt briljant, op basis van de al uitgebrachte nummers. @:el-stinho
wtfquote:
Het is vrij kut, maar ook erg indrukwekkendquote:Op maandag 20 december 2021 20:55 schreef EP3 het volgende:
Ja, het is ook nog eens belachelijk goed gedaan en tot in de kleinste details uitgevoerd.
En ik heb het zowaar helemaal beluisterd,.
Ik word zo hyped van Spud Infinity. Wat een godvergeten heerlijk nummer.quote:Op zondag 19 december 2021 07:51 schreef Beregd het volgende:
[..]
Wat een nummers
Dit is ernstig de beste band van de afgelopen vijf jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |