quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Zoek de mossel.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:35 schreef NoCigar het volgende:
Ik zie dan altijd dat losse vel voor me, huuu.
Ja die heb je wel verdiend. Een TT met een feit.quote:
Ze gaat straks nog wel een kaartje leggenquote:Op donderdag 4 november 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die heb je wel verdiend. Een TT met een feit.
Sleutels uitdelen.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:40 schreef Dierckxsens het volgende:
Wat leer je eigenlijk op een hotelschool naast bedden opmaken en ontbijt klaarzetten?
Goede roomservice verlenen.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:40 schreef Dierckxsens het volgende:
Wat leer je eigenlijk op een hotelschool naast bedden opmaken en ontbijt klaarzetten?
Hart…anus, allemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Een heel groot hart dat openstaat voor eenieder.
Ze wilquote:Op donderdag 4 november 2021 19:47 schreef DKUp het volgende:
Wat is de betekenis achter?
Hij woont in Lissabon
Zij: Wow, vet
Familie in Noorwegen
Zij WAUW
Een beetje de boel regelen op de werkvloer en het baasje uithangen.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:46 schreef tja77 het volgende:
Floor managen is dingen die op de vloer staan verplaatsen?
Eens. Dom wijf. Die gast kan sowieso veel beter krijgenquote:Op donderdag 4 november 2021 19:50 schreef NoCigar het volgende:
Nou flikker dan maar op met je rijki
Reiki in je HOL SMERIGE KUTHOER!!!!quote:Op donderdag 4 november 2021 19:50 schreef NoCigar het volgende:
Nou flikker dan maar op met je rijki
Concept van de BNN-Varaquote:Op donderdag 4 november 2021 19:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom vragen ze überhaupt geld?
Nounounouquote:Op donderdag 4 november 2021 19:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Reiki in je HOL SMERIGE KUTHOER!!!!
Omdat het moment van betalen ook veel discussie oplevert of veel laat zien over de stellen.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom vragen ze überhaupt geld?
quote:
Wat heftig Rickiequote:Op donderdag 4 november 2021 19:58 schreef Rickocum het volgende:
Ik denk dat zij een uitpuilende vagina heeft.
Ja?quote:
Boers Noord-Hollands klinkt onaangenaam inderdaad.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat verklaart haar lompe dialect
quote:Op donderdag 4 november 2021 20:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Boers Noord-Hollands klinkt onaangenaam inderdaad.
@tja77quote:Op donderdag 4 november 2021 20:07 schreef Fosive het volgende:
Iemand had dit onderwerp al voorspeld
Het leeft enorm bij zequote:Op donderdag 4 november 2021 20:07 schreef tja77 het volgende:
Wat erg dit, iedere fucking aflevering!
Jezus jongens. Ophouden nouquote:
pics? En waar is het inschrijfformulier?quote:Op donderdag 4 november 2021 20:13 schreef Poefbank het volgende:
Ik gun haar wel iemand die haar helemaal uit elkaar trekt
zij is echt iets voor jouquote:Op donderdag 4 november 2021 20:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pics? En waar is het inschrijfformulier?
Ja, de pruik van d’r kop aftrekt tijdens doggystyle.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:13 schreef Poefbank het volgende:
Je kan pulled pork van haar tandvlees maken.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:13 schreef Poefbank het volgende:
Komt ze uit thailand en is het een pre-op tranny?quote:
Hoezo. Soms doen mensen ook iets zonder na te denken. Ik zou net zo goed als eerste of laatste kunnen, ongeacht of ik een tweede date wil.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Toch naar dat ze hem dan eerst liet gaan.
Nee veel beter dan datquote:Op donderdag 4 november 2021 20:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Komt ze uit thailand en is het een pre-op tranny?
Ik weet niet of ik er morgen weer bij ben jongedame.quote:
Wat lief, dat je je afmeldt.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er morgen weer bij ben jongedame.
Papa weekend komt eraan, dus moet mijn zoon oppikken, dus dan weet je dat alvast voor de aflevering van morgen.
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:32 schreef xzaz het volgende:
Krijgen ze de opdracht om even langs dat water te lopen?
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:32 schreef xzaz het volgende:
Krijgen ze de opdracht om even langs dat water te lopen?
Is wel leuk om iemand even van afstand te zien lopen.quote:
Mijn buurvrouw heeft dit. Maar nog korter. Toen ik haar ontmoette dacht ik dat ze kanker had.quote:
En had kanker?quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft dit. Maar nog korter. Toen ik haar ontmoette dacht ik dat ze kanker had.
Daarom snappen mannen vrouwen nietquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn buurvrouw heeft dit. Maar nog korter. Toen ik haar ontmoette dacht ik dat ze kanker had.
Kan je toch uit de tekst opmakenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |