De altijd sympathieke intersectionelen.quote:In het eerder dit jaar verschenen boek Material Girls: why reality matters for feminism bekritiseerde ze een transgender ideologie waarin sekse plaatsmaakt voor gevoel, en gevoel belangrijker wordt dan feiten. Het zorgde voor een opstand van een anonieme LGBT+-groep op haar universiteit. Van de politie kreeg ze het advies om een veiligheidscamera bij haar woning te installeren en onder begeleiding van lijfwachten naar haar werk te gaan.
Schitterende pot voetbal.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:29 schreef Szura het volgende:
Ik zit klaar om te genieten van de Schmidt-brigade
Ik kijk nog liever naar Ik Vertrekquote:Op donderdag 4 november 2021 18:29 schreef Szura het volgende:
Ik zit klaar om te genieten van de Schmidt-brigade
Erg volwassen uitgespeeld ook de laatste 5 minutenquote:Op donderdag 4 november 2021 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Soevereine overwinning.
Goed gebruik gemaakt van de (twee) man meer op het veld.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Erg volwassen uitgespeeld ook de laatste 5 minuten
Waarom zijn ministers van bepaalde departementen altijd zo tegen privacyquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:03 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
De altijd rechtsstaat hatende Ferd
Ik was nog veel eerder dan jij. Jammer dat je dit probeert te claimen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat Robin Fransman een lul is had ik al snel door @:maxi-mus
Wie is het überhaupt?quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat Robin Fransman een lul is had ik al snel door @:maxi-mus
Gelukkig hebben ze Boekhoorn die het wel even gaat betalenquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:53 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
NEC heeft een groot probleem.
Een econoompje die met HerstelNL interessant deed in de media.quote:
Mycroft geeft je geen gelijk. Ik had er een uit de hand lopende discussie over met @maxi-musquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik was nog veel eerder dan jij. Jammer dat je dit probeert te claimen.
Dan zal het via DM geweest zijnquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mycroft geeft je geen gelijk. Ik had er een uit de hand lopende discussie over met @:maxi-mus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |