Wright kan hem inhalen vandaag toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:02 schreef Wertha het volgende:
Een prima spelende Jim Williams schakelt Price uit (die evenwel een legio aan dubbels heeft gemist).
Nee, vandaag gaat het niet gebeuren. Volgens mij ook niet wanneer je het ranking geld van PC2 er alvast vanaf haalt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wright kan hem inhalen vandaag toch?
Behalve tegen Alan Warriner.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:11 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die zou zelfs op het senioren WK nog kansloos zijn.
Jij hebt hem niet gezien vorig jaar bij de Live Darts League zo ongeveer elke 2 weken?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:18 schreef Wertha het volgende:
Burnett is echt he-le-maal koekoek. Jammer dat de stream niet teruggespoeld kan worden, want hier had ik héél veel gifjes van kunnen maken.
Die heb ik volledig geskipt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij hebt hem niet gezien vorig jaar bij de Live Darts League zo ongeveer elke 2 weken?
Om nu weer 86 gemiddeld te gooien. Altijd tegen hem.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:34 schreef Wertha het volgende:
RayBar vermorzeld door Jason Lowe die even 105.5 komt speren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |