Wat een onzin. De vaccins werken gewoon, alleen wellicht niet voldoende om de zorg te ontzien.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
met andere woorden ze weten het helemaal niet. dit is 1 groot experiment.
Dit is wel zoals de VVD werkt, maar écht.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:29 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Ik lees alleen louter waarheid hierin.
Maar is al een feit, voorkomen kan niet meer.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:27 schreef aartstyle het volgende:
Een golf met 10K aan besmettingen per dag is teveel voor onze zorg.
45% op de IC is fake news, vanmorgen al ontkracht.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:32 schreef Derrazi het volgende:
2g systeem gaat ons redden, scheelt alleen dat gevaccineerden superspreaders zijn, de meeste besmettingen thuis plaats vinden en de vaccins lijken uit te werken met 45% op de ic. #Knuffeljeomadezewinter
Dat zegt hij toch niet, dat vaccins niet werken?quote:Op donderdag 4 november 2021 15:32 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Wat een onzin. De vaccins werken gewoon, alleen wellicht niet voldoende om de zorg te ontzien.
Laten we eerst de kerken sluiten.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:32 schreef Elan het volgende:
Volgende stap is horeca dicht (in elk geval de kroegen en discotheken) 100% . En er zullen wel weer restricties komen in de groepsgrootte.
Gelukkig zijn evenementen er dit weekend nog niet af, ik heb er nog eentje.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:32 schreef Elan het volgende:
Volgende stap is horeca dicht (in elk geval de kroegen en discotheken) 100% . En er zullen wel weer restricties komen in de groepsgrootte.
Misschien verkeerd begrepen. Maar ik dacht dat hij met experiment wees op de vaccins.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet, dat vaccins niet werken?
Ik ben benieuwd wat er met theaters, congressen etc. gaat gebeuren.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:32 schreef Elan het volgende:
Tsja, als je geen experiment doet zou je op basis van de empirie jaren alles dicht moeten houden of een stoplichtbeleid moeten hanteren, dat is al helemaal geen doen.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
met andere woorden ze weten het helemaal niet. dit is 1 groot experiment.
mijn foutquote:Op donderdag 4 november 2021 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
45% op de IC is fake news, vanmorgen al ontkracht.
45% in ziekenhuis klopt wel.
Want voetbal in de buitenlucht kijken heeft invloed op besmettingen ja.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig zijn evenementen er dit weekend nog niet af, ik heb er nog eentje.
Maar ik sluit niet uit dat ik op 20 en 24 november al niet meer naar het stadion kan.
zolang het voetballen maar door gaat. #InMarkwetrustquote:Op donderdag 4 november 2021 15:32 schreef Elan het volgende:
Wat een kutzooi weer allemaal.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig zijn evenementen er dit weekend nog niet af, ik heb er nog eentje.
Maar ik sluit niet uit dat ik op 20 en 24 november al niet meer naar het stadion kan.
Tsja, daar gaat het niet om he, het gaat er om wat de VVD vindt.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Want voetbal in de buitenlucht kijken heeft invloed op besmettingen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |