SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat je wel wilt horen als je je broek laat zakkenquote:
Zit dat beter dan in de penarie?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanaf nu zit ik in de aandelen
Rijke tata gespot.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanaf nu zit ik in de aandelen
Pot verwijt ketel en zoquote:
was aan het rijdenquote:
Nou, als ik moet kiezen dan maar rooibos.quote:
Well, that escalated quickly.quote:
Ik loop al de halve dag op en neer naar de wc en heb het bloedheet. Dus ik ben wat minder aanwezig. Hoop dat het morgen weer weg isquote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik loop al de halve dag op en neer naar de wc en heb het bloedheet. Dus ik ben wat minder aanwezig. Hoop dat het morgen weer weg is
Dus je staat straks die tandarts op te wachten als ze de praktijk uit komt gelopen.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:32 schreef kwiwi het volgende:
Lol, Gergi moest net naar de tandarts op vakantie. Hotel had de kosten van tevoren opgevraagd, allemaal prima. En uiteindelijk liep hij bij de tandarts naar buiten met gratis behandeling en haar mobiele nummer voor 'als er nog iets was'Hij kwam net terug met een grote glimlach en begon het verhaal met: "In Zwitserland ben ik een 8, maar hier volgens mij een 10"
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 november 2021 14:32 schreef kwiwi het volgende:
Lol, Gergi moest net naar de tandarts op vakantie. Hotel had de kosten van tevoren opgevraagd, allemaal prima. En uiteindelijk liep hij bij de tandarts naar buiten met gratis behandeling en haar mobiele nummer voor 'als er nog iets was'Hij kwam net terug met een grote glimlach en begon het verhaal met: "In Zwitserland ben ik een 8, maar hier volgens mij een 10"
![]()
![]()
Hedde gij sars ofwat?quote:Op donderdag 4 november 2021 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik loop al de halve dag op en neer naar de wc en heb het bloedheet. Dus ik ben wat minder aanwezig. Hoop dat het morgen weer weg is
Wel een goeie om een tand uit de bakkes te meppen?quote:Op donderdag 4 november 2021 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus je staat straks die tandarts op te wachten als ze de praktijk uit komt gelopen.
Misschien wel buiksarsquote:
Kwiwi die met een woeste blik de tanden er aan het uit rammen is 'ik ben de tandenfee en ik kom mijn aandeel halen'quote:Op donderdag 4 november 2021 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een goeie om een tand uit de bakkes te meppen?
quote:Op donderdag 4 november 2021 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwiwi die met een woeste blik de tanden er aan het uit rammen is 'ik ben de tandenfee en ik kom mijn aandeel halen'
*BAM* ge moet de groeten uit Zwitserland hebben, kut!quote:Op donderdag 4 november 2021 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een goeie om een tand uit de bakkes te meppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 4 november 2021 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een uitstapje vanavond, ben benieuwd.Tri PoloskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor hoeveul?quote:Op donderdag 4 november 2021 15:30 schreef Ama het volgende:
Hoppa ik zit als het goed is bij een andere energiemaatschappij.
Komende 2 maanden maar 7 euro meer (87 dus ipv 80). Vanaf januari zal wel duurder worden sowieso maar vast niet zo duur als Eneco nu en anders maar wel maar heb ik iig al 2 maanden kunnen sparen om de wintermaanden door te komen.quote:
Gewoon doorgaan voor die koppositiequote:
Challenge accepted.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan voor die koppositie
Ja je staat al P4, nog eventjes doorzetten voor het kampioenschapquote:
Ede Verstappen.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je staat al P4, nog eventjes doorzetten voor het kampioenschap
Hoe voelt dat nou om in de 4e stad van Nederland te wonen?quote:
We hebben nu wel stadsrechten verdiend.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou om in de 4e stad van Nederland te wonen?
Heb je die niet dan?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben nu wel stadsrechten verdiend.
Oh hier heeft het dorp al sinds de 14e eeuw ofzo stadsrechten terwijl het toch echt meer een dorp isquote:
Zijn jullie al op Cyprus?quote:Op donderdag 4 november 2021 14:32 schreef kwiwi het volgende:
![]()
![]()
Geen Surinamers in Emmen?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan je hier niet bestellen. Zo stom.
We hebben vooral shoarma, pizza, sushi en patat.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Geen Surinamers in Emmen?
Ik heb hem al op, vroeg avond gegeten, ik had honger
Ik weet zonder te klikken al wat het is haha. Ik ga vanavond denk ik kijken.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:04 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama
https://www.netflix.com/title/81264650
Kapsalons en doner enzoquote:Op donderdag 4 november 2021 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
We hebben vooral shoarma, pizza, sushi en patat.
Ja allemaal standaard meuk.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kapsalons en doner enzo
Ik ken het.
Goed moment om binnenkort te proberen.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:06 schreef LTVDK het volgende:
Roti kan ik hier wel bestellen van een dorp verderop, geen idee wat de kwaliteit daar is
Als dat volgende week tenminste niet weer allemaal wordt dichtgegooidquote:Op donderdag 4 november 2021 17:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed moment om binnenkort te proberen.
Afhaal en bezorgenquote:Op donderdag 4 november 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als dat volgende week tenminste niet weer allemaal wordt dichtgegooid
Kink luisteren.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:12 schreef LTVDK het volgende:
Godver, Mariah Carey op StuBru, doe normaal joh
oh, ja dat wist ik alquote:
Schattig.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, nou ben al 7 jaar op Fok
Wat je zegt ben je zelfquote:
mijlpaal enzulksquote:Op donderdag 4 november 2021 17:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap volgens mij niet waarom je dat hier moet melden?
Oh had ik zin inquote:Op donderdag 4 november 2021 17:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap volgens mij niet waarom je dat hier moet melden?
mag je bijna een topic openenquote:
Schandaligquote:Op donderdag 4 november 2021 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn 20-jarig jubileum werd ook niet groot gevierd.
Zat je op je vierde al te Fokken?quote:Op donderdag 4 november 2021 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn 20-jarig jubileum werd ook niet groot gevierd.
Gezien haar kookskills gok ik niet dat ze die heeftquote:Op donderdag 4 november 2021 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
BB staat zo achter je met een deegroller.
Honderden van die plastic lege sushi bakjes.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezien haar kookskills gok ik niet dat ze die heeft
“Beter een trui dan een gasrekening.”quote:Op donderdag 4 november 2021 17:31 schreef gianni61 het volgende:
ik wil een trui bestellen, maar ik merk dat ik gierig begin te worden
Ba-dum tssquote:Op donderdag 4 november 2021 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“Beter een trui dan een gasrekening.”
-A. Hitler.
* legt zacht warm dekentje over de bevallige schouders van lief meisje.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Best koud buiten nu in de avond brr
Dat is lief en attent zeg dankjewel, heb het nu een lekker warmquote:Op donderdag 4 november 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* legt zacht warm dekentje over de bevallige schouders van lief meisje.
Iedereen is verstoppertje aan het spelenquote:
Oh en ik moet zoeken?quote:Op donderdag 4 november 2021 18:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen is verstoppertje aan het spelen
Dat lijkt me een prima planquote:
Ik ga nu op zoekquote:Op donderdag 4 november 2021 18:34 schreef Ama het volgende:
Als je een woonkamer met roze licht ziet dan heb je mij gevonden.
Waarom niet?quote:Op donderdag 4 november 2021 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Flauw zeg, ik ga niet alleen zoeken
Beetje moeite er voor doen mag welquote:Op donderdag 4 november 2021 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat ik dan lang aan t zoeken ben..
Geen zin in vanavondquote:Op donderdag 4 november 2021 18:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje moeite er voor doen mag wel
Heb je een date?quote:Op donderdag 4 november 2021 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de dames komen over een half uurtje maar mijn trein stond al klaar dusjah. Maar even een potje bier tot die tijd. Leuk tentje wel
Zit je nog steeds op de wc?quote:Op donderdag 4 november 2021 18:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje moeite er voor doen mag wel
Nee het viel gelukkig in de namiddag mee.quote:
Kennelijk weten je darmen dat het dan mag. Andersom zou veel onhandiger zijn.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
Waaorm word de drang om te poepen altijd groter hoe dichter je bij huis komt?
quote:Op donderdag 4 november 2021 19:02 schreef UitStraling het volgende:
Huiswaarts zoevende met een hele hoop pk's onder mijn prima kontje door de herfstmist na een gezellig kantoordagje, pittig muziekje op, snaakse glimlach in mijn mondhoeken, beetje danswiebelen in mijn verwarmde stoel, helemaal top, honger nu wel, US out.
Duh haha, doe je er ook spekjes door?quote:Op donderdag 4 november 2021 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Andijvie ja. Aardappelen kook ik wel.
lijkt me verstandigquote:Op donderdag 4 november 2021 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Andijvie ja. Aardappelen kook ik wel.
pcquote:Op donderdag 4 november 2021 19:20 schreef Ama het volgende:
FOK!ken jullie voornamelijk mobiel of via pc?
pc/laptopquote:Op donderdag 4 november 2021 19:20 schreef Ama het volgende:
Jaquote:Op donderdag 4 november 2021 19:20 schreef Ama het volgende:
Vrijwel altijd mobielquote:Op donderdag 4 november 2021 19:20 schreef Ama het volgende:
Laptopquote:Op donderdag 4 november 2021 19:20 schreef Ama het volgende:
onderweg/werk mobiel, thuis pcquote:Op donderdag 4 november 2021 19:20 schreef Ama het volgende:
ik ben een pantostibaasquote:Op donderdag 4 november 2021 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elke eckte baas heeft er één. Just saying.
Oh dan ben ik geen eckte baas dusquote:Op donderdag 4 november 2021 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elke eckte baas heeft er één. Just saying.
weinig thuis, veel daluren gebruik?quote:Op donderdag 4 november 2021 19:33 schreef Ama het volgende:
Vraag me echt af hoe het kan dat ik best weinig stroom gebruik, mijn tv is best oud en mijn wasmachine is ook niet van vorig jaar ofzo.
Eigenlijk alleen op de laptop.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:20 schreef Ama het volgende:
Mwah ben best veel thuis. TV staat vooral savonds aan, misschien maakt dat wel wat uit? Geen idee haha.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
weinig thuis, veel daluren gebruik?
volgens mijn verbruiksmeter gebruik ik ook bij lange na niet wat een 1 persoonshuishouden gemiddeld zou verbruiken. daar verbaas ik me soms ook wel over.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:33 schreef Ama het volgende:
Vraag me echt af hoe het kan dat ik best weinig stroom gebruik, mijn tv is best oud en mijn wasmachine is ook niet van vorig jaar ofzo.
Ik heb geen droger enz misschien is dat het ook.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn verbruiksmeter gebruik ik ook bij lange na niet wat een 1 persoonshuishouden gemiddeld zou verbruiken. daar verbaas ik me soms ook wel over.
naja als je dubbele meter hebt (hoog/laag tarief) en je tv stast hoofdzakelijk na 23:00 aan dan kan dat schelen qua kosten (ivm laag tarief) , niet zozeer in totale verbruikquote:Op donderdag 4 november 2021 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah ben best veel thuis. TV staat vooral savonds aan, misschien maakt dat wel wat uit? Geen idee haha.
Dit ja, ik kom niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn verbruiksmeter gebruik ik ook bij lange na niet wat een 1 persoonshuishouden gemiddeld zou verbruiken. daar verbaas ik me soms ook wel over.
Oh nee wel vooral voor 23:00 haha.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:37 schreef mschol het volgende:
[..]
naja als je dubbele meter hebt (hoog/laag tarief) en je tv stast hoofdzakelijk na 23:00 aan dan kan dat schelen qua kosten (ivm laag tarief) , niet zozeer in totale verbruik
Vraag me echt af wat die mensen die dat wel hebben dan allemaal aan hebben staan.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit ja, ik kom niet eens in de buurt.
kost allemaal wel iets, maar het zijn niet echt grootverbruikers.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:36 schreef Ama het volgende:
Wel een vriezer en koelkast. Maar dat lijkt ook niks te kosten.
pantosties zijn wel oke, maar het zijn geen tostiesquote:
Zijn ook niet zo heel oud trouwens, drie jaar nu denk ik.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kost allemaal wel iets, maar het zijn niet echt grootverbruikers.
Elektrische kachels of airco's verbruiken bijvoorbeeld al een stuk meer.
Magnetron ook, maar die je gebruik je meestal maar kort. elektrisch gereedschap gebruikt een normaal mens ook geen hele dag aan een stuk en zo
Ja ik zit qua verbruik onder dat van een 1-persoonsflat terwijl ik een rijtjeshuis hebquote:Op donderdag 4 november 2021 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je ook een smurf trui?quote:Op donderdag 4 november 2021 19:39 schreef UitStraling het volgende:
Zooooooo thuis eindelijk, uit eten afgezegd, geen zin in, licht wijntje ingeschonken en verse Franse uiensoep opgezet, ook wel zin om een vrouwelijk geslachtsdeel compleet tot schuimbubbels af te romen en te verwennen maar meer behoefte aan cocoonen
ja ik ook, qua gas haal ik dat helaas bij lange na nietquote:Op donderdag 4 november 2021 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zit qua verbruik onder dat van een 1-persoonsflat terwijl ik een rijtjeshuis heb
Een veel te wijde schreeuwende ruitjesbroek met bretels.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook een smurf trui?
net jaarrekening gehad. 1325m3 afgelopenquote:
Dit was het bij mij in septemberquote:Op donderdag 4 november 2021 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja ik ook, qua gas haal ik dat helaas bij lange na niet
Gas?quote:Op donderdag 4 november 2021 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net jaarrekening gehad. 1325m3 afgelopen
ja, stroom kun je niet in kubieke meters kopenquote:
Is dat Vattenfal?quote:Op donderdag 4 november 2021 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was het bij mij in september
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op donderdag 4 november 2021 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, stroom kun je niet in kubieke meters kopen
Dat is echt heel netjesquote:Op donderdag 4 november 2021 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijne van septemberquote:Op donderdag 4 november 2021 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaquote:
Geen idee, heb geen app er vanquote:Op donderdag 4 november 2021 19:52 schreef Ama het volgende:
Zoja kan je bij hun in de app checken of je goed uitkomt met je maandbedrag?
Wat gebruik je weinig stroomquote:Op donderdag 4 november 2021 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijne van september
[ afbeelding ]
Maar zat ook 10 dagen in Albaantje.
ik zit qua stroom echt boven een 3 persoons huishoudenquote:Op donderdag 4 november 2021 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja zoveel heb ik niet nodig ofzo. Heb nu tv, schemerlamp (en wat kaarsen) wc licht en laptop aan, koelkast. Oh en de wekker en wellicht de printer. Verder gebruik ik elke dag wel de waterkoker in de winter en af en toe de magnetron en 1x per week ofzo de wasmachine.quote:
Dan is het nog heel weinig hoor.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zoveel heb ik niet nodig ofzo. Heb nu tv, schemerlamp (en wat kaarsen) wc licht en laptop aan, koelkast. Oh en de wekker en wellicht de printer. Verder gebruik ik elke dag wel de waterkoker in de winter en af en toe de magnetron en 1x per week ofzo de wasmachine.
Maar toch nog heel zuinig.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ook dubbel tarief geloof ik. En ik was er die maand 10 dagen niet thuis he?
eerlijk weet ik het niet en boeit het mij nu niet vorig jaar was het verbruik dubbel zoveel, en voorschot bedrag ligt zo hoog dat ik aan het eind van het jaar, als dit huis verkocht is, een hele bak centen terug krijgquote:Op donderdag 4 november 2021 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe dan? Naja ik heb ook maar een 2 kamer woninkje natuurlijk.
Relatief veel thuiswerken; en relatief veel apparatuur die aanstaat. Misschien moet ik die 's nachts maar eens uitzetten.quote:
Maar jij doet het weer veel beter qua gas.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar toch nog heel zuinig.
Dit is van mij van september en toen was ik ook drie dagen niet thuis geweest
[ afbeelding ]
Je hebt nog een gaskachel? Geen CV?quote:Op donderdag 4 november 2021 20:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar jij doet het weer veel beter qua gas.Ik douche heel lang. Ik gebruik sinds vorig jaar mijn gaskachel niet meer, ik heb nu zo'n elektrisch ding en die doe ik dan wanneer het koud is 1 of 2x een half uurtje ofzo aan, en dan blijft het echt wel een tijd warm. En ik heb een dekentje en altijd een kruik op de bank.
Ja dat is lekker, ik heb mijn voorschot ook weer omhoog gegooid.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
eerlijk weet ik het niet en boeit het mij nu niet vorig jaar was het verbruik dubbel zoveel, en voorschot bedrag ligt zo hoog dat ik aan het eind van het jaar, als dit huis verkocht is, een hele bak centen terug
Ja maar die heb ik dus afgesloten, cv heb ik niet nee. Oud klein huisje.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt nog een gaskachel? Geen CV?
quote:Op donderdag 4 november 2021 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik dus afgesloten, cv heb ik niet nee. Oud klein huisje.
beeetje maar:quote:Op donderdag 4 november 2021 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is lekker, ik heb mijn voorschot ook weer omhoog gegooid.Denk dat het aquarium ook wel veel stroom vrat bij jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 november 2021 20:12 schreef mschol het volgende:
[..]
beeetje maar:WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je 'm wel weer aansluiten als het heel hard gaat vriezen? Met elektriciteit verwarmen is nog altijd een stuk duurder dan met gas.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik dus afgesloten, cv heb ik niet nee. Oud klein huisje.
Laadpaal helpt ook niet echt meequote:Op donderdag 4 november 2021 20:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Dit verbaast me helemaal niets.
Jawel, hij staat er nog gewoon, dus dan is het gastoevoer weer open en waakvlam weer aansteken. Maar het was vorige week een koude winter en ik heb hem totaal niet gemist.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je 'm wel weer aansluiten als het heel hard gaat vriezen? Met elektriciteit verwarmen is nog altijd een stuk duurder dan met gas.
Ahja, en geen zonnepanelen? Want dat vind ik ook wel iets voor jou.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laadpaal helpt ook niet echt mee
Nee hier niet, volgende wordt wel flink op gekwakt.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja, en geen zonnepanelen? Want dat vind ik ook wel iets voor jou.
ja hoe is 't daar mee?quote:Op donderdag 4 november 2021 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee hier niet, volgende wordt wel flink op gekwakt.
Ik heb er zaterdag een staan.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in een feestje, zo eentje waar een hele hoop mensen over 20 jaar nog over praten.
kwestie van een mes meenemen en rond gaan steken..quote:Op donderdag 4 november 2021 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in een feestje, zo eentje waar een hele hoop mensen over 20 jaar nog over praten.
Ik zou maar opschieten danquote:Op donderdag 4 november 2021 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Vorig jaar bedoel je?quote:Op donderdag 4 november 2021 20:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel, hij staat er nog gewoon, dus dan is het gastoevoer weer open en waakvlam weer aansteken. Maar het was vorige week een koude winter en ik heb hem totaal niet gemist.
Was wel leuk geweest.quote:
ja.. die kattenbak en waterbak staan ook permanent aan de stroomquote:
Eeeeuhm.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
kwestie van een mes meenemen en rond gaan steken..
Eh ja.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Vorig jaar bedoel je?![]()
Hoe warm is het op de plek waar je zit, denk je? Ik ben aan het trainen op lagere temperaturen. Ik had het altijd 19, nu is het zonder verwarming nog 17 en met een dekentje is dat prima.
Ja, dat heb ik ook wel, zeker als je dan ook nog een beetje actief iets aan het doen bent. Dan vind ik het al snel te warm.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh ja.En geen idee hoe warm het hier nu is, warm genoeg om het lekker te hebben, zeker met dekentje en kruik. Maar denk wel dat ik er ook wat aan gewend ben geraakt want waar ergens de verwarming vol staat te loeien heb ik het al snel heel warm
Verwarmingswarmte vind ik zo kut eigenlijk hè, alsof je hersenen een papje worden, je ogen drogen uit, je huid ziet eruit als Ramses III en je ruikt naar oude aardappel.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh ja.En geen idee hoe warm het hier nu is, warm genoeg om het lekker te hebben, zeker met dekentje en kruik. Maar denk wel dat ik er ook wat aan gewend ben geraakt want waar ergens de verwarming vol staat te loeien heb ik het al snel heel warm
ja jij wilt een feestje waar jaren later nog over gepraat wordt, moet je wel wat voor doen..quote:
Feestjes of zelfs maar dagen met mij worden niet snel vergetenquote:Op donderdag 4 november 2021 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ja jij wilt een feestje waar jaren later nog over gepraat wordt, moet je wel wat voor doen..
elk ander feestje is zo generiek dat je het na een week wel vergeten bent
Oehquote:Op donderdag 4 november 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]vandaag iets van 26 graden en volle zon.
Ik ben gewoon niet gemaakt voor Nederlandse temperaturen. Dit is overigens alleen 'op de bank zit temperatuur'. Rest van de tijd ben ik toch amper in de woonkamer en de rest van het huis verwarm ik eigenlijk niet (m.u.v. de werkkamer).quote:
Ik vind dit de beste vraag van de laatste drie dagen.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zit wel in je ondergoed dan neem ik aan?
huh.. nee naakt... gordijnen open... allesquote:Op donderdag 4 november 2021 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zit wel in je ondergoed dan neem ik aan?
Misschien wel zonder ondergoed, dat is het antwoord waar we op hopen.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit de beste vraag van de laatste drie dagen.
Gebruik je ook nog dekentjes? Of zit je in je T-shirt op de bank?quote:Op donderdag 4 november 2021 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet gemaakt voor Nederlandse temperaturen. Dit is overigens alleen 'op de bank zit temperatuur'. Rest van de tijd ben ik toch amper in de woonkamer en de rest van het huis verwarm ik eigenlijk niet (m.u.v. de werkkamer).
Maar dan heb je helemaal geen dekentjes (O+) neem ik aan?quote:Op donderdag 4 november 2021 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet gemaakt voor Nederlandse temperaturen. Dit is overigens alleen 'op de bank zit temperatuur'. Rest van de tijd ben ik toch amper in de woonkamer en de rest van het huis verwarm ik eigenlijk niet (m.u.v. de werkkamer).
quote:Op donderdag 4 november 2021 20:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Gebruik je ook nog dekentjes? Of zit je in je T-shirt op de bank?
Is vaak wel wat minder spannend, beetje alsof je het ijsje al op hebt voordat je begint met likken.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wel zonder ondergoed, dat is het antwoord waar we op hopen.
Nee, alleen als ik echt koud ben. En toevallig trui met wol vandaagquote:Op donderdag 4 november 2021 20:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Gebruik je ook nog dekentjes? Of zit je in je T-shirt op de bank?
Nee, vorig jaar mee gestopt. Anders kreeg ik het nooit ergens warm ook niet bij anderenquote:Op donderdag 4 november 2021 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dan heb je helemaal geen dekentjes (O+) neem ik aan?
Ah was dat wat ik rook van de weekquote:Op donderdag 4 november 2021 20:29 schreef UitStraling het volgende:
Het ruikt hier extreem naar UI in huis, uiig
Uig is een leuk plaatsjequote:Op donderdag 4 november 2021 20:29 schreef UitStraling het volgende:
Het ruikt hier extreem naar UI in huis, uiig
Trui met wol bij 22 graden?quote:Op donderdag 4 november 2021 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, alleen als ik echt koud ben. En toevallig trui met wol vandaag
Aan zee wonen lijkt mij best leukquote:Op donderdag 4 november 2021 20:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Trui met wol bij 22 graden?Jij hoopt echt dat die klimaatopwarming een beetje opschiet hè?
Hoeveel meter moet de zeespiegel daarvoor stijgen?quote:Op donderdag 4 november 2021 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aan zee wonen lijkt mij best leuk
ik kan het aanradenquote:Op donderdag 4 november 2021 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alles smaakt naar zout.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had laatst net te koud (lang) gefietst. Dan mag ik echt onder de loeihete douche anders duurt het uuuuuuren voordat ik het weer een beetje behaaglijk heb.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik een paar uur stil heb gezeten achter mijn laptop heb ik het vaak wel koud. Maar dan helpt een lekker wandelingetje wel
Nu ik weet dat aromat voor 90% uit zout bestaat heb ik besloten in de zee te gaan wonen.quote:
dat zijn alle vrouwenquote:Op donderdag 4 november 2021 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje stuk op dat gebied
Geen idee, ligt er een beetje aan wat de dijken doenquote:Op donderdag 4 november 2021 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel meter moet de zeespiegel daarvoor stijgen?
Er is niets zo lekker als je dan laven en warmen aan drank, een open haard en een man die je welvingen op temperatuur wenst te wrijven, als het altijd 30 graden zou zijn dan heb je alleen maar van die zilte plakseks die te kort duurt en die achteraf naar zo'n pakje kant en klare jus smaakt.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had laatst net te koud (lang) gefietst. Dan mag ik echt onder de loeihete douche anders duurt het uuuuuuren voordat ik het weer een beetje behaaglijk heb.
Ik ben gewoon een beetje stuk op dat gebied
Ik zou je smeksmeksmek appje even beantwoorden als ik jou wasquote:Op donderdag 4 november 2021 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is niets zo lekker als je dan laven en warmen aan drank, een open haard en een man die je welvingen op temperatuur wenst te wrijven, als het altijd 30 graden zou zijn dan heb je alleen maar van die zilte plakseks die te kort duurt en die achteraf naar zo'n pakje kant en klare jus smaakt.
Die kun je een handje helpen natuurlijk.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen idee, ligt er een beetje aan wat de dijken doen
Kachel staat hier op 17,5 en ik heb ook een t-shirt aan, maar ik ben dan ook niet goed snikquote:Op donderdag 4 november 2021 20:47 schreef mschol het volgende:
ik zit met tshirt met graadje of 20 op cv op bank..
Ik vind het vooral zo bijzonder dat je zo'n appje krijgt op een toon die ik alleen van jou ken.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg een mooi appje, ik hou van jou en ik kus uw ring vol ontzag om wie je bent en waar je voor staat, op mijn knietjes want je bent zo bijzonder en leuk en wow en aangezien ik toch op mijn knieën zit denk ik dat ik nog verder ga want ik heb gruwelijk veel zin in smeksmeksmek.
Mensen zijn best gek
Gedaanquote:Op donderdag 4 november 2021 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou je smeksmeksmek appje even beantwoorden als ik jou was
Ik ben vrij besmettelijk.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zo bijzonder dat je zo'n appje krijgt op een toon die ik alleen van jou ken.
quote:Op donderdag 4 november 2021 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niets van.
als ik dat doe is het echt te koudquote:Op donderdag 4 november 2021 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kachel staat hier op 17,5 en ik heb ook een t-shirt aan, maar ik ben dan ook niet goed snik
Ik ben koud opgevoedquote:Op donderdag 4 november 2021 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik dat doe is het echt te koud
wel eens gehad, maar was niet te vreten..quote:Op donderdag 4 november 2021 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is er nou weer mis met kant en klare jus?
Hij maakt wel veel smeksmek geluidquote:Op donderdag 4 november 2021 20:53 schreef Recce het volgende:
Hier is live een das in het wild te zien:
quote:Op donderdag 4 november 2021 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij maakt wel veel smeksmek geluid
Heb het weleens door de stamppot gehad, niks mis mee.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
wel eens gehad, maar was niet te vreten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |