SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat je wel wilt horen als je je broek laat zakkenquote:
Zit dat beter dan in de penarie?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanaf nu zit ik in de aandelen
Rijke tata gespot.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanaf nu zit ik in de aandelen
Pot verwijt ketel en zoquote:
was aan het rijdenquote:
Nou, als ik moet kiezen dan maar rooibos.quote:
Well, that escalated quickly.quote:
Ik loop al de halve dag op en neer naar de wc en heb het bloedheet. Dus ik ben wat minder aanwezig. Hoop dat het morgen weer weg isquote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik loop al de halve dag op en neer naar de wc en heb het bloedheet. Dus ik ben wat minder aanwezig. Hoop dat het morgen weer weg is
Dus je staat straks die tandarts op te wachten als ze de praktijk uit komt gelopen.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:32 schreef kwiwi het volgende:
Lol, Gergi moest net naar de tandarts op vakantie. Hotel had de kosten van tevoren opgevraagd, allemaal prima. En uiteindelijk liep hij bij de tandarts naar buiten met gratis behandeling en haar mobiele nummer voor 'als er nog iets was'Hij kwam net terug met een grote glimlach en begon het verhaal met: "In Zwitserland ben ik een 8, maar hier volgens mij een 10"
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 november 2021 14:32 schreef kwiwi het volgende:
Lol, Gergi moest net naar de tandarts op vakantie. Hotel had de kosten van tevoren opgevraagd, allemaal prima. En uiteindelijk liep hij bij de tandarts naar buiten met gratis behandeling en haar mobiele nummer voor 'als er nog iets was'Hij kwam net terug met een grote glimlach en begon het verhaal met: "In Zwitserland ben ik een 8, maar hier volgens mij een 10"
![]()
![]()
Hedde gij sars ofwat?quote:Op donderdag 4 november 2021 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik loop al de halve dag op en neer naar de wc en heb het bloedheet. Dus ik ben wat minder aanwezig. Hoop dat het morgen weer weg is
Wel een goeie om een tand uit de bakkes te meppen?quote:Op donderdag 4 november 2021 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus je staat straks die tandarts op te wachten als ze de praktijk uit komt gelopen.
Misschien wel buiksarsquote:
Kwiwi die met een woeste blik de tanden er aan het uit rammen is 'ik ben de tandenfee en ik kom mijn aandeel halen'quote:Op donderdag 4 november 2021 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een goeie om een tand uit de bakkes te meppen?
quote:Op donderdag 4 november 2021 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwiwi die met een woeste blik de tanden er aan het uit rammen is 'ik ben de tandenfee en ik kom mijn aandeel halen'
*BAM* ge moet de groeten uit Zwitserland hebben, kut!quote:Op donderdag 4 november 2021 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een goeie om een tand uit de bakkes te meppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 4 november 2021 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een uitstapje vanavond, ben benieuwd.Tri PoloskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor hoeveul?quote:Op donderdag 4 november 2021 15:30 schreef Ama het volgende:
Hoppa ik zit als het goed is bij een andere energiemaatschappij.
Komende 2 maanden maar 7 euro meer (87 dus ipv 80). Vanaf januari zal wel duurder worden sowieso maar vast niet zo duur als Eneco nu en anders maar wel maar heb ik iig al 2 maanden kunnen sparen om de wintermaanden door te komen.quote:
Gewoon doorgaan voor die koppositiequote:
Challenge accepted.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan voor die koppositie
Ja je staat al P4, nog eventjes doorzetten voor het kampioenschapquote:
Ede Verstappen.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je staat al P4, nog eventjes doorzetten voor het kampioenschap
Hoe voelt dat nou om in de 4e stad van Nederland te wonen?quote:
We hebben nu wel stadsrechten verdiend.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou om in de 4e stad van Nederland te wonen?
Heb je die niet dan?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben nu wel stadsrechten verdiend.
Oh hier heeft het dorp al sinds de 14e eeuw ofzo stadsrechten terwijl het toch echt meer een dorp isquote:
Zijn jullie al op Cyprus?quote:Op donderdag 4 november 2021 14:32 schreef kwiwi het volgende:
![]()
![]()
Geen Surinamers in Emmen?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan je hier niet bestellen. Zo stom.
We hebben vooral shoarma, pizza, sushi en patat.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Geen Surinamers in Emmen?
Ik heb hem al op, vroeg avond gegeten, ik had honger
Ik weet zonder te klikken al wat het is haha. Ik ga vanavond denk ik kijken.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:04 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama
https://www.netflix.com/title/81264650
Kapsalons en doner enzoquote:Op donderdag 4 november 2021 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
We hebben vooral shoarma, pizza, sushi en patat.
Ja allemaal standaard meuk.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kapsalons en doner enzo
Ik ken het.
Goed moment om binnenkort te proberen.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:06 schreef LTVDK het volgende:
Roti kan ik hier wel bestellen van een dorp verderop, geen idee wat de kwaliteit daar is
Als dat volgende week tenminste niet weer allemaal wordt dichtgegooidquote:Op donderdag 4 november 2021 17:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed moment om binnenkort te proberen.
Afhaal en bezorgenquote:Op donderdag 4 november 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als dat volgende week tenminste niet weer allemaal wordt dichtgegooid
Kink luisteren.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:12 schreef LTVDK het volgende:
Godver, Mariah Carey op StuBru, doe normaal joh
oh, ja dat wist ik alquote:
Schattig.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, nou ben al 7 jaar op Fok
Wat je zegt ben je zelfquote:
mijlpaal enzulksquote:Op donderdag 4 november 2021 17:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap volgens mij niet waarom je dat hier moet melden?
Oh had ik zin inquote:Op donderdag 4 november 2021 17:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap volgens mij niet waarom je dat hier moet melden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |