Volgens mij wel in het supersoft-ultrasoft-hypersoft tijdperk een keer staat me vaag iets van bij.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:28 schreef daNpy het volgende:
Heeft Pirelli al een keer niet-opvolgende compounds gekozen?
Of is dit "te gewaagd"?
Met de kans dat ze de volgende race een motorwissel moeten doen?quote:Op donderdag 4 november 2021 14:41 schreef Rianne84 het volgende:
Merc zet nu toch de motoren helemaal open, net zoals de vrijdag in Austin. Dan zijn ze weer een seconde sneller en rijden met gemak naar de finish.
Wellicht dat een gridstraf voor Lewis nog kansen biedt.
Bottas heeft er een paar op voorraad. Ze doen alles om de winst bij Max weg te houden.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Met de kans dat ze de volgende race een motorwissel moeten doen?
Pole is ook hier geen garantie dat je als eerste de 1e bocht in gaat. In tegendeel zelfs.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:02 schreef Schnitzels het volgende:
Ik zie zie die verse motor van Bottas wel gebruiken om volle bak open te zetten om er in ieder geval voor te kunnen zorgen dat het 2/3 Max/Checo wordt ipv 1/2. Scheelt een paar puntjes.
Waarom wonnen ze in Austin dan niet?quote:Op donderdag 4 november 2021 14:41 schreef Rianne84 het volgende:
Merc zet nu toch de motoren helemaal open, net zoals de vrijdag in Austin. Dan zijn ze weer een seconde sneller en rijden met gemak naar de finish.
Wellicht dat een gridstraf voor Lewis nog kansen biedt.
Omdat ze de motor na vrijdag weer terug hebben geschroefd.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Waarom wonnen ze in Austin dan niet?
Mercedes had de vrijdag gereserveerd voor mindgames. Motortje voluit, beetje racegames verstappen/Lewis.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Waarom wonnen ze in Austin dan niet?
Ik denk dat er meer achter zat. Ik denk dat ze wilde weten hoe de motor reageert als ie verder open wordt gedraaid. Mercedes doet zoiets echt niet alleen voor de mindgames, die waren aan het testen.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:45 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Mercedes had de vrijdag gereserveerd voor mindgames. Motortje voluit, beetje racegames verstappen/Lewis.
Lichte paniek bij Redbull, Toto lachen, Mercedesmotor op zaterdag weer terug naar normaal, Redbull dus goede FP3 en weer kalm.
Oh absoluut, daarom moet Bottas ook al die motoren nemen, proefkonijn om het uiterste uit Lewis zijn allocatie te persenquote:Op donderdag 4 november 2021 22:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer achter zat. Ik denk dat ze wilde weten hoe de motor reageert als ie verder open wordt gedraaid. Mercedes doet zoiets echt niet alleen voor de mindgames, die waren aan het testen.
Het zou me niets verbazen als die FP1 motoren zijn geanalyseerd en dat het ze weer wat verder heeft geholpen voor een hogere motorstand de komende weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |