Zo kun je dit alleen niet lezen.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:26 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Doen ze ook niet meer toch (voldoende werken)
https://nos.nl/artikel/24(...)ptelsom-van-factoren
Ziekenhuisopnames oktober in aantallen - ongevaccineerd 1064 versus 841 volledig gevaccineerd.
Ik mag toch hopen dat de tweede kamer hier een stokje voor steekt.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
QR op werk zal tzt wel door de papiermolen zijn.
En dat is precies de nuance die heel erg vaak mist.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zo kun je dit alleen niet lezen.
1064 ongevaccineerden in het ziekenhuis zijn dus 1064 ziekenhuisopnames onder een totaal van ~1,5 miljoen mensen.
841 gevaccineerden in het ziekenhuis zijn dus 841 ziekenhuisopnames onder een totaal van ~13 miljoen mensen.
Met je QR de kleedkamer, WC of kantine in is tenslotte wel goed uitvoerbaar.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20211104_28632735
Lekker naief KNVB. En bij de volgende verzwaringsronde zeer binnenkort gaan jullie sowieso weer helemaal dicht.
Nee maar dat maakt niet uit, dan is het iig onze schuld als we in lockdown moeten.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Met je QR de kleedkamer, WC of kantine in is tenslotte wel goed uitvoerbaar.
En ondertussen hebben de binnensporten het gewoon (weer) voor het nakijken.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het was dan ook een kansloze niet te handhaven maatregel en dat weten Hugo en Mark donders goed. Het was bewust wisselgeld.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:57 schreef bianconeri het volgende:
QR code amateursporten gaat er al weer af.
Wat een kansloos kabinet en land is dit toch
Er hoeft maar 1 keer gejankt te worden en ze trekken een maatregel alweer in. Man oh man wat een softe huilebalken ook zeg. Want oh je zou maar eens een maatregel invoeren zeg.
Dooie (ingecalculeerde) mus inderdaad. En zoals ik al schreef, gezien de toenemende angstmodus zoals in het nieuwsbericht bovenaan de vorige pagina gaan ze straks vast toch weer dicht.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Vaccinatie zou ziekenhuisopnamens toch voorkomen? 95% ofzo? Het is belangrijk om te weten na hoeveel tijd en in welke leeftijdsgroep dit af neemt.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:26 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Doen ze ook niet meer toch (voldoende werken)
https://nos.nl/artikel/24(...)ptelsom-van-factoren
Ziekenhuisopnames oktober in aantallen - ongevaccineerd 1064 versus 841 volledig gevaccineerd.
quote:Op donderdag 4 november 2021 09:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de tweede kamer hier een stokje voor steekt.
Ja wie hou ik eigenlijk ook voor de gekquote:
Ja, precies. Ff QR-loos een potje gaan voetballen is echt niet de bedoeling, dat is wel duidelijk. Dus de volgende binnenskamers onderhandelronde met KNVB en NOC-NSF zal inderdaad wel neerkomen op 'Jullie willen geen QR-code? Dan gaan jullie weer dicht. Oh, dat wil je ook niet? Nou, dan stoppen met zeuren in de media. Groet, Hugo.'quote:Op donderdag 4 november 2021 09:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat lijkt me een van de maatregelen die ze juist wél door laten gaan. Veel oppositiepartijen pleiten voor thuiswerken afdwingen als maatregel.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de tweede kamer hier een stokje voor steekt.
Ja, maar een van de eerste sectoren waar ze mee willen beginnen is de horeca. Hoe werken die ook weer thuis?quote:Op donderdag 4 november 2021 09:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat lijkt me een van de maatregelen die ze juist wél door laten gaan. Veel oppositiepartijen pleiten voor thuiswerken afdwingen als maatregel.
Dit past prima in de straatje.
Niet van die lastige vragen stellen.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, maar een van de eerste sectoren waar ze mee willen beginnen is de horeca. Hoe werken die ook weer thuis?
Je kunt thuis ook een koffiezetapparaat aanzetten.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, maar een van de eerste sectoren waar ze mee willen beginnen is de horeca. Hoe werken die ook weer thuis?
Wie betaalt de energierekening komende winter?quote:Op donderdag 4 november 2021 09:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat lijkt me een van de maatregelen die ze juist wél door laten gaan. Veel oppositiepartijen pleiten voor thuiswerken afdwingen als maatregel.
Dit past prima in de straatje.
Misschien kan je een mooie sweater van de zaak krijgenquote:Op donderdag 4 november 2021 09:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie betaalt de energierekening komende winter?
Kappers kunnen wel thuis werken, maar dat mag dan ook weer niet in een lockdown.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vraag het aan iemand van het rivm of ggd of zo. Die kunnen je vast overtuigen.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:48 schreef Kudashov het volgende:
Waarom kan niemand bij antwoord geven? Waarom zou ik mij laten vaccineren? Ik heb een bloedtest afgenomen om te testen of ik anti stoffen heb opgebouwd en die heb ik dus. Waarom zou ik me dan nog moeten laten vaccineren als mijn immuun systeem Covid-19 heeft verslagen en nu het heel goed van verweren, beter dan een vaccine dat kan dat stopt na 3 maanden?
Vanuit infectieoogpunt hoef je dan geen prik lijkt me.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:48 schreef Kudashov het volgende:
Waarom kan niemand bij antwoord geven? Waarom zou ik mij laten vaccineren? Ik heb een bloedtest afgenomen om te testen of ik anti stoffen heb opgebouwd en die heb ik dus. Waarom zou ik me dan nog moeten laten vaccineren als mijn immuun systeem Covid-19 heeft verslagen en nu het heel goed van verweren, beter dan een vaccine dat kan dat stopt na 3 maanden?
Alsof een bendeleider zegt 'je hoeft geen bescherming van ons in te kopen tegen andere gangs, maar dan slaan we wel je zaak kort en klein'.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, precies. Ff QR-loos een potje gaan voetballen is echt niet de bedoeling, dat is wel duidelijk. Dus de volgende binnenskamers onderhandelronde met KNVB en NOC-NSF zal inderdaad wel neerkomen op 'Jullie willen geen QR-code? Dan gaan jullie weer dicht. Oh, dat wil je ook niet? Nou, dan stoppen met zeuren in de media. Groet, Hugo.'
Het belangrijkste argument zou moeten komen uit de categorie 'baat het niet dan schaadt het niet'. Ook al ben je waarschijnlijk vrij goed beschermd, de risico's van de vaccins zijn dermate verwaarloosbaar dat ik je toch wel zou adviseren om je te laten vaccineren. Je wordt overspoeld met data, regelmatig uit context getrokken, maar als je goed leest dan is 'de vaccins beschermen behoorlijk goed tegen serieuze klachten' de enige conclusie die stand houdt.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:48 schreef Kudashov het volgende:
Waarom kan niemand mij antwoord geven? Waarom zou ik mij laten vaccineren? Ik heb een bloedtest afgenomen om te testen of ik anti stoffen heb opgebouwd en die heb ik dus. Waarom zou ik me dan nog moeten laten vaccineren als mijn immuun systeem Covid-19 heeft verslagen en nu het heel goed van verweren, beter dan een vaccine dat kan dat stopt na 3 maanden?
De vaccinatiecampagne kan inmiddels samen met lockdowns en avondklokken op de groeiende vuilnisbelt van nutteloze maatregelen in de strijd tegen het virus gegooid worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar een onderzoek hoe veel mensen nu nog trots zijn dat ze zich hebben laten vaccineren "want dan kunnen we terug naar normaal"
Ik heb het gevoel dat dit de vaccinatiebereidheid bij een eventuele derde prik heel erg pijn kan doen.
Zo zo heftig zeg ik woon in Overijssel, hele weekend maar binnen zitten met mondkap op.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:07 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)enquete-deltavariant
Donkerrood: vijf provincies naar hoogste Europese alarmniveau.
quote:Op donderdag 4 november 2021 09:23 schreef chratnox het volgende:
Tijdens de piek van de eerste golf werden er 469 ziekenhuisopnames per dag gemeld, bij ~30.000 tot 40.000 besmettingen per dag.
Dat is nog wel een flinke stap meer dan nu.
Als je zelf de nuance wil opzoeken moet je ook de nuance van zo'n OMT-voorspelling meenemen. De modelleurs van het RIVM/OMT rekenen scenario's door, zoveel hoef ik niet te vertellen lijkt me.quote:
Ik woon in donderrood gebied. In mijn gemeente sinds mei 1 dode en sinds augustus 2 ziekenhuisopnames. Het verkeer heeft in die tijd meer slachtoffers geëist.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:07 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)enquete-deltavariant
Donkerrood: vijf provincies naar hoogste Europese alarmniveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |